Onko Oulussa hyviä plastiikkakirurgeja?

kyllästynyt profiiliin

Hei,

Olisin kiitollinen, jos joku joka on käynyt Oulussa rintojen suurennusleikkauksessa, voisi kertoa kommentteja lääkäristä ja palvelusta jne. Suunnittelen rintojen suurennusleikkausta ja Oulussa olisi tarkoitus käydä. Milloin olet siis käynyt ja kenen luona? Kuinka kallista lysti oli?

44

14433

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Uskallanko

      Oulussa Botnia leikkaa ja heillä kolme lääkäriä: Erkki Tarpila, Outi Kaarela ja Peter Lilius. Hinta on 6560 euroa. En ole vielä käynyt leikkauksessa, mutta suunnittelen. Voi olla, että suuntaan Jyväskylään. Siellä oli edullisempi ja järkevämpi palvelu.

      • kyllästynyt profiiliin

        Saanko kysyä, että oletko mistäpäin? Minä olen itse oululainen ja siksi haluaisin leikkauksen kotikaupungissani. Oletko sinä käynyt konsultaatiossa? Uteliaisuuttani kyselen, että minkälainen lähtötilanne sinulla on ja minkä vuoksi haluat itsesi leikkauttaa?


      • uskallanko
        kyllästynyt profiiliin kirjoitti:

        Saanko kysyä, että oletko mistäpäin? Minä olen itse oululainen ja siksi haluaisin leikkauksen kotikaupungissani. Oletko sinä käynyt konsultaatiossa? Uteliaisuuttani kyselen, että minkälainen lähtötilanne sinulla on ja minkä vuoksi haluat itsesi leikkauttaa?

        Olen oululainen. Alunperin halusin leikkauksen Oulussa, mutta olen soitellut muutamalle muullekin paikkakunnalle. Oulussa oli aika erilaiset vastaukset kysymyksiini, ja siksi olen jäänyt pohtimaan kävisinkö muualla. Minun viestejä on tuossa alempana parissa ketjussa (Kahdenlaista tietoa.., lopputulos).

        Mun lähtötilanne on imetysten kuihduttama AA-kuppi. Olen ollut aina pienirintainen ja se on minua vaivannut, joskus enemmän joskus vähemmän. Pituutta kuitenkin on 176 cm ja muutoin löytyy kurveja. Muutaman vuoden olen kypsytellyt ajatusta ja nyt päätin selvittää asiaa. Eihän se vielä sido mihinkään, että kyselee :) En ole käynyt konsultaatiossa.

        Mikä sinun lähtötilanteesi on?


      • kyllästynyt profiiliin
        uskallanko kirjoitti:

        Olen oululainen. Alunperin halusin leikkauksen Oulussa, mutta olen soitellut muutamalle muullekin paikkakunnalle. Oulussa oli aika erilaiset vastaukset kysymyksiini, ja siksi olen jäänyt pohtimaan kävisinkö muualla. Minun viestejä on tuossa alempana parissa ketjussa (Kahdenlaista tietoa.., lopputulos).

        Mun lähtötilanne on imetysten kuihduttama AA-kuppi. Olen ollut aina pienirintainen ja se on minua vaivannut, joskus enemmän joskus vähemmän. Pituutta kuitenkin on 176 cm ja muutoin löytyy kurveja. Muutaman vuoden olen kypsytellyt ajatusta ja nyt päätin selvittää asiaa. Eihän se vielä sido mihinkään, että kyselee :) En ole käynyt konsultaatiossa.

        Mikä sinun lähtötilanteesi on?

