Tukiainen=leivos?

15

529

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • bosat..huh hah heii..luulis olevan tytöllä selkäkipuja hahahahaaa...:D

      • ..mulle tuli heti mieleen muffinsi paperivuoassa.. hmmm.. joo kai noilla on painoakin..


      • pervokki kirjoitti:

        ..mulle tuli heti mieleen muffinsi paperivuoassa.. hmmm.. joo kai noilla on painoakin..

        en mää sen bosille oo kade..sitäpaihti noi tuskin on luomua heh..:D




      • almajavaihtovaatteet kirjoitti:

        olihan se herkullisen näköinen leivos heh...=;0)))))

        ..minusta se näytti Tukiaiselta..uhkea muhkea ruskea..ja kuin lätätty paperivuokaan.. hihiii..no ehkä se näyttikin muhvinsilta.. ja taatusti herkullisemmalta..


      • pervokki kirjoitti:

        ..minusta se näytti Tukiaiselta..uhkea muhkea ruskea..ja kuin lätätty paperivuokaan.. hihiii..no ehkä se näyttikin muhvinsilta.. ja taatusti herkullisemmalta..

        alma ei kato tukiaista herkkumielessä...molen homo...=:0)))))mutta könsyjä kylläkin....mut sit mä aattelen hk:oon sinistä...uuniin laitettuna juustoa kans nam....


      • almajavaihtovaatteet kirjoitti:

        alma ei kato tukiaista herkkumielessä...molen homo...=:0)))))mutta könsyjä kylläkin....mut sit mä aattelen hk:oon sinistä...uuniin laitettuna juustoa kans nam....

        ..ainakaan siinä mielessä.. juu kyllä mä arvasan mitä mietit..sehän on aika selkeetä kun makkaroista hookoosta puhut.. puhut tietysti kielbasamakkarasta..

        http://www.kingofkielbasa.com/imglib/kielbasa001.jpg


      • pervokki kirjoitti:

        ..ainakaan siinä mielessä.. juu kyllä mä arvasan mitä mietit..sehän on aika selkeetä kun makkaroista hookoosta puhut.. puhut tietysti kielbasamakkarasta..

        http://www.kingofkielbasa.com/imglib/kielbasa001.jpg

        jo oli makkaraa rivissä ja monta....=:0))))) nyt musta tuntuu et alma lähtöö sohvalle köllölleen ja kahtelee elokuvaa...


        kaaniita uneja pervokki könsyläinen...pus pus...:D


      • almajavaihtovaatteet kirjoitti:

        jo oli makkaraa rivissä ja monta....=:0))))) nyt musta tuntuu et alma lähtöö sohvalle köllölleen ja kahtelee elokuvaa...


        kaaniita uneja pervokki könsyläinen...pus pus...:D

        ..vähän liikaa..hehehehheehehheheheehee.. uneja..


      • kakkuja ja kaljaa


    • outzak

      olis joku leivos, niin mä sanoisin hänen olevan voitaikinaan tehty viineri...

      Äkkivilkaisulta näyttää ehkä himottavalta...mut jos sitä erehtyy maistamaan, saatikka jos sen syö kokonaan, niin saa kärsiä loppuikänsä....;)

    • perskuti

      HÄN...Tukiainen on yhä "salainen" miesten ihannoima nainen,jolla on antaa miehelle muutakin kuin
      joka-aamuinen kaurapuuro annos.

      Täytyy myöntää...Jos Hän. Tukiainen tulisi vastaan, niin pyytäisin kahville-ja jopa iltaseurakseni... Jos se Hänelle sopisi.

      • Kallis maku

        tukiaisella...shampaja 3400euroo...eikä rahaa maksaa, no putkareissu siitä sitten tuli.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1064
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      794
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      261
      580
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      15
      563
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      92
      499
    7. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      482
    9. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      427
    10. Haluatko vain sitä

      Kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      30
      416
    Aihe