Jos saisitte seksuaaliseen käyttöönne millainen miehen tahansa, millaisen ottaisitte?
Millainen olisi unelmien panomies?
63
9389
Vastaukset
- tietysti
Jaaha.
Hoikan solakan lihaksikas. Karvainen - oikein kunnon rintakarvat. Lyhyt tukka. Vaaleahko/vaalea/ristiverinen. Suomalainen. Siniset/vihreät/harmaat silmät. Hyvä peppu. Ihana niska. Vois olla vaikka pisamiakin, hymykuopat. Mustat karvat on kyllä parempia, mutta vaaleetkin käy. :) Pitkä - mäkin olen 1.7 m.
Tuoksuu hyvälle (ei dödölle, eikä partavedelle, vaan miehen oma tuoksu). Ei polttele eikä juo.
Hyvä rakastaja tietysti. Isohko k, jota osaa käyttää. Rakastaa suuseksiä. On avarakatseinen, vapaamielinen kokeilija sängyssä. Ja tietysti jaksaa. :) Tykkää leikkiä.
Halailee ja suukottele muutenkin kuin seksin yhtyedessä. Juttelee kanssani kaikesta, teemme yhdessä muutakin kuin seksiä.
On omatoiminen, aikuinen; ei sovinisti, mutta ei nössökään.
Mun ikäinen.
Töissä.
Tuossa noin alkuun. :)- ei sitten .
halua mitään machoelkeitä, kuten tuo tuossa alla. Mäkin tykkään välillä johtaa ja ottaa. :)
- spicy marmalade
ei sitten . kirjoitti:
halua mitään machoelkeitä, kuten tuo tuossa alla. Mäkin tykkään välillä johtaa ja ottaa. :)
little furry man. xD
- spicy marmalade
ei sitten . kirjoitti:
PUssy cat dolls:
don't cha wish your boyfriend was a furry man. xD - oli tarkoitus
Mitä tuo "Töissä" liittyy siihen, että valitaan miestä seksileluksi. Siis nyt ei ollut kyse mistään poikaystävästä, vaan panosta! Vai voiko joku oikeasti kiihottua siitä onko toinen töissä vai ei???? weird.
Hattarat hemmettiin. - voi simsalabimsala
pilkkuja ja pisteitä myöten alotit niin et oikein peljästyin laitoitko mun nimen vai oliko kafeellelähtö?
- spicy marmalade
Metroseksuaalinen komistus, vatsalihakset, pelimies joka olisi muidenkin mieleen mutta ei pettäisi. Tummat pörrötetyt hiukset, v.siniset silmät.
ISO.
Ottaisi Naisen eikä kyselisi mitään tyhmiä, esim. SAAKO SINUA SUUDELLA!!!!!! SITÄ EI KYSYTÄ!
Kannattaa pelata uhkarohkeaa ja suudella ilman tyhmiä kysymyksiä. Voin sanoa omasta ja tyttökavereiden puolesta, että kaikki ihoavat tyhmiä kysymyksiä.
Ottakaa Nainen, vaikka tuntuisi raiskauskelta, kyllä tyttö sitten keskeyttää sekstaamisen jos ei halua tai sanoo EI, ja sillon kannattaa lopettaa. :D Onnea.- Ikää 19veeee?
No olipa siinä teinixmäinen vuodatus. Tämä on kyllä jännä ilmiö:
"pelimies joka olisi muidenkin mieleen mutta ei pettäisi."
Naisille ei riitä se, että itse pitää miehestä ja haluaa häntä, vaan muidenkin
naisten pitää haluta sitä miestä. Kertoo paljon naisien heikosta itsetunnosta,
kun täytyy hakea jonkinlaista egobuustia ja leijua sillä että muutkin naiset
ovat miehestä kiinnostuneita. Onhan se ihan tuttu ilmiö, että naiset helposti elävät
miehensä kautta. Että katsokaa kun minun mies on noin komea ja sillä on hieno ura. - idiootti?
