Tatu Tarkka/Siluetti

harkinnassa

Hei! Onko kukaan ollut Tatu Tarkan operoitavana? Kertokaahan kokemuksianne harkitsevalle.

178

25725

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tampereella

      Kaveri leikkautti Tampereella (olisko ollut Terveystalolla) rintansa, siis suurennusleikkaus ja leikkaava lääkäri oli Tatu Tarkka.

      Todella kaunis ja luonnollinen lopputulos. Ystäväni on tyytyväinen!

      • Anonyymi

        Varoitus! Älkää aina uskoko näitä keskustelupalstoja, missä jatkuvasti kehuskellaan, lupaillaan ja mainostellaan jotain. Itse tein sen virheen, että valitsin aikoinaan itselle plastiikkakirurgiksi juuri tämän TT:n, koska hänestä oli vain näillä keskustelupalstoilla pelkkää hyvää palautetta. Kävin reilu vuosi sitten yksinkertaisessa leikkauksessa hänellä. Totuus oli karmiva, sillä tulokset olivat jotain ihan muuta, mitä hän kertoi ennen operointia vastaanotollansa. Operaatio oli kasvojen alueella, minkä piti olla korjausleikkaus, mutta toisin kävi, sillä hän tyri kasvoni pahanpäiväisesti ja arpeutti kasvoni 12-15cm pitkällä kiristävällä ja pahalla Z arvella. Jälkeenpäin hän yritti puolustella itseään ja laittaa potilaan syyksi hänen epäonnistunutta leikkaustaan. Olen myös kertonut epäonnistuneesta tuloksesta ja suuresta pettymyksestäni hänelle viesteillä ja lähettänyt kuvia tuloksesta, mutta häntä ei ikinä tavoita, tai hän ei halua vastata ja ottaa vastuuta, mikä on todella vastuuntunnotonta lääkäriltä, joka on saanut suuret palkkiot. Olen nuori tyttö, jonka kasvot hän turmeli pahasti ja pilasi elämäni. Kirurgi vaikutti ensin osaavalta, luotettavalta ja myös ihmisenä mielyttävältä, mutta lopputulos olikin järkytys, josta saan nyt jatkuvasti joka päivä kärsiä. Itse en suosittele oman kokemukseni perusteella tätä kyseistä kirurgia. Kannattaa harkita leikkauksia ja muita plastiikkakirurgian toimenpiteitä muutenkin tarkasti, eikä mennä noin vain leikkauksiin ja muihin kauneuskirurgian toimenpiteisiin, jos ei ole edes tarve, ja jos on tarve, niin kannattaa harkita plastiikkakirurgi todella huolella ja tarkasti ja ottaa selvää asioista, plastiikkakirurgista ja sen tutkinnoista ja koulutuksista, kokemuksesta ja pätevyydestä, yms. ja onko plastiikkakirurgilla riittävää kokemusta toimenpiteestä yms., sairaalasta ja sen tasosta, toimenpiteistä ja myös toimenpiteiden riskeistä ja onnistumisen mahdollisuuksista ennen toimenpiteitä. Ei kannata valita kirurgia keskustelupalstojen perusteella. Uskon itse kuitenkin, että riskit leikkauksissa ja muissa plastiikkakirurgian toimenpiteissä ovat aina kuitenkin suuremmat, kuin onnistumiset. Suurin osa epäonnistuneista toimenpiteistä vain lakaistaan maton alle. Ja, jos joku plastiikkakirurgi onnistuu jonkun kohdalla, niin sinun kohdallasi se voi hyvin epäonnistua. Kokemusta myös muista plastiikkakirurgeista, jotka ovat myös tyrineet kohdallani ja tehneet hoitovirheitä. Osasta kokemistani plastiikkakirurgeista mainostavat toimenpiteitään lehdissä ja netissä, sekä osasta kirurgeista on kirjoittelua keskustelupalstoilla, paljon kehuja yms. , jotka piti olla hyviä, mutta todellisuudessa eivät ollutkaan sitä, mitä piti olla, ainakaan minun kohdallani. Se, mikä näyttää liiankin hyvältä, ei aina kumminkaan sitä ole. Suuret palkkiot menivät vain heille, mutta minä sain vain järkyttävät jäljet heiltä, joista saan joka päivä aina vaan kärsiä. Plastiikkakirurgeihin ei voi kyllä aina luottaa, tottakai he lupailevat hyviä tuloksia, riskien kertominen jää aina yleensä vähemmälle, että he saisivat suuret palkkiot, mutta todellisuudessa he voivat tuhota kasvosi ja kehosi lopullisesti ja peruuttomasti.


      • Anonyymi

        Minulta operoitiin nenä. Tulos oli mitätön, tuntui että maksoin ihan turhasta.
        Lisäksi toinen sierain jäi epäsymmetriseksi, joku nirhauma sattui?hänellä ja tosiaan toisessa sierainkaaressa pieni lovi.
        Kun kerroin etten ole tyytyväinen, ettei tämä ole mitä puhuttiin, hän vain totesi että kaikki mitä leikkauksella voi tehdä, on tehty.
        Enpähän usko tuota, aika helppo ymmärtääkseni pitäisi olla tämmöinen korjata kun ei luuhunkaan tarvinnut koskea. Harmi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Varoitus! Älkää aina uskoko näitä keskustelupalstoja, missä jatkuvasti kehuskellaan, lupaillaan ja mainostellaan jotain. Itse tein sen virheen, että valitsin aikoinaan itselle plastiikkakirurgiksi juuri tämän TT:n, koska hänestä oli vain näillä keskustelupalstoilla pelkkää hyvää palautetta. Kävin reilu vuosi sitten yksinkertaisessa leikkauksessa hänellä. Totuus oli karmiva, sillä tulokset olivat jotain ihan muuta, mitä hän kertoi ennen operointia vastaanotollansa. Operaatio oli kasvojen alueella, minkä piti olla korjausleikkaus, mutta toisin kävi, sillä hän tyri kasvoni pahanpäiväisesti ja arpeutti kasvoni 12-15cm pitkällä kiristävällä ja pahalla Z arvella. Jälkeenpäin hän yritti puolustella itseään ja laittaa potilaan syyksi hänen epäonnistunutta leikkaustaan. Olen myös kertonut epäonnistuneesta tuloksesta ja suuresta pettymyksestäni hänelle viesteillä ja lähettänyt kuvia tuloksesta, mutta häntä ei ikinä tavoita, tai hän ei halua vastata ja ottaa vastuuta, mikä on todella vastuuntunnotonta lääkäriltä, joka on saanut suuret palkkiot. Olen nuori tyttö, jonka kasvot hän turmeli pahasti ja pilasi elämäni. Kirurgi vaikutti ensin osaavalta, luotettavalta ja myös ihmisenä mielyttävältä, mutta lopputulos olikin järkytys, josta saan nyt jatkuvasti joka päivä kärsiä. Itse en suosittele oman kokemukseni perusteella tätä kyseistä kirurgia. Kannattaa harkita leikkauksia ja muita plastiikkakirurgian toimenpiteitä muutenkin tarkasti, eikä mennä noin vain leikkauksiin ja muihin kauneuskirurgian toimenpiteisiin, jos ei ole edes tarve, ja jos on tarve, niin kannattaa harkita plastiikkakirurgi todella huolella ja tarkasti ja ottaa selvää asioista, plastiikkakirurgista ja sen tutkinnoista ja koulutuksista, kokemuksesta ja pätevyydestä, yms. ja onko plastiikkakirurgilla riittävää kokemusta toimenpiteestä yms., sairaalasta ja sen tasosta, toimenpiteistä ja myös toimenpiteiden riskeistä ja onnistumisen mahdollisuuksista ennen toimenpiteitä. Ei kannata valita kirurgia keskustelupalstojen perusteella. Uskon itse kuitenkin, että riskit leikkauksissa ja muissa plastiikkakirurgian toimenpiteissä ovat aina kuitenkin suuremmat, kuin onnistumiset. Suurin osa epäonnistuneista toimenpiteistä vain lakaistaan maton alle. Ja, jos joku plastiikkakirurgi onnistuu jonkun kohdalla, niin sinun kohdallasi se voi hyvin epäonnistua. Kokemusta myös muista plastiikkakirurgeista, jotka ovat myös tyrineet kohdallani ja tehneet hoitovirheitä. Osasta kokemistani plastiikkakirurgeista mainostavat toimenpiteitään lehdissä ja netissä, sekä osasta kirurgeista on kirjoittelua keskustelupalstoilla, paljon kehuja yms. , jotka piti olla hyviä, mutta todellisuudessa eivät ollutkaan sitä, mitä piti olla, ainakaan minun kohdallani. Se, mikä näyttää liiankin hyvältä, ei aina kumminkaan sitä ole. Suuret palkkiot menivät vain heille, mutta minä sain vain järkyttävät jäljet heiltä, joista saan joka päivä aina vaan kärsiä. Plastiikkakirurgeihin ei voi kyllä aina luottaa, tottakai he lupailevat hyviä tuloksia, riskien kertominen jää aina yleensä vähemmälle, että he saisivat suuret palkkiot, mutta todellisuudessa he voivat tuhota kasvosi ja kehosi lopullisesti ja peruuttomasti.

