Ultra Shape kokemuksia?

ppi

Hei

Olen harkinnut Ultra Shape -menetelmää vyötärön seudulle. Siinähän ei käytetä kuin ultraääntä. Onkohan kenellekään kokemuksia tästä?

39

19275

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • LEQ

Menetelmä on vielä liian kallis tämän palstan kyttääjille, jotka etsivät vinkkejä saadakseen lähetteen julkiselle puolelle vatsamakkaroiden poistoon.

Ja sitten toisaalta näitä "pappa (tai ge-money) betalar"-silikonityttöjä, joilla ei ole rasvaa eikä siksi tissejäkään.

• ajatuksen

Keskustelin KL-sairaalan hoitajan kanssa silloin aika alussa kun aloittivat kyseiset hoidot. Koska minulla on melkoisen isot vatsamakkarat, hoitaja sanoi ettei kannata yrittääkään. Tuo menetelmä on hänen mielestään parhaimmillaan pieniin makkaroihin. Olin aivan samaa mieltä kun näin ennen-jälkeen kuvia, hylkäsin siis aikomukseni.

• kerttukaarina
        ajatuksen kirjoitti:

Keskustelin KL-sairaalan hoitajan kanssa silloin aika alussa kun aloittivat kyseiset hoidot. Koska minulla on melkoisen isot vatsamakkarat, hoitaja sanoi ettei kannata yrittääkään. Tuo menetelmä on hänen mielestään parhaimmillaan pieniin makkaroihin. Olin aivan samaa mieltä kun näin ennen-jälkeen kuvia, hylkäsin siis aikomukseni.

Oliskohan missä tälläisiä ennen ja jälkeen kuvia kyseisestä toimenpiteestä.

• linjoilla
        ajatuksen kirjoitti:

Kävin myös keskustelemassa KL-klinikalla tästä hoidosta pari kuukautta sitten. Hoitaja suoraan ilmoitti, ettei kyseinen toimenpide ole omille makkaroilleni tarpeeksi tehokas, eikä varsinkaan siihen tulokseen, johon pyrin- Tästä syystä vaihdoin tämän rasvaimuun ja jo pääsin makkaroistani eroon. Tulokseen olen tyytyväinen...

• Gazandra

• ahma

Hei,
      olen kokeillut Ultra shapea: olen innokas jumppaja ja syönkin terveellisesti, useimmiten. Mutta mahaani en ole kotikonstein saanut millään pienemmäksi. Niinpä päätin uhrata itseeni ja kokeilla Ultra shapea, rasvaimusta en ole kiinnostunut.
      Nyt on senttejä lähtenyt, ihan paljonkin. Mutta itsekin täytyy jotain tehdä: jätin sheippauksen jälkeen viikoksi vaalean leivän, pastan, riisin ja muut hiilaripitoiset ruuat sekä herkut pois kokonaan. Lisäksi vettä pitää juoda päivittäin paljon. Liikuntaa en lisännyt, kun muutenkin liikun paljon.
      Kiloja tippui 3 käintikerran aikana 3,5 kg ja vaatteet muuttuivat turhan isoiksi.
      Kaiken kaikkiaan suosittelen, jos itsekin on valmis liikkumaan ja tarkkailemaan syömistään.
      Toimenpide on ihan leppoisa.

• menenköhän..?

Tehtiinkö sinulle sekä ylä- että alavatsa. Jos tehtäis vain jompikumpi, niin onko se tuloksellisesti, ajallisesti yhteen käyttäen parempi. Siis tarkoitan, jos "höyläillään" vain jonpaa kumpaa tuo hoitoaika, niin olisko se tehokkaampaa. Vaikeasti sanottu.
        Missä vaiheessa aloit huomata tulosta. Kävitkö viikon vai peräti kuukauden välein.
        No jokatapauksessa kiva jos jaksat vastailla.
        Kiittäen !

