Ikäraja elokuvalle Pirates of Caribbean?

haluaa tietää...

Hei, tietääkö kukaan mikä on Pirates of Caribbean Mustan Helmen kirous-elokuvan ikäraja? onko se 11 vai 15??

8

2994

Vastaukset 8

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • huuhkaja

Jos et ton vertaa viitsi etsiä/katsoa esim.lehdistä tai netistä tuota tietoa,niin eipä tarvi mennä katsomaan aikamme parhaimpiin kuuluvaa leffaa!!

• piiuska

Sen ikäraja on 11.

• *Blondi92

Ikärajana on 11!

• laaaaa

nii

• Miru*

....että mitä hyötyä on olla ikärajat? Minä ja kaverini ollaan päästy jo pari kertaa kattoon filmei jossa ikäraja oli K18!!! Ja jos et tosiaan viitti itte otaa ikärajoist selvää niin HUHHUH!!!

• M5.
        Miru* kirjoitti:

....että mitä hyötyä on olla ikärajat? Minä ja kaverini ollaan päästy jo pari kertaa kattoon filmei jossa ikäraja oli K18!!! Ja jos et tosiaan viitti itte otaa ikärajoist selvää niin HUHHUH!!!

siis onko jossain olevinaan käytössä tuo että ei muka pääse kattomaan elokuvaa jos ei oo ikää tarpeeks? kyllä mä vaan oon päässy kymmenen vuotiaasta asti kattomaan kaikki elokuvat mitkä oon halunnu nähä,kauhuelokuvat mukaanlukien.

• Anonyymi

En oo koskaa kattonu mut kai 11?
      Se kuulosta hyvältä elokuvalta

• Anonyymi

12-13 on nykyään ikäraja.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Martinan bisneksillä ei mene hyvin

https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/c46da6ab-340f-4790-aaa7-0865eed2336 Yrityksen konkurssihakemus on tullut kärä
      Kotimaiset julkkisjuorut
      301
      1243
    2. Tiesitkö? Martina Aitolehden isäpuoli on tämä suosittu laulaja

Martina Aitolehti on seurattu julkisuuden henkilö. Lähipiiriin mahtuu muitakin tunnettuja henkilöitä. Tiesitkö, että Ma
      Kotimaiset julkkisjuorut
      30
      1017
    3. 64
      847
    4. Voiko meidän välit

Koskaan parantua tästä?
      Ikävä
      68
      824
    5. Jos SDP ei voita reilusti, persut kumoavat demokratian Suomesta

Näin tekisi ainakin Rydman seuratessaan idolinsa Trumpin mallia https://www.is.fi/politiikka/art-2000012187244.html
      Maailman menoa
      413
      650
    6. Onko kaivattusi

Kummallinen jossakin suhteessa?
      Ikävä
      46
      607
    7. Kauanko olet kaivannut kaivattuasi ja

koska hänet löysit?
      Ikävä
      38
      572
    8. Kiteen Pallon superpesisjoukkue pelaa huumeiden vaikutuksen alaisena

Huumerikos. Yleisesti uskotaan, että se seikka, että eräs KiPan pelaaja kärähtää huumeista, on vain jäävuoren huippu. M
      Kitee
      77
      564
    9. Mies, olenko ymmärtänyt oikein?

Ystävyys/salainen suhde/molemmat ovat täysin poissuljettuja asioita? Nainen
      Ikävä
      64
      553
    10. Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.

https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl
      Maailman menoa
      447
      551
    Aihe