Ikää 19veeee? kirjoitti:
ovat miehestä kiinnostuneita. Onhan se ihan tuttu ilmiö, että naiset helposti elävät
miehensä kautta. Että katsokaa kun minun mies on noin komea ja sillä on hieno ura.Täällä kysyttiin naisilta heidän UNELMIENSA PANOMIESTÄ! Täällä sitten vastataan sitä, mitä ne unelmat on, eikä sitä mitä sinä haluat kuulla. Kyllä monet miehetkin haaveilevat siitä barbin näköisestä typsystä, joka rakastuisi olmin näköiseen örkkiin. Eipä ihminen aina halua todellisuudessa edes toteuttaa niitä haaveitaan (esim. ruma mies olisi todellisuudessa koko ajan epävarma, että kaunotar vaihtaa hänet parempaan, eikä suhteesta tulisi mitään). Koita nyt vain hyväksyä, että voit olla jollekin toivottu kumppani, vaikket monen haave olekaan...
- kamitähä
Ikää 19veeee? kirjoitti:
miehensä kautta. Että katsokaa kun minun mies on noin komea ja sillä on hieno ura.Yksi teini.
- spicy marmalade
Ikää 19veeee? kirjoitti:
miehensä kautta. Että katsokaa kun minun mies on noin komea ja sillä on hieno ura.Väärin meni, ikää on 18v. ;)
Ihan selväjärkinen oon, ja noi oli mun kriteerit.
En voi mitään jos et tykänny.
mene dataamaan ja syömään lenkkimakkaraa. - spicy marmalade
idiootti? kirjoitti:
Täällä kysyttiin naisilta heidän UNELMIENSA PANOMIESTÄ! Täällä sitten vastataan sitä, mitä ne unelmat on, eikä sitä mitä sinä haluat kuulla. Kyllä monet miehetkin haaveilevat siitä barbin näköisestä typsystä, joka rakastuisi olmin näköiseen örkkiin. Eipä ihminen aina halua todellisuudessa edes toteuttaa niitä haaveitaan (esim. ruma mies olisi todellisuudessa koko ajan epävarma, että kaunotar vaihtaa hänet parempaan, eikä suhteesta tulisi mitään). Koita nyt vain hyväksyä, että voit olla jollekin toivottu kumppani, vaikket monen haave olekaan...
Tää oli ehdottomasti paras viesti.
- mormomrmras
Enpä oo ihmistä vielä tavannu kenellä ei olisi vatsa lihaksia.
- nähnyt
mormomrmras kirjoitti:
monia sellaisia miehiä joiden olemattomien vatsan kohdalla olevien lihassäikeiden nimittäminen vatsalihaksiksi olisi melkoista liioittelua. Eikä ne ihrakerroksen alla olevatkaan lämmitä kuin korkeintaan röntgenhoitajaa...
- hdhghgd
mormomrmras kirjoitti:
jos on kookkaat vatsalihakset ja rasvakerrosta ne saavat mahan pömpöttämään. Vaikka vatsalihakset olisivat kuinka suuret ne eivät välttämättä erotu rasvan alta. Vatsalihakset yleensä erottuvat vain todella alhaisella rasvaprosentilla. Esim bodarit tai normaalipainoiset miehet joilla on piene rasvaprosentti.
- Lueppa nyt tarkemmin
idiootti? kirjoitti:
Täällä kysyttiin naisilta heidän UNELMIENSA PANOMIESTÄ! Täällä sitten vastataan sitä, mitä ne unelmat on, eikä sitä mitä sinä haluat kuulla. Kyllä monet miehetkin haaveilevat siitä barbin näköisestä typsystä, joka rakastuisi olmin näköiseen örkkiin. Eipä ihminen aina halua todellisuudessa edes toteuttaa niitä haaveitaan (esim. ruma mies olisi todellisuudessa koko ajan epävarma, että kaunotar vaihtaa hänet parempaan, eikä suhteesta tulisi mitään). Koita nyt vain hyväksyä, että voit olla jollekin toivottu kumppani, vaikket monen haave olekaan...
