kuuluu vaalia terveyttään.
Yhteiskunnassa näkyy yhä enenevästi määrin ilmenevän ilmiöitä, joita voi sanoa sairaiksi. Niitä esiintyy niin tiedotusvälineissä kuin täällä netin maailmassakin.
Suomi on sairastunut.
Oletko sinä oikein terve?
Monen
19
829
Vastaukset
sanoo, etten ihan ole..:DD
- ne monet
vetoavat, kun epäilevät terveyttäsi?
Olen lukenut jostakin, että ne, jotka kokevat joutuneensa kaaostilanteeseen omassa elämässään, yrittävät hallita hermojaan esimerkiksi yltiöpäisesti siivoamalla.
Jos siivoaminenkaan ei auta selvittämään elämän muuta kaaosta ja hallitsemaan sitä (ja eihän pelkkä siivoaminen sitä todellisuudessa tee), he pyrkivät varmaan oppimaan hallitsemaan jotenkin muuten?
Miten sinä pyrit hallitsemaan, sitä ainakin oletettua terveyttäsi? ne monet kirjoitti:
vetoavat, kun epäilevät terveyttäsi?
Olen lukenut jostakin, että ne, jotka kokevat joutuneensa kaaostilanteeseen omassa elämässään, yrittävät hallita hermojaan esimerkiksi yltiöpäisesti siivoamalla.
Jos siivoaminenkaan ei auta selvittämään elämän muuta kaaosta ja hallitsemaan sitä (ja eihän pelkkä siivoaminen sitä todellisuudessa tee), he pyrkivät varmaan oppimaan hallitsemaan jotenkin muuten?
Miten sinä pyrit hallitsemaan, sitä ainakin oletettua terveyttäsi?se tulee esille,kun laukasen suustani vähän niinkuin naisen logiikalla juttuja.:))
Ihan vakavasti sanoen..Sen olen kyllä nähnyt,kun ihminen alkaa siivoamaan hullun lailla,kun jokin asia on krittisessä tilanteessa.
Siivoaminen rauhoitti kuulemma huomattavasti.Vaikka asiaan ei parannusta tullut,niin kyllähän siitä varmaan hermoille oli hyvä apu :)
Juoksulenkki on paras lääke.. :)- sinäkin
mii-su kirjoitti:
se tulee esille,kun laukasen suustani vähän niinkuin naisen logiikalla juttuja.:))
Ihan vakavasti sanoen..Sen olen kyllä nähnyt,kun ihminen alkaa siivoamaan hullun lailla,kun jokin asia on krittisessä tilanteessa.
Siivoaminen rauhoitti kuulemma huomattavasti.Vaikka asiaan ei parannusta tullut,niin kyllähän siitä varmaan hermoille oli hyvä apu :)
Juoksulenkki on paras lääke.. :)paljon, esimerkiksi palstojen väliä?
Niin, että viljeletkö mitään, jotakin itsellesi ominaista ja tarpeellista?
Näitä palstoja, täällä pitäisi jonkun aivan asiattomienn viestien osalta siivota. En tarkoittanut nyt porkkanoiden siivoamista pois palstoilta.
Joitakin palstoja tunnutaan siivoavan aivan asiallisten viestien osalta. Ovatkohan ne jotenkin jollekulle arkoja aiheita, vai onkohan siivoajalla menossa jokin "hullun lailla"-terapiajakso?:)
Oletko sitä mieltä, että siedätyshoidosta on apua yliherkkyyteen? sinäkin kirjoitti:
paljon, esimerkiksi palstojen väliä?
Niin, että viljeletkö mitään, jotakin itsellesi ominaista ja tarpeellista?
Näitä palstoja, täällä pitäisi jonkun aivan asiattomienn viestien osalta siivota. En tarkoittanut nyt porkkanoiden siivoamista pois palstoilta.
Joitakin palstoja tunnutaan siivoavan aivan asiallisten viestien osalta. Ovatkohan ne jotenkin jollekulle arkoja aiheita, vai onkohan siivoajalla menossa jokin "hullun lailla"-terapiajakso?:)
Oletko sitä mieltä, että siedätyshoidosta on apua yliherkkyyteen?niin että polkuja jo on tullut..:D
En viljele täällä mitään.Pihassa riittää tekemistä..;)
Minustakin aika paljon menee asiallisia viestejä,mutta minä kun kestän paljon,nii voi olla ettei joku muu taas kestä.- taitaakin olla
mii-su kirjoitti:
niin että polkuja jo on tullut..:D
En viljele täällä mitään.Pihassa riittää tekemistä..;)
Minustakin aika paljon menee asiallisia viestejä,mutta minä kun kestän paljon,nii voi olla ettei joku muu taas kestä.varsinainen kestävyyslaji? Kyllä siinä muut juoksut jää toiseks?
Ettet ees jonkinlaista huumoria sattuisi viljelemään?
Jos satut, millaisia siemeniä kylvät? Ja mitä saat niittää?:) taitaakin olla kirjoitti:
varsinainen kestävyyslaji? Kyllä siinä muut juoksut jää toiseks?
Ettet ees jonkinlaista huumoria sattuisi viljelemään?