• ahma
        menenköhän..? kirjoitti:

Tehtiinkö sinulle sekä ylä- että alavatsa. Jos tehtäis vain jompikumpi, niin onko se tuloksellisesti, ajallisesti yhteen käyttäen parempi. Siis tarkoitan, jos "höyläillään" vain jonpaa kumpaa tuo hoitoaika, niin olisko se tehokkaampaa. Vaikeasti sanottu.
        Missä vaiheessa aloit huomata tulosta. Kävitkö viikon vai peräti kuukauden välein.
        No jokatapauksessa kiva jos jaksat vastailla.
        Kiittäen !

Hei, olin n. kahden viikon välein, jo toisella karralla oli senttejä lähtenyt. Minulle tehtiin hoito navan ympärille, kaipa se on tehokkaampaa jos keskittyy yhteen alueeseen. Käy konsultaatiokäynnillä, niin selviää sopiiko menetelmä sinulle. Kerro, miten kävi.

• alkuperäinen utelias

Kiitos vastauksesta! Innostuin ja aion nyt tähdätä siihen. Montako kertaa kävit? En nyt muista enkä näe viestiäsi vastatessani.

Voi miten hyvä juttu.

• ahma
        alkuperäinen utelias kirjoitti:

Kiitos vastauksesta! Innostuin ja aion nyt tähdätä siihen. Montako kertaa kävit? En nyt muista enkä näe viestiäsi vastatessani.

Voi miten hyvä juttu.

Kävin kolme kertaa (= 1900 euroa). Muista juoda vettä ja liikkua tehostetusti hoidon jälkeen n. viikon aikana, jotta rikottujen rasvasolujen rasva poistuu kehosta.

• kannattaa kokeilla
        ahma kirjoitti:

Kävin kolme kertaa (= 1900 euroa). Muista juoda vettä ja liikkua tehostetusti hoidon jälkeen n. viikon aikana, jotta rikottujen rasvasolujen rasva poistuu kehosta.

Olen käynyt säännöllisesti Ultratone Futura pro-hoidoissa ja tyytyväinen tuloksiin. Hinnatkin ovat aivan toista luokkaa. Tuhannella eurolla saa jo pitkän sarjan vartalohoitoja. Ihmetyttää nuo 3 hoitoa/1900 euroa hoitohinnat? Terv. Tampereen flikka.

• ettei vaan

ettei vaan tuo vatsamakkaroiden katoaminen olisikin johtunut muuttuneista ruokailutavoistasi? :/

• vyötärö pienenee

ultraäänilaihdutushoitoja ja saanut hyviäkin tuloksia ja huomattavsti edullisemmin:
        Eximia-Asema-Alef antoi minulle rikoishintaisen tarjouksen 600 euroa/6 hoitokertaa ja senttejä on lähtenyt
        Jo kolmella kerralla n 3cm ympärysmitasta vyötärön alueelta.

• 3__

3cm on vähän.

• pääsi-

kananmunapieru

• marja44

Hei!

Aloitin omat Ultracontour hoitoni Helsingissä bodyquiden toimipisteessä noin kuukausi sitten.. No hoitohan on toiminut vallan loistavasti ja se on myös motivoinut minua liikkumaan! Pelkät hoidot ovat saaneet selluliittiä pois vatsan alueelta sekä 5cm on lähtenyt ympärysmitaltani!
      ps. ultracontour pystyy myös selluliitin poistoon!

t. todella tyytyväinen

• Ultratyhmä

On tutkinut tämän huuhaa hoidon ja muualla Euroopassa jo todettu, ettei sitä saa mitään apua....

Tässä vain monta myyjä on tekeytynyt asiakkaaksi ja kertoo omia loistavia kokemuksia...hyi hyi...

Että ihimistä on helppo huijata!!!!!

• Sanni Bachmann
        Ultratyhmä kirjoitti:

On tutkinut tämän huuhaa hoidon ja muualla Euroopassa jo todettu, ettei sitä saa mitään apua....

Tässä vain monta myyjä on tekeytynyt asiakkaaksi ja kertoo omia loistavia kokemuksia...hyi hyi...