Siis mitä ihmettä sinä nyt tilität? Miten tuo kommenttisi liittyy minun
kommenttiini tai siihen, että naiset hakevat egobuustia sillä
että muut naiset haluavat hänen miestään? Missä vaiheessa minä kommentoin
sitä millainen itse olen, tai mitä en ole? - Yksinkertainen ihminen?
hdhghgd kirjoitti:
jos on kookkaat vatsalihakset ja rasvakerrosta ne saavat mahan pömpöttämään. Vaikka vatsalihakset olisivat kuinka suuret ne eivät välttämättä erotu rasvan alta. Vatsalihakset yleensä erottuvat vain todella alhaisella rasvaprosentilla. Esim bodarit tai normaalipainoiset miehet joilla on piene rasvaprosentti.
Hih :D Kylläpä täällä liikkuu tyhmää jengiä, tai sitten harvinaisen huumorintajutonta
porukkaa.
Jokaisella ihmisellä on vatsalihakset, vaikka ne eivät näkyisi. Poikkeuksia ovat
tietysti sellaiset, jos vatsalihakset on jostain syystä jouduttu poistamaan.
Joko meni perille, vai täytyykö vääntää vielä paksummasta rautalangasta?
"Spicy" -provo toivoi että miehellä on vatsalihakset, eikä maininnut
niistä sen enempää. - ensin
Lueppa nyt tarkemmin kirjoitti:
Siis mitä ihmettä sinä nyt tilität? Miten tuo kommenttisi liittyy minun
kommenttiini tai siihen, että naiset hakevat egobuustia sillä
että muut naiset haluavat hänen miestään? Missä vaiheessa minä kommentoin
sitä millainen itse olen, tai mitä en ole?mistä täällä puhutaan. Täällä puhutaan siitä, millaisen panomiehen nainen ottaisi, jos rajana on unelmat ja mielikuvitus. Jos tuo nainen haluaa unelmissaan sellaisen panomiehen, jota muutkin naiset haluavat, niin mitä täällä siitä mussutat. Luonnollisesti tulee ensiksi mieleen, ettet ole itse kovin haluttu. Miksi jotain suosittua miestä/ naista ärsyttäisi tuon kirjoittajan kommentti? Ei miksikään. Hykertelisi vain, että lisää ihailijoita...
- spicy marmalade
Yksinkertainen ihminen? kirjoitti:
Hih :D Kylläpä täällä liikkuu tyhmää jengiä, tai sitten harvinaisen huumorintajutonta
porukkaa.
Jokaisella ihmisellä on vatsalihakset, vaikka ne eivät näkyisi. Poikkeuksia ovat
tietysti sellaiset, jos vatsalihakset on jostain syystä jouduttu poistamaan.
Joko meni perille, vai täytyykö vääntää vielä paksummasta rautalangasta?
"Spicy" -provo toivoi että miehellä on vatsalihakset, eikä maininnut
niistä sen enempää.Halusin, et jätkällä olis six pakki. xD
- tällainen:
Kasvot: vaaleat hiukset, kulmakarvoissa ja ripsissä silti pigmenttiä, pitkät ripset, kauniit siniset silmät, täyteläiset pusuhuulet, sopusuhtainen nenä.
Kroppa: lihaksikas vartalo (etenkin hauikset ja vatsa) muttei kuitenkaan bodarin näköinen. Kevyt rusketus. Täydellisen kokoinen penis (pituus paksuus).
