Uudelleen syntyminen

Cristal transparente

Olen lukenut teidän kaikkien vastauksien ja luen jatkossakin. Koska se on totta että jokaisella on vapaa tahto ja omia kokemuksia. Kokemuksia minulla on ollut todella paljon. Suurin osa niistä negatiivisiä. Esimerkiksi minä ennustin hyvin nuorena tarot kortteista. Jumala on ollut tavalla tai toisella minun ajatuksissani. Ja uskon tänä päivänä että hän on suojelu minua usein. Jostain syystä suojeleminen ei aina ole onnistunut, mutta en usko että olisi ollut Hänen tahtonsa. Ymmärrän se lause jossa sanotaan, että jokainen ihminen voi löytää Jumala sisimmässään. Minä löysin hänet kovan taistelun jälkeen. Jostain syystä minun edellisessä elämämässä (siis ennen kuin tulin uskoon)ei ollut asiat kohdallaan. Tuntui siltä kuin aina löytäsin pahuutta itse hakematta. Ajattelin pitkään aikaa että Jumala ei ollut olemassa. Jopa vihasin Häntä koska en ymmärtänyt. Jossain vaiheessa aloin rukoilemaan ja vaikka ei heti, tuloksia alkoi tulemaan. Sitten tulin uskoon ja synnyin uudelleen. Kärsimymset voivat tuhota ihmistä täydellisesti jos ihminen ei ole tarpeeksi vahva. Minun vahvuutta on tullut ilman epäilystä Jumalasta. Koska aina olen ollut hyvin herkkä ja muut vaikuttivat minuun helposti. En todellakaan haluasi elää monta elämää. Empatia ja rakkautta on mahdollista oppia jos lapsuudessa sitä on saanut normaaliseissa koti oloissa. Ja aikuisena niitä voi oppia jos ihminen haluaa. Olen nähnytkin sitä. Tässä jätän teille osan ajatuksistani =)

27

1894

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kuolematon sielu

että Jumalan löydät sisältäsi. Teosofit sanovat sitä yliminäksi.
      Jumala ei ole mikään ulkopuolinen henkiolento tai persoona taivaassa joka meitä sieltä kyttää ja vielä vaatii palvelemaamkin.
      Vaikka kuinka haluat olen Karma/Jäleensyntyminen nimisen luonnonlain alainen sinäkin.
      Rauhaa Sinulle.

• Aritta

uudelleen syntymisestä ja voisin sanoa että niin on käynyt minullekin kun löysin tämän tien mitä kuljen. Kaikki (melkein) asiat ovat selvinneet minulle. Aina kun esitän kysymyksen saan vastauksen.

• tietää kaikki?

"Kaikki (melkein) asiat ovat selvinneet minulle."

Tiedät siis enemmän kuin me muut?

"Aina kun esitän kysymyksen saan vastauksen."

Anna jokin esimerkki. Ja opeta miten tuo käy, minäkin haluan saada vastaukseen kaikkiin kysymyksiin, mieluiten nyt heti.

• Aritta
        tietää kaikki? kirjoitti:

Anna jokin esimerkki. Ja opeta miten tuo käy, minäkin haluan saada vastaukseen kaikkiin kysymyksiin, mieluiten nyt heti.

mitä olen miettinyt ovat saaneet vastauksen.

Kun esitän kysymyksen saan vastauksen eri tavoilla, kirjan käteeni, tv:ssä oleva mainos, joku kertoo sen minulle jne.

En tiedä enemmän kuin muut, tiedämme eri asioista, sinä tiedät varmaan enemmän kuin minä joistakin asioista.

• Aritta
        tietää kaikki? kirjoitti:

melkein kaikki asiat. :-)

• olet siis
        Aritta kirjoitti:

melkein kaikki asiat. :-)

viisaampi kuin muut. Sepä hienoa! Minä olen silti viisaampi kuin sinä, sillä maailmallinen viisaus on hullutusta Jumalalle.

• Aritta
        olet siis kirjoitti:

viisaampi kuin muut. Sepä hienoa! Minä olen silti viisaampi kuin sinä, sillä maailmallinen viisaus on hullutusta Jumalalle.

En viitsi alkaa kinastelemaan.

• Ote viestistäsi:
      >>>En todellakaan haluasi elää monta elämää.