Kävin viime syksynä hoidattamassa (?) ulkoreisiäni ultrashapella. Ei mitään vaikutusta, ei mitään muutosta, ei senteissä eikä ulkonäössä. Hoitava lääkäri arvioi, että rasvaa reisissä olisi toimenpiteeseen riittävästi. Painoindeksini on 21. Uskoisin toimenpiteen "tehon" ihmisillä perustuvan vähähiilihydraattiseen ruokavalioon, jota noudatetaan toimenpiteen lisäksi. Minua tämä ruokavalion "muutos" ei päässyt laihduttamaan, sillä ruokavalioni on normaalistikin vähähiilihydraattinen... Lysti taisi maksaa liki kaksi tonnia, tulipahan kokeiltua. Tapanani on kokeilla yksi kpl huuhaata/vuosi.

• maharöllö
        Sanni Bachmann kirjoitti:

Kävin viime syksynä hoidattamassa (?) ulkoreisiäni ultrashapella. Ei mitään vaikutusta, ei mitään muutosta, ei senteissä eikä ulkonäössä. Hoitava lääkäri arvioi, että rasvaa reisissä olisi toimenpiteeseen riittävästi. Painoindeksini on 21. Uskoisin toimenpiteen "tehon" ihmisillä perustuvan vähähiilihydraattiseen ruokavalioon, jota noudatetaan toimenpiteen lisäksi. Minua tämä ruokavalion "muutos" ei päässyt laihduttamaan, sillä ruokavalioni on normaalistikin vähähiilihydraattinen... Lysti taisi maksaa liki kaksi tonnia, tulipahan kokeiltua. Tapanani on kokeilla yksi kpl huuhaata/vuosi.

Kokeilin Ultra Shapea ja tuloksettomasti. Painoindeksini on 24 eli normaalin ylärajalla. Koko hoidosta ei ollut mitään hyötyä. Lisäksi kysyin voiko hoidosta tulla rasvamaksa. Vastaus oli ehdoton ei. (siis rikotut rasvasolut poistuvat elimistöstä normaalia reittiä, eli maksan kautta) Kuitenkin ykkösen kammottavassa projektina keho -ohjelmassa juontaja sanoi että tällainen vaara on olemassa.

• aösöaj
        Sanni Bachmann kirjoitti:

Ikävää puuhaa, kun laitteen valmistajan sivuilla julkaisevat niitä ennen ja jälkeen kuvia. Näin ollen ihminen kuvittelee, kun niitä katsoo, että ompa tehokkaat tulokset saatu aikaisiksi.

Hyvä, että tänne palstalle tulee asiakkaiden omia kokemuksia ja totuuksia esille.

• kjgldkj
        aösöaj kirjoitti:

Ikävää puuhaa, kun laitteen valmistajan sivuilla julkaisevat niitä ennen ja jälkeen kuvia. Näin ollen ihminen kuvittelee, kun niitä katsoo, että ompa tehokkaat tulokset saatu aikaisiksi.

Hyvä, että tänne palstalle tulee asiakkaiden omia kokemuksia ja totuuksia esille.

Kävin 2 kertaa ultrashapessa Tampereella. Ei mitään muutosta vatsamakkaroissa Painoindeksini on 23, rasva on kertynyt vain tuonne keskivartalolle ja olin kuulemma "ihanteellinen asiakas ultrashapeen, koska oli paikallista rasvakertymää".
        Sinne meni 1200 euroa. Sillä olis voinu tehdä paljon muuta kivaa. Huijausta koko homma!! Että *ituttaa...

• Tyhmyydestä sakotetaan
        kjgldkj kirjoitti:

Kävin 2 kertaa ultrashapessa Tampereella. Ei mitään muutosta vatsamakkaroissa Painoindeksini on 23, rasva on kertynyt vain tuonne keskivartalolle ja olin kuulemma "ihanteellinen asiakas ultrashapeen, koska oli paikallista rasvakertymää".
        Sinne meni 1200 euroa. Sillä olis voinu tehdä paljon muuta kivaa. Huijausta koko homma!! Että *ituttaa...

