naista himoiten katselu naisten näkökulmasta

Tein yhteenvedon teidän kommenteista ja se oli niin että mies ei ole terve jos ei katsele naisia.
Sehän on synti.
Joku oli laittanut huvittavan kommentin että naisia saa katsella kuin kaunista taulua.
Heti syntyy mielikuva jostain tuijottajasta...naisena ja vaimona sanosin että teidän tyylinne tappaa parisuhteen. Kukaan nainen tai vaimo ei varmasti hyväksy muiden vilkuilua.
Täytyy tajuta että se on väärin.
Minun mies sen ymmärtää eikä välitä muista, tiedän sen.
Uskomatonta että tältä palstalta ei löytynyt muita uskollisia kuin poikalapsi.

31

900

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mies ja katse

Katsominen ja tuijotus ovat kaksi eri asiaa.

Kukaan ei halua narkkaria vaimokseen,
      joka on vielä häiriintynyt.

• kunnianloukkauksesta.
        Ja mistä sinä tiedät minkä näköinen olen?

• auroraboreallis kirjoitti:

kunnianloukkauksesta.
        Ja mistä sinä tiedät minkä näköinen olen?

kyllä tollaisista kirjoituksista joku vois"häiriintyä".
        Uskomatonta, millainen palsta!

• raukka

toivon tosiaan että joku antaisi sinulle oikein kunnon selkäsaunan. Olet palstahäirikkö ja ainä ilkeä.

• häivyhäivy nyt kauemmas

älä sano, ettei muka kukaan, suomi on täynnä vapaita nuoria ja vanhemman puoleisia miehiä, eikä niillä ole sama maku.

• ei kukaan voi mennä sanomaan
        auroraboreallis kirjoitti:

kyllä tollaisista kirjoituksista joku vois"häiriintyä".
        Uskomatonta, millainen palsta!

voihan olla niinkin päin, että tuo katselisi sinua, mutta sinä et olisi kiinostunut juuri hänestä? ei sitä ikinä voi tietää mitenpäin se oikeasti menisi!

• ei kukaan voi mennä sanomaan kirjoitti:

voihan olla niinkin päin, että tuo katselisi sinua, mutta sinä et olisi kiinostunut juuri hänestä? ei sitä ikinä voi tietää mitenpäin se oikeasti menisi!

vihainen se oli. No, täytyy vaan katsoa eteenpäin.

• hyvän näköinen nainen...

Olen hänen kuvansa nähnyt, enkä ihmettele, että miehet ovat häneen aika lääpällään. Eräskin kai yritti tappaa itsensä kun pelkäsi menettävänsä Sarin. Niin paljon häntä rakasti. Sarilla on muodot kohdallaan, usko pois!

• varma miehesi

katselutottumuksista, silloin kun et ole vahtimassa?
      En usko että kukaan mies jättää katsomatta jos näkee omasta mielestään kauniin naisen, tai sitten on sokea. On itsepetosta jos kuvittelee olevansa
      oman miehensä mielestä maailman kaunein nainen, niin
      ettei miehen tee mieli katsella muita.
      Olet varmasti hänelle sopiva ja riittäväkin (kaunis), mutta jos luulet ettei hän katso muita, erehdyt.

• se on täysin välinpitämätön. Kysyin sitä äsken ja sanoi ettei kiinnosta...Onko siinä sinusta jotain outoa?

• Sitten olet hänelle

se on täysin välinpitämätön. Kysyin sitä äsken ja sanoi ettei kiinnosta...Onko siinä sinusta jotain outoa?

se "silmien valo", kaunein maailmassa. Tai sitten hän sanoi sen minkä halusit kuulla.

• olipa ruusu tai horsma

• uskollinen tuleva

jotka eivät katso vieraita naisia, olivat nämä sitten kuinka kauniita tahansa, koska haluavat elää puhtaudessa ja Raamatun sanan mukaisesti. Oma aviopuoliso on aina se kaikkein paras ja kaunein ja komein, jos nyt näin voi sanoa, koska Hän on Jumalalta saatu rukousvastauksena.

