Tulin just tanssimasta. Vaikka mitäpä se ketään kiinnostaa, kunhan ilmoitin.
dhimmille sanon vaan sen verran, että sinä olet noitten älyttömien sepustuksiesi kanssa ihan väärällä palstalla. Kun täällä sentään useimmat yrittävät puhua asiaa, niin sinä tunget noita käsittämättömiä liirumlaarumeistasi joukkoon, joista en ainakaan minä saa mitään tolkkua.
Sinulla tuntuu olevan elämäntehtävänä pilkata täällä kirjoittavia ateisteja. Miksi?
Et kannata tasa-arvoa, et uskonnonvapautta, etkä paljon mitään muutakaan.
Mitäs täällä on tapeltu?
6
355
Vastaukset
- e.k.v_
Eikös dhimmi ollutkaan objektiivinen tutkija...my ass? :D
- Rattiveivari
Ei täällä oikein edes tapella, olis ees jotain luettavaa yövuorossa, mutta ei kukaan tarjoa haasteita :)
- e.k.v_
Oletkos sitten joskus saanut jotain haastetta täällä? Siis ihan oikeaa?
- Rattiveivari
e.k.v_ kirjoitti:
Oletkos sitten joskus saanut jotain haastetta täällä? Siis ihan oikeaa?
Enempi (rehellisesti) kaipaisin helppoja syöttöjä joihin iskeä kunnon kierteisellä vastapallolla. Tai vain nauttia sivusta kun joku muu tekee niin :)
- Kössönöm
Minun kyllä täytyy nyt mennä nukkumaan. On varpaatkin ihan muusina, kun miltei joka tahdin tanssin. Paitsi jivet ja twistit.
Mitä funtsittavaa tässä nyt sinulle sitten yöksi keksisi.
En tiedä luetko kirjoja, mutta voisin kysäistä sellaista asiaa, että jos vaikka olisi kyseessä dekkari, niin millainen olisi kirjan ensimmäinen lause, joka saisi sinut jatkamaan pitemmälle.
Sanovat, että se ensimmäinen lause on se tärkein.
Sehän nyt on se kauhein synti,että ilmoittaa olevansa ateisti..mä jäin sellaiseen puristukseen useamman uskontokunnan taholta,ett järki meinasi lähteä ja taju kanssa..jotakin aivan hirvittävää ,ahdistavaa ja pelottavaakin.Oli käynnissä nähtävästi joku pelastusoperaatio..ja kuka ne pisteet saa kerätyksi jos saa minut käännytettyä.Siitä on nyt onneksi aikaa,nyt olen paljon vahvempi ja jos joku jotain lippusia ,lappusia alkaa tyrkyttelemään niin ei varmasti tule toista kertaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 292394
Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3702012M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti181494Pelkään suunnattomasti
Että olet toiseen ihastunut. Se on lähes sietämätön ajatus koska koen että meidän tilanne on auki, selvittämättä. Eikä k52902Parempi suorituskyky Urheiluharrastajien suosimasta lisäravinteesta hyötyisivät todennäköisesti kaik
Parempi suorituskyky Urheiluharrastajien suosimasta lisäravinteesta hyötyisivät todennäköisesti kaikki muutkin. Se on ed10871Mies, etko ole miettinyt
että voit menettää yhteytemme ja minut lopullisesti, jos et tee mitään?52783- 54711
- 18710
- 25689
- 135623