Kävin Helsingissä kaksi kertaa ultrashapea saamassa vatsan alueelle ja noudatin jälkihoito-ohjeita - tulos: ei milliäkään. Hoito oli siis täysin tuloksetonta.

• Ah-Matti?
        Ultratyhmä kirjoitti:

Taitaa olla joku myyjä siellä nimimerkin takana, tulee ohjeetkin kuin kaupan hyllyltä!

• Oma kokemus

Minulta lähti 4 cm 3 hoitokerran sarjan jälkeen. Hoidettiin ylävatsaa/vyötäröä.

• pipertaja

Mikä ultraääni oli kyseessä, niitähän on ainakin kolme erilaista laitetta suomessa käytössä Ultrashape, Ultacontour ja kavitaatiohoito. Otitko myös lymfahoidot siihen päälle?
        Välillä tuntuu siltä tällä palstalla, että jotkut yrittäjät kehuvat omia laitteitaan eivätkä todelliset asiakkaat.

• Oma kokemus
        pipertaja kirjoitti:

Mikä ultraääni oli kyseessä, niitähän on ainakin kolme erilaista laitetta suomessa käytössä Ultrashape, Ultacontour ja kavitaatiohoito. Otitko myös lymfahoidot siihen päälle?
        Välillä tuntuu siltä tällä palstalla, että jotkut yrittäjät kehuvat omia laitteitaan eivätkä todelliset asiakkaat.

Tehtiin Ultrashapella. En ottanut muita hoitoja päälle, vaikka niistä olisi varmasti ollut lisähyötyä. Jatkoin liikkumistani (=kohtuupaljon) ja syömistä samaan malliin kuin ennen hoitojakin, vaikka erityisesti makeita välttelinkin varsinkin aina ekat viikot hoitojen jälkeen. Hoitojen kanssa päällekkäin sattui itse asiassa kaksi matkaakin, joiden aikana ei aina kovin ihanteellinen ruokavalio ollut, mutta niillä ei onneksi näköjään kovin huonoa vaikutusta tuloksiin ollut.

Minua käsitellyt hoitaja kertoi, että eräällä hoidettavalla oli lähtenyt vyötäröltä/ylävatsanympäryksestä kolmen kerran jälkeen 6 cm. En tiedä yhtään minkä kokoisesta tai minkälaisista lähtökohdista lähteneestä ihmisestä on kyse, mutta uskon keskustelumme perusteella että tulos on tosi. Myös omat kokemukseni ovat myönteiset, vaikka vähän epäilevästi hoitoihin lähdinkin. Huomaan tuloksen ihan selvästi vaatteistani ja liikuntaharrastuksen parissa ilman mitään senttimittojakin.

• Itse käynyt
        Oma kokemus kirjoitti:

Tehtiin Ultrashapella. En ottanut muita hoitoja päälle, vaikka niistä olisi varmasti ollut lisähyötyä. Jatkoin liikkumistani (=kohtuupaljon) ja syömistä samaan malliin kuin ennen hoitojakin, vaikka erityisesti makeita välttelinkin varsinkin aina ekat viikot hoitojen jälkeen. Hoitojen kanssa päällekkäin sattui itse asiassa kaksi matkaakin, joiden aikana ei aina kovin ihanteellinen ruokavalio ollut, mutta niillä ei onneksi näköjään kovin huonoa vaikutusta tuloksiin ollut.

Minua käsitellyt hoitaja kertoi, että eräällä hoidettavalla oli lähtenyt vyötäröltä/ylävatsanympäryksestä kolmen kerran jälkeen 6 cm. En tiedä yhtään minkä kokoisesta tai minkälaisista lähtökohdista lähteneestä ihmisestä on kyse, mutta uskon keskustelumme perusteella että tulos on tosi. Myös omat kokemukseni ovat myönteiset, vaikka vähän epäilevästi hoitoihin lähdinkin. Huomaan tuloksen ihan selvästi vaatteistani ja liikuntaharrastuksen parissa ilman mitään senttimittojakin.