• kuolematon sielu

maapallon ihmisistä uskoo jälleensyntymiseen.
        Onneksi teitä harhaoppisia
        on yhä vähemmän ja vähemmän.

• kuolematon sielu kirjoitti:

>>>70 %
        kuolematon sielu 8.8.2008 klo 18.01

• Salainen_Agentti
        Jumalanhullu kirjoitti:

>>>70 %
        kuolematon sielu 8.8.2008 klo 18.01

"-70% ei todista mitään. Jälleensyntymistä ei ole, se on idän harhaoppi."

Raamattukaan ei todista mitään. Jumalaa ei ole, se on lähi-idän harhaoppi.

• kuolematon sielu
        Salainen_Agentti kirjoitti:

"-70% ei todista mitään. Jälleensyntymistä ei ole, se on idän harhaoppi."

Raamattukaan ei todista mitään. Jumalaa ei ole, se on lähi-idän harhaoppi.

paina se kaaliisi Jumalanhullu.

• kukajos

Miten voit olla varma, ettet synnyt vaikka karhuksi tai kirpuksi koiran turkkiin. Ei ole kukaan käynyt kertomassa, etteikö näin olisi. Ajattelepa sitä, miten kissat ja koirat mm. valitsevat isäntänsä ja emäntänsä. Minä en ole koskaan pitänyt koirista, mutta kerran kävi niin, että mennessäni lomalla taloon, jossa oli koira tehnyt pentuja vähän aikaisemmin. Istuimme juomassa kahvia, kun yksi pennuista hyppäsi syliiini ja jäi siihen tyytyväisenä nukkumaan. En ole sitä ennen, enkä sen jälkeen tavannut koiraa joka olisi halunnut minun matkaani. En kuitenkaan voinut otaa sitä sillä minulla ei ollut kunnollista asuntoa, jossa sen olisi ollut hyvä olla. Jälkeenpäin olen muistanut tuon tapahtuman monta kertaa ja aina tulee mieleen se, että olimme tavanneet joskus edellisessä elämässä, tai se muuten vaan tykkäsi minun luisesta kropastani. En pidä koirista, koska ne ovat aina hännystelemässä ihmisiä ja tottelevat jopa pientä viittausta tai hyvin koulutettuna pikkusormen liikettä. Oppivaisia ovat, myönnän ja olen iloinen jokaisen apua tarvitsevan puolesta jotka ovat saaneet koirista apulaisen itelleen.
        Kissojen olen todennut tulevan sairaan ihmisen syliin tai viereen sängyssä. Ne hoitavat sairaita katsomatta onko kyseessä ruuan antaja.
        Voisiko kuitenkin olla niin, että synnymme tänne uudelleen palvelemaan toisia ihmisiä, ehkä juuri niitä, joita/joiden vanhempia tai isovanhempia, vastaan ovat rikkoneet tavalla tai toisella.

• Aritta
        kukajos kirjoitti:

Miten voit olla varma, ettet synnyt vaikka karhuksi tai kirpuksi koiran turkkiin. Ei ole kukaan käynyt kertomassa, etteikö näin olisi. Ajattelepa sitä, miten kissat ja koirat mm. valitsevat isäntänsä ja emäntänsä. Minä en ole koskaan pitänyt koirista, mutta kerran kävi niin, että mennessäni lomalla taloon, jossa oli koira tehnyt pentuja vähän aikaisemmin. Istuimme juomassa kahvia, kun yksi pennuista hyppäsi syliiini ja jäi siihen tyytyväisenä nukkumaan. En ole sitä ennen, enkä sen jälkeen tavannut koiraa joka olisi halunnut minun matkaani. En kuitenkaan voinut otaa sitä sillä minulla ei ollut kunnollista asuntoa, jossa sen olisi ollut hyvä olla. Jälkeenpäin olen muistanut tuon tapahtuman monta kertaa ja aina tulee mieleen se, että olimme tavanneet joskus edellisessä elämässä, tai se muuten vaan tykkäsi minun luisesta kropastani. En pidä koirista, koska ne ovat aina hännystelemässä ihmisiä ja tottelevat jopa pientä viittausta tai hyvin koulutettuna pikkusormen liikettä. Oppivaisia ovat, myönnän ja olen iloinen jokaisen apua tarvitsevan puolesta jotka ovat saaneet koirista apulaisen itelleen.
        Kissojen olen todennut tulevan sairaan ihmisen syliin tai viereen sängyssä. Ne hoitavat sairaita katsomatta onko kyseessä ruuan antaja.
        Voisiko kuitenkin olla niin, että synnymme tänne uudelleen palvelemaan toisia ihmisiä, ehkä juuri niitä, joita/joiden vanhempia tai isovanhempia, vastaan ovat rikkoneet tavalla tai toisella.