        Minä kävin TT noin 10 v sitten poistattamassa löysää ihoa silmien alapuolelta ja kasvojen yläosan kohotuksessa . Kohotusta ei huomannut ollenkaan, siis mulla oli samanlainen kurttuotsa kuin ennenkin. Ja silmien lopputulos oli hirveä. Oikea puoli suht ok mutta vasemman silmän ulkoreunaan jäi pullottava ihopallukka. Oli kurtistanut ylimääräistä ihoa sinne ja ommellut tai mitä lie tapahtui mutta tulos oli karsee. Kävin korjauttamassa toisella! lääkärillä koska en päästänyt TT enää lähellekään kasvojani, luottamus meni. Ja rahat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä kävin TT noin 10 v sitten poistattamassa löysää ihoa silmien alapuolelta ja kasvojen yläosan kohotuksessa . Kohotusta ei huomannut ollenkaan, siis mulla oli samanlainen kurttuotsa kuin ennenkin. Ja silmien lopputulos oli hirveä. Oikea puoli suht ok mutta vasemman silmän ulkoreunaan jäi pullottava ihopallukka. Oli kurtistanut ylimääräistä ihoa sinne ja ommellut tai mitä lie tapahtui mutta tulos oli karsee. Kävin korjauttamassa toisella! lääkärillä koska en päästänyt TT enää lähellekään kasvojani, luottamus meni. Ja rahat.

        Mitä lääkäri sanoi lopputuloksesta? Oisko tarjoutunut korjaan?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä kävin TT noin 10 v sitten poistattamassa löysää ihoa silmien alapuolelta ja kasvojen yläosan kohotuksessa . Kohotusta ei huomannut ollenkaan, siis mulla oli samanlainen kurttuotsa kuin ennenkin. Ja silmien lopputulos oli hirveä. Oikea puoli suht ok mutta vasemman silmän ulkoreunaan jäi pullottava ihopallukka. Oli kurtistanut ylimääräistä ihoa sinne ja ommellut tai mitä lie tapahtui mutta tulos oli karsee. Kävin korjauttamassa toisella! lääkärillä koska en päästänyt TT enää lähellekään kasvojani, luottamus meni. Ja rahat.

        Mun silmäkulmalle teki saman! Eli kurtisti ihoa ja jäi katsee pullottava ihopallukka. Täytyy korjauttaa toisella plastiikkakirurgilla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mun silmäkulmalle teki saman! Eli kurtisti ihoa ja jäi katsee pullottava ihopallukka. Täytyy korjauttaa toisella plastiikkakirurgilla.

        KÄvitkö siis alaluomi/yläluomileikkauksessa? Onko leikkauksesta kauan aikaa, että sen voi mennä korjauttamaan? Saako kysyä mihin päädyt/päädyit korjauttamaan?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        KÄvitkö siis alaluomi/yläluomileikkauksessa? Onko leikkauksesta kauan aikaa, että sen voi mennä korjauttamaan? Saako kysyä mihin päädyt/päädyit korjauttamaan?

        Ala- ja yläluomileikkaus. Alaluomet onnistui hyvin, yläluomet ei. Yläluomet laskeutuu edelleen rispien päälle, kuten ennen leikkausta. Molemmat silmäkulmat meni pieleen. Toisessa tuo ihon kurtistus ihmeellisellä tikkauksella ja toiseen kulmaan jäi ylimääräistä ihoa, joka oli kamalan näköinen. Sen Tarkka korjasi itse. Teki arven korkealle sivulle ja sitä ollut vaikea peittää. Vaikuttaa, että siinä kohoumaa edelleen. Odotan että se tasaantuisi, mutta ei kovin hyvältä näytä. Tuo ihon kurtistus on ennallaan, sitäkin Tarkka olisi korjannut kirurgisesti, mutta en uskaltanut enää antaa korjata. En luota häneen, hän puhuukin niin, että on varmasti joutunut selittelemään epäonnistuneita leikkauksia. Esim. Tuo tikkauksella tehty kurtistus/virheasento aiheuttaa kuopan luomelle. Hän tiesi heti kertoa, että kuoppa oli siinä jo ennen leikkausta. No ei ollut ja se käy valokuvista ilmi. Sitten hän osoittelee omia silmäkulmaan, että hänelläkin on tälläisiä ryppyjä, mikä on ihan eri asia. Ohjaa painelemaan ihon kohoumia ja olen sitäkin tehnyt tuloksetta. En jaksa tuollaista. Pyysin palauttamaan yläluomileikkauksen hinnan tai antamaan alennuksen, ei käynyt. Uuteen operaatioon pitäisi mennä, mutta sekin kamala riski taas. Varsinkin kun tuon tikkauksella tehdyn virheasennon korjaus poistaa luomelta ihoa ja tällä puolella on muutenkin otettu enemmän ihoa leikkauksella, niin pelkään, että epäsymmetrisyys lisääntyy. Tarvin ainakin pitkän loman leikkaukseen ja Tatu Tarkan kierrän jatkossa kaukaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä kävin TT noin 10 v sitten poistattamassa löysää ihoa silmien alapuolelta ja kasvojen yläosan kohotuksessa . Kohotusta ei huomannut ollenkaan, siis mulla oli samanlainen kurttuotsa kuin ennenkin. Ja silmien lopputulos oli hirveä. Oikea puoli suht ok mutta vasemman silmän ulkoreunaan jäi pullottava ihopallukka. Oli kurtistanut ylimääräistä ihoa sinne ja ommellut tai mitä lie tapahtui mutta tulos oli karsee. Kävin korjauttamassa toisella! lääkärillä koska en päästänyt TT enää lähellekään kasvojani, luottamus meni. Ja rahat.

        Minulla ihan sama kokemus noin 15 vuoden takaa. Uskoin nettikehuja ja varasin hänelle ajan. Henkilökunta Terveystalo Tampere, lähellä rautatieasemaa , oli mukava. Mutta juuri tuollainen rasvapallukka jäi oikean silmän kulman ulkoreunaan. Ihan kuin ihoa oli karsittu kokoon ja tilattu yhteen. Pakko oli mennä hänelle takaisin kun lupasi ilmaiseksi korjata. Tulos oli vähän parempi mutta pallukan katoamiseen meni pitkä aika. Nyt sitä ei enää näe mutta oli tosi kurjat pari vuotta kun ihmiset kyselivät mitä sun silmälle on tapahtunut. Ja tiedoksi että mulla ei 4 viikon loma riittänyt, turvotus näkyi lomankin jälkeen. Tämä on kait yksilöllistä. Kirjoitin sen takia kun pitkästä aikaa selailin näitä kirjoituksia ja halusin varoittaa että ette usko ketä täällä kehutaan. Vaikeaahan se on kun ei tiedä mitä uskoa :/


