Sopiiko uuteen sr hiluxiin omille aluvanteille asennetut 32x11,5x15 renkaat väleästi pyörimään,kiitos etukäteen kommenteista.
Vastaukset 4
- hojoman
Onkos uuden hiluttimen vannekoko 15 vai 16?
Jos 16, niin viistoistatuumaiset tuskin mahtuu jarruille.- yleensä
käy sekä 15 että 16 tuuman vanteet.
Tuosta kysyjän mainitsemasta rengaskoosta en tiedä, kun ei ole kokemusta.
- Ex King Cab
Oli kyselyä samanlaisesta jutskasta. Olivatten testanneet ja ei käynyt 32/11,5 -15 renkaat. Olivat ottaneet kiinni ohjauslaitteisiin/sisälokariin etupyörät käännettynä ääriasentoon. Ja kyllähän tuo 7" vanne on vähän turhan kaponen 11,5" leveälle renkaalle
Orginaaalivanteelle taitaa mahtua just ja just 31/10,5 -15. Rengas ei pullota vielä kovin pahasti. Ja pitäis mahtua pyörimäänkin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1791742
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.109913En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58745Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo107734Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset207664- 133628
- 51585
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus51562Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä19558- 37546