Seksuaalisuus: innostunut ja kekseliäs sängyssä, rakastaa seksiä. Ottaa ja antaa. Tykkää tavallisen yhdynnän lisäksi suu- ja anaaliseksistä kuin myös hyväillä naistaan käsin. Tahtoo seksiä muuallakin kuin kotona (esim. auto, metsä jne.) Haluaa seksiä joka päivä.- nainen on lutka
"Tykkää tavallisen yhdynnän lisäksi suu- ja anaaliseksistä kuin myös hyväillä naistaan käsin. Tahtoo seksiä muuallakin kuin kotona (esim. auto, metsä jne.) Haluaa seksiä joka päivä."
Tyypillinen lutkan fantasia. Elämä on muutakin kuin panemista. - sitten...
nainen on lutka kirjoitti:
"Tykkää tavallisen yhdynnän lisäksi suu- ja anaaliseksistä kuin myös hyväillä naistaan käsin. Tahtoo seksiä muuallakin kuin kotona (esim. auto, metsä jne.) Haluaa seksiä joka päivä."
Tyypillinen lutkan fantasia. Elämä on muutakin kuin panemista.kutsutaan miestä, joka tahtoo anaaliseksiä naisen kanssa?
- lutka olen. :D
nainen on lutka kirjoitti:
Tyypillinen lutkan fantasia. Elämä on muutakin kuin panemista.Syy siihen, miksi kirjoittamani lista on niin yksityiskohtainen on se, että kuvailen omaa miestäni. Hän on unelmieni panomies, mutta samalla myös rakastava kumppani. Yhdenillanseksiä en ole ikinä harrastanut, minulle sopii tämä suhteessa lutkailu paremmin. :D
- minkäänlaista,
koska jos mies luulee, että nainen saa nautinnon panemisesta, niin hän ei tiedä seksistä mitään. Kierrän kaukaa kaikki jotka kehuvat olevansa panomiehiä tai "kestäviä". Mikään ei ole tylsempää kuin tunnin kestävä jyystäminen.
- nyt..
onkin kyse sun UNELMISTA, ei siitä mitä käytännössä tahdot. Voithan liittää unelmiesi panomieheen vaikka sen vaatimuksen, että tämä on sinuun rakastunut ja ei tahdo yhdyntää ollenkaan vaan pelkästään antaa sulle suuseksiä. ;D
- Pitkä ja paksu
nyt.. kirjoitti:
onkin kyse sun UNELMISTA, ei siitä mitä käytännössä tahdot. Voithan liittää unelmiesi panomieheen vaikka sen vaatimuksen, että tämä on sinuun rakastunut ja ei tahdo yhdyntää ollenkaan vaan pelkästään antaa sulle suuseksiä. ;D
Ihan turha selittää, ettei koolla ole merkitystä, menkääpä vaikka kaksplussan foorumille jossa asiasta on keskusteltu. Moni muuten hyvä mies on lempattu pienimunaisuuden takia.
- 3 cm:n k...?
Pitkä ja paksu kirjoitti:
Ihan turha selittää, ettei koolla ole merkitystä, menkääpä vaikka kaksplussan foorumille jossa asiasta on keskusteltu. Moni muuten hyvä mies on lempattu pienimunaisuuden takia.
:-))))))))))))))))
Tai täysveltosta! - Mutta...
3 cm:n k...? kirjoitti:
:-))))))))))))))))
Tai täysveltosta!usein se mitä naiset pitävät isona kaluna on eri kokoinen kuin miehet olettavat. Kun naisen pimpsan syvyys on 8-12cm ja ne herkimmät osat ovat pimpsan muutamassa ekassa sentissä, niin sellainen yli 20cm jööti on vain harvan naisen haaveissa. Tosin sellainen on kyllä varsin esteettisen näköinen verrattuna lyhyempään naisen kuin naisen mielestä.
