Ja soittavat vähän väliä "kerjuu" puheluita, Kun pyytää korjaamaan heidän nettiin laittamansa vanhentuneet tiedot , EI TAPAHDU KORJAUSTA PYYNNÖSTÄ HUOLIMATTA. Johtopäätös SUOMI 118 KIRISTÄÄ VÄÄRILLÄ TIEDOILLA MAKSAJAKSI !!!!!
Suomi 118 levittää vanhentunutta tietoa
23
6444
Vastaukset
suomen 118? en ny tiä kuinka paljo täs voi sanoo tai puhuu ettei tuu syytteitä, mut tarkotatko siis suomen 118.fi:tä?
- Petri 6699
Suomen 118:n koko liiketoiminta perustuu 118 numeropalvelun maineella ratsastamiseen. Suomen 118:lla ei ole mitään tekemistä 118-numeropalvelun kanssa.
Suurin osa heidän asiakkaistaan luulee vielä tänäkin päivänä mainostavansa 118-numeropalvelun verkkoversiossa, mutta todellisuudessa mainostavat huijarifirman sivuilla, joka on täysin eri yritys kuin 118-numeropalvelu. Toiminta on erittäin epäkorrektia toisen yrityksen maineella ratsastamista.
Aikaisemmin Suomen 118 logo oli myös lähestulkoon identtinen 118-numeropalvelun kanssa. Ainoana poikkeuksena oli, että Suomen 118:n logon numerot "118" olivat ympyrän sisäpuolella kun taas 118-numeropalvelun logon muoto oli neliö.
Härskiä ja harhaanjohtavaa markkinointia.. - YKSITYISYRITTÄJÄ
Petri 6699 kirjoitti:
Suomen 118:n koko liiketoiminta perustuu 118 numeropalvelun maineella ratsastamiseen. Suomen 118:lla ei ole mitään tekemistä 118-numeropalvelun kanssa.
Suurin osa heidän asiakkaistaan luulee vielä tänäkin päivänä mainostavansa 118-numeropalvelun verkkoversiossa, mutta todellisuudessa mainostavat huijarifirman sivuilla, joka on täysin eri yritys kuin 118-numeropalvelu. Toiminta on erittäin epäkorrektia toisen yrityksen maineella ratsastamista.
Aikaisemmin Suomen 118 logo oli myös lähestulkoon identtinen 118-numeropalvelun kanssa. Ainoana poikkeuksena oli, että Suomen 118:n logon numerot "118" olivat ympyrän sisäpuolella kun taas 118-numeropalvelun logon muoto oli neliö.
Härskiä ja harhaanjohtavaa markkinointia..TODELLAKIN OTTAA PÄÄHÄN PUHELINMYYNTI JOTA SUOMEN 118 KÄYTTÄÄ JA KAIKEN HUIPUKSI VÄITTÄVÄT ETTÄ PALVELU ON HEILTÄ OSTETTU. EN ENÄÄ IKINÄ OSTA MITÄÄN PUHELIMITSE. V a r o i t u k s e k s i
toisille - ei penniäkään huijareille
YKSITYISYRITTÄJÄ kirjoitti:
TODELLAKIN OTTAA PÄÄHÄN PUHELINMYYNTI JOTA SUOMEN 118 KÄYTTÄÄ JA KAIKEN HUIPUKSI VÄITTÄVÄT ETTÄ PALVELU ON HEILTÄ OSTETTU. EN ENÄÄ IKINÄ OSTA MITÄÄN PUHELIMITSE. V a r o i t u k s e k s i
toisilleSuomen 118 (www.suomen118.fi) todellakin käyttäytyy ihan huijarifirman tavoin. Ja kuten sanottua, tällä firmalla ei ole mitään tekemistä 118 numeropalvelun kanssa (www.118info.fi) - eikö olekin ihan selvää harhaan johtamista?
Hetki sitten myyjä soitti palvelusta, halusi "tarkastaa että tiedot ovat heillä OK".
Ilmoitin, että ei minulla pitäisi olla heillä mitään tietoja. Myyjä vastasi, että hän ei tiedä sopimuksista mitään, hän vain tarkastaa tietoja.
Sitten tuli lasku kotiin. Missään vaiheessa en tilannut mitään. Soitin asiakaspalveluun. Pitkään työntekijä väitti, että "myyjä on ilmoittanut sinulle hinnan ja se tarkoittaa, että kun sinulle on kerrottu hinta, niin olet hyväksynyt sopimuksen". Eihän nyt hitto soikoon hinnan ilmoittaminen tarkoita sopimuksen solmimista!!