Uskovan ihmisen ei tule elää niin kuin maailman ihmisen, ja haureuteen ei Jumala anna siunaustaan, mutta kahden ihmisen johdattamaansa avioliittoon antaa. Aviopuolisoiden tulee rakentaa keskinäistä yhteyttään kaikilla elämän osa-alueilla ja juurtua toisiinsa Jumalan tahdon mukaisesti, jotta he voisivat yhdessä palvella puhtaudessa Jumalaa.

Minä ainakin haluan olla naisena tulevaisuudessa uskollinen omalle aviopuolisolleni ajatuksissa, sanoissa ja teoissa. Vain hän voi antaa minulle sitä mitä tarvitsen, kukaan toinen mies ei siihen kykene. Oma tuleva aviopuolisoni riittää minulle enemmän kuin tarpeeksi, ja häntä haluan sydämestäni tukea, kunnioittaa ja rakastaa ja myöskin olla hänelle alamamainen, niin kuin Raamatun mukaan naisen tulee ollakin.

• Sitten olet hänelle kirjoitti:

se "silmien valo", kaunein maailmassa. Tai sitten hän sanoi sen minkä halusit kuulla.

hän todellakin kertoi minulle sen minkä halusinkin kuulla.
        Kyllä mä uskon häntä.

• uskollinen tuleva kirjoitti:

jotka eivät katso vieraita naisia, olivat nämä sitten kuinka kauniita tahansa, koska haluavat elää puhtaudessa ja Raamatun sanan mukaisesti. Oma aviopuoliso on aina se kaikkein paras ja kaunein ja komein, jos nyt näin voi sanoa, koska Hän on Jumalalta saatu rukousvastauksena.

Uskovan ihmisen ei tule elää niin kuin maailman ihmisen, ja haureuteen ei Jumala anna siunaustaan, mutta kahden ihmisen johdattamaansa avioliittoon antaa. Aviopuolisoiden tulee rakentaa keskinäistä yhteyttään kaikilla elämän osa-alueilla ja juurtua toisiinsa Jumalan tahdon mukaisesti, jotta he voisivat yhdessä palvella puhtaudessa Jumalaa.

Minä ainakin haluan olla naisena tulevaisuudessa uskollinen omalle aviopuolisolleni ajatuksissa, sanoissa ja teoissa. Vain hän voi antaa minulle sitä mitä tarvitsen, kukaan toinen mies ei siihen kykene. Oma tuleva aviopuolisoni riittää minulle enemmän kuin tarpeeksi, ja häntä haluan sydämestäni tukea, kunnioittaa ja rakastaa ja myöskin olla hänelle alamamainen, niin kuin Raamatun mukaan naisen tulee ollakin.

Samaa mäkin tarkoitan. Onnellisen avioliiton salaisuus on uskollisuudessa. Jos näet että mies katselee, vaikka"salaakin"muita naisia tai tyttöjä, niin sanoillakaan ei ole sen jälkeen merkitystä.
        Kukaan nainen ei voi pitää ystävänään sellaista joka flirttailee tai katselee miesten kanssa. Mistä tietää joutuuko oma mies "uhriksi".
        Uskollisuus on kunnioitettavaa, sitä on niin vähän.
        Teillä on varmasti hyvä avioliitto, pidä vaan siitä kiinni ja olet oikealla tiellä.

• uskollinen tuleva kirjoitti:

Minä en usko,että kukaan olisi niin Pyhä ja synnitön että ei tälläiseen sortuisi.Sitä vartenha Jeesus kohdisti ne sanatkin kun tiesi että yhtään niin synnitöntä ei löytyisi.

• Naisenhimo

Ole rauhassa, ei sinua kukaan himoiten katso. Puhe on ollut koko ajan tosinaisista, ei KAIKISTA naisista!

• "tee toiselle sama kuin mitä itsellesi toivot tehtävän"
        Jos oot mies niin tuskin toivot että vaimo katselee muita miehiä sillä tavalla.

• on vapaus katsella.

"tee toiselle sama kuin mitä itsellesi toivot tehtävän"
        Jos oot mies niin tuskin toivot että vaimo katselee muita miehiä sillä tavalla.