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Varoitus! Älkää aina uskoko näitä keskustelupalstoja, missä jatkuvasti kehuskellaan, lupaillaan ja mainostellaan jotain. Itse tein sen virheen, että valitsin aikoinaan itselle plastiikkakirurgiksi juuri tämän TT:n, koska hänestä oli vain näillä keskustelupalstoilla pelkkää hyvää palautetta. Kävin reilu vuosi sitten yksinkertaisessa leikkauksessa hänellä. Totuus oli karmiva, sillä tulokset olivat jotain ihan muuta, mitä hän kertoi ennen operointia vastaanotollansa. Operaatio oli kasvojen alueella, minkä piti olla korjausleikkaus, mutta toisin kävi, sillä hän tyri kasvoni pahanpäiväisesti ja arpeutti kasvoni 12-15cm pitkällä kiristävällä ja pahalla Z arvella. Jälkeenpäin hän yritti puolustella itseään ja laittaa potilaan syyksi hänen epäonnistunutta leikkaustaan. Olen myös kertonut epäonnistuneesta tuloksesta ja suuresta pettymyksestäni hänelle viesteillä ja lähettänyt kuvia tuloksesta, mutta häntä ei ikinä tavoita, tai hän ei halua vastata ja ottaa vastuuta, mikä on todella vastuuntunnotonta lääkäriltä, joka on saanut suuret palkkiot. Olen nuori tyttö, jonka kasvot hän turmeli pahasti ja pilasi elämäni. Kirurgi vaikutti ensin osaavalta, luotettavalta ja myös ihmisenä mielyttävältä, mutta lopputulos olikin järkytys, josta saan nyt jatkuvasti joka päivä kärsiä. Itse en suosittele oman kokemukseni perusteella tätä kyseistä kirurgia. Kannattaa harkita leikkauksia ja muita plastiikkakirurgian toimenpiteitä muutenkin tarkasti, eikä mennä noin vain leikkauksiin ja muihin kauneuskirurgian toimenpiteisiin, jos ei ole edes tarve, ja jos on tarve, niin kannattaa harkita plastiikkakirurgi todella huolella ja tarkasti ja ottaa selvää asioista, plastiikkakirurgista ja sen tutkinnoista ja koulutuksista, kokemuksesta ja pätevyydestä, yms. ja onko plastiikkakirurgilla riittävää kokemusta toimenpiteestä yms., sairaalasta ja sen tasosta, toimenpiteistä ja myös toimenpiteiden riskeistä ja onnistumisen mahdollisuuksista ennen toimenpiteitä. Ei kannata valita kirurgia keskustelupalstojen perusteella. Uskon itse kuitenkin, että riskit leikkauksissa ja muissa plastiikkakirurgian toimenpiteissä ovat aina kuitenkin suuremmat, kuin onnistumiset. Suurin osa epäonnistuneista toimenpiteistä vain lakaistaan maton alle. Ja, jos joku plastiikkakirurgi onnistuu jonkun kohdalla, niin sinun kohdallasi se voi hyvin epäonnistua. Kokemusta myös muista plastiikkakirurgeista, jotka ovat myös tyrineet kohdallani ja tehneet hoitovirheitä. Osasta kokemistani plastiikkakirurgeista mainostavat toimenpiteitään lehdissä ja netissä, sekä osasta kirurgeista on kirjoittelua keskustelupalstoilla, paljon kehuja yms. , jotka piti olla hyviä, mutta todellisuudessa eivät ollutkaan sitä, mitä piti olla, ainakaan minun kohdallani. Se, mikä näyttää liiankin hyvältä, ei aina kumminkaan sitä ole. Suuret palkkiot menivät vain heille, mutta minä sain vain järkyttävät jäljet heiltä, joista saan joka päivä aina vaan kärsiä. Plastiikkakirurgeihin ei voi kyllä aina luottaa, tottakai he lupailevat hyviä tuloksia, riskien kertominen jää aina yleensä vähemmälle, että he saisivat suuret palkkiot, mutta todellisuudessa he voivat tuhota kasvosi ja kehosi lopullisesti ja peruuttomasti.

        Onneksi en mennyt Tatu Tarkalle leikkaukseen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Varoitus! Älkää aina uskoko näitä keskustelupalstoja, missä jatkuvasti kehuskellaan, lupaillaan ja mainostellaan jotain. Itse tein sen virheen, että valitsin aikoinaan itselle plastiikkakirurgiksi juuri tämän TT:n, koska hänestä oli vain näillä keskustelupalstoilla pelkkää hyvää palautetta. Kävin reilu vuosi sitten yksinkertaisessa leikkauksessa hänellä. Totuus oli karmiva, sillä tulokset olivat jotain ihan muuta, mitä hän kertoi ennen operointia vastaanotollansa. Operaatio oli kasvojen alueella, minkä piti olla korjausleikkaus, mutta toisin kävi, sillä hän tyri kasvoni pahanpäiväisesti ja arpeutti kasvoni 12-15cm pitkällä kiristävällä ja pahalla Z arvella. Jälkeenpäin hän yritti puolustella itseään ja laittaa potilaan syyksi hänen epäonnistunutta leikkaustaan. Olen myös kertonut epäonnistuneesta tuloksesta ja suuresta pettymyksestäni hänelle viesteillä ja lähettänyt kuvia tuloksesta, mutta häntä ei ikinä tavoita, tai hän ei halua vastata ja ottaa vastuuta, mikä on todella vastuuntunnotonta lääkäriltä, joka on saanut suuret palkkiot. Olen nuori tyttö, jonka kasvot hän turmeli pahasti ja pilasi elämäni. Kirurgi vaikutti ensin osaavalta, luotettavalta ja myös ihmisenä mielyttävältä, mutta lopputulos olikin järkytys, josta saan nyt jatkuvasti joka päivä kärsiä. Itse en suosittele oman kokemukseni perusteella tätä kyseistä kirurgia. Kannattaa harkita leikkauksia ja muita plastiikkakirurgian toimenpiteitä muutenkin tarkasti, eikä mennä noin vain leikkauksiin ja muihin kauneuskirurgian toimenpiteisiin, jos ei ole edes tarve, ja jos on tarve, niin kannattaa harkita plastiikkakirurgi todella huolella ja tarkasti ja ottaa selvää asioista, plastiikkakirurgista ja sen tutkinnoista ja koulutuksista, kokemuksesta ja pätevyydestä, yms. ja onko plastiikkakirurgilla riittävää kokemusta toimenpiteestä yms., sairaalasta ja sen tasosta, toimenpiteistä ja myös toimenpiteiden riskeistä ja onnistumisen mahdollisuuksista ennen toimenpiteitä. Ei kannata valita kirurgia keskustelupalstojen perusteella. Uskon itse kuitenkin, että riskit leikkauksissa ja muissa plastiikkakirurgian toimenpiteissä ovat aina kuitenkin suuremmat, kuin onnistumiset. Suurin osa epäonnistuneista toimenpiteistä vain lakaistaan maton alle. Ja, jos joku plastiikkakirurgi onnistuu jonkun kohdalla, niin sinun kohdallasi se voi hyvin epäonnistua. Kokemusta myös muista plastiikkakirurgeista, jotka ovat myös tyrineet kohdallani ja tehneet hoitovirheitä. Osasta kokemistani plastiikkakirurgeista mainostavat toimenpiteitään lehdissä ja netissä, sekä osasta kirurgeista on kirjoittelua keskustelupalstoilla, paljon kehuja yms. , jotka piti olla hyviä, mutta todellisuudessa eivät ollutkaan sitä, mitä piti olla, ainakaan minun kohdallani. Se, mikä näyttää liiankin hyvältä, ei aina kumminkaan sitä ole. Suuret palkkiot menivät vain heille, mutta minä sain vain järkyttävät jäljet heiltä, joista saan joka päivä aina vaan kärsiä. Plastiikkakirurgeihin ei voi kyllä aina luottaa, tottakai he lupailevat hyviä tuloksia, riskien kertominen jää aina yleensä vähemmälle, että he saisivat suuret palkkiot, mutta todellisuudessa he voivat tuhota kasvosi ja kehosi lopullisesti ja peruuttomasti.

