Juvederm

Huuliin

Onko kukaan kokeillut hoitoa? Ja laittaako mikään muu paikka Helsingissä kuin botuliiniklinikka. Paikasta jäänyt huonoja kokemuksia, joten menisin mieluummin muualle.

59

11548

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Suosittelen varomaan

      Juuri markkinoille tullut aine ja olen kuullut useista komplikaatioista.

      • restylanen käyttäjä

        Huuliin Restylane Lipp on turvallinen vaihtoehto.
        Restylanen riski 1:10 000.
        Mm. Puragenista tullut infektioita ja allergioita.


      • Tutkimuksen lukenut ammatti...
        restylanen käyttäjä kirjoitti:

        Huuliin Restylane Lipp on turvallinen vaihtoehto.
        Restylanen riski 1:10 000.
        Mm. Puragenista tullut infektioita ja allergioita.

        Puragenin ja Restylanen erot selvitettiin juuri tänä vuonna (2008) ilmestyneessä tutkimuksessa. Puragen oli lähes kaikissa ominaisuuksissa parempi.

        Puragenin laitto sattuu vähemmän kuin Restylanen ja kipu kestää vähemmän aikaa.

        Puragenin lopputulokset näyttävät paremmilta ja luonnollisimmilta kuin Restylanella ja huulet tuntuvat pehmeämmiltä.

        Puragen kestää huomattavasti pidempään kuin Restylane.

        Tutkimuksen voi pyytää FDA:lta.


      • Ellanse pitkäkestois
        Tutkimuksen lukenut ammatti... kirjoitti:

        Puragenin ja Restylanen erot selvitettiin juuri tänä vuonna (2008) ilmestyneessä tutkimuksessa. Puragen oli lähes kaikissa ominaisuuksissa parempi.

        Puragenin laitto sattuu vähemmän kuin Restylanen ja kipu kestää vähemmän aikaa.

        Puragenin lopputulokset näyttävät paremmilta ja luonnollisimmilta kuin Restylanella ja huulet tuntuvat pehmeämmiltä.

        Puragen kestää huomattavasti pidempään kuin Restylane.

        Tutkimuksen voi pyytää FDA:lta.

        Juvederm häviää huulista noin kuudessa kuukaudessa. Ellanse kestää huulissa vähintään neljä kertaa pidempään kuin Juvederm.


    • kokeillut

      ..ainakin clinic kristiina ruoholahdessa laittaa juvedermia, itse nimittäin kokeillut joskus.

      • maria33

        kyseisessä paikassa laitetaan Juvedermia. useampi tuttuni käynyt hilkka peltoniemen vastaanotolla ja on toiminut.


      • Juvedermista
        maria33 kirjoitti:

        kyseisessä paikassa laitetaan Juvedermia. useampi tuttuni käynyt hilkka peltoniemen vastaanotolla ja on toiminut.

        Olen itse käynyt laittamassa Klinikka 22:ssa huuliin ja ainakin itse olen ollut tyytyväinen. Tulos on pehmeämpi ja tasaisempi kuin Restylane Lippiä laitettaessa ja kuulemma myös huomattavasti kestävämpi. Tulee myös halvemmaksi kuin restylane, koska puudutetta ei tarvitse laittaa erikseen.


      • omaa kokemusta
        Juvedermista kirjoitti:

        Olen itse käynyt laittamassa Klinikka 22:ssa huuliin ja ainakin itse olen ollut tyytyväinen. Tulos on pehmeämpi ja tasaisempi kuin Restylane Lippiä laitettaessa ja kuulemma myös huomattavasti kestävämpi. Tulee myös halvemmaksi kuin restylane, koska puudutetta ei tarvitse laittaa erikseen.

        Mulle on laitettu Juvedermia Tampereella terveystalolla, ja minusta se on pehmeämmän tuntuinen (tulos) kuin oli Perlane tai Restylan Lip. Minulle koitettiin laittaa ilman puudutetta, kun aineessa on puudutetta mukana. Sitten piti kuitenkin puuduttaa , minulla on kai herkät huulet... Minusta se on oikein hyvän tuntuinen aine ja hoito. Ei tietysti ihan halpa mutta maksaa ne ryppyvoiteetkin paljon ja kosmetologin hoidot.


      • nainen 54 v
        omaa kokemusta kirjoitti:

        Mulle on laitettu Juvedermia Tampereella terveystalolla, ja minusta se on pehmeämmän tuntuinen (tulos) kuin oli Perlane tai Restylan Lip. Minulle koitettiin laittaa ilman puudutetta, kun aineessa on puudutetta mukana. Sitten piti kuitenkin puuduttaa , minulla on kai herkät huulet... Minusta se on oikein hyvän tuntuinen aine ja hoito. Ei tietysti ihan halpa mutta maksaa ne ryppyvoiteetkin paljon ja kosmetologin hoidot.