Mutta eläimet ovat täällä apunamme. Ne näyttävät meille eri asioita joista opimme tuntemaan itseämme. Ne ovat voineet elää kanssamme entisissä elämissä.

• Lightbluesoul
        Aritta kirjoitti:

Mutta eläimet ovat täällä apunamme. Ne näyttävät meille eri asioita joista opimme tuntemaan itseämme. Ne ovat voineet elää kanssamme entisissä elämissä.

Omat kokemukset ja erittäin mediaalisen ystäväni avulla olen saanut tietää menneistä elämistäni, ja niistä kolmesta mainitakseni olen ollut mm. pesukarhu, sinivalas ja varpunen. Eikös sielulla ole vapaus valita missä se asustaa ja kokee itsensä, miksi se vetäisi rajan ihmisten, eläimien ja kasvien välillä koska sielu voi olla kaikessa.

Mitä aiempaan keskusteluun tulee viisaudesta, niin voitaisiin puhua tietoisuuden tasosta. Jotkut tällä planeetalla ovat erittäinkin kehittyneitä olentoja.

• kukajos
        Aritta kirjoitti:

Voit olla siitä noin varma. Kerro minullekin ja miks ei toisillekin mistä tuon tiedon saat. Minulle ei riitä, että se on kirjoitettu raamattuun, sillä raamattu on ihmisten kirjoittama ja moneen kertaan käännetty monen kielen kautta, joten ei käy todisteeksi enää.

• Aritta
        Lightbluesoul kirjoitti:

Omat kokemukset ja erittäin mediaalisen ystäväni avulla olen saanut tietää menneistä elämistäni, ja niistä kolmesta mainitakseni olen ollut mm. pesukarhu, sinivalas ja varpunen. Eikös sielulla ole vapaus valita missä se asustaa ja kokee itsensä, miksi se vetäisi rajan ihmisten, eläimien ja kasvien välillä koska sielu voi olla kaikessa.

Mitä aiempaan keskusteluun tulee viisaudesta, niin voitaisiin puhua tietoisuuden tasosta. Jotkut tällä planeetalla ovat erittäinkin kehittyneitä olentoja.

mutta harvemmin haluamme takaisin kehityksessämme.

En tietenkään voi sanoa juuta enkä jaata mutta epäilen että emme kuitenkaan halua inkarnoitua eläimiksi. Jokatapauksessa meidän ei ole pakko tehdä niin. :-)

• Aritta
        kukajos kirjoitti:

Voit olla siitä noin varma. Kerro minullekin ja miks ei toisillekin mistä tuon tiedon saat. Minulle ei riitä, että se on kirjoitettu raamattuun, sillä raamattu on ihmisten kirjoittama ja moneen kertaan käännetty monen kielen kautta, joten ei käy todisteeksi enää.

Minä en lue raamattua. :-)
        Tiedot tulevat ihan eri paikasta kuin raamatusta.

• Lightbluesoul kirjoitti:

..Sinullekko on erittäin mediaalinen ystävä kertonut sinun olleen pesukarhu,sinivalas,varpunen edellisessä elämässäsi..kysypä siltä mediaaliselta ystävältä vaikka ravikisoista..ketkä neljä hevosta jää viimeiseksi..hän ei kuitenkaan saa olla toton pelaaja...mä en tosiaankaan ymmärrä,miks olet syntynyt vain eläimiksi?Ja jos se erittäin mediaalinen "ystävä"tykkää vedättää Sua..niin onko kyse enään ystävyydestä?Älä niele kaikkea mitä syötetään..sulla on omat aivot..käytä niitä

• Lightbluesoul
        malsansun kirjoitti:

..Sinullekko on erittäin mediaalinen ystävä kertonut sinun olleen pesukarhu,sinivalas,varpunen edellisessä elämässäsi..kysypä siltä mediaaliselta ystävältä vaikka ravikisoista..ketkä neljä hevosta jää viimeiseksi..hän ei kuitenkaan saa olla toton pelaaja...mä en tosiaankaan ymmärrä,miks olet syntynyt vain eläimiksi?Ja jos se erittäin mediaalinen "ystävä"tykkää vedättää Sua..niin onko kyse enään ystävyydestä?Älä niele kaikkea mitä syötetään..sulla on omat aivot..käytä niitä

..uskokoon ken tahtoo. Älä musta huolehdi, kyllä mä tiedän mitä "ajat takaa" :)

• Lightbluesoul
        malsansun kirjoitti:

..uskokoon ken tahtoo. Älä musta huolehdi, kyllä mä tiedän mitä "ajat takaa" :) Henget ei ole velvollisia kertomaan veikkauksen tuloksia, ja näin ollen auttamaan rahallisesti. Nimenomaan vedättäjät ovat näitä jotka ennustavat ihmisille pelien tuloksia jne.

Kyseinen mediaalinen ihminen on ollut tekemisissä minun kanssani joka elämässä, ja nyt myös tässä.

• Lightbluesoul
        Aritta kirjoitti:

Minä en lue raamattua. :-)
        Tiedot tulevat ihan eri paikasta kuin raamatusta.

.. samoilla linjoilla olen mä :)

• Lightbluesoul kirjoitti:

..uskokoon ken tahtoo. Älä musta huolehdi, kyllä mä tiedän mitä "ajat takaa" :) Henget ei ole velvollisia kertomaan veikkauksen tuloksia, ja näin ollen auttamaan rahallisesti. Nimenomaan vedättäjät ovat näitä jotka ennustavat ihmisille pelien tuloksia jne.

Kyseinen mediaalinen ihminen on ollut tekemisissä minun kanssani joka elämässä, ja nyt myös tässä.

Sä olet kaveri ihan ulalla..et sinä tiedä mihinkä pyrin,jospa en pyri mihinkään..et sinä osaa lukea ajatuksiani!

• Lightbluesoul
        malsansun kirjoitti:

Sä olet kaveri ihan ulalla..et sinä tiedä mihinkä pyrin,jospa en pyri mihinkään..et sinä osaa lukea ajatuksiani!

että sovitaan niin :)

• kuolematon sielu kirjoitti:

Itse en ole koskaan uskonut jälleensyntymisiin..enkä liioin mihinkään taivasten valtakuntihin.
        Se on pari metriä multaa niskaan ja madoille tuleepi pötyä pöytään riittävästi..luonnollinen kiertokulku.

• Hanna

Lue rukoillen Raamattua ja lähesty Taivaallista Isää Jeesuksen nimessä. Kannattaa erityisesti lukea Uutta testamenttia.Siunausta sinulle.

• Cristal transparente

Kiitos Hanna! Siunausta myös sinulle =)

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Uskalla lähestyä minua

Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S
      Ikävä
      61
      8420
    2. Päätin että suostun keskustelemaan

Jos sellainen tilanne tulee.
      Ikävä
      133
      4714
    3. Oulaskankaan päätöksistä

https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.
      Oulainen
      35
      4166
    4. EMMINÄ JAKSA OOTTAA KOLMEA VIIKKOA!

Kyllä se aiemmin parantuu😘
      Ikävä
      21
      3438
    5. On niin ikävä sua

Ikävöin hymyäsi, näkemistäsi, sitä millainen olet.
      Ikävä
      23
      2972
    6. Tiedoksi että

En aijo laittaa viestiä enkä soittaa enkä edes harkitse asiaa.
      Ikävä
      29
      2877
    7. Vielä me saadaan toisemme

Uskotko kulta siihen?
      Ikävä
      55
      2763
    8. Oikeasti tekisi

Mieli hypätä sun kaulaan eikä kävellä ohi
      Ikävä
      25
      2340
    9. Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!

Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun
      Suomi24 Blogi ★
      409
      2252
    10. Miten menee?

Tykkäätkö minusta nyt vähemmän kun näit minut?
      Tunteet
      32
      2199
    Aihe