        Onneksi en mennyt Tatu Tarkalle


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Varoitus! Älkää aina uskoko näitä keskustelupalstoja, missä jatkuvasti kehuskellaan, lupaillaan ja mainostellaan jotain. Itse tein sen virheen, että valitsin aikoinaan itselle plastiikkakirurgiksi juuri tämän TT:n, koska hänestä oli vain näillä keskustelupalstoilla pelkkää hyvää palautetta. Kävin reilu vuosi sitten yksinkertaisessa leikkauksessa hänellä. Totuus oli karmiva, sillä tulokset olivat jotain ihan muuta, mitä hän kertoi ennen operointia vastaanotollansa. Operaatio oli kasvojen alueella, minkä piti olla korjausleikkaus, mutta toisin kävi, sillä hän tyri kasvoni pahanpäiväisesti ja arpeutti kasvoni 12-15cm pitkällä kiristävällä ja pahalla Z arvella. Jälkeenpäin hän yritti puolustella itseään ja laittaa potilaan syyksi hänen epäonnistunutta leikkaustaan. Olen myös kertonut epäonnistuneesta tuloksesta ja suuresta pettymyksestäni hänelle viesteillä ja lähettänyt kuvia tuloksesta, mutta häntä ei ikinä tavoita, tai hän ei halua vastata ja ottaa vastuuta, mikä on todella vastuuntunnotonta lääkäriltä, joka on saanut suuret palkkiot. Olen nuori tyttö, jonka kasvot hän turmeli pahasti ja pilasi elämäni. Kirurgi vaikutti ensin osaavalta, luotettavalta ja myös ihmisenä mielyttävältä, mutta lopputulos olikin järkytys, josta saan nyt jatkuvasti joka päivä kärsiä. Itse en suosittele oman kokemukseni perusteella tätä kyseistä kirurgia. Kannattaa harkita leikkauksia ja muita plastiikkakirurgian toimenpiteitä muutenkin tarkasti, eikä mennä noin vain leikkauksiin ja muihin kauneuskirurgian toimenpiteisiin, jos ei ole edes tarve, ja jos on tarve, niin kannattaa harkita plastiikkakirurgi todella huolella ja tarkasti ja ottaa selvää asioista, plastiikkakirurgista ja sen tutkinnoista ja koulutuksista, kokemuksesta ja pätevyydestä, yms. ja onko plastiikkakirurgilla riittävää kokemusta toimenpiteestä yms., sairaalasta ja sen tasosta, toimenpiteistä ja myös toimenpiteiden riskeistä ja onnistumisen mahdollisuuksista ennen toimenpiteitä. Ei kannata valita kirurgia keskustelupalstojen perusteella. Uskon itse kuitenkin, että riskit leikkauksissa ja muissa plastiikkakirurgian toimenpiteissä ovat aina kuitenkin suuremmat, kuin onnistumiset. Suurin osa epäonnistuneista toimenpiteistä vain lakaistaan maton alle. Ja, jos joku plastiikkakirurgi onnistuu jonkun kohdalla, niin sinun kohdallasi se voi hyvin epäonnistua. Kokemusta myös muista plastiikkakirurgeista, jotka ovat myös tyrineet kohdallani ja tehneet hoitovirheitä. Osasta kokemistani plastiikkakirurgeista mainostavat toimenpiteitään lehdissä ja netissä, sekä osasta kirurgeista on kirjoittelua keskustelupalstoilla, paljon kehuja yms. , jotka piti olla hyviä, mutta todellisuudessa eivät ollutkaan sitä, mitä piti olla, ainakaan minun kohdallani. Se, mikä näyttää liiankin hyvältä, ei aina kumminkaan sitä ole. Suuret palkkiot menivät vain heille, mutta minä sain vain järkyttävät jäljet heiltä, joista saan joka päivä aina vaan kärsiä. Plastiikkakirurgeihin ei voi kyllä aina luottaa, tottakai he lupailevat hyviä tuloksia, riskien kertominen jää aina yleensä vähemmälle, että he saisivat suuret palkkiot, mutta todellisuudessa he voivat tuhota kasvosi ja kehosi lopullisesti ja peruuttomasti.

        Kannattaa ottaa selvää tosi tarkasti kenelle menee ,minulla kävi tuuri kun en päässyt hänelle ,menin muualle erittäin hyvien suosituksien kautta .Tatu Tarkka nimi hämää jo paljon.


    • juujuujuujuu

      olin vuosi sitten yläluomileikkauksessa tarkalla.
      hyvin meni, ujo mutta asiantunteva lääkäri

      • helli

        Ajattelin varata hänelle ajan nenäleikkaukseen.


      • liiblaab
        helli kirjoitti:

        Ajattelin varata hänelle ajan nenäleikkaukseen.

        kävin näyttämässä nenäni tatu tarkalle ja olin tosi tyytyväinen häneen ja mielipiteisiin, vaikutti todella ammattilaiselta! en tiennytkään et hän oli myös siluetissa kirurgina, nyt kyllä nousi pisteet roimasti! menisin hänelle, mut hinta nousis 6400e ja vähän on liikaa :/ mut kummiskin hänelle päädyn ..


      • oww
        liiblaab kirjoitti:

        kävin näyttämässä nenäni tatu tarkalle ja olin tosi tyytyväinen häneen ja mielipiteisiin, vaikutti todella ammattilaiselta! en tiennytkään et hän oli myös siluetissa kirurgina, nyt kyllä nousi pisteet roimasti! menisin hänelle, mut hinta nousis 6400e ja vähän on liikaa :/ mut kummiskin hänelle päädyn ..

        Mielestäni hyvä lääkäri!


      • Kentia

        Hyvä, kun löysin nämä kommentit. Rohkaistuneena menen nyt maaliskuussa korjauttamaan ripsien päälle rojahtaneet yläluomeni.

        TT vaikutti tosiaan hyvin sympaattiselta ja luotettavalta. Pieni ujous ei ole pahaksi noissa hommissa.


      • Roikkoluomi
        Kentia kirjoitti:

        Hyvä, kun löysin nämä kommentit. Rohkaistuneena menen nyt maaliskuussa korjauttamaan ripsien päälle rojahtaneet yläluomeni.

        TT vaikutti tosiaan hyvin sympaattiselta ja luotettavalta. Pieni ujous ei ole pahaksi noissa hommissa.

        Miten leikkauksesi meni? Minkä hintainen? Kuinka pitkään toipuminen vei? Oletko tyytyväinen Tarkan operointiin ja omiin luomiisi nyt?


      • Kentia
        Roikkoluomi kirjoitti:

        Miten leikkauksesi meni? Minkä hintainen? Kuinka pitkään toipuminen vei? Oletko tyytyväinen Tarkan operointiin ja omiin luomiisi nyt?

        Kiitos kysymästä!

        Hyvin meni ja tulos on parempi kuin olin osannut edes odottaa. Hintakin jäi alle 1400 €:n, kun sain pienen KELA-korvauksen diagnoosin takia. Leikkaus tehtiin lääketieteellisistä, ei kosmeettisista syistä.

        Parasta on, että näkökenttä avartui entiselleen ja silmäluomien hikoilu loppui. Kosmeettinenkin tulos on näin sivutuotteena mieluinen asia. Tuttavat ja kollegatkin ovat huomanneet virkistyneen ilmeen, eikä senkään kuuleminen hullummalta tunnu.


      • bobo
        Kentia kirjoitti:

        Kiitos kysymästä!

        Hyvin meni ja tulos on parempi kuin olin osannut edes odottaa. Hintakin jäi alle 1400 €:n, kun sain pienen KELA-korvauksen diagnoosin takia. Leikkaus tehtiin lääketieteellisistä, ei kosmeettisista syistä.

        Parasta on, että näkökenttä avartui entiselleen ja silmäluomien hikoilu loppui. Kosmeettinenkin tulos on näin sivutuotteena mieluinen asia. Tuttavat ja kollegatkin ovat huomanneet virkistyneen ilmeen, eikä senkään kuuleminen hullummalta tunnu.

        Laittoi minulle Siluetissa botoxia vuosi sitten ja pidin todella. Hiukan ujo, mutta todella ystävällinen ja ammattilainen. Vaikutti siltä, että hän tekee todella ammattimaisesti ja huolella sen mihin ryhtyy. Botoxit onnistuivat hyvin ja vaikutuskin kesti pitkään, olin tyytyväinen!


      • Anonyymi

        Sama täällä Tatu Tarkka leikkasi minun nenän leikkauksesta ei ollut mitään apua nenän tukkoisuuteen, eli rahat meni.


      • Anonyymi
        helli kirjoitti:

        Ajattelin varata hänelle ajan nenäleikkaukseen.

        Tatu Tarkka leikkasi minun nenän leikkauksesta ei ollut mitään apua nenän tukkoisuuteen, eli rahat meni.


      • Anonyymi

        Tatu Tarkka leikkasi myös minun nenän leikkauksesta ei ollut mitään apua nenän tukkoisuuteen, eli rahat meni.


      • Anonyymi
        Kentia kirjoitti:

        Hyvä, kun löysin nämä kommentit. Rohkaistuneena menen nyt maaliskuussa korjauttamaan ripsien päälle rojahtaneet yläluomeni.