        Minulle laitettiin perjantaina Juvedermia huuliin sekä suupieliin maltillinen määrä sekä hieman silmien ulkonurkkiin ja alle. Se miksi tästä kirjoitan on kokemukseni syntyvistä mustelmista. Varautukaa siihen, että niitä saattaa tulla: minulla tällä hetkellä musta läikkä oikean silmän alla sekä toisella puolella ylähuulta. Olen aiemmin ottanut huuliin Restylanea (Tarja Juvonen) ja silloin kävi samalla lailla. Ajan kanssahan ne lähtevät, mutta kannattaa miettiä tarkoin laittoajankohtaa, ettei tule yllätyksiä, jos on tärkeitä menoja.

        Nyt (maanantai) näyttää todella hyvältä ja mustelmatkin sain meikillä peitettyä.


      • Eka kerta
        nainen 54 v kirjoitti:

        Minulle laitettiin perjantaina Juvedermia huuliin sekä suupieliin maltillinen määrä sekä hieman silmien ulkonurkkiin ja alle. Se miksi tästä kirjoitan on kokemukseni syntyvistä mustelmista. Varautukaa siihen, että niitä saattaa tulla: minulla tällä hetkellä musta läikkä oikean silmän alla sekä toisella puolella ylähuulta. Olen aiemmin ottanut huuliin Restylanea (Tarja Juvonen) ja silloin kävi samalla lailla. Ajan kanssahan ne lähtevät, mutta kannattaa miettiä tarkoin laittoajankohtaa, ettei tule yllätyksiä, jos on tärkeitä menoja.

        Nyt (maanantai) näyttää todella hyvältä ja mustelmatkin sain meikillä peitettyä.

        Kävin laitattamassa Juvedermia huuliin,samoin nenänseudun syviin juonteisiin.Huulien alanurkkiin tuli pienet mustelmat,muuten kaikki OK.Pieni ja nopea toimenpide.Vaatii tietysti rahaa..


      • LOPETA

        on KIELLETTYÄ keskusteluissa.

        Toiset täällä haluaisivat oikeasti tietää kysymistään tuotteista, mutta pakko sinun on sitten tulla tunkemaan omaa markkinointiasi.
        Ensinnäkin tämä E-alkuinen manistamasi tuote ja sen nettisivut vievät Puragenin sivuile, joten eiköhän ole selvä jokaiselle jolla on järkeä päässä, että tuote on samaa kuin Puragen.

        Raportoin tästä lähin jokaisen näkemäni viestin jossa tätä tuotettasi mainostat asiattomana. Markkinointi on, kuten sanoin, kiellettyä keskusteluissa. Mene torille siitä manostamaan!


      • Tunnen aineet
        LOPETA kirjoitti:

        on KIELLETTYÄ keskusteluissa.

        Toiset täällä haluaisivat oikeasti tietää kysymistään tuotteista, mutta pakko sinun on sitten tulla tunkemaan omaa markkinointiasi.
        Ensinnäkin tämä E-alkuinen manistamasi tuote ja sen nettisivut vievät Puragenin sivuile, joten eiköhän ole selvä jokaiselle jolla on järkeä päässä, että tuote on samaa kuin Puragen.

        Raportoin tästä lähin jokaisen näkemäni viestin jossa tätä tuotettasi mainostat asiattomana. Markkinointi on, kuten sanoin, kiellettyä keskusteluissa. Mene torille siitä manostamaan!

        Ei ole samaa ainetta kuin Puragen. Puragen on hyaluronihappoa, kuten myös Restylane, Juvederm, Perlane ja Perfectha ovat. Hyaluronihappojen huono puoli on se, että ne valmistetaan bakteereita kasvattamalla ja osa käyttäjistä voi olla allerginen tai voi saada tulehduksia bakteereista. Ellansella ei ole samaa ongelmaa.

        Toinen Ellansen vahvuus on sen aito kesto. Hyaluronihapot alkavat haihtumaan ensimmäisestä päivästä lähtien ja niiden kesto on hyvin heikko, vaikka puhutaankin linkityksistä. Ellansen kesto on aito ja se ei ala häviämään pitkään aikaan, koska se kemiallinen rakenne on älykkäämmin suunniteltu. Hyaluronihappoja voi verrata vesipulloon, josta kaatuu vettä pois heti laitosta lähtien. Ellansessa vettä alkaa kaatumaan pois vasta kahden vuoden kuluttua sen laitosta. Siksi Ellansen kesto on aitoa, kun taas jatkuva hyaluronihappomainen veden valuminen ei ole aitoa kestoa, koska suurin osa aineesta on haihtunut jo ensimmäisen kuuden kuukauden aikana. Ellansesta ei ole mitään haihtunut vielä ensimmäisen kuuden kuukauden aikana. Sen nerokkuus on juuri ohjelmoidussa kestossa, koska käyttäjät saavat pitkään kestäviä hyviä tuloksia.


      • Asiasta tietävä
        Tunnen aineet kirjoitti:

        Ei ole samaa ainetta kuin Puragen. Puragen on hyaluronihappoa, kuten myös Restylane, Juvederm, Perlane ja Perfectha ovat. Hyaluronihappojen huono puoli on se, että ne valmistetaan bakteereita kasvattamalla ja osa käyttäjistä voi olla allerginen tai voi saada tulehduksia bakteereista. Ellansella ei ole samaa ongelmaa.