Paksuus vaikuttaa enemmän. Eli 20cm puutarhaletku jää kyllä useimmiten kakkoseksi vaikka 13cm pitkälle patukalle, joka on paksu. Omasta mielestäni sellainen 15cm pitkä paksuhko vehje on parasta mitä voi olla. - duliduldiduli
Mutta... kirjoitti:
usein se mitä naiset pitävät isona kaluna on eri kokoinen kuin miehet olettavat. Kun naisen pimpsan syvyys on 8-12cm ja ne herkimmät osat ovat pimpsan muutamassa ekassa sentissä, niin sellainen yli 20cm jööti on vain harvan naisen haaveissa. Tosin sellainen on kyllä varsin esteettisen näköinen verrattuna lyhyempään naisen kuin naisen mielestä.
Paksuus vaikuttaa enemmän. Eli 20cm puutarhaletku jää kyllä useimmiten kakkoseksi vaikka 13cm pitkälle patukalle, joka on paksu. Omasta mielestäni sellainen 15cm pitkä paksuhko vehje on parasta mitä voi olla.No kuule, mulla on 20 cm:n dildo (ja mahtuu kyllä), mutta en ole kenelläkään miehellä nähnyt livenä sellaista jöötiä.
Se on fiktiota - tai yksi 50 000:sta.
Ja mä olen jo 43 enkä ole ihan neitsytkään enää. :) - siitä,
duliduldiduli kirjoitti:
No kuule, mulla on 20 cm:n dildo (ja mahtuu kyllä), mutta en ole kenelläkään miehellä nähnyt livenä sellaista jöötiä.
Se on fiktiota - tai yksi 50 000:sta.
Ja mä olen jo 43 enkä ole ihan neitsytkään enää. :)että naisen paikat antavat jonkin verran periksi ja et varmaan huomaa, ettei se sun dildo ihan ääriä myöten sinne uppoa, kun isot häppärit on siinä "holen" ulkopuolella.
Kyllä niitä 20cm kulleja on ja vielä pidempiäkin. Ja jotkut ihailevat sellaisia. Tarkoitin vain sitä, että valtaosa naisista lienee kuitenkin haaveilee enemmän keskimittaisesta (n. 14cm) kuin äärimmäisen isosta vehkeestä. Se kaikkein isoin ei ole aina naisten mielestä paras. Mutta harva sitä niistä kaikkein pienimmistä haaveilee... (mahtaako kukaan). - haaveileehan
siitä, kirjoitti:
että naisen paikat antavat jonkin verran periksi ja et varmaan huomaa, ettei se sun dildo ihan ääriä myöten sinne uppoa, kun isot häppärit on siinä "holen" ulkopuolella.
Kyllä niitä 20cm kulleja on ja vielä pidempiäkin. Ja jotkut ihailevat sellaisia. Tarkoitin vain sitä, että valtaosa naisista lienee kuitenkin haaveilee enemmän keskimittaisesta (n. 14cm) kuin äärimmäisen isosta vehkeestä. Se kaikkein isoin ei ole aina naisten mielestä paras. Mutta harva sitä niistä kaikkein pienimmistä haaveilee... (mahtaako kukaan).miehetki, että naisella ois pystyt, kimmoisata D-kupin tissit, eikä tyhjiä AAAA-kuppeja?
Eihän sellainen parin sentin nysä (miehellä) tunnu missään.
Mitä sä nyt vaahtoat?
- täytyy myöntää
Kivahan tossa ois lekotella. :) Kainolokin valmiiksi kutsuvana....
- oli...
unelmamiehen mallia kirjoitti:
kivempi kroppa kuin edellisellä. :)
- .....
Oman mies sen pitää olla, ja taitoja voi kehittää
- ja luotettava
hellä, huomaavainen, rehellinen, huumorintajuinen, avoin, huumorintajuinen, ei-pingottaja
- ??????????
kun luin noita naisten haaveita niin ainakin ennen niitä kuvapostauksia kaikki sopi muhun jollain tavalla. En silti ole naisten keskuudessa mitenkään hirvittävän suosittu. On vaan niin ettei uskalleta toteuttaa unelmia kuten en minäkään uskalla välttämättä lähestyä sitä omasta mielestäni täydellistä naista. Lähetyttävän täytyy olla jollain tapaa epätäydellinen jotta pettymys ei tuntuisi niin suurelta. Voihan myös olla että kun naiset kokisivat tuon unelmansa miehen niin unelmat taas vaihtuisivat ja olisi jälleen suuremmat odotukset.
