Oliko teistä ihana uutinen se kun kerrottiin tässä jonkun aikaa sitten että serranon perheen Teté ja Guille eli siis Natalia Sanchez ja Victor Elias ovat oikeassa elämässä yhdessä ?! :))
Teté y Guille
8
2759
Vastaukset
- ........
Siis aivan ihana!!He sopivat täydellisesti yhteen!!!=)3
- Guillermo
Joo siis nehän on ollu yhesä jo vuojesta 2005 lähtien mutta todisteet on puuttunee.
- tetéguille
Guillermo kirjoitti:
Joo siis nehän on ollu yhesä jo vuojesta 2005 lähtien mutta todisteet on puuttunee.
aijjaajoo, nii mä kyl oon kuullu et ne on ollu pitkään jo tosi hyviä ystäviä.. mut luulin et ne sit vasta nyt ois virallisesti yhessä.. mut jos kerta niin on että ne on ollu jo 3 vuotta yhessä, niin hyvä se on niinkin
- ......
tetéguille kirjoitti:
aijjaajoo, nii mä kyl oon kuullu et ne on ollu pitkään jo tosi hyviä ystäviä.. mut luulin et ne sit vasta nyt ois virallisesti yhessä.. mut jos kerta niin on että ne on ollu jo 3 vuotta yhessä, niin hyvä se on niinkin
Niin jos ne kerran on ollut jo niiin kauaaaaaaaan yhes niin kohta ne varmaan menee viä naimisiin=)
- serranoja seuraava
...... kirjoitti:
Niin jos ne kerran on ollut jo niiin kauaaaaaaaan yhes niin kohta ne varmaan menee viä naimisiin=)
Mistä ketjun aloittaja/tai joku muu sai tietää asiasta? Voisiko joku laittaa jonkun linkin tähän, jotta voisin itsekin lukea. (En tosin osaa espanjaa, mutta voinhan yrittää vaikka sanakirjan kanssa kääntää.)
Kiitos jo etukäteen!! - ......
serranoja seuraava kirjoitti:
Mistä ketjun aloittaja/tai joku muu sai tietää asiasta? Voisiko joku laittaa jonkun linkin tähän, jotta voisin itsekin lukea. (En tosin osaa espanjaa, mutta voinhan yrittää vaikka sanakirjan kanssa kääntää.)
Kiitos jo etukäteen!!Ne on niin SÖPÖ pari
- tetéguille
serranoja seuraava kirjoitti:
Kiitos jo etukäteen!!http://www.hhproducts.urli.net/
Tosta meet tolle sivulle ja sit siitä vasemmasta reunasta otat UUTISET kohdan, ja sit niitä uutisia selaat vähän alaspäin niin siinä se tulee oisko kolmas uutinen ylhäänltäpäin muistaakseni :) - ihmeellistä joo
tetéguille kirjoitti:
http://www.hhproducts.urli.net/
Tosta meet tolle sivulle ja sit siitä vasemmasta reunasta otat UUTISET kohdan, ja sit niitä uutisia selaat vähän alaspäin niin siinä se tulee oisko kolmas uutinen ylhäänltäpäin muistaakseni :)Ihmettelen vaan, et miksiköhän he ovat suhteensa salanneet... Mitenköhän tuo tieto olis vaikuttanu sarjan seuraamiseen? Luulisi, että tuollainen romanttinen uutinen olisi lisännyt katsojia entisestään. Mä ainakin olisin varmaan jotenkin eri silmällä seurannut heidän tarinaansa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vuonna 2026 jää entistä vähemmän rahaa käteen palkansaajille
Työttömyysvakuutusmaksu nousee 0,3 prosenttia. Työeläkemaksu nousee 7,15 prosentista 7,3 prosenttiin. Työmarkkinajärjest1097068Suomen kansa puhunut: Purra huonoimpia ministereitä
Kouluarvosanalla 6–, eli samaa tasoa mitä Purran oikeakin koulutodistus. Epäpätevyys on tullut huomattua Suomen talouden4945221Mitä aiot tehdä uudenvuoden aattona
Mitä olet suunnitellut tekeväsi uudenvuoden aattona ja aiotko ensi vuonna tehdä jotain muutoksia tai uudenvuoden lupauks1453211Joulun ruokajonoissa entistä enemmän avuntarvitsijoita - Mitä ajatuksia tämä herättää?
Räppärit Mikael Gabriel, VilleGalle ja Jare Brand jakoivat ruokaa ja pehmeitäkin paketteja vähävaraisille jouluaattoa ed2152611Marin sitä, Marin tätä, yhyy yhyy, persut jaksaa vollottaa
On nuo persut kyllä surkeaa porukkaa. Edelleen itkevät jonkun Marinin perään, vaikka itse ovat tuhonneet Suomen kansan t352297Pituuden mittaaminen
Ihmisen pituuden mittaaminen ja puolikkaat senttimetrit. Kuuluuko ne puolikkaatkin sentit tai millit teistä ilmoittaa m431262En tiedä enää
Pitäiskö mun koittaa vältellä sua vai mitä? Oon välillä ollut hieman mustasukkainen, myönnän. En ymmärrä miksi en saa su771222Muistattekos kuinka persujen Salainen Akentti kävi Putinin leirillä
Hakemassa jamesbondimaista vakoiluoppia paikan päällä Venäjällä? Siitä ei edes Suomea suojeleva viranomainen saanut puhu111159- 1111123
Varsinainen vetonaula tämä Pyhäjärven keskustelupalsta
Lisää kummasti muuttohaluja, kun lukee tätä foorumia. Tosin väärään suuntaan. Marraskuuhun mennessä tämä vähäinenkin vä671106