        Toinen Ellansen vahvuus on sen aito kesto. Hyaluronihapot alkavat haihtumaan ensimmäisestä päivästä lähtien ja niiden kesto on hyvin heikko, vaikka puhutaankin linkityksistä. Ellansen kesto on aito ja se ei ala häviämään pitkään aikaan, koska se kemiallinen rakenne on älykkäämmin suunniteltu. Hyaluronihappoja voi verrata vesipulloon, josta kaatuu vettä pois heti laitosta lähtien. Ellansessa vettä alkaa kaatumaan pois vasta kahden vuoden kuluttua sen laitosta. Siksi Ellansen kesto on aitoa, kun taas jatkuva hyaluronihappomainen veden valuminen ei ole aitoa kestoa, koska suurin osa aineesta on haihtunut jo ensimmäisen kuuden kuukauden aikana. Ellansesta ei ole mitään haihtunut vielä ensimmäisen kuuden kuukauden aikana. Sen nerokkuus on juuri ohjelmoidussa kestossa, koska käyttäjät saavat pitkään kestäviä hyviä tuloksia.

        Että täältä pitää yrittää kalastaa? Mene muualle täältä mainostamasta. Ei kukaan ole niin tyhmä että lankeaa noin kyseenalaiseen mainostamiseen ja fillerin hintakin on ihan järjetön. EI KUKAAN MAKSA FILLEREISTÄ TUOLLAISTA HINTAA, FILLEREIDEN KESTO ON YKSILÖLLISTÄ. Jollain kestää vuoden toisella 6 kk..


      • Tutkittua tietoa
        Asiasta tietävä kirjoitti:

        Että täältä pitää yrittää kalastaa? Mene muualle täältä mainostamasta. Ei kukaan ole niin tyhmä että lankeaa noin kyseenalaiseen mainostamiseen ja fillerin hintakin on ihan järjetön. EI KUKAAN MAKSA FILLEREISTÄ TUOLLAISTA HINTAA, FILLEREIDEN KESTO ON YKSILÖLLISTÄ. Jollain kestää vuoden toisella 6 kk..

        Oikeita lukuja ovat.

        http://www.realself.com/question/how-long-does-juvederm-typically-last

        Tuolla omalla nimellään ja kuvallaan esiintyvät plastiikkakirurgit kertovat totuuden. Luotan enemmän heidän antamiin lausuntoihin, jotka perustuvat usean vuoden Juvedermin käyttöön.

        Vertailuhinnasto Suomessa saatavista kasvojen täyteaineista

        Kuluttajille ohjeellinen hintalista kasvojen täyteaineen valintaan:
        Kyse on yhden millilitran määrästä täytettä kasvoihin.

        Tuote | Hoidon hinta | Keskimääräinen hoitotuloksen kesto | Hinta per kuukausi
        Ellanse E | 945 € | 45 kk | 21 €/kk (edullisin per kuukausi)
        Ellanse L | 720 € | 33 kk | 21.81 €/kk
        Ellanse M | 495 € | 21 kk | 23.57 €/kk
        Teosyal | 350 € | 7 kk | 50 €/kk
        Perlane | 400 € | 7 kk | 57.14 €/kk
        Restylane | 350 € | 6 kk | 58.33 €/kk
        Perfectha | 450 € | 7 kk | 64.28 €/kk
        Juvederm | 450 € | 7 kk | 64.28 €/kk (kallein per kuukausi)

        Hinnat eivät ota huomioon matkakustannuksia hoitopaikkoihin. Osassa hoitopaikoista hintaan lisätään toimistomaksulisä. Juvedermissä käytettiin kaksi 0,55ml ampullia, jotta yksi millilitra saatiin kasvoihin.


      • zz-zz
        Tutkittua tietoa kirjoitti:

        Oikeita lukuja ovat.

        http://www.realself.com/question/how-long-does-juvederm-typically-last

        Tuolla omalla nimellään ja kuvallaan esiintyvät plastiikkakirurgit kertovat totuuden. Luotan enemmän heidän antamiin lausuntoihin, jotka perustuvat usean vuoden Juvedermin käyttöön.

        Vertailuhinnasto Suomessa saatavista kasvojen täyteaineista

        Kuluttajille ohjeellinen hintalista kasvojen täyteaineen valintaan:
        Kyse on yhden millilitran määrästä täytettä kasvoihin.

        Tuote | Hoidon hinta | Keskimääräinen hoitotuloksen kesto | Hinta per kuukausi
        Ellanse E | 945 € | 45 kk | 21 €/kk (edullisin per kuukausi)
        Ellanse L | 720 € | 33 kk | 21.81 €/kk
        Ellanse M | 495 € | 21 kk | 23.57 €/kk
        Teosyal | 350 € | 7 kk | 50 €/kk
        Perlane | 400 € | 7 kk | 57.14 €/kk
        Restylane | 350 € | 6 kk | 58.33 €/kk
        Perfectha | 450 € | 7 kk | 64.28 €/kk
        Juvederm | 450 € | 7 kk | 64.28 €/kk (kallein per kuukausi)

        Hinnat eivät ota huomioon matkakustannuksia hoitopaikkoihin. Osassa hoitopaikoista hintaan lisätään toimistomaksulisä. Juvedermissä käytettiin kaksi 0,55ml ampullia, jotta yksi millilitra saatiin kasvoihin.

