julia & nina...

datdat

”oletko sä hereillä?” kuulin kämppiksen huikkaavan. ”mä en ymmärrä miten sä voit nukkua tossa sohvalla” – mira jatkoi. haukottelin ja mutisin huomenet… ja yritin samalla piilottaa pääni peiton ja tyynyjen sekaan. olin taas nukahtanu olohuoneen sohvalle. en varsin herää vielä, en vaikka mikä olis. niin, paitsi mira joka katto parhaimmaks pölliä multa peiton pois. ”miten sä voit olla noin pirteä?” kysyin ja tassuttelin keittiöön. onneks se oli sentään sen verran mua sääliny, et oli laittanu kahvin tippumaan. istahdin pöydän ääreen ja nojailin kämmeneeni silmät kiinni. mira kävi istumaan vastapääte ja virnuili ”menikö sulle eilen myöhäänki töissä, sä nimittäin näytät aika kuolleelta”. tyydyin tuijottamaan murhaavasti kulmien alta, enkä sanonut mitään. ”okei okei, olen hiljaa ja odotan sen ½h minkä sä tarttet aikaa heräämiseen” mira tokas ja iski nenäni eteen hillittömän mukin kahvia.

aloin pikkuhiljaa heräilemään, kiitos kofeiinin täsmäiskun, joka suorastaan räjäytti tajuntani.
”julia kuule…” okei, aina kun lause alkaa noin, niin se ei tiedä mitään hyvää ;)
”millon sä ehtisit kattoa sitä mun autoa, kun sen soitin ei toimi ja se jotenki nykii ajettaessa… ja on siinä jotain muutakin vikaa” arrgghhhh, mä jotenkin arvasin tän. heti ku mulla alkaa vapaat, niin tuo kyllä heti keksii mulle jotain ”pikku” puuhaa. viimeeks tais olla kriisi hiustenkuivaajan kanssa ja sitä ennen temppuili kännykkä. rikkaimurista puhumattakaan. okei, mä kun tästä lähden, niin otan ton sun autos. pitää mun tänään kuitenki käydä kattomas porukoiden posti ja kastella kukat. vanhukset sai jonkun 5-kympin villityksen ja rupesivat hulluna matkusteleen ympäri eurooppaa.
mut saanpahan kaikessa rauhassa siellä puuhastella auton kimpussa.

ostin menomatkalla epämääräisen läjän sähköosia miran corollaan ja vietin seuraavat 4 h konepellin alla, enemmän ja vähemmän kiroillen. ja mitä kukkiin tuli, niin olis ehkä paria päivää aiemmin pitäny mennä, mutsin silmäterät oli aika huonossa hapessa. kai ne siitä vielä tokenee mä funtsin ja lähdin ajelemaan kämpille.

kummaa, mun oma auto oli pihassa ku kotiuduin, mira oli uhannu ottaa sen ja lähtee käymään alkossa ja asioilla. kait se oli jo tullu sit takas. potkin kengät eteisen nurkkaan ja kävelin keittiöön. mira istui nätin punahiuksisen likan kanssa keittiössä. mikäköhän sen nimi oli.. mä olin nähny sen aikasemminki, mut en kuollaksenikaan muistanu sen nimeä. oltiin me joskus muutama sana vaihdettu, mut molemmat oli jotenki varautuneita toistensa seurassa.
”anna mulle joskus 45 ecuu” – mä sanoin miralle ja heitin avaimet pöydälle. ”se ei enää nyi, mut soittimella voit heittää vesilintua, se on kaput” jatkoin ja kaadoin kahvin rippeet mukiin ja menin partsille tupakalle. ainiin, ninahan se olikin. tulihan se nimikin mieleen ku hetken mietti. kuulin ikkunan läpi miran äänen ” mitä mä muka miehellä tekisin, kun mulla on kämppis, joka on tekniikan ihmelapsi ja osaa korjata kaiken.” mä en voinu olla nauramatta, okei, mikäs siinä sitten. mä huomasin ninan tuijottavan mua ikkunan läpi vaivihkaa, mut en reagoinu mitenkään. tai aina kun vähän käänsin päätäni, niin se katsoi heti muualle. tuosta naisesta ei saanu kyllä mitään tolkkua…