        TT vaikutti tosiaan hyvin sympaattiselta ja luotettavalta. Pieni ujous ei ole pahaksi noissa hommissa.

        Minulta operoitiin nenä. Tulos oli mitätön, tuntui että maksoin ihan turhasta.
        Lisäksi toinen sierain jäi epäsymmetriseksi, joku nirhauma sattui?hänellä ja tosiaan toisessa sierainkaaressa pieni lovi.
        Kun kerroin etten ole tyytyväinen, ettei tämä ole mitä puhuttiin, hän vain totesi että kaikki mitä leikkauksella voi tehdä, on tehty.
        Enpähän usko tuota, aika helppo ymmärtääkseni pitäisi olla tämmöinen korjata kun ei luuhunkaan tarvinnut koskea. Harmi.


    • Tyytyväinen potilas

      Olen ollut alakasvojen ja kaulan kohotusleikkauksessa Tatu Tarkan potilaana Ihoakatemiassa Helsingissä. Olen todella tyytyväinen tulokseen ja iloinen siitä, että vihdoin uskaltauduin kyseiseen leikkaukseen. Pidän Tatu Tarkkaa etevänä ja luotettavana.

    • Tyytyväinen potilas

      Olen ollut alakasvojen ja kaulan kohotusleikkauksessa Tatu Tarkan potilaana Ihoakatemiassa Helsingissä. Olen todella tyytyväinen tulokseen ja iloinen siitä, että vihdoin uskaltauduin kyseiseen leikkaukseen. Pidän Tatu Tarkkaa etevänä ja luotettavana.

      • konkkis

        Heip!kävin tatulla leikkauttamassa nenäni.erittäin asiallinen ja kuunteleva lääkäri.tulos näyttää paremmalta kuin osasin odottaa.suosittelen


      • hamsteripus.

        paljonko maksoi alak. ja kaulaleikkaus .olen etsinyt kelle uskaltais mennä.


      • Mitähän seuraavaksi?
        hamsteripus. kirjoitti:

        paljonko maksoi alak. ja kaulaleikkaus .olen etsinyt kelle uskaltais mennä.

        Olen myös ollut Tatu Tarkan potilaana. Vallan loistava lääkäri. Todella hyvät tikkaukset yläluomilla. Kukaan ei huomannut, että on leikattu, mutta piristyneen ilmeen kylläkin. Alavatsan roikkoihon sain myöskin pois hänen ansiostaan sekä jonkin verran rasvaimua samassa nukutuksessa. Kyllä oli hintansa väärti. Ei mitään moitittavaa. Suosittelen kaikille toimenpiteitä haluaville. Hän ottaa vastaan myös Sairaala Mehiläisessä.


      • kirstill
        Mitähän seuraavaksi? kirjoitti:

        Olen myös ollut Tatu Tarkan potilaana. Vallan loistava lääkäri. Todella hyvät tikkaukset yläluomilla. Kukaan ei huomannut, että on leikattu, mutta piristyneen ilmeen kylläkin. Alavatsan roikkoihon sain myöskin pois hänen ansiostaan sekä jonkin verran rasvaimua samassa nukutuksessa. Kyllä oli hintansa väärti. Ei mitään moitittavaa. Suosittelen kaikille toimenpiteitä haluaville. Hän ottaa vastaan myös Sairaala Mehiläisessä.

        Kävin poistattamassa kaksi suurehkoa luomea kasvoistani Tarkan vastaanotolla tampereella.
        Todella ystävällinen ja taitava lääkäri, huolehtii potilaaasta vaikka tälläinen vähäpätöisempikin
        operaatio on kyseessä.


      • teijalei
        hamsteripus. kirjoitti:

        paljonko maksoi alak. ja kaulaleikkaus .olen etsinyt kelle uskaltais mennä.

        teetin ala ja kaulan kohotuksen sekä rinnat mastopexilla 8600 e


    • foklhtya

      Suosittelen Tatua. Taitava plastiikkakirurgi ja myös erittäin miellyttävä. Tekee kaunista jälkeä. Leikannut minut kaksi kertaa.

    • WAL-rasvaimuuns

      Onko joku käynyt Tatu Tarkan tekemässä WAL-rasvaimussa (vesisuihkurasvaimu)? Itse olen ensi viikolla menossa hänelle konsultaatioon ko. toimenpiteestä, josko saisin vihdoin ratsupaikat imettyä pois! Onko kellään tietoa paljonko tällainen toimenpide suunnilleen kustantaa? Tietty hinta muodostuu aina alueesta ja rasvan määrästä riippuen, mutta ihan noin yleisesti :)

    • Kiitos kaunis

      Tatu teki minulle alakasvojen ja kaulan kohotuksen sekä rinnat mastopexilla 6 h, aivan ihana lääkäri sekä koko hoitohenkilökuta, olin yön sairalaassa tarkkailussa suiseittelen kakille paikkaa Tampereen Terveystalo.Tatu Tarkka .

      • kiitos kaunis

        Siis suosittelen jotka asiaa miettivät.


      • roikkuvat käsivarret
        kiitos kaunis kirjoitti:

        Siis suosittelen jotka asiaa miettivät.

        Heippa, onko kukaan käynyt Tatu Tarkan luona käsivarsien kiristysleikkauksessa?


      • hihaton mekko
        roikkuvat käsivarret kirjoitti:

        Heippa, onko kukaan käynyt Tatu Tarkan luona käsivarsien kiristysleikkauksessa?

        Heips!
        Olen miettinyt ihan samaa, oletkohan saanut selvyyttä asiaasi? Jos olet, olisi tosi kiva saada kuulla!


      • hamsteri3

        Hei, aikaa on kulunut viestistäsi, mutta haluaisin päästä samaan yhdistelmäleikkaukseen kuin sinäkin, samalle lääkärille, samaan paikkaan. Mitähän tuo leikkaus maksoi ja miltä tulokset näyttävät nyt vuoden jälkeen?


    • Myös tyytyväinen

      Myös minulla on erIttäin hyvät kokemukset Tatu Tarkasta., mm. yläluomi- ja omarasvantäyttötoimenpiteistä. Todella taitava, moniosaava kirurgi ja hänellä on erinomainen estetiikan taju, suosittelen häntä lämpimästi. Lisäksi hänen kanssaan on miellyttävä asioida ja voit kertoa luottavaisin mielin mihin kohtiin kehossasi toivoisit muutoksia. Hän kertoo selkeästi ja realistisesti eri mahdollisuuksista. Tatu Tarkalle tulen menemään jatkossakin jos johonkin kohtaan haluan parannusta :)

    • nokka2

      Minulta operoitiin hyppyrinenä. Tulos oli mitätön, tuntui että maksoin ihan turhasta.
      Lisäksi toinen sierain jäi epäsymmetriseksi, joku nirhauma sattui?hänellä ja tosiaan toisessa sierainkaaressa pieni lovi.
      Kun kerroin etten ole tyytyväinen, ettei tämä ole mitä puhuttiin, hän vain totesi että kaikki mitä leikkauksella voi tehdä, on tehty.
      Enpähän usko tuota, aika helppo ymmärtääkseni pitäisi olla tämmöinen korjata kun ei luuhunkaan tarvinnut koskea. Harmi.

      • turpaan

        Kävin herralla ylä- ja alaluomi operoinnissa. Sain samalla haavan silmääni. Operaatiosta kulunut nyt 4 viikkoa ja oikea alaluomen silmän ulkonurkka on kuin naulakkoon ripustettu takki. Mahdoton peittää millään tuota kovaa pattia. Samoin muu arpi yläluomessa on ulkonurkassa keskellä luomea ja leveä. Potilasvahinko tuo silmän haava. Kaksi kertaa olen käynyt sitä näyttämässä silmälääkärille. Tarkan kommentti oli " siitä värikalvon reunastahan kaihileikkauskin tehdään". Tosin en hänelle menisi kaihileikkaukseen. Enkä kuvitellut hänen puhkovan silmääni. Ennen leikkausta soittivat edellisenä päivänä ja halusivat siirtää leikkauksen aamuun klo 7. Alkuperäinen aika oli iltapäivällä. En pystynyt menemään aikaisemmin ja ilmeisesti hän toimii kiiressään näin. Mitään korvauksia en ole saanut. Oikea silmä näyttää ulkoisesti kokoon kursitulta. En todellakaan voi suositella häntä edes pahimmalle vihamiehelleni.


