Mitä mieltä olette rukouksella parantajista?
Ajattelen, että rukous toisen ihmisen puolesta on
AINA arvokas asia, paratuupa toinen tai ei.
Kuitenkin pitkät listat ja luettelot parantuneista ovat kiitosta Jumalalle, mutta samalla jätetään kertomatta,että kaikki eivät parannu.Luodaanko ehkä
näille parantumattomille väärä syyllisyys.
Etta sairaus on synnin seurausta. Onhan se, mutta jo ensimmäisen ihmisen Adamin.Sanoohan apostoli Paavali, että koko luomakunta huokaa katoavaisuuden orjuudessa, ja ikävöi Jumalan lapsen vapauteen.
Maru
Rukouksella parantaminen?
4
185
Vastaukset
- samaa mieltä.
Tärkeintä on ja pitää olla julistuksessa/ kristillisessä toiminnassa iankaikkisen elämän saamisen uskomalla Jeesukseen, joka kuoli ristillä syntiemme tähden.
Rukouksella parantamisella tilaisuuksia mainostamalla niihin saadaan paljon väkeä, mutta SELKEÄ ENEMMISTÖ ei paranemiskokouksissa parane. Ehkä moni kokee jotain ohimenevää hyvää oloa ja tunnelmaa, ja evankeliumin julistaminen jätetään pieneen sivuosaan, unohdetaan jopa kokonaan. Pitkät kolehtipuheet kyllä osataan pitää rahan saamiseksi saarnaajan taskuja täyttämään... Olen samaa mieltä,koen että rukoileminen ei mene koskaan hukkaan.Jotku sairaat paranee tässä ajassa jotkut eivät.Se miksi eivät parane on Jumalan suurta salaisuutta,mutta ketään huonompia tai syyllisempiä he eivät ole.Ja uskon että Jumalalla on oma suunnitelma heitäkin varten.
Itse olen keskellä toipumisprosessia ja koen hyvin vahvasti että Jumalan aikataululla tässä mennään ja se on suuri lohtu ja helepotus minulle.- eikä parantunut
ei niitä parantuneita ole todistettu yhtäkään. Pelkkää tuuleen huitomista koko vouhotus!
- joo, just niin
Montako parantunutta olet itse tutkinut ja todennut parantumattomaksi?
Ilmeisesti taas joku ihminen, joka puhuu asioista tietämättään...
Nimim. Itse parantumisen kokenut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1251268
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89924- 95912
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede24869Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat286760- 95738
- 109646
- 34638
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.50581Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet131558