Vähänkö ois hienoa jos noille ois tullu juttua... nam...
Fiti on niin ihana että..
Fiti ja Afri!!!
5
1186
Vastaukset
- supersympatica
ÖÖ hyi, ETTEI vaan olis pieni ikäero? Ei ainakaa normaalissa elämässä African kaltanen huolis Fitiä
- Fiti.
Luuletko tosiaan että haluaisin viedä poikani suuren rakastuksen ja siten saada välirikkoa poikani ja minun välille?
Luuletko tosiaan että haluaisin olla epätasapainoisen naisen kanssa jonka ihastukset muuttuu kuin joillain sukat?
Luuletko tosiaan että Afrikaan haluaisi olla minun kanssa kun hän varmaan pitää minua ikäloppuna, kuten minusta hän taas on vielä aivan lapsi?
Ehei, ei tule ikinä tapahtumaan mitään juttua minun ja Afrin välille. - En ole mies
Totta! Fiti (vai pitäisikö sanoa Antonio Molero) on tosi ihana ja saa sukat pyörimään ainakin tämän naisen jaloissa... :)
- Fiti.
Koita nyt kuitenkin pitää ne sukat jalassa, tulee syksy ja koleat ilmat ja tarvitset niitä sukkia pysyäksesi jaloista lämpimänä. :)
- pantalone
Fiti. kirjoitti:
Koita nyt kuitenkin pitää ne sukat jalassa, tulee syksy ja koleat ilmat ja tarvitset niitä sukkia pysyäksesi jaloista lämpimänä. :)
Eikai niitä sukkia mihinkään tarvitse, kun miettii vaan Fitiä niin kyllä siinä lämpenee... :P
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1082619
- 1072052
Ripeyttä asiointiin
Ottaa päähän yhden ja saman asiakkaan hitaus kassalla kun yhdellä kädellä nostelee ostoksia kärrystä ja välillä pitelee221867Marinin ahdistelija - "Lemmenkipeä huippuosaaja Lähi-idästä"
Olikin valtamedialle hankala paikka, kun kyseessä olikin "rikastaja" Vähän aikaa sitä voitiin piilotella, mutta pakko ol2071583Mietitkö tosissasi..
..että olisin tullut sinne jonkun muun vuoksi kuin sinun? Ei näinä vuosina tapahtuneet, myös tapahtumatta jääneet, ole41575Mitä ajattelit hänestä
Ensi kohtaamisesta alkaen? Itsellä pikkuhiljaa syventyi rakkaudeksi vaikka alusta asti ajattelin että hän on samallainen991507Palstan henkisesti sairaat ja lihavat
Täällä on sairaita, työttömiä ihmisiä kirjoittelemassa joilla ei ole tarkoituksena kuin satuttaa ihmisiä. Jos eksyt pals1031121- 581021
Kysyin kaikilta yhteisiltä tutuilta mielipidettä siitä, että kannattaako sinun kanssa alkaa!
Päätös oli lähestulkoon yksimielinen. Minunkin vaisto antoi vaaranmerkkejä, mutta järkytyin mitä sinusta kuulin. Aluksi126983- 64976