        Hei,

        minäkin olen ollut aina tosi pienirintainen ja kärsinyt siitä ihan suoranaisesti. Olen pian 29-vuotias ja 4kk:n ikäisen tyttölapsen äiti. Imetyksen jouduin lopettamaan jo kuukausi sitten. Maitoa ei vain kertakaikkiaan tullut alunperinkään tarpeeksi ja tuotanto hiipui hiipumistaan. Rintani eivät muuttuneet tuossa ajassa miksikään mutta kun ne eivät ole koskaan olleet minun mieleeni ja peilikuva on ollut aina vastenmielinen. Nyt tuntuu, että haluaisin vihdoin ja viimein uskaltaa tehdä asialle jotain. Minkäikäisiä lapsesi ovat? Miten pystyisit järjestämään lapsen hoidon leikkauksen jälkeen? Käsittääkseni tarvitsee useamman viikon lepoa, että ei voi nostella juurikaan raskasta tms. Oletko saanut jutella suoraan leikkaavien lääkäreiden kanssa vai oletko saanut tietoja joltain hoitohenkilökuntaan kuuluvalta?


      • Uskallanko
        kyllästynyt profiiliin kirjoitti:

        Hei,

        minäkin olen ollut aina tosi pienirintainen ja kärsinyt siitä ihan suoranaisesti. Olen pian 29-vuotias ja 4kk:n ikäisen tyttölapsen äiti. Imetyksen jouduin lopettamaan jo kuukausi sitten. Maitoa ei vain kertakaikkiaan tullut alunperinkään tarpeeksi ja tuotanto hiipui hiipumistaan. Rintani eivät muuttuneet tuossa ajassa miksikään mutta kun ne eivät ole koskaan olleet minun mieleeni ja peilikuva on ollut aina vastenmielinen. Nyt tuntuu, että haluaisin vihdoin ja viimein uskaltaa tehdä asialle jotain. Minkäikäisiä lapsesi ovat? Miten pystyisit järjestämään lapsen hoidon leikkauksen jälkeen? Käsittääkseni tarvitsee useamman viikon lepoa, että ei voi nostella juurikaan raskasta tms. Oletko saanut jutella suoraan leikkaavien lääkäreiden kanssa vai oletko saanut tietoja joltain hoitohenkilökuntaan kuuluvalta?

        Olen suurin piirtein saman ikäinen kuin sinä ja minulla on kaksi leikki-ikäistä lasta. Näin etukäteen olen ajatellut, ettei tuon ikäisiä enää tarvitse kantaa, toki touhua riittää... Tarvittaessa mieheni varmasti auttaa.

        Sulla on hiukan vaikeampi tilanne, kun lapsi on noin pieni.. Toisaalta painoa ei ole vielä hurjasti verrattuna vuoden ikäiseen tai 3-vuotiaaseen (jota joutunee nostelemaan).

        En ole jutellut leikkaavien lääkärien kanssa, vaan olen soittanut kullekin klinikalle yhteystiedoissa annettuihin puhelinnumeroihin. Oulussa Botniaan, Jyväskylässä Jussi Rintamäelle ja KL:ään sekä Kuopiossa Dietzille. Todella mukavasti on tietoa saanut, mulla kun on ollut paljon kysyttävää. Oulussa ehkä eniten patisteltiin varaamn konsultaatioaika kaikille kysymyksille.


      • kyllästynyt profiiliin
        Uskallanko kirjoitti:

        Olen suurin piirtein saman ikäinen kuin sinä ja minulla on kaksi leikki-ikäistä lasta. Näin etukäteen olen ajatellut, ettei tuon ikäisiä enää tarvitse kantaa, toki touhua riittää... Tarvittaessa mieheni varmasti auttaa.

        Sulla on hiukan vaikeampi tilanne, kun lapsi on noin pieni.. Toisaalta painoa ei ole vielä hurjasti verrattuna vuoden ikäiseen tai 3-vuotiaaseen (jota joutunee nostelemaan).

        En ole jutellut leikkaavien lääkärien kanssa, vaan olen soittanut kullekin klinikalle yhteystiedoissa annettuihin puhelinnumeroihin. Oulussa Botniaan, Jyväskylässä Jussi Rintamäelle ja KL:ään sekä Kuopiossa Dietzille. Todella mukavasti on tietoa saanut, mulla kun on ollut paljon kysyttävää. Oulussa ehkä eniten patisteltiin varaamn konsultaatioaika kaikille kysymyksille.