        Ellanse sisältää Polycaprolactonea (PCL). Tämä aine on muovia ja se selittää tuon keston.


      • walla
        Tunnen aineet kirjoitti:

        Ei ole samaa ainetta kuin Puragen. Puragen on hyaluronihappoa, kuten myös Restylane, Juvederm, Perlane ja Perfectha ovat. Hyaluronihappojen huono puoli on se, että ne valmistetaan bakteereita kasvattamalla ja osa käyttäjistä voi olla allerginen tai voi saada tulehduksia bakteereista. Ellansella ei ole samaa ongelmaa.

        Toinen Ellansen vahvuus on sen aito kesto. Hyaluronihapot alkavat haihtumaan ensimmäisestä päivästä lähtien ja niiden kesto on hyvin heikko, vaikka puhutaankin linkityksistä. Ellansen kesto on aito ja se ei ala häviämään pitkään aikaan, koska se kemiallinen rakenne on älykkäämmin suunniteltu. Hyaluronihappoja voi verrata vesipulloon, josta kaatuu vettä pois heti laitosta lähtien. Ellansessa vettä alkaa kaatumaan pois vasta kahden vuoden kuluttua sen laitosta. Siksi Ellansen kesto on aitoa, kun taas jatkuva hyaluronihappomainen veden valuminen ei ole aitoa kestoa, koska suurin osa aineesta on haihtunut jo ensimmäisen kuuden kuukauden aikana. Ellansesta ei ole mitään haihtunut vielä ensimmäisen kuuden kuukauden aikana. Sen nerokkuus on juuri ohjelmoidussa kestossa, koska käyttäjät saavat pitkään kestäviä hyviä tuloksia.

        Niin ainehan sisältää muovia ja siitä tämä kesto! Ja kuten kerroit kysessä on kemiallinen valmiste!


      • Ellansea ottanut
        zz-zz kirjoitti:

        Ellanse sisältää Polycaprolactonea (PCL). Tämä aine on muovia ja se selittää tuon keston.

        Samaa ainetta kuin itsestäänsulavat tikit, joten turvallinen ja kymmeniä vuosia lääketieteen käytössä ollut tuote.


      • Tutkitusti turvallin
        walla kirjoitti:

        Niin ainehan sisältää muovia ja siitä tämä kesto! Ja kuten kerroit kysessä on kemiallinen valmiste!

        CMC on paljon käytössä ruuan lisäaineena, lääkkeissä ja kosmetiikassa. Jäätelössä, hammastahnoissa, dieettivalmisteissa, ummetuslääkkeissä, maaleissa, pesuaineissa, tekstiilien viimeistelyssä ja monessa muussa.

        Erityisesti iholle ja limakalvoille fysiologisesti harmittomia selluloosaeettereitä, kuten karboksimetyyliselluloosaa (eng. CarboxyMethylCellulose, CMC) käytetään paljon lääke-, kosmetiikka ja elintarvike teollisuudessa. [1]

        https://noppa.tkk.fi/noppa/kurssi/ke-100.4110/luennot/KE-100_4110_funktionalisoinnin_vaikutus_selluloosan_reologisiin_ominaisuuksiin.pdf

        Meni pieleen tämä teidän Ellansen mustamaalausyrityksenne, koska Ellansen raaka-aine on paremmin tutkittu, kuin minkään muun täyteaineen raaka-aine. Ellanse ei aiheuta allergioita, kuten bakteereista jalostetut hyaluronihapot.


      • Tutkimuksen mukaan

      • Anonyymi
        Tunnen aineet kirjoitti:

        Ei ole samaa ainetta kuin Puragen. Puragen on hyaluronihappoa, kuten myös Restylane, Juvederm, Perlane ja Perfectha ovat. Hyaluronihappojen huono puoli on se, että ne valmistetaan bakteereita kasvattamalla ja osa käyttäjistä voi olla allerginen tai voi saada tulehduksia bakteereista. Ellansella ei ole samaa ongelmaa.

        Toinen Ellansen vahvuus on sen aito kesto. Hyaluronihapot alkavat haihtumaan ensimmäisestä päivästä lähtien ja niiden kesto on hyvin heikko, vaikka puhutaankin linkityksistä. Ellansen kesto on aito ja se ei ala häviämään pitkään aikaan, koska se kemiallinen rakenne on älykkäämmin suunniteltu. Hyaluronihappoja voi verrata vesipulloon, josta kaatuu vettä pois heti laitosta lähtien. Ellansessa vettä alkaa kaatumaan pois vasta kahden vuoden kuluttua sen laitosta. Siksi Ellansen kesto on aitoa, kun taas jatkuva hyaluronihappomainen veden valuminen ei ole aitoa kestoa, koska suurin osa aineesta on haihtunut jo ensimmäisen kuuden kuukauden aikana. Ellansesta ei ole mitään haihtunut vielä ensimmäisen kuuden kuukauden aikana. Sen nerokkuus on juuri ohjelmoidussa kestossa, koska käyttäjät saavat pitkään kestäviä hyviä tuloksia.