Niinkuin on vapaus olla, hänen juuri sinun kanssa koska hän niin haluaa, luulisin. Sitten on myös vapaus lähteä koska kukaan ei omista ketään, näillä leveysasteilla.

• mutta totuus on

totuus on että ei ne uskalla tulla esille. Riitelijä on kuin rakkikoira, joka iskee hampaansa, lahkeeseen, ja siitä on hyvin vaikea päästä irti.

• Eihän se että katsoo ihaillen jotain kaunista naista,sitä merkise että ei olisi uskollinen omalle puolisolle.
      "Katsoa saa muttei koskea",näin minä ajattelen.

• ne huomaa, mutta ei varmaan tarvitse katselemaan jäädä.

ne huomaa, mutta ei varmaan tarvitse katselemaan jäädä.

Ei toki tarvitse "kyylätä" eikä "kytätä".Mutta ihailla voi.Eikä se ole pois vaimoltani,joka päivä halaan,pusutan ja näytän rakkauteni häntä kohtaan..:)

• kertoi, että he katselivat rakennustelineiltä kun viereisen kerrostalon mattojen tomutuspaikalla bikiniasuun pukeutuneena nuori rouva tomutti mattoja.

Nainen oli kai kiusaantunut miesten tuijotuksesta ja tiuskaissut viimein: "Älkää tuijottako mua! Minä en siitä tykkää, eikä minun miehenikään tykkää"!

• sillon kun minä olin nuori ja kaunis, niin ajattelin samoin. Ajattelin itseasiassa kaikki tuijottajat naistenmiehinä ja ärsytti. Ja jos jollain miehellä oli korvis niin sama juttu.
        Kukaan ei tykkää ns.naistenmiehistä.

sillon kun minä olin nuori ja kaunis, niin ajattelin samoin. Ajattelin itseasiassa kaikki tuijottajat naistenmiehinä ja ärsytti. Ja jos jollain miehellä oli korvis niin sama juttu.
        Kukaan ei tykkää ns.naistenmiehistä.

auroraborea...! Nyt kun et ole enää nuori mutta olet kuitenkin kaunis, niin tykkäätkö nyt, että sinua katsotaan?

• ekivaari kirjoitti:

auroraborea...! Nyt kun et ole enää nuori mutta olet kuitenkin kaunis, niin tykkäätkö nyt, että sinua katsotaan?

just kun ne kaikki katsojat ovat kuitenkin itse varattuja eli naistenmiehiä. Kiva kun kysyit kuitenkin.

• että tässä olisi alettava kulkemaan laput silmillä, niinkuin ravihevonen, jos meinaa välttyä synniltä, vai miten olet asian aatellu, että siveellisyys perhekunnassa sun mielesi mukaisesti säilyisi?

Kuljetaanko silmät alasluotuina, niinkuin Israelissa kuljetaan ja vältellään katsekontaktia kaikenaikaa kaikkiin?

Jos Suomen pääkaupunkiseudun tyylin mukaan kaikki kävelisivät eteenpäin sivuilleen vilkuilematta muuallakin Suomessa, niin kovin ynseän ja ankean kuvan turistit saisivat suomalaisista..

• heh, en minä etkä sinäkään varmaan turisteja ajattele kun kävelet kaupungilla.
        Kaupungilla kävellessä näkee jos vaikka mitä. On varmaan eri asia "nähdä"kuin katsoa.
        Tultiin äsken juuri Helsingin reissulta.
        Miestä vaan kiinnosti määränpää ei ne naiset jotka sujahteli ohi.
        Ei ole pakko katsoa vaikka lappuja ei silmillä oliskaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      141
      7939
    2. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      43
      2061
    3. Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena

Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja
      Maailman menoa
      25
      2000
    4. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      91
      1663
    5. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      180
      1595
    6. Tunnekylmä olet

En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p
      Ikävä
      107
      1060
    7. Taisit sä sit kuiteski

Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik
      Ikävä
      5
      999
    8. Oletko miten

Valmis läheisyyteen?
      Ikävä
      51
      960
    9. Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme

Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri
      Ikävä
      28
      840
    10. Muistatko hänen

Tuoksunsa? Saako se sinut syttymään? ❤️‍🔥
      Ikävä
      34
      832
    Aihe