Toisilla miehillä on jotenkin kummallinen tarve lytätä maanrakoon sellaista toista miestä, joka ilmiselvästi on seksikäs, komea, hurmaava, seksikäs, suosittu, hauska, seksikäs, ihailtu, taitava, seksikäs jne.
Kattelin vaan noita "Marcos ei osaa englantia/ei osaa näytellä"-tyylisiä viestejä mitä tällä palstalla tossa muutama on ilmestynyt.
Kateuttako se sitten on?
Hölmöä.
Miehillä on ihmeellinen tarve
6
990
Vastaukset
- En ole mies
Marcos seksikäs?? Hänen englannin taitoihin ja ym. taitoihin en ota kantaa, mutta seksiä siinä miehessä ei kyllä ole.
- En ole minäkään mies
Minusta se taas vaan on ihqu!!! Ihanaa että sen näkee kohta livenä esiintymässä, näkee ja kuulee!
- on kamala
En ole minäkään mies kirjoitti:
Minusta se taas vaan on ihqu!!! Ihanaa että sen näkee kohta livenä esiintymässä, näkee ja kuulee!
siis ihan HIRVEÄ JA ÄLLÖTTÄVÄ
- ulpukka70
on kamala kirjoitti:
siis ihan HIRVEÄ JA ÄLLÖTTÄVÄ
"Seksikkyys", "Ihanuus" ja muut ominaisuudet on katsojan silmissä. Toisen mielestä komee voi olla toisen mielestä ihan arkinen. Minun mielestä Marcos on tavallinen - ei komea minun silmissä.
- ymmiJ
Näin miehenä halusin tuoda oman näkemykseni esille tuohon Franin ulkonäköön liittyen. Mielestäni Fran näyttää aivan tyypilliseltä espanjalaiselta. Seksikkydestä jne. en voi kantaa ottaa koska olen kyllä kiinnostunut siitä vastakkaisesta sukupuolesta... Veronica Sanchez=guapa! Noita kielijuttuja en kommentoi, itse olen todella kiinnostunut espanjan kielestä. Englannin vois kyllä joskus heittää...jonnekin.
- chocoman
franin englanninkielen taidost vois sanoa sen verran,että ku se oli ylen haastattelussa tossa viime talvena, niin alussa se puhu ihan kohtalaisesti englantia, mut lopussa se tarvitsi tulkkia, eli fran vastas espanjaks. Mulle ei ole niin väliä puhuuko joku enkkua vai ei, mut jos haluaa menestyä maailmalla täytyy osata puhua englantia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku604556Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt352089Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.
Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj1621492Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti481472- 1651468
Sari Multala teki "riikkapurrat"
Sekoili humalassa Ruisrokissa kuten Purra Lohjan torilla. Kovia dokaamaan nuo nykyiset ministerit.2581257Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm1961174- 2031112
- 801037
- 631011