!Buenos dias!
Onko kellään tietoa onko muita Fran Perean levyjä Suomessa myynnissä kuin La chica de la habitación de al lado? JOs on mistä voisi löytää ja jos ei niin onko tulossa Suomeen ja milloin?
En ole lyötänyt tavallisesta kaupasta. Kiitos etukäteen!!!
!Gracias!
Fran Perean levyt
6
602
Vastaukset
- Zacc
Ainakin täältä voi ostaa/ladata Fran Perean Punto y aparte levyn http://download.mtv3.fi/album/Fran_Perea/Punto_y_aparte/1B15BAE7-3909-437B-B41F-5B422BBECBA9/
Mutta olen ainakin itse nähnyt anttilassa Franin kummatkin albumit. - "@"
Franilla on myös levy Punto y aparte, itse olen nähnyt ihan Prismassakin myytävän..
- Zacc
Juuri tuota Punto y aparte levyä tarkoitin.
- "@"
Zacc kirjoitti:
Juuri tuota Punto y aparte levyä tarkoitin.
juu, en vain huomannut että joku oli jo vastannut.
- ...serrano...
"@" kirjoitti:
juu, en vain huomannut että joku oli jo vastannut.
MOlemmille kiitos täytyypä lähteä levyä kaupasta ettimään juuri sen levyn minä haluaisinkin.
- teervee
Levyjä löytyy tämän lisäksi ainakin 'Punto y aparte' ja sen voi löytää esin top tenistä tai epesistä tai vaikka citymarketista... tosin levy on AINAKIN puolivuotta vanha joten en tiedä miten sitä voi nyt enää saada...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1062585
- 1072042
Ripeyttä asiointiin
Ottaa päähän yhden ja saman asiakkaan hitaus kassalla kun yhdellä kädellä nostelee ostoksia kärrystä ja välillä pitelee221867Marinin ahdistelija - "Lemmenkipeä huippuosaaja Lähi-idästä"
Olikin valtamedialle hankala paikka, kun kyseessä olikin "rikastaja" Vähän aikaa sitä voitiin piilotella, mutta pakko ol2051570Mietitkö tosissasi..
..että olisin tullut sinne jonkun muun vuoksi kuin sinun? Ei näinä vuosina tapahtuneet, myös tapahtumatta jääneet, ole41565Mitä ajattelit hänestä
Ensi kohtaamisesta alkaen? Itsellä pikkuhiljaa syventyi rakkaudeksi vaikka alusta asti ajattelin että hän on samallainen991507Palstan henkisesti sairaat ja lihavat
Täällä on sairaita, työttömiä ihmisiä kirjoittelemassa joilla ei ole tarkoituksena kuin satuttaa ihmisiä. Jos eksyt pals1031121- 581011
Kysyin kaikilta yhteisiltä tutuilta mielipidettä siitä, että kannattaako sinun kanssa alkaa!
Päätös oli lähestulkoon yksimielinen. Minunkin vaisto antoi vaaranmerkkejä, mutta järkytyin mitä sinusta kuulin. Aluksi126983- 64976