Toisilla miehillä on jotenkin kummallinen tarve lytätä maanrakoon sellaista toista miestä, joka ilmiselvästi on seksikäs, komea, hurmaava, seksikäs, suosittu, hauska, seksikäs, ihailtu, taitava, seksikäs jne.
Kattelin vaan noita "Marcos ei osaa englantia/ei osaa näytellä"-tyylisiä viestejä mitä tällä palstalla tossa muutama on ilmestynyt.
Kateuttako se sitten on?
Hölmöä.
Miehillä on ihmeellinen tarve
6
973
Vastaukset
- En ole mies
Marcos seksikäs?? Hänen englannin taitoihin ja ym. taitoihin en ota kantaa, mutta seksiä siinä miehessä ei kyllä ole.
- En ole minäkään mies
Minusta se taas vaan on ihqu!!! Ihanaa että sen näkee kohta livenä esiintymässä, näkee ja kuulee!
- on kamala
En ole minäkään mies kirjoitti:
Minusta se taas vaan on ihqu!!! Ihanaa että sen näkee kohta livenä esiintymässä, näkee ja kuulee!
siis ihan HIRVEÄ JA ÄLLÖTTÄVÄ
- ulpukka70
on kamala kirjoitti:
siis ihan HIRVEÄ JA ÄLLÖTTÄVÄ
"Seksikkyys", "Ihanuus" ja muut ominaisuudet on katsojan silmissä. Toisen mielestä komee voi olla toisen mielestä ihan arkinen. Minun mielestä Marcos on tavallinen - ei komea minun silmissä.
- ymmiJ
Näin miehenä halusin tuoda oman näkemykseni esille tuohon Franin ulkonäköön liittyen. Mielestäni Fran näyttää aivan tyypilliseltä espanjalaiselta. Seksikkydestä jne. en voi kantaa ottaa koska olen kyllä kiinnostunut siitä vastakkaisesta sukupuolesta... Veronica Sanchez=guapa! Noita kielijuttuja en kommentoi, itse olen todella kiinnostunut espanjan kielestä. Englannin vois kyllä joskus heittää...jonnekin.
- chocoman
franin englanninkielen taidost vois sanoa sen verran,että ku se oli ylen haastattelussa tossa viime talvena, niin alussa se puhu ihan kohtalaisesti englantia, mut lopussa se tarvitsi tulkkia, eli fran vastas espanjaks. Mulle ei ole niin väliä puhuuko joku enkkua vai ei, mut jos haluaa menestyä maailmalla täytyy osata puhua englantia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1062585
- 1072042
Ripeyttä asiointiin
Ottaa päähän yhden ja saman asiakkaan hitaus kassalla kun yhdellä kädellä nostelee ostoksia kärrystä ja välillä pitelee221867Marinin ahdistelija - "Lemmenkipeä huippuosaaja Lähi-idästä"
Olikin valtamedialle hankala paikka, kun kyseessä olikin "rikastaja" Vähän aikaa sitä voitiin piilotella, mutta pakko ol2051570Mietitkö tosissasi..
..että olisin tullut sinne jonkun muun vuoksi kuin sinun? Ei näinä vuosina tapahtuneet, myös tapahtumatta jääneet, ole41565Mitä ajattelit hänestä
Ensi kohtaamisesta alkaen? Itsellä pikkuhiljaa syventyi rakkaudeksi vaikka alusta asti ajattelin että hän on samallainen991507Palstan henkisesti sairaat ja lihavat
Täällä on sairaita, työttömiä ihmisiä kirjoittelemassa joilla ei ole tarkoituksena kuin satuttaa ihmisiä. Jos eksyt pals1031121- 581011
Kysyin kaikilta yhteisiltä tutuilta mielipidettä siitä, että kannattaako sinun kanssa alkaa!
Päätös oli lähestulkoon yksimielinen. Minunkin vaisto antoi vaaranmerkkejä, mutta järkytyin mitä sinusta kuulin. Aluksi126983- 64976