Vähänkö ois hienoa jos noille ois tullu juttua... nam...
Fiti on niin ihana että..
Fiti ja Afri!!!
5
1222
Vastaukset
- supersympatica
ÖÖ hyi, ETTEI vaan olis pieni ikäero? Ei ainakaa normaalissa elämässä African kaltanen huolis Fitiä
- Fiti.
Luuletko tosiaan että haluaisin viedä poikani suuren rakastuksen ja siten saada välirikkoa poikani ja minun välille?
Luuletko tosiaan että haluaisin olla epätasapainoisen naisen kanssa jonka ihastukset muuttuu kuin joillain sukat?
Luuletko tosiaan että Afrikaan haluaisi olla minun kanssa kun hän varmaan pitää minua ikäloppuna, kuten minusta hän taas on vielä aivan lapsi?
Ehei, ei tule ikinä tapahtumaan mitään juttua minun ja Afrin välille. - En ole mies
Totta! Fiti (vai pitäisikö sanoa Antonio Molero) on tosi ihana ja saa sukat pyörimään ainakin tämän naisen jaloissa... :)
- Fiti.
Koita nyt kuitenkin pitää ne sukat jalassa, tulee syksy ja koleat ilmat ja tarvitset niitä sukkia pysyäksesi jaloista lämpimänä. :)
- pantalone
Fiti. kirjoitti:
Koita nyt kuitenkin pitää ne sukat jalassa, tulee syksy ja koleat ilmat ja tarvitset niitä sukkia pysyäksesi jaloista lämpimänä. :)
Eikai niitä sukkia mihinkään tarvitse, kun miettii vaan Fitiä niin kyllä siinä lämpenee... :P
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 741124
- 751121
- 481014
Miltä se tuntuu
Miltä se tuntuu havahtua, että on ollut ihmistä kohtaan, joka on rakastanut ja varjellut, täysi m*lkku? Vai havahtuuko s104968- 51935
- 33717
- 49704
- 52617
Mitä se olisi
Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?34607Nanna Karalahti :Paljastus bisneksistä Jere Karalahden kanssa!
Ottanut yhteyttä seiskalehden toimittajaan ja kertonut totuuden yhteisestä Herotreeni-nimisestä verkkovalmenuksesta.118557