Sanoin, että en ole tilannut mitään. Asiakas"palvelija" lähti sitten laskemaan hintaa alaspäin, josko 48 euron sijaan maksaisin 40 euroa. Sanoin, että en maksa mitään, kun en ole tilannut mitään.
Henkilö siihen ilmoitti, että ei yritysten välillä tehtyjä sopimuksia saa ihan näin helposti vain peruttua. Sanoin, että
-ensinnäkään EN OLE TEHNYT MITÄÄN SOPIMUSTA
-toisekseen mulla EI OLE MITÄÄN YRITYSTÄ!
"Ai, eikö sulla ole yritystä?"
Vasta tässä vaiheessa henkilö suostui siihen, että tämä "sopimus" puretaan ja laskua ei tarvitse maksaa.
Harhaan johtamista ja täyttä huijausta!!!
Googlettakaa "Suomen 118 huijaus", sieltä löytyy myös Aamulehden artikkeli kyseisestä firmasta. Se ei näy enää Aamulehden sivuilla, mutta Googlen hakutuloksista kun painat "Välimuistissa" -linkkiä, niin sieltä sen saa näkyviin. - C
Petri 6699 kirjoitti:
Härskiä ja harhaanjohtavaa markkinointia..Sain soitto Suomen 118lta.... Puhnro oli 34952584475.... eli ei Suomesta mutta mistä?? .... Minulle on 118.fi palvelu ja kerroin heille että EI KIITOS....
- lkkkkkklklkl
C kirjoitti:
Sain soitto Suomen 118lta.... Puhnro oli 34952584475.... eli ei Suomesta mutta mistä?? .... Minulle on 118.fi palvelu ja kerroin heille että EI KIITOS....
- yks vaan
ei penniäkään huijareille kirjoitti:
Suomen 118 (www.suomen118.fi) todellakin käyttäytyy ihan huijarifirman tavoin. Ja kuten sanottua, tällä firmalla ei ole mitään tekemistä 118 numeropalvelun kanssa (www.118info.fi) - eikö olekin ihan selvää harhaan johtamista?
Hetki sitten myyjä soitti palvelusta, halusi "tarkastaa että tiedot ovat heillä OK".
Ilmoitin, että ei minulla pitäisi olla heillä mitään tietoja. Myyjä vastasi, että hän ei tiedä sopimuksista mitään, hän vain tarkastaa tietoja.
Sitten tuli lasku kotiin. Missään vaiheessa en tilannut mitään. Soitin asiakaspalveluun. Pitkään työntekijä väitti, että "myyjä on ilmoittanut sinulle hinnan ja se tarkoittaa, että kun sinulle on kerrottu hinta, niin olet hyväksynyt sopimuksen". Eihän nyt hitto soikoon hinnan ilmoittaminen tarkoita sopimuksen solmimista!!
Sanoin, että en ole tilannut mitään. Asiakas"palvelija" lähti sitten laskemaan hintaa alaspäin, josko 48 euron sijaan maksaisin 40 euroa. Sanoin, että en maksa mitään, kun en ole tilannut mitään.
Henkilö siihen ilmoitti, että ei yritysten välillä tehtyjä sopimuksia saa ihan näin helposti vain peruttua. Sanoin, että
-ensinnäkään EN OLE TEHNYT MITÄÄN SOPIMUSTA
-toisekseen mulla EI OLE MITÄÄN YRITYSTÄ!
"Ai, eikö sulla ole yritystä?"
Vasta tässä vaiheessa henkilö suostui siihen, että tämä "sopimus" puretaan ja laskua ei tarvitse maksaa.
Harhaan johtamista ja täyttä huijausta!!!
Googlettakaa "Suomen 118 huijaus", sieltä löytyy myös Aamulehden artikkeli kyseisestä firmasta. Se ei näy enää Aamulehden sivuilla, mutta Googlen hakutuloksista kun painat "Välimuistissa" -linkkiä, niin sieltä sen saa näkyviin.VAROKAAA!!!!!!tää on kans yks uusi tulokas joka todennäköisesto jo ryövää yrityksiä paraikaa, ja ne, jotka katsovat vain hintaa lähtevät mukaan eivätkä ymmärrä että Suomessa on 3 toimivaa numeropalvelua jotka toimii, 118 (ei suomen118 vaan perinteinen 118), 0100100 ja 020202.
- lklklklkklllkklklkl
lkkkkkklklkl kirjoitti:
ääh... ovat ottaneet videon pois juutuupista...
oli se kuitenki hauskaa katsottavaa, heppu selittää että "mä oon niinku tän firman niinku päällikkö tai niinku vastaava ja tää on niiku sillain sellanen puhelinmyyntifirma..."
olis pitäny ottaa video talteen... harmi ku ei heti hokannu... - x-työntekijä
C kirjoitti:
Sain soitto Suomen 118lta.... Puhnro oli 34952584475.... eli ei Suomesta mutta mistä?? .... Minulle on 118.fi palvelu ja kerroin heille että EI KIITOS....