    • 1llkkj

      Täällä Suomessa ei vielä osata tehdä vaikeampia nenäleikkauksia.

    • Flora

      Hei nokka2. Leikkasiko sinut Tatu?

      Eikö kalliilla operaatiolla ole mitään takuuta?

      Mitä jos kävisit jonkun toisen konsultaatiossa, joka sanoisi pystyykö nenää parantamaan ja jos pystyy, pyydä kirjallinen tarjous. Vie se sitten sun ekalle leikkaajalle ja sano, että maksaako hän sen uusintaleikkauksen, vai leikkaako itse nenän paremmaksi.

    • nokka2

      Kyllä, Tatu leikkasi.
      Tosiaan totesi että "käytännössä kaikki on tehty mitä leikkauksella voi tehdä".
      Lisäksi se pieni epäsymmetria joka tuli ihan hänen mokastaan, hän kuittasi sen että "tikki varmaan kiristi sieltä".

    • Flora

      Voi harmi nokka2.

      Eli leikkauksella voi pilata, mutta leikkauksella ei voi korjata, vai?

      Ja niin paljon on häntäkin kehuttu juuri tarkkuudesta ja estetiikan tajusta. Tokihan voi parhaallekin sattua välillä mokia, mutta ihan ehdottomasti hänen olsi pitänyt tehdä korjausleikkaus ilmaiseksi tai hyvin pienillä kulujen korvauksella.

      Mitähän voisi tuossa tilanteessa tehdä? Kysy sähköpostitse vaikka nenäkuviesi kera, voiko hän tehdä korjauksen ja jos voi, niin paljonko maksaa.

      Jos hän sitten ilmoittaa, että voi tehdä korjauksen, mutta hinta on liian korkea, niin yritä neuvotella sitä alas ja jos hän ei suostu, niin ilmoita hänelle, että teet asiasta valituksen. Jos laitat liitteeksi sen hänen korjaushalukkuusilmoituksensa, niin asiaa tutkiva lautakunta tms. huomaa, että kirurgi on tavallaan myöntänyt virheensä.

      Toivon myös kirurgin vuoksi, että hän ymmärtäisi korjata vahingon.

      Tsemppiä kovasti sinulle!

    • nokka2

      Harmittaahan se, ei nokka nyt pilallakaan ole muuten siihen hintaan nähden muutosta ei kyllä tullut. Vitutti sen verran etten mennyt edes jälkitarkastukseen.
      Liekö myöhäistä alkaa riitelemään, tästä on kuitenkin jo 2½ vuotta aikaa :(

    • Flora

      Hei!

      Sinuna ottaisin yhteyttä. Laita vaikka vain nenästä kuva ja kysy, paljonko maksaisi korjausleikkaus. Sitten hän ainakin kertoo, jos korjaaminen on mahdollista.

      Tuntuisi ihanalta ajatus, että hän olisi 2,5 vuodessa ihmisenä kasvanut sen verran, että tulisi hinnassa vastaan reilusti.

      Eihän plastiikkakirurgit noilla palkkioilla mitään köyhiä ole. Yli 500 € bruttotuntipalkka kai - siksi kai, sillä en tiedä paljonko sairaalat ottavat salin käytöstä ja muun henkilökunnan palkkakuluista, mutta jos neljän tunnin leikkaus maksaa esim. 6500 €, niin ehkei tuo arvio kauas heitä.

    • Siluetti

      Onko vielä Siluetista? Listalta en löytänyt.

    • Mixet

      Ainakin Terveystalossa ja Mehiläisessä on Tatu, mutta en osaa sanoa onko hän tarkka, vaikka Tarkka onkin

    • Nainen++

      Kokemukseni on Tatun tekemästä alakasvokohotuksesta.

      Aivan ihana lääkäri! Teeskentelemätön, ystävällinen, myös empatiakykyinen, kuunteleva ja huolehtivainen. Sanoi suoraan, mutta ystävällisesti, mitä voi ja mitä ei voi tehdä.

      Korvien edessä todella siistit arvet, mutta päänahkan arvet vielä paranemassa, joten kerron myöhemmin, miten niiden ompeleminen on onnistunut.

      Vielä pitäisi jonkun aikaa odottaa, ennen kuin voi sanoa, onko kasvojen tulos hyvä, mutta ainakin nyt vaikuttaa hyvältä - hippusen turvotusta vielä epätasaisesti kasvoissa. On normaalia, että turvotus ei laske just tasan tarkkaan samalla tavalla molemmissa poskissa.

      Jos joskus päätän jotain kohtaani kohentaa, niin ihan varmasti menen Tatulle, paitsi jos lopputulos tästä heikkenee, mistä teille kyllä kerron.

      Olen kuitenkin enemmän kuin toiveikas, enkä todellakaan kadu - päinvastoin!, sillä jos jotain pientä korjattavaa jää, niin uskon Tatun sen korjaavan.

      • Suunnitteilla

        Nainen , mitä operaatiosi tuli maksamaan? Suunnittelen itse samantyyppistä,
        ja nimenomaan Tatu on ollut harkinnassa.

        Tule ihmeessä kertomaan myöhemmin tuloksestasi, toipumisajasta ym.
        Se olisi kullanarvoista meille muille toimenpidettä suunnitteleville.


      • CES10
        Suunnitteilla kirjoitti:

        Nainen , mitä operaatiosi tuli maksamaan? Suunnittelen itse samantyyppistä,
        ja nimenomaan Tatu on ollut harkinnassa.

        Tule ihmeessä kertomaan myöhemmin tuloksestasi, toipumisajasta ym.
        Se olisi kullanarvoista meille muille toimenpidettä suunnitteleville.

        Onko kukaan käynyt käsivarsien kiristysleikkauksessa Tatu Tarkalla. Kokemuksia?


    • pettynyt4

      Kävin TT:llä otsankohotuksessa. TT oli kyllä ystävällinen yms, mutta tulos ei ollut lähellekään luvattua.

      Harmittaa yhä.

      Ilmaisin tyytymättömyyteni, hän olisi tehnyt ihan toisen leikkauksen korvaukseksi, olisin kumminkin joutunut maksamaan osan.

      Hän itse suositteli alkuperäistä leikkausta ja näytti, mitä tulokset olisivat. (Eivät olleet lähellekään.)

      Hän syytti paksua ihoani sitten??

      Muissa pikku toimenpiteissä olen hänellä käynyt sen jälkeenkin (ihokasvainten poistoa yms) mutta isompaan en menisi enää.

      Sorry. Tosi sympaattine hän on, mutta totuuden nimissä kerrottava.

    • Optimilli

      Kiitos pettynyt4, että kerroit. Kerrankin joku rohkenee kertoa myös pettymyksistään ja kuka on silloin ollut lääkärinä.

      Uskon, että 100 %:n hyviä tuloksia ei saa kukaan kirurgi aikaiseksi, mutta jotkut varmaan pääsevät aika hyviin lopputuloksiin lähes aina . Uskon Tatun olevaan sellainen kirurgi, joka tekee enimmäkseen hyviä tuloksia.

      Harmi, ettei sinun tuloksesi ollut toiveidesi mukainen. Harkitse vielä sitä, että Tatu sen korjaisi, mutta vaadi, että tulee rahassa enemmän vastaan.

    • Liiiiii

      Hei Pettynyt4. Mihin et ole uudessa otsanseudussasi tyytyväinen?

    • Harkitkaa tarkasti!

