Kuka on näistä hahmoista paras
Guille
Santiago
Dona Carmen
Curro
Tete
Diego
Raul
Fiti
Huom... näistä
näsät jääkööt suosiolla pois.
Kiitti niille jokka vastaa. :)
Serranon Perhe Gallup kysely
19
1909
Vastaukset
- tonksis
tetestä on tullut nyt mun suosikki
- tää edelleen
Raul on ollu aina yksi suosikeistani, tietty on muitakin mut tässä jos yksi nimetään...
- rakastanainajaikuisestivict...
Guille |
Santiago
Dona Carmen
Curro
Tete |
Diego
Raul |
Fiti- Lol
Santiago :)
- <<<
GUILLE TIETTY
- 'minä'
Diego rokkaa! ;D
- capdevila
tete, por su puesto
- pohojosen likka
Edelleen minusta Santiago on hyvä...äksy kuin terrieri ihan hyvä tyyppi...kuin myös Lourditas
- ---
Guille on noista paras.
- konnarit
Tete oli ennen mutta nykyään aina nyrpeä ilme naamalla ja ihme poseeraus asennossa nojailee seiniin. Kuuluuko ehkä rooliin vai miten on, mutta maku mennyt leuhkaan olemukseen. Valitsisin Afrin, mutta ei ole listassa joten Raul olkoon paras.
- Mä vaa
Tete on kai paras :P
- best
guille on paras ja tete kans !
- Nixa96
mun mielestä Guille ja Santiago!!!
:D- serrrano
fiti & choni (oliko se edes tuolla listalla?)
- jimbo89
Hahmoista niin Guille, mutta muuten Teté eli Natália Sanchez ihan vaan ulkonäön vuoksi. On muuten tosi kaunis nuori nainen tuo Natália...
- chocoman
paras(hauskin)ja tete kaunein. kolmen kopla eli diego,fiti,santi myös huippuja
- valita
Mutta jos nyt joku pitäisi valita niin sanoisin Diego. Kaikki on hyviä omissa rooleissaan silti.
- 1995
Tete is best! :)
- Tete rulez
Tete ja fiti
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1062585
- 1072042
Ripeyttä asiointiin
Ottaa päähän yhden ja saman asiakkaan hitaus kassalla kun yhdellä kädellä nostelee ostoksia kärrystä ja välillä pitelee221867Marinin ahdistelija - "Lemmenkipeä huippuosaaja Lähi-idästä"
Olikin valtamedialle hankala paikka, kun kyseessä olikin "rikastaja" Vähän aikaa sitä voitiin piilotella, mutta pakko ol2051570Mietitkö tosissasi..
..että olisin tullut sinne jonkun muun vuoksi kuin sinun? Ei näinä vuosina tapahtuneet, myös tapahtumatta jääneet, ole41565Mitä ajattelit hänestä
Ensi kohtaamisesta alkaen? Itsellä pikkuhiljaa syventyi rakkaudeksi vaikka alusta asti ajattelin että hän on samallainen991507Palstan henkisesti sairaat ja lihavat
Täällä on sairaita, työttömiä ihmisiä kirjoittelemassa joilla ei ole tarkoituksena kuin satuttaa ihmisiä. Jos eksyt pals1031121- 581011
Kysyin kaikilta yhteisiltä tutuilta mielipidettä siitä, että kannattaako sinun kanssa alkaa!
Päätös oli lähestulkoon yksimielinen. Minunkin vaisto antoi vaaranmerkkejä, mutta järkytyin mitä sinusta kuulin. Aluksi126983- 64976