Kävin viime syksynä Ultrashapessa ja itselläni lähti kolmella käynnillä juuri tämä 6 cm vyötäröltä ja kokonaisuudessa 10 cm ylä- ja alavatsasta, jotka käsiteltiin. Olen ollut erittäin tyytyväinen tuloksiin ja vatsa näyttää aivan erilaiselta, kuten ennen ja jälkeen kuvista selvästi huomasi. Tulokset ovat myös pysyneet eikä rasva ole tullut takaisin käsitellyille alueille. Olen normaalipainoinen, mutta vatsan alueelle oli kerääntynyt jonkin verran ylimääräistä rasvaa, joihin hoito tehosi hyvin. Kuulemma joillekin tehoaa ja joillekin ei, riippuu paljon ihmisestä. En tehnyt hoidon aikana muuten mitään erityistä, vaan jatkoin normaalisti liikkumista ja syömistä.

• Oma kokemus
        Itse käynyt kirjoitti:

Kävin viime syksynä Ultrashapessa ja itselläni lähti kolmella käynnillä juuri tämä 6 cm vyötäröltä ja kokonaisuudessa 10 cm ylä- ja alavatsasta, jotka käsiteltiin. Olen ollut erittäin tyytyväinen tuloksiin ja vatsa näyttää aivan erilaiselta, kuten ennen ja jälkeen kuvista selvästi huomasi. Tulokset ovat myös pysyneet eikä rasva ole tullut takaisin käsitellyille alueille. Olen normaalipainoinen, mutta vatsan alueelle oli kerääntynyt jonkin verran ylimääräistä rasvaa, joihin hoito tehosi hyvin. Kuulemma joillekin tehoaa ja joillekin ei, riippuu paljon ihmisestä. En tehnyt hoidon aikana muuten mitään erityistä, vaan jatkoin normaalisti liikkumista ja syömistä.

Vau, hieno tulos! Toivon että minultakin vielä vähän lähtisi noiden neljän sentin lisäksi, viimeinen mittaus on itse asiassa vasta edessä joten toivoa yhä on. :-)

• Ultrashape
        Oma kokemus kirjoitti:

Vau, hieno tulos! Toivon että minultakin vielä vähän lähtisi noiden neljän sentin lisäksi, viimeinen mittaus on itse asiassa vasta edessä joten toivoa yhä on. :-)

http://www.silikonit.info/component/option,com_kunena/Itemid,2/catid,8/func,view/id,82/

Tuollakin kaivattaisiin kokemuksia. Joku osaa varmaan vastata

• XL

• eiooe

hmmmm

• Anonyymi

Oikotie mitään sivuvaikutuksia. Paljonko sinulla olipainoindeksi? Harkitsen hoitoa ja siksi kyselen...

• tiedän

hyvä ihminen..Ultrashape ei tod. tehoaa. Olen kokeillut! Aamulenkit HIIT treenillä, -dietti ja kuntosalitreeneillä saat painosi putoamaan...

• sissit100

Eihän Ultrashape lupaakaan painonpudotusta vaan rasvakertymien rikkomista!
        Itse olen normaalipainoinen ja mielestäni hoikka, mutta tuonne kankkujen alle on jämähtänyt rasvaa mikä ei lähde, ei sitten millään vaikka vuosia olen yrittänyt!
        Aloitin ultrashape hoitojakson ja ekan kerran jälkeen on ympärysmitasta lähtenyt - 4cm! Ja sen todella huomaa ja tuntee vaatteissa!
        Liikunta ja ruokailu aivan normissa kuten ennen hoitoakin eli ainakaan mulla ei niiden piikkiin voi tulosta laittaa!
        Odotan innolla tulosta 3 kerran jälkeen, vaikka jo tähänkin olen erittäin tyytyväinen.

Suosittelen!