        Jäi yksi asia mietityttämään, kun sanoit että Jyväskylässä palvelu on järkevämpää. Saako kysyä, että mitä sillä tarkoitit? Entä oletko sinä miettinyt, että millaiset implantit haluaisit? Käsittääkseni Oulusta ei saa Mentoreita ja olen saanut sen kuvan, että ne olisivat maailmalla käytetyimpiä ja kaikista parhaimpia. Mitä mieltä sinä olet? Entä mitä mieltä miehesi on leikkausesta, onko hän kannustanut sinua päätöksessäsi?


      • Jyväskylässä operoitu
        kyllästynyt profiiliin kirjoitti:

        Jäi yksi asia mietityttämään, kun sanoit että Jyväskylässä palvelu on järkevämpää. Saako kysyä, että mitä sillä tarkoitit? Entä oletko sinä miettinyt, että millaiset implantit haluaisit? Käsittääkseni Oulusta ei saa Mentoreita ja olen saanut sen kuvan, että ne olisivat maailmalla käytetyimpiä ja kaikista parhaimpia. Mitä mieltä sinä olet? Entä mitä mieltä miehesi on leikkausesta, onko hän kannustanut sinua päätöksessäsi?

        En tiedä "järkevyydestä", mutta omasta kokemuksesta voin suositella Asko Salmea J:kylässä. Muiden kokemuksista tiedän huipuiksi myös Jussi Rintamäen ja Stephan Dietzin.

        Tiedän ja olen nähnyt kaksi Oulun Botniassa operoitua naista (leikkaavaa lääkäriä en muista), lopputulos RUMA! Ehkä vaan huonoa tuuria tai mitä lie, mutta lähtökohdat eivät olleet kummallakaan rumat.

        Suomessa käytetään pääsääntöisesti McGhaneja, muualla maailmassa enemmän Mentoreita. Molemmat ovat hyvää laatua. Itse halusin McGhanit.


      • anonyymi
        Jyväskylässä operoitu kirjoitti:

        En tiedä "järkevyydestä", mutta omasta kokemuksesta voin suositella Asko Salmea J:kylässä. Muiden kokemuksista tiedän huipuiksi myös Jussi Rintamäen ja Stephan Dietzin.

        Tiedän ja olen nähnyt kaksi Oulun Botniassa operoitua naista (leikkaavaa lääkäriä en muista), lopputulos RUMA! Ehkä vaan huonoa tuuria tai mitä lie, mutta lähtökohdat eivät olleet kummallakaan rumat.

        Suomessa käytetään pääsääntöisesti McGhaneja, muualla maailmassa enemmän Mentoreita. Molemmat ovat hyvää laatua. Itse halusin McGhanit.

        voin suositella itslle teki Jussi Rintamäki yläluomileikkauksen ja huippu työtä oli ja kehuja on saanut myös silikoni ja rintojenpienennyksistään


      • uskallanko
        kyllästynyt profiiliin kirjoitti:

        Jäi yksi asia mietityttämään, kun sanoit että Jyväskylässä palvelu on järkevämpää. Saako kysyä, että mitä sillä tarkoitit? Entä oletko sinä miettinyt, että millaiset implantit haluaisit? Käsittääkseni Oulusta ei saa Mentoreita ja olen saanut sen kuvan, että ne olisivat maailmalla käytetyimpiä ja kaikista parhaimpia. Mitä mieltä sinä olet? Entä mitä mieltä miehesi on leikkausesta, onko hän kannustanut sinua päätöksessäsi?