        Minulle laitettiin jo n. 10 v sitten huulten rajaa vahvistamaan restulanea ja vieläkin se on siinä. Ei voi mitään kun ei ole haihtunut, hyvä niin. Ei ole mainostamista, vaan totuus.


    • Vihainen!!!!

      Mitä huonoja kokemuksia sinulle tuli Citykäytävän klinikasta? Itsekin olen heidän uhrinsa.

      • ?

        Millä tavalla sinulla on huonoja kokemuksia sieltä?
        Olen harkinnut menoa sinne ottamaan täytehoidon huuliin ja hampaiden valkaisuun laserilla.

        Miksi huono paikka? Mielestäni hinnat ovat kilpailukykyisiä, mutta miten sitten muuten?


      • Vaihtoi nimensäkin
        ? kirjoitti:

        Millä tavalla sinulla on huonoja kokemuksia sieltä?
        Olen harkinnut menoa sinne ottamaan täytehoidon huuliin ja hampaiden valkaisuun laserilla.

        Miksi huono paikka? Mielestäni hinnat ovat kilpailukykyisiä, mutta miten sitten muuten?

        On huono. Todella huono.


      • kiinnostunut :)
        ? kirjoitti:

        Millä tavalla sinulla on huonoja kokemuksia sieltä?
        Olen harkinnut menoa sinne ottamaan täytehoidon huuliin ja hampaiden valkaisuun laserilla.

        Miksi huono paikka? Mielestäni hinnat ovat kilpailukykyisiä, mutta miten sitten muuten?

        Löysin mielenkiintoisen klinikan Tallinnasta, sellainen kuin Medemis. Olisiko kenelläkään kokemuksia sieltä esim. Juvedermin laitosta? Sama klinikka tekee hoitoja myös suomessa Trend Studio Oy.ssä Porvoossa. Olisi kiva kuulla kokemuksia miten meni :)

        Tässä kiinnostuneille myös linkit:

        http://www.medemis.ee/fi/hinnad/

        http://www.trendstudio.fi/injektiohoidot/?gclid=CMCP0ZqY8qICFY4_3godGQWwiQ


      • Mainostusta
        kiinnostunut :) kirjoitti:

        Löysin mielenkiintoisen klinikan Tallinnasta, sellainen kuin Medemis. Olisiko kenelläkään kokemuksia sieltä esim. Juvedermin laitosta? Sama klinikka tekee hoitoja myös suomessa Trend Studio Oy.ssä Porvoossa. Olisi kiva kuulla kokemuksia miten meni :)

        Tässä kiinnostuneille myös linkit:

        http://www.medemis.ee/fi/hinnad/

        http://www.trendstudio.fi/injektiohoidot/?gclid=CMCP0ZqY8qICFY4_3godGQWwiQ

        Trend Studio mainostaa kovasti itseään kaikilla keskustelupalstoilla.


    • Juvederm love it

      Minulle laitettiin huuliini Juvederm-injektio KC-clinicissä Tampereella ja olen kyllä todella tyytyväinen tähän aineeseen. Minulla oli tosi pienet huulet, varsinkin ylähuuli. Aina kärsinyt niistä, mutta eipä tartte enää. En ole kokeillu muita täyteaineita , mutta tämä sopi minulle loistavasti!

      • Hahaa,

        Juvederm-mainoshan se sieltä putkahti!


      • älä viitti
        Hahaa, kirjoitti:

        Juvederm-mainoshan se sieltä putkahti!

        kuvitella, että tuo on aito kokemus. Ei katsos ollut sinun kirjoittama!


      • Hahaa,
        älä viitti kirjoitti:

        kuvitella, että tuo on aito kokemus. Ei katsos ollut sinun kirjoittama!

        Mainosjahtaajahan se sieltä putkahti!


      • huomasitteko
        Hahaa, kirjoitti:

        Mainosjahtaajahan se sieltä putkahti!

        Hah tuollahan on just menossa yks keskustelu "tyytyväisyydestä" tähän cityklinikkaan ( siis entiseen botuliiniklinikkaan )..


      • Anonyymi
        Hahaa, kirjoitti:

        Juvederm-mainoshan se sieltä putkahti!

        Minulle laitettiin syyskuussa Juvedermiä sinne ja tänne kasvoihin, kahta erilaista. Olen ollut tyytyväinen tulokseen. Hoidon teki kauneuskirurgi. Ei juurikaan sattunut vaikka latettiin täyteainetta ylhuulten ryppyihin. Juvederm sisältä jo itsessään puudutusaineen.

        Tuli tietenkin vähän mustelmia herkille alueille, mutta viikossa ne oli poissa.

        Olen tyytyväinen hoitoon ja juvedermiin.