- realistisia!
Ei muuta kuin kimppuun!
- suurin
realistisia! kirjoitti:
Ei muuta kuin kimppuun!
kikan biisi suurin apinamies
- Mies 41
Seksi on sen verran vastenmielinen asia, että siitä jauhamista voisi jo vähentää. Eikö muita aiheita ole?
- heh heh
No puhutaan vaikka ruuasta sitten :)
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=1000000000000005&conference=3500000000000010&posting=22000000037056230
- poika ilman naista
Alkoi taas kuvottamaan naiset, kun tätä ketjua luin.
- eivät ole
unelmissaan yhtään ulkonäkökeskeisiä, vaan haaveilee jokinorsuista ja suohirviöistä, kun nämä ovat NIIIIN sisäisesti kauniita... Kuvottaa tuollainen tekopyhyys.
- Otan osaa
Ei ihme. Kyllä minuakin vituttaisi lukea että naiset pitävät komeista miehekkäistä
miehistä, jos itse olisin ruma luuseri, jolla on pulkannarut käsivarsina. - se reikä ja
tuntemus siitä. Muutenhan ne onkin silmät kiinni koko session ajan. :)
- .......
Otan osaa kirjoitti:
Ei ihme. Kyllä minuakin vituttaisi lukea että naiset pitävät komeista miehekkäistä
miehistä, jos itse olisin ruma luuseri, jolla on pulkannarut käsivarsina.Ensinkin ei ole "rumia" vaan vähemmän kauniita ja kauniita persoonia.
Jokaisella on varmaan oma fantasia ihanne kumppanista,mutta se riippuu resursseista millaiseen on mahdollisuudet.... - ite ole tekopyhä
eivät ole kirjoitti:
unelmissaan yhtään ulkonäkökeskeisiä, vaan haaveilee jokinorsuista ja suohirviöistä, kun nämä ovat NIIIIN sisäisesti kauniita... Kuvottaa tuollainen tekopyhyys.
jokinorsu ei ole tavallinen nainen. Tavalliselle miehelle riittää tavallinen nainen. Tavalliselle naiselle ei kuitenkaan riitä tavallinen mies vaan pitäisi olla joku Brand Pitt.
ite ole tekopyhä kirjoitti:
jokinorsu ei ole tavallinen nainen. Tavalliselle miehelle riittää tavallinen nainen. Tavalliselle naiselle ei kuitenkaan riitä tavallinen mies vaan pitäisi olla joku Brand Pitt.
"vaan pitäisi olla joku Brand Pitt."
Hyi, Brad Pitt, en huolis! Ja vielä vähemmän sen kuvottavan "metripartansa" kanssa! :( Sen sijaan kadulla tulee joka päivä vastaan monta "tavallista" miestä, jotka ottaisin ilomielin, jos se vaan olis niin yksinkertasta että senkus vaan "ottaa"...
- klunk
Mies. Hiukan mahaa, huikeat hauikset. Kalju ja 180 cm, jäänharmaansiniset silmät, tummat paksut kulmat. Vähän sellainen krapulaisen wet -look. Ei täydellinen. Hyvä puhumaan....ja huono tulemaan ;)
- gabrielacoco
Pitkä ja lihaksikas, mutta ei mikään Hunks! Liian bodattu ja laitettu ei ole omaan makuuni. Älykäs, varakas, menestyvä. Kreikkalainen atleettinen jumala - kuvainnollisesti! Miespuoleiset huippumallit (voiko tuollaista termiä käyttää) ovat täydellisiä ulkoisesti! Katsokaa jotain CK tai Guccin kampanja-/ näytöskuvia...