Puhnro 34952584475 tulee Espanjasta Fuengirolasta. Firman nimi on K1Media...
Olin siellä hetken aikaa töissä mutta otin aika pian loparit. Saman tekee 99 % myyjistä koska ei siellä mitään tienaa ja firma kusettaa veroissa ym. Ei ihme, että hakevat jatkuvasti uusia myyjiä MOL:n sivuilla.
En todellakaan voi suositella kyseistä palvelua asiakkaille, enkä firmaa töitä etsiville. - Pöyritynyt
yks vaan kirjoitti:
VAROKAAA!!!!!!tää on kans yks uusi tulokas joka todennäköisesto jo ryövää yrityksiä paraikaa, ja ne, jotka katsovat vain hintaa lähtevät mukaan eivätkä ymmärrä että Suomessa on 3 toimivaa numeropalvelua jotka toimii, 118 (ei suomen118 vaan perinteinen 118), 0100100 ja 020202.
Törkeää toimintaa tältä yritykseltä (Edea).
Irtisanomisen jälkeenkin lähetetään vuoden lasku, joka
pannaan heti eräpäivän jälkeen perintään.
Pysykää kaukana tästä Edeasta!
Pöyristynyt - tiia
Pöyritynyt kirjoitti:
Törkeää toimintaa tältä yritykseltä (Edea).
Irtisanomisen jälkeenkin lähetetään vuoden lasku, joka
pannaan heti eräpäivän jälkeen perintään.
Pysykää kaukana tästä Edeasta!
PöyristynytMiten irtisanoit? Kannattaa lukea niitä sopimusehtoja, koska irtisanominen ei onnistu puhelimitse eikä kolmannen osapuolen välityksellä.
- tiia
C kirjoitti:
Espanjassa on joukko aktiivisia puhelinmyyjiä aika monella puhelinmyyntifirmalla. tuo on Espanjan suunta. Soittelevat usein myös Thaimaasta.
- suomen 118
meillä tiedot voi päivittää oikeiden asiakkaiden omilla kotiin lähetetyillä käyttäjä tunnuksilla ja salasanoilla.
joten ei tarvitse edes soitella?! - mr tmi
Ohessa lista nimistä, joilla kyseinen yritys myös toimii:
Suomen Telehaku
Suomen Telehakemisto
Suomen Yritysrekisteri
Netin 118
Games Visio Center
Suomen Nettikauppa
EuroNetti
Idea Finland
Step 123
Golffari Finland
Kala XO
SunMax
Fin For Finland
Suomi-Info
Russia Travel
Europe-Import
CityInfo Suomi
Näköradio
Suomen Patruuna
ABC Netti-Info Finland
Nettikioski
Suomen BuC
Suomen BusinessCenter
Suomen MediaCenter
World Import
China Import
Suomen Tukkuri
Suomen Turisti-Info
Suomen Netinfo
WTavel
Suomen Yritysrekisteri - SYR
Suomen Nettihakemistot
Suomen118
Lähde yritys- ja yhteisötietojärjestelmä:
http://www.ytj.fi/yritystiedot.aspx?yavain=1891384&kielikoodi=1&tarkiste=121F76C9AC62370BDC02E063D16F938A4E7786B9&path=1547;1631...
Melkein pääsivät meitäkin kerran kusettamaan. Esiintyivät patentti- ja rekisterihallituksen (PRH) nimissä, että käydään läpi vielä teidän uuden yrityksen tietoja vähän ja antoi y-tunnuksenikin kun en itse ollut vielä sitä postitse saanut. Ajattelin että onpas sangen ystävällistä palvelua PRH:lta. Laskua en lopulta joutunut maksamaan kun toiminimeni ei kelvannut PRH:lle ja sitä jouduttiin muuttamaan ja ilmoitin Suomen yritysrekisteriin (samaa lafkaa siis kuin tämä Suomen 118) että mulla ei ole mitään yritystä.
Myyjä olisi suostunut laskemaan hintaakin, mutta en heiltä huolinut enää mitään palveluita kun kusettavat!- sivustosta
118.fi saa mitään ulos.
Vai saako teidän koneilla?
http://www.google.fi/search?client=opera&rls=fi&q=118.FI&sourceid=opera&ie=utf-8&oe=utf-8
118infosta sitten löytyy, mutta kui 118.fi ei toimi. Outo - kannattaa varoa
sivustosta kirjoitti:
118.fi saa mitään ulos.