    • otytaa hermoon

      hei eiköhän jokaisella ole omat aivot et kun näitä lukee voi ihan itse päättää miten luetun haluaa ymmärtää!! että ärsyttää nää idiootit jotka huutelee mainos mainos joka helve...väliin! millä perke....leellä sä voit mitään kertoo mistään jos et nimeä saa sanoo ilman et "mainos"?!? pässit!

    • Hahaa,

      Ellanse-mainoksiahan tänne on runsain määrin tupsahdellut, vaikka aloittaja puhuu Juvedermistä ja huulten täytöstä. Googlasin sanat "ellanse" sekä "huulet", ja kävi ilmi, että huuliin ei käytetä Ellansea, vaan ihan muuta, jonka vaikutus ei ole kovin pitkäikäinen. Tässä suora sitaatti: "Tulokset säilyvät Revenesse Ultralla huulissa noin 8-12 kuukautta."

      Ellansen sekä Laatukirurgian taustalla on samat tahot, joten jokainen tehköön omat johtopäätöksensä.

    • qwq

      Miten monta päivää teillä on ollut turvotusta huulissa Juvederimin pistämisen jälkeen?

    • taylorh.

      mulla oli jonku pari päivää, aika ankka lookki, mut sit kyl normalisoitu.

    • sandraxx

      ja mulle laitettiin tota. nelosta eli vahvinta .täytyy nyt sit odottaa ja katsoa kauanko pysyy vaikutus!

      http://www.kc-clinic.fi/Esteettiset-hoidot/injektiohoidot/juvederm-ultra

    • täyte friikki

      Olen täytellyt huuliani jo toistakymmentä vuotta ja Itselläni Juvederm ei pysynyt kuin hetken. Ellanse aiheutti huulissa, joka ei käsittääkseni ollut ainakaan silloin suora käyttöaihe huulille, tulehduksen ja aine hylki kunnes tuli pois. tämän jälkeen alue jouduttiin kirurgisesti avaamaan koska se aiheutti patitna kipua huuleen! Restylanesta en muista tarkkaan mutta pysyi jotenkin. En ole huomannut suurta eroa eri tuotteiden välillä muutoin kuin kestossa ja toinen tuote turvottaa enemmän kuin toinen. Jotenkin tuntuu että puudute pitoiset aineet eivät pysy hyvin?? Ny ainakin tuntuu olevan vaihtoehtoja markkinoilla. Olen löytänyt oman suosikkini!

    • G

      Juvederm pilasi kasvoni - täyteaineet saattavat kapseloitua, liikkua eri paikkaan kuin mihin ne on pistetty, turvota vesikelloiksi silmänympärysalueella ja vakavasti allergisilla jopa aiheuttaa tukehtumiskuoleman (anafylaktinen reaktio).

      Ja toisin kuin täyteaineilla rahaa tekevät lääkärit antavat ymmärtää, täyteaineet eivä todellakaan välttämättä liukene itsestään pois. Juvederm saattaa myös reagoida esimerkiksi kemiallisen kuorinnan kanssa yhdessä aiheuttaen todella tuskallisia ja näkyviä ihotulehduksia.

      Näistä riskeistä on hyvä olla tietoinen, ennen kuin tekee oman, henkilökohtaisen päätöksensä. Lääkäreille maksetaan Juvedermin myynnistä ja pistoksista, ei oikean, kattavan tiedon antamisesta.

      Minulle pistoksen antanut lääkäri ei kyennyt tekemään muuta kuin pakoilemaan vastuuta, kun Juvedermin käyttä johti seurauksiin, joita ei oltu mainittu edes mahdollisina haittavaikutuksina. Toimenpide tehtiin Klinikka 22, plastiikkakirurgin toimesta.

    • Ongelma?

      Mikä oli ongelma hoidon suhteen?

      • G

        Ongelmat hoidon suhteen on tiivistetysti yllä mainittu. Lisäksi pullataikinan tavoin turpoava Juvederm painaa kasvojen kudoksia, tuntuu vähän siltä kuin pistosten kohdalla olisi kasvain - jotain vierasta, jonka tuntee koko ajan ja joka elää omaa elämäänsä, mutta ei ole osa omai kasvojasi.


      • clownko?
        G kirjoitti:

        Ongelmat hoidon suhteen on tiivistetysti yllä mainittu. Lisäksi pullataikinan tavoin turpoava Juvederm painaa kasvojen kudoksia, tuntuu vähän siltä kuin pistosten kohdalla olisi kasvain - jotain vierasta, jonka tuntee koko ajan ja joka elää omaa elämäänsä, mutta ei ole osa omai kasvojasi.

        Kuulostaa taas niin mainospellen jutuilta...

        "Näistä riskeistä on hyvä olla tietoinen, ennen kuin tekee oman, henkilökohtaisen päätöksensä. Lääkäreille maksetaan Juvedermin myynnistä ja pistoksista, ei oikean, kattavan tiedon antamisesta"

        Ajoittuu aika hyvin Royal beautyn ja Revanessen linkittelyihin toisessa ketjussa...

        Tuleppa pelle näyttämään sitä naamaasi


      • G
        clownko? kirjoitti:

        Kuulostaa taas niin mainospellen jutuilta...