Mutta tämä oli vain oma mielipiteeni. Älkää miehet masentuko, sillä erilaisia mieltymyksiä on yhtä paljon kuin naisia.- mulkku 20 senttiä
pitää olla rahaa?
- tytto1988
Koska olisi kyse vain ei-vakavasta jutusta, komea seka kasvoiltaan etta varreltaan, sellaisen nakoinen joka hurmaisi suurosan naisista (tama ei johdu siita etta haluaisin niin vaan minulla jostain syysta nayttaisi olevan samanlainen maku kuin 90 % muista naisista, mika on oikeasti hyvin arsyttavaa). Syvan jaansiniset silmat, mustat lyhyet hiukset (mutta ei siili eika missaan nimessa kalju), ei kiharat mutta vahan aaltoilevat. Kapeahkot kasvot, ei partaa eika viiksia, ei silmalaseja. Pitka, hoikka, ei kaljamahaa (vatsalihaksia saa toki olla ja lihaksia muutenkin muttei mikaan Schwarzeneggerin tyyppinen morssari, itse en tykkaa paljoista lihaksista vaan mieluiten vain hitusen ja enemmankin se hoikanpuoleinen kroppa). Sopivasti ruskettunut, ranskalainen (vaikka siella nyt suurosa on ruskeasilmaisia, mutta kylla niita upean sinisilmaisiakin valilla vastaan tulee). Pukeutuu paaasiallisesti mustiin, tyylina mm musta nahkatakki, mustat aurinkolasit...
Luonteeltaan ei nyhvero vaan "uros" eli on se joka vie ja ohjaa pelia... Itsepintaisesti, ja kuten joku jo taalla sanoi niin raja menee siina etta jos nainen ei oikeasti halua... Mutta leikkimielessa nainen voi panna vastaan mutta silloin kun kyse leikkimielisyydesta niin miehen oltava se joka edelleen vie... Ei myoskaan lassyttele pehmeita tai hempeita, sehan olisi vain tekopyhaa valehtelua (mika on kenties sietamattominta!) vaan olisi vain rehellisesti riuska ja kaytannollinen, kyllahan molemmat tietaisivat mista olisi pelkastaan kyse. Ne kiltimmat miehet sitten pysyvampiin suhteisiin jossa tarvitaan luottamusta.- tytto1988
Niin ja EI karvoja! Mahdollisimman vahan...
"Koska olisi kyse vain ei-vakavasta jutusta, komea seka kasvoiltaan etta varreltaan, sellaisen nakoinen joka hurmaisi suurosan naisista (tama ei johdu siita etta haluaisin niin vaan minulla jostain syysta nayttaisi olevan samanlainen maku kuin 90 % muista naisista, mika on oikeasti hyvin arsyttavaa). Syvan jaansiniset silmat, mustat lyhyet hiukset (mutta ei siili eika missaan nimessa kalju), ei kiharat mutta vahan aaltoilevat. Kapeahkot kasvot, ei partaa eika viiksia, ei silmalaseja. Pitka, hoikka, ei kaljamahaa (vatsalihaksia saa toki olla ja lihaksia muutenkin muttei mikaan Schwarzeneggerin tyyppinen morssari, itse en tykkaa paljoista lihaksista vaan mieluiten vain hitusen ja enemmankin se hoikanpuoleinen kroppa). Sopivasti ruskettunut, ranskalainen (vaikka siella nyt suurosa on ruskeasilmaisia, mutta kylla niita upean sinisilmaisiakin valilla vastaan tulee). Pukeutuu paaasiallisesti mustiin, tyylina mm musta nahkatakki, mustat aurinkolasit..."
Sinä itseasiassa kuvasit sen täydellisemmin kuin minä tuolla alempana... Juuri sanasta sanaan tälläinen olisi omakin ihanteeni (myös tuon ranskalaisuuden ja mustien aurinkolasien, mutta kuitenkin silmälasittomuuden osalta!)