tumppasin röökin ja menin takas sisälle. miralla oli illalla aikomus pitää pienet pirskeet kevään kunniaks. se oli jo toista viikkoa savunnu, et neiti kevät pitää toivottaa tervetulleeksi. kuulemma jokavuotinen traditio ottaa pohjia kotona, rymytä baariin ja kontata sitten valomerkin jälkeen kotiin. mä olin vielä kahden vaiheilla, et juonko edes mitään. rankka työputki takanapäin, enkä mä juurikaan miran kavereita ehkees tuntenut. linnoittauduin omaan huoneeseeni ja surffailin tovin netissä, mut lopulta väsymys voitti ja painuin torkuille. havahduin ulko-oven ääneen ja eteisen kolinaan. jaah, porukkaa alko siis lappamaan paikalle, nukkumisen voi siis ainaskin unohtaa. uskaltauduin parin kaljan kanssa olohuoneeseen muiden sekaan. mira esitteli mut niille, joita en vielä tuntenut.

ninakin oli jääny ryypiskeleen… mua hymyilytti..deäm.. tuo nainenhan kiinnosti mua enemmän ku suostuin ehkees itelleni myöntämään… nina istui sohvalla joten istahdin lattialle sohvan eteen vajaan metrin päähän. mä tunsin kevyen hivelyn korvallisellani. katsahdin ninaa ja sain osakseni kauniin hymyn. virnistin takaisin rapsuttelin sen varpaita. nousin lopulta ylös ja menin parvekkeelle raikkaaseen ilmaan. mira tuli ulos myöskin ja kattoa mua kummallisen näköisenä. kohotin kulmaani ja tuijotin takas. ”oletko sä ihan sokea, vai onko susta yhtäkkiä tullu umpihetero?”-mira tokas sen kummemmin kiertelemättä. mä änkytin, et mitä sä oikeen tarkotat… mira jatkoi tuijotusta ”nii-in, mitäköhän mä oikeen tarkotan.” ”mä tarkotan tota punahiuksista beibeä tuolla sisällä joka on tentannu mua koko päivän susta. mä toljotin sitä monttu auki, niin siis että mitä? mira selitti mulle lyhyesti ja ytimekkäästi, et nina on ollu jo pidemmän aikaa kiinnostunu musta. tokasin takas, et mulle ei kylläkään oo kukaan asiasta muistanu mainita. kait mä sitten olen sokea.

palattiin molemmat takas sisälle, mira vilkas ekaks mua ja sit ninaa joka oli siirtyny nojatuoliin. se näytti vähän vittuuntuneelta ja mua alko jo vähän arveluttaa. hain lisää juotavaa ja rohkaisin mieleni. istahdin ninan tuolin käsinojalle ja kysyin, et onks tää vielä vapaa. ”kait se on ” tuli vastaukseksi ja sen ilme kirkastu vähän. me höpöteltiin ja naureskeltiin hyvä tovi ja mun käsitys alko kummasti muuttua.. se ei enää ollu yhtään kolean oloinen tai muutenkaan etäinen. nina nojas mun kylkeä vasten ja aloin varovaisesti hivelemään sen niskaa. tunsin kun se kiersi kädet mun ympäri ja siveli hiljalleen mua kyljestä. lopulta me istuttiin molemmat siinä nojatuolissa ja halailtiin ja hiveltiin toisiamme. mut kumpikaan ei uskaltautunu kattomaan toista silmiin ku vaan pienen hetken verran……

----> jatkuu jos niin tahdotte...

6

9563

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • warsku

      Ihmettelen vaan, miksi et hyvää tarinaa jatkaisi? :)

    • HCoGID

      Ilmanmuuta jatkoa, ei tuollasta voi kesken jättää!
      Go datdat, go! :D

      • tyttönen

        Jatka ihmeessä..todella hyvä alku=)
        *odottaa kielipitkällä jatkoa*


    • Höh...

      Lisää...!!!


      *hymyää*

    • Pia

      Ilman muuta jatkoa! Toivottavasti tälle ei käy niinkuin monille muille "jatkoa tulee jos tahdotte" -tarinoille jotka jää sitten ilman loppua:/

      • datdat

        kyllä sille jatkoa ompi tulossa, alotettu on ;)
        kunhan nyt kiireiltä kerkeäisi naputella lisää..


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      80
      1837
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1699
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1534
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      19
      1233
    5. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1204
    6. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1202
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1166
    8. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1141
    9. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      8
      1139
    10. Pakkoruotsi on leikkikieli, jota ei ole tarkoituskaan osata

      Pakkoruotsi on leikkikieli. Ennen leikkikieltä sanottiin siansaksaksi, sitten keksittiin tilalle pakkoruotsi. Pakkoruot
      Kielipolitiikka
      7
      1124
    Aihe