Jos satut, millaisia siemeniä kylvät? Ja mitä saat niittää?:)se vasta kestävyyslaji onkin..Hikee melkein pukkaa ja pulssi nousee,ku ravaa paikasta toiseen..:D
Tiiä muutes tosta mun huumorista.Mua se ainaski aina naurattaa ja kihitän täällä yksikseni.Välillä tulee mukamas hyväki juttu mieleen ja myöhemmin sit mua nolottaa,ku oon semmosta kirjottanu..:DD
Ei mun onneks ole ainaskaa sen takia tarvinnu mitään huonoo heinää niittää..;D- filtterit
mii-su kirjoitti:
se vasta kestävyyslaji onkin..Hikee melkein pukkaa ja pulssi nousee,ku ravaa paikasta toiseen..:D
Tiiä muutes tosta mun huumorista.Mua se ainaski aina naurattaa ja kihitän täällä yksikseni.Välillä tulee mukamas hyväki juttu mieleen ja myöhemmin sit mua nolottaa,ku oon semmosta kirjottanu..:DD
Ei mun onneks ole ainaskaa sen takia tarvinnu mitään huonoo heinää niittää..;Dvielä jotenkin sentään pelaa?
Olet onnekas, kun ei sinun tarvitse huonoa heinää niittää. Mutta ajattelepa, jos ihminen on ottanut kohtalokseen kirjoittaa valmiiksi homeisia paaleja - tai jotain, puuta ja heinää.
Miksi kukaan niin tekisi?
- -maikkuliini-
pitäisi vaalia omaa terveyttään, eli hyvinvointiaan. Liikunta on parasta lääkettä, vaikkei se poista sairauksia eikä kolotuksia. Esim 30 ikävuoden jälkeen aineenvaihdunta alkaa hidastumaan; eli eikun vaan enemmän tossua toisen eteen, vaikka kuinka tuntuisi takkuiselta.
- viisas neuvo,
mutta ei oikein vastannut kysymykseeni -oletko sinä oikein terve-?
- -maikkuiini-
viisas neuvo, kirjoitti:
mutta ei oikein vastannut kysymykseeni -oletko sinä oikein terve-?
olla oikein terve :)
- terve!
-maikkuiini- kirjoitti:
olla oikein terve :)
Näen aamutuimaan.
- yopollo
monta pilleriä päivässä, mutta lääkäri kuten minäkin pidämme minua työkuntoisena ja siten 'terveenä'. Fyysinen kunto voisi kyllä olla paljonkin parempi.
- sinulla
lienee sairaassa suomessa tarjota määritelmä, mikä on tervettä, kun olet noinkin 'terveenä'?
Miten voit? - yopollo
sinulla kirjoitti:
lienee sairaassa suomessa tarjota määritelmä, mikä on tervettä, kun olet noinkin 'terveenä'?
Miten voit?Ihminen on terve kun itsensä terveeksi tuntee eivätkä asiantuntijat vastaan väitä.
Hyvinhän minä, kun mittani tunnen. - sanonta,
yopollo kirjoitti:
Ihminen on terve kun itsensä terveeksi tuntee eivätkä asiantuntijat vastaan väitä.
Hyvinhän minä, kun mittani tunnen.että mieleltään sairas se vasta itseensä terveeksi tunteekin.
Suomikin, joka on niin, niin sairas, että sanoo olevansa terve? Muut ne vain sairaita ovat?
Niin, että vastaisitko viimein kysymykseeni, oletko sinä oikein terve? - yopollo
sanonta, kirjoitti:
että mieleltään sairas se vasta itseensä terveeksi tunteekin.
Suomikin, joka on niin, niin sairas, että sanoo olevansa terve? Muut ne vain sairaita ovat?
Niin, että vastaisitko viimein kysymykseeni, oletko sinä oikein terve?vastannut jo kahdesti. Kyllä se useimmille riittää.
Tuo väite että mieleltään sairas tuntisi itsensä terveeksi on kyllä puppua.
Tuuppaa ja lykkää alinomaan sieltä ja täältä.
Mutta "ken vaivojansa valittaa on vaivojensa vanki".- nuo tuppaavat
tekemään, raastaat ja reppiit joka kohast, niin jotta. Ihan minnuu heittelööp mihi tahojaa.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskallanko vielä kaivata sinua?
Siitä on niin kauan aikaa. Harmi, kun kaikki meni niin kuin meni. Elämässä oli aika raskasta silloin, ja näen sen sinun357022- 833646
Uskallatko katsoa pitkään silmiin
kaivattuasi, jos olette samassa tilassa? Alkaako sydän jyskyttää, jos katseet jumittuvat? Pelkäätkö ulkopuolisten huomaa823245Jani Mäkelä ihmettelee työministeri Satosen matkaa Aasiaan hoitajia rektyroimiseksi sieltä Suomeen.
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/cfba6abc-f871-4ce2-b327-41aa5819934c Kokoomus on lähtenyt omin päin ilman hallitus3352959- 462403
- 542251
Missä meetwursti on keksitty?
Tapasin hiljattain erikoisen rouvan Prisman leikkelehyllyjen välissä pälyilemässä. Kun tulin kohdalle, rouva alkoi raivo251550- 561475
Riku Rantala OUT, Matti Rönkä IN - Hengaillaan visailuohjelmaan astuu kova nimi: "Olen kasvanut..."
Matti Rönkä jäi eläkkeelle yli 30 vuoden työuran jälkeen loppuvuodesta 2024. Uutistenlukija-toimittaja-kirjailija ei kui301440Hymyilyttää
Kun mietin, että kun vielä kohdataan, niin nauretaan tälle meidän palstasuhteelle 😅. Ihanaa päivää sulle mies. Olet mi221416