- Mclovin
Mutta tiukka kysymys onkin, rakastaja vai panomies?
Itse olen setämies.- Eisetiänyainaskaan
Nämähän ovat taas samassa paketissa 👍välillä lempeää ja toisinaan kunnon ... toi sedittely kuulostaa pervolta sorry vaan.
18-vuotias, siniset silmät, ruskeat lyhyet hiukset... :P Pyykkilautavatsa (realistisesti ajatellen ihan vaan normipaino riittää eikä tartte olla treenattu tai lihaksikas, mutta siis kun kerran kysyttiin että JOS saisi MILLAISEN TAHANSA), mielellään itseäni pikkasen pidempi. Hyvä huumorintaju!
3.14 kirjoitti:
Kaskujako sulle pitäisi kertoa p.namisen lomassa?
Se on aina kivempaa jos ja kun seksipartnerin kanssa tulee juttuun myös keskustelutasolla ;) Siksipä juuri useimmiten ainakin jonkin aikaa keskustelen ennen kuin aloitetaan varsinaiset hommat... Ja sehän on aina vaan kivempaa, mitä hauskempaa toisen kanssa on ja miten hyvin sen jutuille nauraa...
palstalutka kirjoitti:
Se on aina kivempaa jos ja kun seksipartnerin kanssa tulee juttuun myös keskustelutasolla ;) Siksipä juuri useimmiten ainakin jonkin aikaa keskustelen ennen kuin aloitetaan varsinaiset hommat... Ja sehän on aina vaan kivempaa, mitä hauskempaa toisen kanssa on ja miten hyvin sen jutuille nauraa...
Tottahan tuo on. Huumorintaju on tärkeä juttu kumppanissa, miksei siis panokumppanissakin.
- Anonyymi
3.14 kirjoitti:
Tottahan tuo on. Huumorintaju on tärkeä juttu kumppanissa, miksei siis panokumppanissakin.
Konea, Siniset silmät, urheilullinen, yli 180cm, hyvä nuolemaan, kiltti, sopivasti lihaksikas, ei mitään bodaria.
No sellanen jota tunnen rakastavani päästä varpaisiin. 😃
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tiedäthän että
Pohdin paljon siirtymistä. Tulen surulliseksi tietyistä tai monistakin asioista. Siksi parempi kun saat elää vapaasti il224001- 2323562
Klaukkalan onnettomuus
Kun kuulin onnettomuudesta,jossa auto oli suistunut sillalta jokeen,en kyllä missään vaiheessa uskonutkaan että kyseess552589Martinan uudet tuulet
Alkaa vahvasti vaikuttaa siltä, että ollaan tosiaan palattu sinkkumarkkinoille. Joulu ja uusivuosi ilman kihlattua, vaik3141828Nurmijärven Tulvatie jätetty hoitamatta jonka ansiosta turma sattui?
Käykö nyt niin että tienhoidosta vastaavat tahot laitetaan maksamaan turma? Miksi tietä ei ollut hoidettu, onko syy pihe2511646Sinulla on kauniit kasvot ja erityisesti kulmakarvat
Ne yhdistettynä luonteeseen, katseeseen ja ilmeisiin saa pääni pyörälle kyllä. En kestä. Usein päivisin nämä tulevat mie561563Afrikan tähti -lautapelit kerätään pois Turun päiväkodeista Pelin poistuminen ei ole kaikkien mielee
Afrikan tähti -lautapelit kerätään pois Turun päiväkodeista Pelin poistuminen ei ole kaikkien mieleen. Turku VOISI LO2401531- 961482
- 991368
Kunnan piikkiin meni nuorten surma
Ei ole missään muualla noin alkeellisen oloista siltaa ja kaiteita, ja oliko edes kaiteita, kunnollisia ei ainakaan ollu561285