        Kieltämättä hassu sanavalinta ;) Siis Jyväskylästä KL-sairaalasta olen saanut selkeitä faktoja (prosentteja) siitä, paljonko kapseloitumista tapahtuu ja paljonko implantteja tullaan korjaamaan vuoden sisääm jne. Riskejä ei peitellä, mutta niitä ei myöskään korosteta. Oulusta tunnuttiin korostavan riskejä. Alempana olevassa ketjussa "kahdenlaista tietoa..." olen pohtinut asiaa.

        Mutta se on vielä auki missä käyn ja Oulu on toki kotipaikkakuntana mietteissä mukana. Aion nyt hiukan kerätä rahaa ja tehdä konsultaatiokäynnin myöhemmin syksyllä.

        En tiedä, haluanko Mentorit vai McGhanit, kun en tiedä niiden eroja. Olen käsittänyt, että molemmat hyviä.

        Mieheni on kannustanut päätöksessäni. Olemme olleet yhdessä yli 10 vuotta ja hän on vierestä seurannut nämä vuodet, kun tämä asia on pompannut silloin tällöin esille. Vielä silloin 10 vuotta sitten molemmat olimme silikonitissejä vastaan, mutta vuodet ovat muuttaneet näkemystä ;) Hän on mukana sillä ajatuksella, että jos tämä on se mitä haluan, niin hän ei estä ja auttaa tarvittaessa.


      • Lilliputtis

        Oulussa Terveystalossa on myös kaksi plastiikkakirurgia, joista toinen on Kai Lassila ja toinen Anna-Liisa Vesala.

        Onko kenelläkään kokemusta esim. Kai Lassilan tekemästä kasvojen kohotusleikkauksesta? Entä Erkki Tarpilan?

        Kiitokset vastauksista! =)


      • pussit pois
        Lilliputtis kirjoitti:

        Oulussa Terveystalossa on myös kaksi plastiikkakirurgia, joista toinen on Kai Lassila ja toinen Anna-Liisa Vesala.

        Onko kenelläkään kokemusta esim. Kai Lassilan tekemästä kasvojen kohotusleikkauksesta? Entä Erkki Tarpilan?

        Kiitokset vastauksista! =)

        Minä haluaisin myös kuulla, jos jollain on kokemuksia oululaisten plastiikkakirurgien tekemistä alaluomileikkauksista! Käytettiinkö veistä/laseria ja millainen olis loputulos? Terveystalo ja sairaala Botnia ovat kai ne paikat, joissa alaluomileikkauksia tehdään...


      • Maikki
        Lilliputtis kirjoitti:

        Oulussa Terveystalossa on myös kaksi plastiikkakirurgia, joista toinen on Kai Lassila ja toinen Anna-Liisa Vesala.

        Onko kenelläkään kokemusta esim. Kai Lassilan tekemästä kasvojen kohotusleikkauksesta? Entä Erkki Tarpilan?

        Kiitokset vastauksista! =)

        Mä oon kans miettiny tota Erkkiä Botniasta että onkohan hyvä..


      • Entinen potilas

        Kaarelalle ei ainakaan ikinä. Ei ole hänellä kaikki kunnossa...


    • Pannu

      Mites julkinen plastiikka Oulussa? Olen nyt ilmeisesti pääsemässä kelan korvaamaan rintojenpienennysleikkaukseen. Kellään kokemusta OYSsin lääkäreistä? Ankkuritekniikalla?

      • Oulu julkinen

        Ketä leikkaa Oulussa julkisella?


      • Elli7
        Oulu julkinen kirjoitti:

        Ketä leikkaa Oulussa julkisella?

        Ainakin Outi Kaarela Oysissa


      • Apua sain
        Elli7 kirjoitti:

        Ainakin Outi Kaarela Oysissa

        Kävin kesäkuun alussa sairaala Botniassa rintojen suurennusleikkauksessa ja plastiikkakirurgi oli Outi Kaarela. Olen todella tyytyväinen ja iloinen onnistuneesta tuloksesta. Rintani ovat todella kauniit. Outi Kaarela on ihana lääkäri ja todella taitava! Suosittelen!