        "Näistä riskeistä on hyvä olla tietoinen, ennen kuin tekee oman, henkilökohtaisen päätöksensä. Lääkäreille maksetaan Juvedermin myynnistä ja pistoksista, ei oikean, kattavan tiedon antamisesta"

        Ajoittuu aika hyvin Royal beautyn ja Revanessen linkittelyihin toisessa ketjussa...

        Tuleppa pelle näyttämään sitä naamaasi

        En ole tietoinen, mitä muissa ketjuissa on kirjoitettu, enkä tunne Royal Beautya ja Revanessea, mitä lie ovatkaan.

        Kommenttini "Näistä riskeistä on hyvä olla tietoinen, ennen kuin tekee oman, henkilökohtaisen päätöksensä. Lääkäreille maksetaan Juvedermin myynnistä ja pistoksista, ei oikean, kattavan tiedon antamisesta" perustuu yhteen (ensimmäiseen ja viimeiseen) kokemukseen. Toimija oli yksityinen klinikka Helsingissä ja pistoksen antaja plastiikkakirurgi.

        Jos osaa englantia ja hakee lisää käyttäjäkokemuksia Juvedermista, sama tieto löytyy muualtakin. Juvdeermin yksi käyttökerta voi pilata kasvosi lopullisesti ja aiheuttaa pistoksen jälkeen tukehtumiskuoleman. Jälkimmäinen tieto löytyy myös Juvedermin valmistajan omilta nettisivuilta.

        Jos kirjoittaa tähän vastineen, olisi mukava saada se asiallisena.


      • b u l l
        G kirjoitti:

        En ole tietoinen, mitä muissa ketjuissa on kirjoitettu, enkä tunne Royal Beautya ja Revanessea, mitä lie ovatkaan.

        Kommenttini "Näistä riskeistä on hyvä olla tietoinen, ennen kuin tekee oman, henkilökohtaisen päätöksensä. Lääkäreille maksetaan Juvedermin myynnistä ja pistoksista, ei oikean, kattavan tiedon antamisesta" perustuu yhteen (ensimmäiseen ja viimeiseen) kokemukseen. Toimija oli yksityinen klinikka Helsingissä ja pistoksen antaja plastiikkakirurgi.

        Jos osaa englantia ja hakee lisää käyttäjäkokemuksia Juvedermista, sama tieto löytyy muualtakin. Juvdeermin yksi käyttökerta voi pilata kasvosi lopullisesti ja aiheuttaa pistoksen jälkeen tukehtumiskuoleman. Jälkimmäinen tieto löytyy myös Juvedermin valmistajan omilta nettisivuilta.

        Jos kirjoittaa tähän vastineen, olisi mukava saada se asiallisena.

        Myös ampiaisen pisto voi aiheuttaa tukehtumiskuoleman, samoin pähkinä.Eli pullassa voi piillä kuolemanvaara.Samoin jos juo vettä yli tietyn määrän.Oletko yhtä huolestunut niistä?

        Tyylisi poimia tiedonmurusia sieltä ja tuolta ja sitten tehdä niistä erikoisia johtopäätelmiä muistuttaa kovasti mainospellen tyyliä.Jopa sanamuotoja myöten.Noin kovasti tietoa kaivaneeksi olet oudon tietämätön Revanessesta ja Royal beautysta.Hieman jotenkin ontuu tuo "mitä lie ovatkaan". Luulisi että olisit googlannut :) Varsinkin kun olet noin huolissasi täyteaineista ja niistä hyvää hyvyyttäsi varoittelet.Luulisi että ottaisit myös Revanessesta selvää, siinähän saattaa myös olla tukehtumisvaara.Tai ties mitä muuta.

        Sori mutta en luota juttuihisi.En alkuunkaan.


      • Anonyymi
        G kirjoitti:

        Ongelmat hoidon suhteen on tiivistetysti yllä mainittu. Lisäksi pullataikinan tavoin turpoava Juvederm painaa kasvojen kudoksia, tuntuu vähän siltä kuin pistosten kohdalla olisi kasvain - jotain vierasta, jonka tuntee koko ajan ja joka elää omaa elämäänsä, mutta ei ole osa omai kasvojasi.

        Ei minulla ollut ongelmaa. Tasainen tulos.
        Miksi kukaan turhaan mainostaisi, ellei se ole osoittautunut hyväksi. Yksi sopii yhdelle, toinen toiselle. Mutta eniten laitan painoarvoa täyteaineen laittajalle, se on a ja o.
        Menen aina kokoneelle kauneuskirurgille.
        Mutta jokainen voi valita tietenki laittajan.

        Olin aikanaan myös erittäin tyytyväinen restylaneen, taidan kokeilla sitä jälleen, ainakin huulien rajaamiseen ja suun ympäryksen hoitoon. Tuli hyvä ja kestävä tulos.

        Eiköhän kaikki ole hyviä, mutta erilainen ainekoostumus voi vaihdella, ja yksi sopii yhdellä, toinen toiselle, kuten jo kirjoitin.