      Varoitus! Älkää aina uskoko näitä keskustelupalstoja, missä jatkuvasti kehuskellaan, lupaillaan ja mainostellaan jotain. Itse tein sen virheen, että valitsin aikoinaan itselle plastiikkakirurgiksi juuri tämän TT:n, koska hänestä oli vain näillä keskustelupalstoilla pelkkää hyvää palautetta. Kävin reilu vuosi sitten yksinkertaisessa leikkauksessa hänellä. Totuus oli karmiva, sillä tulokset olivat jotain ihan muuta, mitä hän kertoi ennen operointia vastaanotollansa. Operaatio oli kasvojen alueella, minkä piti olla korjausleikkaus, mutta toisin kävi, sillä hän tyri kasvoni pahanpäiväisesti ja arpeutti kasvoni 12-15cm pitkällä kiristävällä ja pahalla Z arvella. Jälkeenpäin hän yritti puolustella itseään ja laittaa potilaan syyksi hänen epäonnistunutta leikkaustaan. Olen myös kertonut epäonnistuneesta tuloksesta ja suuresta pettymyksestäni hänelle viesteillä ja lähettänyt kuvia tuloksesta, mutta häntä ei ikinä tavoita, tai hän ei halua vastata ja ottaa vastuuta, mikä on todella vastuuntunnotonta lääkäriltä, joka on saanut suuret palkkiot. Olen nuori tyttö, jonka kasvot hän turmeli pahasti ja pilasi elämäni. Kirurgi vaikutti ensin osaavalta, luotettavalta ja myös ihmisenä mielyttävältä, mutta lopputulos olikin järkytys, josta saan nyt jatkuvasti joka päivä kärsiä. Itse en suosittele oman kokemukseni perusteella tätä kyseistä kirurgia. Kannattaa harkita leikkauksia ja muita plastiikkakirurgian toimenpiteitä muutenkin tarkasti, eikä mennä noin vain leikkauksiin ja muihin kauneuskirurgian toimenpiteisiin, jos ei ole edes tarve, ja jos on tarve, niin kannattaa harkita plastiikkakirurgi todella huolella ja tarkasti ja ottaa selvää asioista, plastiikkakirurgista ja sen tutkinnoista ja koulutuksista, kokemuksesta ja pätevyydestä, yms. ja onko plastiikkakirurgilla riittävää kokemusta toimenpiteestä yms., sairaalasta ja sen tasosta, toimenpiteistä ja myös toimenpiteiden riskeistä ja onnistumisen mahdollisuuksista ennen toimenpiteitä. Ei kannata valita kirurgia keskustelupalstojen perusteella. Uskon itse kuitenkin, että riskit leikkauksissa ja muissa plastiikkakirurgian toimenpiteissä ovat aina kuitenkin suuremmat, kuin onnistumiset. Suurin osa epäonnistuneista toimenpiteistä vain lakaistaan maton alle. Ja, jos joku plastiikkakirurgi onnistuu jonkun kohdalla, niin sinun kohdallasi se voi hyvin epäonnistua. Kokemusta myös muista plastiikkakirurgeista, jotka ovat myös tyrineet kohdallani ja tehneet hoitovirheitä. Osasta kokemistani plastiikkakirurgeista mainostavat toimenpiteitään lehdissä ja netissä, sekä osasta kirurgeista on kirjoittelua keskustelupalstoilla, paljon kehuja yms. , jotka piti olla hyviä, mutta todellisuudessa eivät ollutkaan sitä, mitä piti olla, ainakaan minun kohdallani. Se, mikä näyttää liiankin hyvältä, ei aina kumminkaan sitä ole. Suuret palkkiot menivät vain heille, mutta minä sain vain järkyttävät jäljet heiltä, joista saan joka päivä aina vaan kärsiä. Plastiikkakirurgeihin ei voi kyllä aina luottaa, tottakai he lupailevat hyviä tuloksia, riskien kertominen jää aina yleensä vähemmälle, että he saisivat suuret palkkiot, mutta todellisuudessa he voivat tuhota kasvosi ja kehosi lopullisesti ja peruuttomasti.

    • jennafer

      Tatu Tarkka on yksi Suomen 18:sta plastiikkakirurgeista, joka kuuluu isaps-järjestöön ja sinne ei helposti pääse. "Harkitkaa tarkasti", kyllä olis kiva tietää minkä leikkauksen seurauksena saa Z-arven?
      Kaikilla leikkaukset eivät toimi samalla tavalla, koska kaikkien anatomia on erilainen. Juuri nenäleikkaukset varsinkin ovat tällaisia leikkauksia joissa ei 100% muutokseen aina päästä eikä Suomessa ole kirurgeja, jotka korjaisi varsinkin neniä. Ja nenän paranemisessa menee sen pari vuotta ennen kuin valmis lopputulos näkyy, pienikin tälli sinä aikana voi muuttaa lopputulosta. Toki jos näin ei ole käynyt, voi itse kukin olla kuluttajavirastoon yhteydessä - palvelutkin kuuluvat sen piiriin. Kyllä kirurgit yleensä uusia leikkauksia tarjoavat jos maine on heille tärkeää. Kannattaa aina myös varmuuden vuoksi maksaa leikkaukseen vakuutus, ettei ole niin vaikea vaatia vahingon sattuessa jälkeenpäin ilmaista korjausta. Ja ennen kaikkea, lukekaa aiheeseen liittyvää kirjallisuutta (ei keskustelupalstoja ja naistenlehtiä) niin voitte todeta, että monet epäonnistumisista liittyy juuri korkeisiin odotuksiin eikä kirurgin epäpätevyyteen.

      • toiveikas

        Heippa, minuakin kiinnosta millä tavalla "harkitkaa tarkasti" henkilön leikkaus epäonnistui. Itse olen menossa käsivarsien kiristysleikkaukseen kyseiselle TT:lle.
        Onko kenelläkään kokemuksia TT:n tämäntyyppisistä leikkauksista


      • Anonyymi

        Isaps järjestö on silmän lumetta.
        Vaikea ehkä päästä, mutta jäsenyyttä eivät poista, vaikka lääkäri olisi ihmushirviö joka revittää anusta kasvojenkohotuksen ollessa kyseessä.
        Kuulostaa sauraalta, sitä se onkin, mutta kertoo jotakin näiden järjestöjen laadusta.
        En ymmärrä miksi jäsenet eivät vaadi oikeuksiaan ja vaadi, että huonot jäsenet poistetaan, koska he romuttavat koko järjestön uskottavuuden.


    • flif

      Samoin minua kiinnostaa. Tatu teki minulle faceliftin ja tulos on niin hyvä ja arvet varsinkin niin siistit, että tuntuu oudolta, että hän olisi jonkun kohdalla noin töppäillyt.

    • Nainen++

      Tatu teki minulle faceliftin marraskuussa. Olen tulokseen tosi tyytyväinen.

      Vielä on vähän, siis tosi vähän turvotusta (sen tuntee, mutta se ei näy), mutta se ei ole Tatun vika, vaan tiesin jo leikkaukseen mennessä, että toipuminen ei ole kohdallani mikään supernopea, kuten joillain tosi harvoilla, vaan tavallista pitempi.

      Silmäluomet leikkautin eri kirurgilla ja harmittaa, etten leikkauttanut Tatulla. Hänen tekemänsä arvet ovat tosi sievät ja lähes näkymättömät jo nyt,. Silmäluomissa piti olla jatkuva ommel, mutta se toinen kirurgi laittelikin tikkejä oikein kunnolla ja nyt ne näkyvät ikävästi. Toisen silmän ulkokulman arpi oikein pullottaa - pakko meikata reilusti, että sen saa piiloon (kirurgi vanha herra).

      Kiitos Tatulle kaikin puolin hyvästä potilaan kohtelusta. Jos joskus johonkin leikkaukseen menen, niin ehdottomasti valitsen Tatun uudelleen. :)

    • Harkitkaa tarkasti!

      En menisi Tatu Tarkalle ikinä korjausleikkaukseen, vaikka ilmaiseksi saisin, niin rumaa jälkeä hän teki. Kuulukoot vaikka mihin isaps ym. järjestöihin, jos tämä on taso, niin huonosti kyllä menee. Kyseessä oli arvenkorjaus, josta sain suuren, punertavan, jäykän, ruman, sekä kiristävän z- arven kasvoihini. Tiesin leikkauspäivänä jo, ettei kaikki mennyt putkeen, hän oli kaksi tuntia myöhässä leikkauksesta. Leikkauksesta tultuani näytin kuin olisin ollut pahassa kolarissa ja kasvoni olisi tuhoutunut ja mennyttä. Kasvoa/ leikkausaluetta kiristi ja repi pahasti joka suunnalta ja kasvoni oli pahasti turvoksissa. Järkyttävää, miten hän oli kasvoni repinyt, äitinikin järkyttyi. Paraneminen ei lähtenyt sujumaan hyvin. Arpi näyttää edelleen samalta kohta puolen toista vuoden jälkeen, kuin tikkien poiston jälkeen ja kiristää samalla tavalla. Tämä oli TATU TARKAN moka. Hän todella töpeksi kohdallani. Tulokset eivät vastannut hänen kertomuksiaan. Hänen olisi pitänyt plastiikkakirurgina pystyä monet monet kerrat paljon parempaan. Tämä liittyi juuri hänen epäpätevyyteensä. Jos julkaisisin kuvat tästä työn tuloksesta, luulenpa, että hänelle ei menisi enää kovin moni. Jos tällaista pienempää leikkausta ei hallitse, niin miten sitten suuremmissa operaatioissa. Ihmetyttää.