Vai saako teidän koneilla?
http://www.google.fi/search?client=opera&rls=fi&q=118.FI&sourceid=opera&ie=utf-8&oe=utf-8
118infosta sitten löytyy, mutta kui 118.fi ei toimi. OutoNoita 118-hakemistoja on kolme ja kaikki soittelevat. Mikään eri ole se "perinteinen 118 numeropalvelu".
www.118finder.com
www.suomen118.fi
Nämä kaksi menee samaan hakemistoon:
www.internetin118haku.fi
www.118yrityshakemisto.com
Sitten löytyy vielä www.218.fi ja www.1188.fi
Kaikki myyvät epäeettisesti ja laskua pukkaa vaikka sanoisit ei.
Eli mistä noista soitettiin? Eri yritys laskuttaa jokaisessa.
- suomen
kiva lukea näitä viestejä kun itse kyseisessä firmassa töissä:)
- it-yrittäjä
Itsellenikin soitti tämä kysyinen kusetusfirma. Noita puhelinmyyjien soittojahan on tullut firman rekisteröinnin jälkeen varmaan 15 eri paikoista ja aina ovat käyttäytyneet asiallisesti kun olen kieltäytynyt kohteliaasti.
Mutta tämä suomen118 myyjä tosiaan kysyi aluksi toimialaa, kun se kuulemma puuttui (ihan kuin ei sitä olisi tiedoista jo saanut) ja sitten totesi kylmästi että "tästähän tulee sitten 100e päivitysmaksu". Sanoin että "en osta mitään" ja vastaus on että "en minä myykkään mitään, vaan tämä on päivitys". Aloin siinä hieman hämilläni vääntämään rautalangasta mitä tarkoittaa ostaminen ja viimein myyjä tokaisi että "no mä laitan tänne sitten että EI TOIMINNASSA". Siis ei hyvää päivää mitä toimintaa! Jos markkinoinnin kohde ei suostu maksamaan 100e maksua niin laitetaan valheellista tietoa yrityksestä.
Jos tuolta nyt sitten tulee kuitenkin lasku tuon puhelun perusteella mikä tais lopopua siihen että löin luurin korvaan, niin mitä kannattaisi tehdä?- ,jhhgjh
No, itse en maksaisi laskua vaan reklamoisin sen perustellusti kirjallisesti lähettäjälle ja mahdolliselle lähettäjän mukaan sotkemalle kolmannelle taholle (perintäputiikki tai hämäyksenä käytetty jokin muu firma) samoilla perusteluilla. Reklamointiviestiin kannattaa lisätä, että mitään tietojen päivitystä ei ole sovittu, eikä myöskään sellaista että merkittäisiin yrityksen tilaksi 'ei toiminnassa'. Reklamointiviestin höysteeksi voi laittaa parhaaksi katsomansa perusmaksun ja veloitustuntihinnan oman aikansa käyttämisestä mahdolliseen jatkovääntöön - hillitsee laskun lähettäjää asian pöyrittämisessä kanssasi, koska jos jossain vaiheessa päädyttäisiin käräjille, niin sinullakin olisi selkeitä ennalta ilmoitettuja saatavia haettavanasi. Sitten jos yrityksen tietoihin ilmestyy jokin ikävä merkintä ('ei toiminnassa'-tieto tai maksuhäiriömerkintä), niin korvausvaatimus liikkeelle ja sitä rataa. Asiassa lujana pysyminen on avuksi myös muille yrittäjille.
- mitäsitä tätä
näyttää olevan toi firma fonectan konserniin kuuluva
- tieto
No eipäs ole.
- tyytyväinen
Tämä on todella outoa, minulla oli tietoja heidän nettisivuillaan, joista osa oli vanhoja ja he soittivat ja kysyivät onko teillä vaihtunut tietoja? Vastasin, että kyllä ja he vaihtoivat tiedot sivuillaan. Nyt siellä on oikeat tiedot heidän sivuillaan ja kaikki on hyvin, eikä ole mitään ongelmia tämän firman kanssa.
- Darris
Suomi118 puhelin myyjä valehtelee, jatketaanko sopimusta? Sopimusta ei ole olemmassakaan. VAROKAA TÄTÄ HUIJARI YRITYSTÄ ja nuorille älkää menkö koskaan tähän firmaan töihin. Jos soitto tulee sanokaa, että nauhoitatte puhelun.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni821309Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2021088Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä631083Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121009Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ1631003Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä103963Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi68876Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍119791- 77735
Ihmeelliseltä pikkunaiselta....
Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t121734