Vasemman puoleiset vilkut temppuilee. Rele nakuttaa nopeasti, mutta vilkut vilkuttelee hitaasti, välillä ei ollenkaan ja välillä jää päälle. Oli myös päällä kerran, vaikka auto oli parkissa j a virrat pois. Viimeksi, kun koitin, niin ei vilkuttanut ollenkaan vasemmalle. OIkealle vilkuttaa normaalisti.
Jos laittaa hätävilkut, niin tilanne on ihan sama. Oikeanpuoleiset vilkut toimii, mutta vasemmanpuoleiset eivät toimi.
Koskapa kaikki kolme vasemmanpuoleista vilkkuvaloa kuitenkin vilkuttelee, niin olen tullut tulokseen, että vika voisi olla vilkun releessä.
Ongelmana on se, että en löydä sitä vaikka olen purkanut pian puoli autoa. Onko kummallekin puolelle omat releet. Eikös releet ole yleensä sellaisia pieniä kuution muotoisia.
Ratin viereeisessä sulakeboksissa on neljä pientä kuutiota. Yksi musta isompi ja yksi pienempi. Ja kaksi punaista. Näistä mikään ei tunnu vaikuttavan vilkkuihin mitenkään. Olen ottanut niitä pois ja laittanut takaisin, mutta vilkkuihin ne eivät tunnu vaikuttavan. Vilkun naksutus kuuluu ja tuntuu jossain siellä sulakeboksissa päin. Otin jopa koko sulakeboksihässkäkän irti ja avasin, mutta siellä oli sisällä piirilevy-tyyppistä tavaraa. Vilkun Sulake on ehjä. Ohjekirjassa ei ole kyseistä tietoa.
Auttakaa, menee hermot. Onkohan Haynesin tai Alfamerin korjausoppaissa tuota tietoa? Kumpi on parempi korjausopas. Onko niitä Suomeksi?
2001 Punton vilkun rele. Missä?
3
869
Vastaukset
- starman puntomies
Tilasin haynesin korjausoppaan, mutta siinäkään ei ollut nimetty releitä. Uskomatonta. Olisi luullut. Voiko olla, että vilkussa ei ole relettä. Ratin alta ja vierestä olen purkanut, mutta mitään muita releitä ei ole löytynyt, kuin ne, jotka ovat sulake/releboksissa ratista hieman vasemmalle alas. Sieltä se releen napsutuskin kuuluu, mutta vaikka ottaisin kaikki sulakerasian releet irti, niin vilkun rele napsuttaa jossakin sulakerasian sisällä. Irroitin sulakerasian ja purkasin, mutta siellä on sisällä vain piirilevy. Uskomatonta!
- acmn
...se löytyy, kun poistaa ohjauspylvään alemman
suojamuovin...MK
- jacj nicolson
mistä löytyy punton vilkun rele
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik124390MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar862240Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5571734Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin1011461Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja671167Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s331098- 51008
Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt218971Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o60913Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3898