Teté y Guille

tetéguille

Oliko teistä ihana uutinen se kun kerrottiin tässä jonkun aikaa sitten että serranon perheen Teté ja Guille eli siis Natalia Sanchez ja Victor Elias ovat oikeassa elämässä yhdessä ?! :))

8

2746

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ........

Siis aivan ihana!!He sopivat täydellisesti yhteen!!!=)3

• Guillermo

Joo siis nehän on ollu yhesä jo vuojesta 2005 lähtien mutta todisteet on puuttunee.

• tetéguille
        Guillermo kirjoitti:

Joo siis nehän on ollu yhesä jo vuojesta 2005 lähtien mutta todisteet on puuttunee.

aijjaajoo, nii mä kyl oon kuullu et ne on ollu pitkään jo tosi hyviä ystäviä.. mut luulin et ne sit vasta nyt ois virallisesti yhessä.. mut jos kerta niin on että ne on ollu jo 3 vuotta yhessä, niin hyvä se on niinkin

• ......
        tetéguille kirjoitti:

aijjaajoo, nii mä kyl oon kuullu et ne on ollu pitkään jo tosi hyviä ystäviä.. mut luulin et ne sit vasta nyt ois virallisesti yhessä.. mut jos kerta niin on että ne on ollu jo 3 vuotta yhessä, niin hyvä se on niinkin

Niin jos ne kerran on ollut jo niiin kauaaaaaaaan yhes niin kohta ne varmaan menee viä naimisiin=)

• serranoja seuraava
        ...... kirjoitti:

Niin jos ne kerran on ollut jo niiin kauaaaaaaaan yhes niin kohta ne varmaan menee viä naimisiin=)

Mistä ketjun aloittaja/tai joku muu sai tietää asiasta? Voisiko joku laittaa jonkun linkin tähän, jotta voisin itsekin lukea. (En tosin osaa espanjaa, mutta voinhan yrittää vaikka sanakirjan kanssa kääntää.)
        Kiitos jo etukäteen!!

• ......
        serranoja seuraava kirjoitti:

Mistä ketjun aloittaja/tai joku muu sai tietää asiasta? Voisiko joku laittaa jonkun linkin tähän, jotta voisin itsekin lukea. (En tosin osaa espanjaa, mutta voinhan yrittää vaikka sanakirjan kanssa kääntää.)
        Kiitos jo etukäteen!!

Ne on niin SÖPÖ pari

• tetéguille
        serranoja seuraava kirjoitti:

Kiitos jo etukäteen!!

http://www.hhproducts.urli.net/
        Tosta meet tolle sivulle ja sit siitä vasemmasta reunasta otat UUTISET kohdan, ja sit niitä uutisia selaat vähän alaspäin niin siinä se tulee oisko kolmas uutinen ylhäänltäpäin muistaakseni :)

• ihmeellistä joo
        tetéguille kirjoitti:

http://www.hhproducts.urli.net/
        Tosta meet tolle sivulle ja sit siitä vasemmasta reunasta otat UUTISET kohdan, ja sit niitä uutisia selaat vähän alaspäin niin siinä se tulee oisko kolmas uutinen ylhäänltäpäin muistaakseni :)

Ihmettelen vaan, et miksiköhän he ovat suhteensa salanneet... Mitenköhän tuo tieto olis vaikuttanu sarjan seuraamiseen? Luulisi, että tuollainen romanttinen uutinen olisi lisännyt katsojia entisestään. Mä ainakin olisin varmaan jotenkin eri silmällä seurannut heidän tarinaansa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Rakastatko?

Ala kertomaan se ja heti
      Ikävä
      82
      3223
    2. Mikä haluat olla kaivatullesi?

1. Kaveri 2. Ystävä 3. Panokaveri 4.puoliso 5 jokin muu
      Ikävä
      92
      2925
    3. Kosiako meinasit?

Voi sua rakas ❤️
      Ikävä
      53
      2182
    4. Mietin että

Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin
      Ikävä
      20
      1635
    5. Sytyttikö hallin lapsi vai joku mielipuoli

Onko tietoa? Toivon jälkimmäistä
      Vimpeli
      19
      1454
    6. Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon

Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..
      Vimpeli
      8
      1427
    7. Oot ilkee paha noita

Paha babushka Luulitko etten tienny
      Ikävä
      17
      1421
    8. Tajusin vaan...

Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein
      Ikävä
      18
      1365
    9. Aaamu on täällä taas!

Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa
      Ikävä
      13
      1341
    10. Noin ulkonäkö-jutut ei multa

Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin
      Ikävä
      35
      1305
    Aihe