• pk

Hei! Itse kävin Ultracontour hoidoissa 3 kertaa viime talvena Klinikka22, joka osoittautui suureksi huijaukseksi. Hoito maksoi 1400E ja kesti vajaan tunnin kerralla. Ei mitään tuloksia, vaikka hoitaja Meri Larsen niin väitti. Ultracontour on tehokas hoito pienille alueille esim. polvet tai sisäreidet, jos sen tekee oikein.
      Klinikka22 nyhtää ihmisiltä rahat, eikä vastinetta saa.
      Hoitaja ei ollut motivoitunut, sen enempää kuin ammattitaitoinenkaan.
      Jos menette Ultracontour tai Ultrashape hoitoihin, muistakaa; hoito kestää aina noin kaksi, jopa kaksi ja puoli tuntia kaikkinensa.
      Jos joku väittää muuta, olet väärässä paikassa.

• Sopivasti lihava

Hei! Voin sanoa, että rahat menevät hukkaan. En saanut mitään tuloksia, vaikka niin minulle vannotettiinkin. Minulle tehtiin vatsan alueelle Ultrashape. Nyt vatsa pömpöttää entistä enemmän. Pettymys on suuri. Tämä ei ikävä kyllä vaan auta, jos on vähänkin kertynyt ylimääräistä vatsan seudulle. Vaikka hoitopaikka ja hotajat olivat mitä parhaita, niin siitäkään huolimatta en suosittele tätä hoitomuotoa. Kyllä petytte.

• 60M

hei!kävin tallinnassa Roosikransi katun salongissa.paikka ei niin fiini kun suomessa mutta hoitot hyviä ja monta monta kerta halvempia.hoitin maharasvoja 1 tunti ultraäänihoitolla ja toinen tunti imukuppihierontaa samalla laitella.eli 2 tuntia yht.44euroa ja 8cm lähti heti. toisella kerralla ei niin paljon,mut oon tyytyväinen.olo on aika siro vaikka muutos ei ole kovin suuri.jatkan joka tapauksessa.mummo 60v,mut hyvin nuorekas semmoinen.

• sinnevaan

Kiitos.

• Anonyymi

Jes! Tuo kuulostaa jo hyvältä. Eikä hinta ole niin kova.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Moikka rakas

Oon miettinyt meidän välistä yhteyttä viime aikoina. En ihan osaa pukea sanoiksi, mitä kaikkea tunnen, mutta halusin vaa
      Ikävä
      21
      6705
    2. Malmin tapaus on järkyttävä

Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi
      Maahanmuutto
      556
      2303
    3. Mitä haluaisit kysyä

Kaivatultasi?
      Ikävä
      147
      1867
    4. Mitkä asiat teidän elämässänne on

Tällä hetkellä parasta?
      Ikävä
      85
      1261
    5. HS: Kuka vielä uskaltaa mennä sairaalan ensiapuun?

https://www.hs.fi/mielipide/art-2000011212025.html Tässä on hyvin ajankohtainen mielipidekirjoitus koskien Malmin sairaa
      Maailman menoa
      98
      1055
    6. Mitä haluaisit nähdä

Kaivatullasi päällä?
      Ikävä
      72
      980
    7. Ökyrikas Kurkilahti mussuttaa veroistaan

Pakeni aikoinaan veroja Portugaliin mutta joutui palaamaan takaisin kun Suomi teki verotussopimuksen Portugalin kanssa.
      Maailman menoa
      89
      953
    8. Jos tämän vaan sulkee ja avaa 5 vuoden päästä

Täällä on luultavasti edelleen näitä ihan samoja juttuja. On kuin kauniit ja rohkeat samat jutut junnaa. Heips. 👋🏻 E
      Ikävä
      10
      843
    9. Kaupunki ostaa Kauppamatin

Joutuukohan yrittäjät lähteen muualle?
      Haapavesi
      32
      840
    10. Yhdysvalloissa työllisyys paranee, Suomessa työttömyys kasvaa, missä vika?

Miten tämä on mahdollista että 177 000 uutta työllistä tuli USAssa yhdessä kuukaudessa, vaikka Trump on ruorissa? Orpon
      Maailman menoa
      147
      767
    Aihe