..Tukiainen on sinisessä paperivuoàssa miedolla lämmöllä paistettu ruskea muffinsi? joka on valunut vähän yli ja jonka päällä on jokin pitkänomainen sokerista valmistettu blondinvaalea koriste?
http://img.mtv3.fi/mn_kuvat/mtv3/viihde/isoja_kuvia_2008/553389.jpg
Tukiainen=leivos?
15
529
Vastaukset
bosat..huh hah heii..luulis olevan tytöllä selkäkipuja hahahahaaa...:D
pervokki kirjoitti:
..mulle tuli heti mieleen muffinsi paperivuoassa.. hmmm.. joo kai noilla on painoakin..
en mää sen bosille oo kade..sitäpaihti noi tuskin on luomua heh..:D
almajavaihtovaatteet kirjoitti:
en mää sen bosille oo kade..sitäpaihti noi tuskin on luomua heh..:D
..harmi ettei ollu sininen paperivuoka..
http://vuodatus-media-1.web-effect.net/g/33648/1005341.jpgpervokki kirjoitti:
..harmi ettei ollu sininen paperivuoka..
http://vuodatus-media-1.web-effect.net/g/33648/1005341.jpgolihan se herkullisen näköinen leivos heh...=;0)))))
almajavaihtovaatteet kirjoitti:
olihan se herkullisen näköinen leivos heh...=;0)))))
..minusta se näytti Tukiaiselta..uhkea muhkea ruskea..ja kuin lätätty paperivuokaan.. hihiii..no ehkä se näyttikin muhvinsilta.. ja taatusti herkullisemmalta..
pervokki kirjoitti:
..minusta se näytti Tukiaiselta..uhkea muhkea ruskea..ja kuin lätätty paperivuokaan.. hihiii..no ehkä se näyttikin muhvinsilta.. ja taatusti herkullisemmalta..
alma ei kato tukiaista herkkumielessä...molen homo...=:0)))))mutta könsyjä kylläkin....mut sit mä aattelen hk:oon sinistä...uuniin laitettuna juustoa kans nam....
almajavaihtovaatteet kirjoitti:
alma ei kato tukiaista herkkumielessä...molen homo...=:0)))))mutta könsyjä kylläkin....mut sit mä aattelen hk:oon sinistä...uuniin laitettuna juustoa kans nam....
..ainakaan siinä mielessä.. juu kyllä mä arvasan mitä mietit..sehän on aika selkeetä kun makkaroista hookoosta puhut.. puhut tietysti kielbasamakkarasta..
http://www.kingofkielbasa.com/imglib/kielbasa001.jpgpervokki kirjoitti:
..ainakaan siinä mielessä.. juu kyllä mä arvasan mitä mietit..sehän on aika selkeetä kun makkaroista hookoosta puhut.. puhut tietysti kielbasamakkarasta..
http://www.kingofkielbasa.com/imglib/kielbasa001.jpgjo oli makkaraa rivissä ja monta....=:0))))) nyt musta tuntuu et alma lähtöö sohvalle köllölleen ja kahtelee elokuvaa...
kaaniita uneja pervokki könsyläinen...pus pus...:Dalmajavaihtovaatteet kirjoitti:
jo oli makkaraa rivissä ja monta....=:0))))) nyt musta tuntuu et alma lähtöö sohvalle köllölleen ja kahtelee elokuvaa...
kaaniita uneja pervokki könsyläinen...pus pus...:D..vähän liikaa..hehehehheehehheheheehee.. uneja..
- kakkuja ja kaljaa
pervokki kirjoitti:
..ainakaan siinä mielessä.. juu kyllä mä arvasan mitä mietit..sehän on aika selkeetä kun makkaroista hookoosta puhut.. puhut tietysti kielbasamakkarasta..
http://www.kingofkielbasa.com/imglib/kielbasa001.jpgkäydä näin; http://www.bighumor.com/picture/beer
kakkuja ja kaljaa kirjoitti:
käydä näin; http://www.bighumor.com/picture/beer
Löytyihän syyllinen. Tuo söi mun rantapallon heinäkuussa...
- outzak
olis joku leivos, niin mä sanoisin hänen olevan voitaikinaan tehty viineri...
Äkkivilkaisulta näyttää ehkä himottavalta...mut jos sitä erehtyy maistamaan, saatikka jos sen syö kokonaan, niin saa kärsiä loppuikänsä....;) - perskuti
HÄN...Tukiainen on yhä "salainen" miesten ihannoima nainen,jolla on antaa miehelle muutakin kuin
joka-aamuinen kaurapuuro annos.
Täytyy myöntää...Jos Hän. Tukiainen tulisi vastaan, niin pyytäisin kahville-ja jopa iltaseurakseni... Jos se Hänelle sopisi.- Kallis maku
tukiaisella...shampaja 3400euroo...eikä rahaa maksaa, no putkareissu siitä sitten tuli.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101064
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82794Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat261580Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede15563- 65531
- 92499
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 26482
- 47427
- 30416