      • PotilasC
        Apua sain kirjoitti:

        Kävin kesäkuun alussa sairaala Botniassa rintojen suurennusleikkauksessa ja plastiikkakirurgi oli Outi Kaarela. Olen todella tyytyväinen ja iloinen onnistuneesta tuloksesta. Rintani ovat todella kauniit. Outi Kaarela on ihana lääkäri ja todella taitava! Suosittelen!

        Taidat olla itse ko. lääkäri. Selvä mainos! Hah hah!


    • pikkki

      Botnian sivulta ei löydy hintatietoja rintojen suurennuksesta implantilla. Onko teillä heittää omasta kokemuksesta hintoja?
      Itse harkitsen Oulussa rintojen suurennosta ja kaipaisin kokemusta ja suositteluja.

      • harkintaan

        Hinta n.7000e


    • 60-v

      Onko julkisella puolella ikää milloin ei enää leikata? Kyseessä kuuskymppinen ja haluaisn pienennyttää rintoja.

    • Höskän

      Ei ne Oulussa ymmärrä mitään.

    • Mietinnässä

      Onko kokemusta Anna-Liisa Vesala-salmelan tekemistä rintaoperaatioista?

      • tosikauniit

        Hei, on kokemusta A-L: tekemästä rintaoperaatiosta v. 2014. Voin suositella koko sydämestäni, mietin vain, miksen mennyt aiemmin. Käy konsultaatiossa, päätä vasta sen jälkeen, kun olet keskustellut omista toiveistasi ja KUUNTELE kuitenkin kirurgin mielipidettä, hänellä on se asiantuntemus.


    • Bridget60

      Kysymykseen vastaisin, että onko Oulussa ensinnäkään plastiikkakirurgeja. Yksi tai kaksi. Jos haluaa konsultoida useampaa kirurgia on lähdettävä kauemmas. Jos Oulusta lähtee esim.Helsinkiin, voi samantien mennä vaikka Tukholmaan, jossa on jo huippukirurgeja ja valinnanvaraakin. Itse olen käynyt Akademiklinikenin lääkärillä ja rintojani on kaikki kehuneet. Joka kerran käydessäni mammografiassa ihmettelevät kuinka luonnolliset rintani ovat ettei edes arvaisi päällepäin implanteistani, vaikka omaa rintakudosta minulla ei juurikaan ole koskaan ollut. Hinnatkin ovat hieman alhaisemmat kuin Suomessa.

    • Expl

      Rintojen suurennusleikkaus on tavallisin ulkonäkökirurginen toimenpide, silmäluomileikkauksen jälkeen. Kaikki plastiikkakirurgit osaavat sen. Oulussa on hyviä Suomessa koulutettuja plastiikkakirurgeja.
      Implanttien asentaminen rintoihin vaatii hyvän etukäteissuunnitelman, joka tehdään vastaanotolla. Potilaan kannalta on hyvä, jos lääkäri käyttää suunnittelussa kolmiulotteista valokuvausta. Tällöin lopputuloksen voi nähdä kuvakorjaus ohjelmasta omasta kuvastaan ja sopiva koko on helpompi valita. Tällä hetkellä kaikki käyttävät vain eu:ssa hyväksyttyjä implantteja.

    • tissitsoi

      Kannataa kysyä The Look Oulu /dj. Suvi Pitkäseltä. Hänhän konsultoi noita leikkauksia tiskijukka kokemuksella

    • BB8

      Anna-Liisa Vesala-Salmela tekee ainakin Mehiläisessä OUlussa ja voin lämpimästi suositella. Todella hyvä palvelu ja onnistunut lopputulos.

