Kuka on näistä hahmoista paras
Guille
Santiago
Dona Carmen
Curro
Tete
Diego
Raul
Fiti
Huom... näistä
näsät jääkööt suosiolla pois.
Kiitti niille jokka vastaa. :)
Serranon Perhe Gallup kysely
19
1966
Vastaukset 19
- tonksis
tetestä on tullut nyt mun suosikki
- tää edelleen
Raul on ollu aina yksi suosikeistani, tietty on muitakin mut tässä jos yksi nimetään...
- rakastanainajaikuisestivict...
Guille |
Santiago
Dona Carmen
Curro
Tete |
Diego
Raul |
Fiti- Lol
Santiago :)
- <<<
GUILLE TIETTY
- 'minä'
Diego rokkaa! ;D
- capdevila
tete, por su puesto
- pohojosen likka
Edelleen minusta Santiago on hyvä...äksy kuin terrieri ihan hyvä tyyppi...kuin myös Lourditas
- ---
Guille on noista paras.
- konnarit
Tete oli ennen mutta nykyään aina nyrpeä ilme naamalla ja ihme poseeraus asennossa nojailee seiniin. Kuuluuko ehkä rooliin vai miten on, mutta maku mennyt leuhkaan olemukseen. Valitsisin Afrin, mutta ei ole listassa joten Raul olkoon paras.
- Mä vaa
Tete on kai paras :P
- best
guille on paras ja tete kans !
- Nixa96
mun mielestä Guille ja Santiago!!!
:D- serrrano
fiti & choni (oliko se edes tuolla listalla?)
- jimbo89
Hahmoista niin Guille, mutta muuten Teté eli Natália Sanchez ihan vaan ulkonäön vuoksi. On muuten tosi kaunis nuori nainen tuo Natália...
- chocoman
paras(hauskin)ja tete kaunein. kolmen kopla eli diego,fiti,santi myös huippuja
- valita
Mutta jos nyt joku pitäisi valita niin sanoisin Diego. Kaikki on hyviä omissa rooleissaan silti.
- 1995
Tete is best! :)
- Tete rulez
Tete ja fiti
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ampuminen kylpylässä
Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa751689- 241186
Kemijärvellä vesionnettomuus
Pitkänsillan ja taiteilijanniemen välillä nähty henkilön painuvan veden alle. Mitä on tapahtunut? Onko vesihiisi taas as321083Hei, voitko kuunnella
Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu134916Joku porukka lähtenyt täältä
Ihmeen hiljainen on palsta nyt. Yleensä tänne tulvii aloituksia yms, mutta nyt on kyllä erikoisen hiljaista.189826- 64694
Olipa yllätys
Kuten hyvin moni tiesi/arvasi että valetta alusta loppuun toi *olemme ystäviä* satu. Instassaan käsi kädessä kuva kertoo192619On todella ikävää
Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit79608- 71577
- 49571
Se kun olit pitkästä aikaa silmieni edessä
Oli kyllä sykähdyttävää. Tiedätkö, mikä laittaa minut ikävöimään sinua? Kun palautan mieleeni valtavan ihanan olemuksen,32518- 55517
- 57502
Oletteko koskaan torjuneet kaivattuanne?
Minä olen, kun en silloin tajunnut vielä ihastuneeni. Yritin paikata tapahtunutta, mutta ei onnistunut enää.25457- 34434
Kai sä mies ymmärrät..
..ettet jättänyt vaihtoahtoa. Tottakai toivon vielä, että pystyisit toimimaan niin että asiat korjaantuisivat. Vahvast28432- 33423
- 40417
- 16409
- 82398