    • G

      Kaikilla on vapaus tehdä omat johtopäätöksensä. En ole googlannut mainitsemaasi Revanessea tai Royal beautya, koska niillä ei ole mitään merkitystä omassa tapauksessani, selvityksen kohteena on ollut Juvederm.

      Tukehtumiskuoleman riski on jossain määrin arvioitavissa etukäteen. Juvedermin valmistaja on rajannut kohderyhmän, jolle tuotetta ei tule käyttää korkeamman riskitason vuoksi. Lääkärin vastuulla on esitutkintavaiheessa selvittää tämä asia, eli kuuluuko potilas riskiryhmään ja kertoa se potilaalle. Käytännössä havaitsin, että lääkärit eivät tehneet esitutkintaa, riskiryhmäkartoitusta, eivätkä kertoneet Juvedermin haittavaikutuksista etukäteen. Lääkärillä on näihin lakisääteinen velvoite (laki potilaan oikeuksista), mutta he eivät noudata sitä, koska potilaiden kasvojen tuhoamisesta ei ole heille mitään sanktiota.

      Näyttäisi siltä, että ja lääkärien tiedot pohjautuvat enemmän mainoksiin kuin lääketieteellisesti validiin tietoon. Toisin sanoen he toimittavat oikeastaan vain kaupparatsun virkaa, lääkärin takki päällä.

      Jos aihe kiinnostaa lisää, kannattaa paneutua itse aiheeseen, jotta voi tuoda esiin faktoja lähdetietoineen.

      • G

        Tiivistettynä: lääkärit
        (1) eivät ole noudattaneet Juvedermin valmistajan ohjeita, koska heidän ammattitaitonsa on enemmän mainosten lukemisen tasolla
        (2) eivät ole noudattaneet lakia potilaan oikeuksista.


    • G

      En tiedä, mitä korjoituksessani oletetaan mainostettavan, koska en suosittele täyteaineiden käyttöä kenellekään.

      En myöskään usko, että tämän palstan tarkoituksena on huudella asiattomuuksia, vaan jakaa faktapohjaista tietoa ja kokemuksia. Vastapuolelta ei toistaiseksi ole löytynyt kumpaakaan, joten jos niitä ei ole, en näe syytä kommentoida enempää kirjoituksia, joista puuttuvat asiatiedot.

      Aiemmin mainitsemani Juvedermin valmistajan antamat tiedot potilasriskiryhmistä löytyvät täältä: http://m.juvederm.com/safety-considerations/

      Juvedermista on yksistään USA:n FDA:lle runsasti haittavaikutusraportointeja. Linkissä vanhempi artikkeli (2008) ajalta, jolloin Juvedermista ei ollut vielä kovin runsaasti käyttökokemuksia ja haittavaikutusraportointeja (tuossa vaiheessa haittavaikutuksia oli raportoitu 930 kappaletta USA:ssa) :
      http://www.aboutlawsuits.com/fda-panel-to-evaluate-side-effects-of-dermal-fillers-1763/

      Hyvää kevään jatkoa kaikille niille, jotka ovat täällä etsimässä ja jakamassa tietoa ja kokemuksia!

    • Eilen Juvedermia

      Hei kaikille!

      Kävin eilen ottamassa Juvedermia ns. huoliryppyihin (kulmakarvojen välissä). Ainetta laitettiin myös hieman otsan ohuisiin vaakajuonteisiin.


      Kyselisin kokeneilta, milloin ainettaa sai alkaa sormin painella "paikoilleen"?


      Ihotautilääkäri, joka hoidon teki, oli erittäin asiantunteva, mutta kun ensikertalaisena asioita päässäni hyrräsi niin paljon, en muista tarkkaan, sanoiko hän, että "Hoidon jälkeen tulee olla 3-4 h ilman kasvojen koskettelua, sitten voi pestä kasvot ja meikata, ja 3:n päivän kuluttua voi kevyesti painella kohtia, joissa geeliä on, mikäli näyttää siltä, ettei se ole asettunut kohdilleen" Vai voiko ihoa painella jo nyt?

      Tällä hetkellä turvotus on laskenut aika hyvin otsalta, mutta silmien välissä on vielä selviä kohoumia aineesta. Tekisi mieli alkaa painella niitä "paikoilleen" jo nyt, mutta en uskalla, etten tee hallaa.. Olisin erittäin kiitollinen mielipiteistänne!

      • Anonyymi

        Kysäiseppä hoidon tehneeltä lekurilta. Saat varmaa tietoa.


    • suikki2

      Täyteaine paikkoja voi kyllä painella mieluiten heti jos niissä tuntuu selkeitä pahkuroita. Puhtaus käsissä ja joki esim.perusvoide liukasteena auttaa.

    • Anonyymi

      Turha kallis ja huono

    • Anonyymi

      Botuliinia paljon järkevämpi vaihtoehto on Plasmapen.

    Ketjusta on poistettu 17 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      140
      6033
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      33
      3665
    3. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      25
      1945
    4. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      18
      1939
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      25
      1758
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      75
      1611
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      16
      1532
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      12
      1430
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      18
      1428
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      25
      1341
    Aihe