    • pullokaula

      Viestiketju on vanha mutta kerron oman kokemukseni. Itsellä pieni leuka. Kävin ottamassa leuan kärkeen implantin . 10 vuotta sitten, Erkki Tarpila teki. Asiantunteva ja osaava. Operaatio meni hyvin.
      Hieman tökerö oli kun tarttu kaulaan että täälläkin olisi ylimääräistä. Sen tiesin kyllä mutta halusin silloin vain sen implantin.
      Operaation alussa kysyin avustavalta lääkäriltä onko hän Turkista. Erkki siihen äkkiä "ihmisiähän nekin on"!
      Sosiaalisesti ei siis mikään välkky mutta osasi hommansa.
      Hyvä lääkäri jos ei töksäytykset haittaa.
      Kohta menen Asko Salmelle Jyväskylään konsultaatioon jos sen leuan aluksen rasvaimun tekisi ennen kuin ikää on liikaa ja iho veltostuu. Kaksoisleuka ollut aina teini-iän jälkeen ja ei auta kasvojumpat tai vaikka laihtuisi niin että vatsalihakset lähes näkyy.

    • Kiitn

      Tekeekö Anna-Liisa Vesala-Salmela rasvaimuja?

    • tekee

      Tekee hän.

    • LTA

      Onko nenänorjaus leikkauksia tehneitä, kuka lääkäri? Hinta?

    • Kiinostunut

      Tekeeköhän kukaan hyviä alakasvojen-kaulan kohotuksia oulussa tai rovaniemellä? Hinta?

    • Anonyymi

      Lookilta kannattaa kysyä,ilmainen konsultaatio,saat päättää rauhassa. Edullinen ja kokemusta löytyy.

      • Anonyymi

        Älkää nyt vaan sekaantuko tähän Look Clinikiin. Multa vietiin rahat, peruivat ajan, uutta aikaa ei koskaan tullut useista kyselyistä huolimatta. Rahojakaan ei ole palautettu ja rahan takaisin saaminenkaan ei ole mikään yksinkertainen asia . Maksavana asiakkaana sain mielestäni todella tökeröä palvelua ja klinikka laiminlöi monet asiat mun kohdalla. En suosittele vaikka hinta halpa onkin, halvalla ei hyvää kyllä saa!


    • Anonyymi

      Kuka plastiikkakirurgi Lookilla Oulussa tekee konsultaation?

    • Anonyymi

      Joku taisi jo Lookia suositella. Samaa mieltä,kannattaa käydä juttusilla,kokemusta rintaleikkauksista vuosikymmeniltä. Itse kävin ja yllätyin positiivisesti,leikkaus siirtyi muista syistä mutta menossa.

    • Anonyymi

      Onko kenelläkään kokemuksia yläluomen silmäluomileikkauksista Oulussa? Ketä suosittelette, ketä ette? Onko Vesala-Salmela tehnyt hyvää jälkeä?

      • Anonyymi

        Kyllä on. Osaava ja miellyttävä, olen hyvin tyytyväinen.


    • Anonyymi

      Look tekee konsultaatiot Oulussa,leikkaukset yksityissairaalassa Tallinnassa.
      Luottamus sairaalan kirurgeihin,tekevät taikoja. Sulaa hulluutta maksaa 6000-8000e Suomessa kun hinta Tallinnassa reilusti halvempi. Ei se tulos Suomessa ole kummempi. Yhdestä Suomessa tehdystä leikkauksesta kokemus nyt kun neljä vuotta kulunut saisi mennä jo uudelleen. Ja 7600e meni että heilahti. Tallinnassa samaan rahaan saa vaikka mitä.

    • Anonyymi

      Lookin konsultaatiot tehdään Oulussa. Itse leikkaus Tallinnassa yksityissairaalassa. Jälkihoidot ym hoituu kotimaassa. Laadukasta hyvää hoitoa.

    • Anonyymi

      Onko kokemuksia Vesalan tekemästä vatsankiristyksestä?

    • Anonyymi

      Onko kokemuksia alaluomileikkauksesta Oulun Pihlajalinnasta?

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      97
      2773
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      104
      2350
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2130
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      16
      1894
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      45
      1747
    6. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      42
      1746
    7. 121
      1712
    8. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1706
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      130
      1491
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1294
    Aihe