      • ihime

        Harry Potter?


    • jännääää

      Itse olen menossa Tatulle yläluomikohotukseen, tehdään nostamalla myös otsaa ja samalla käsitetllään alakasvot ja -kaula.... Leikkausaikaarvio 6 tuntia.... toivonpa todella , että kaikki nämä positiiviset arviot pitävät paikkansa, nyt kyllä jännitys nousee....

      • 9+1

        Miten leikkauksesi "jännäääää" onnistui?


    • Rouva -54

      Minä olin vain ja ainoastaan laittamassa täytettä huuliini ja nostamassa vasenman puolen huulta ylenmäs kun se roikkui. Eipä tulost ollut ekalla kerralla toivottu ja toisen eli viikon kulutta tuli moka kun Tatu Tarkalla oli niin kiire ja otti minut ylimääräisenä viimesenä potilaana ,ennen kesälomalle lähtöä. Tulli sellainen paise huuleen että niitä oli kaksi ja toinen suli ajan kanssa ja toinen on näkyvissä vieläkin ja nyt on helmiku ja kävin hänen vastaanotollaan heinäkuussav, -12. Samanlailla kuin edellä on kirjoitettu niin ei vastannut soitopyyntöihin ja häntä ei saanut kiinni mistään. Minä tein valituksen ja hän on antantu vastineen jossa väittää minulla ollen jälkitarkastus aika ??? sekoittaa minut toiseen ihmiseen varmaan. Ei halua vastata töpeksimistään tosi noloa asikasta kohtaan kuitata asia jollain muulla syyllä kuin omalla epäpätevyydellä.

    • jännää111

      Jännää, nimimerkillä, kävin siis pari viikkoa sitten siinä yläluomi/otsankohotus ja alakasvojen leikkauksessa. En osaa vielä sanoa mikä on lopputulos, muuta kiireienen se Tatu on kyllä ,leikkuksen jälkeen aamulla piti käydä ottaan kanyylit pois, ja katsomassa onko kaikki ok, kävi kyllä ja sanoi huomenta ja kaikki hyvin... hoitajat tuli vähän myöhemmin ja kysyin otako nää kanyylit vekka, totes että Tatu ottaa, sanoin että kävi jo ja on matkalla hesaan. Sama viikon päästä piti olla paikalla, kun tikit otettiin pois, ei ehtinyt.

      No toivon kuitenkin että kun tästä parannun voin kertoa hyviä uutisia

      • ...

        Dreenien ja tikkien poisto on normaalisti hoitajien työtä. Ei siihen tarvita lääkäriä. Tekstistäsi voi päätellä että olit hoidossa "maakunnassa", joten lääkärin olisi pitänyt tulla (turhaan) paikalle.


    • jännää111

      Olin tampereella ja Tatu oli siis paikalla, vain kiireinen. Ja Tatu antoi itse ymmärtää myös hoitajille, että ottaa itse ne siteet ja dreenit pois. Muutenhan ensikertalaisena en olisi tiennyt kuka mitkäkin tekee.

    • : O

      Hyi, miten kirurgi voi tehdä noin kamalia hoitovirheitä ja olla noin vastuuntunnoton lääkäri, ei ota vastuuta epäonnistuneista toimenpiteistä, eikä häntä saa tavoitettua mistään. Potilasvahinkolautakuntaan ja Valviraan kannattaa laittaa ilmoitus, missä tutkitaan tämän toimet. Kuka tuollaiselle menee enää, joka toimii tällä tavalla potilaita kohtaan.

    • Pettynyt!

      TT on surkea kirurgi, repi ja silpposi toisen kasvon paskaksi. Pääsee aina kuin koira veräjästä kaikesta. Valehtelee ja huijaa potilaita. Että käy vihaksi tuo tunari. Toivottavasti saan oikeutta noista yllämainituista paikoista ja moni muu saman kokenut. On epävarmaa tuleeko kasvoni tästä tuho-operoinnista koskaan paranemaan. Kohta n. 2 vuotta siitä kulunut ja mikään ei ole mennyt parempaan suuntaan. Hän todella teki kamalan työn minulle. Tuo ihminen pitää saada vastuuseen töpeksimisistään.

    • Pettynyt!

      Ja minun on myös vaikea uskoa, että hän olisi noin monien kohdalla onnistunut, kun katsoo mitä hän sai kohdallani aikaan.

      • 8+6

        Millainen operaatio sinulle "Pettynyt!" tehtiin?


    • Kertokaas mulle

      Mites Tarkalta tuo vartalonmuokkausleikkaus? Eli vähän vatsanahkojen kiristelyä ja jenkkakahvaa yms.??

      Mitä nimiä ylipäätään Suomessa joilta onnistuu tuollaiset kunnolla??

    • mietteliääksi vetää

      Mietin pientä kasvojenkohotusta ja olen lukenut mielipiteitä eri kirurgeista ja tämä Tarkka on vahva vaihtoehto tällä hetkellä. Mielipiteet hänestä ovat suurelta osin myönteisiä, mutta tässäkin ketjussa on sitten myös tosi huonojakin kokemuksia. Olo on kyllä hämmentynyt, kun yrittää päättää, kenen puoleen kääntyisi. Kasvot ovat niin tärkeä osa, että leikkauksen pitäisi onnistua todella hyvin.

    • Entinen roikkoleuka

      Minulle Tatu Tarkka teki helmikuun lopussa 2013 alakasvojen kohotuksen, kaksoisleuan rasvaimun ja lisäksi laitettiin leuan kärkeen pieni implantti. Leikkaus onnistui erittäin hyvin ja olen todella tyytyväinen. Arvet on ihan mitättömät korvien vieressä ja korvien takaahan niitä ei näe eikä hiusten seasta. Leuan alla on tietysti implantin takia myös arpi mutta koko ajan vaalenee. Tunnottomuus poskissa alkaa olla poissa melkein kokonaan nyt puolen vuoden kuluttua. Hinta oli 7850 euroa mutta ei harmita enää rahan meno yhtään.

      Jos menee kasvojen kohotukseen niin suosittelen kasvolymfaa parina päivänä juuri ennen leikkausta. Lisäksi kävin leikkauksen jälkeen neljä-viisi kertaa (leikkaus torstaina, maanantaina lymfaan). Naama oli tietysti turvonnut leikkauksen jälkeen mutta luulen, että lymfa auttoi ettei ollut niin turvonnut kuin voisi olla. Samaa sanoi ystäväni, joka kävi Tatulla nenäleikkauksessa ja oli tyytyväinen tulokseen. Hänkin kävi siis lymfassa ennen ja jälkeen.

      Aion mennä Tatulle vielä tänä vuonna yläluomileikkaukseen. Tuntuu tosi oudoilta nuo negatiiviset kertomukset mutta ehkä mokia sitten sattuu välillä. Ja kiireinen lääkäri on, sitä ei voi kiistää. Mutta varmaan ovat kaikki kiireisiä.

    • Kerronpa totuuden!

      Minkäänlaisia mokia ei pitäisi sattua tällä alalla ollenkaan ja eikä tuollaisia mitä nuo ihmiset täällä ovat kertoneet. Voisin itse julkaista kuvat siitä, miten hän puoskaroi kohdallani varoitukseksi muille. Olisi hyvin mielenkiintoista nähdä kuvia myös näistä "mukamas" onnistumisista. Niistä näkisi totuuden onko tollaset mainostekstiltä haiskahtavat kehukommentit edes totta. Minun on itse hyvin vaikea uskoa tällaisia kuvattomia ja nimettömiä paskapalstoja. Itse menin lankaan silloin kaksi vuotta sitten näistä oudolta tuntuvista jatkuvista kehu kommenteista ja toisin kävi, sillä TT silpposi leukani ja teki kamalat leikkausvariot siihen, erittäin pitkän, punaisen, kovan, kinnaavan tiukan ja kiristävän z-muotoisen ruman arven, jossa on varmaan myös pahoja leikkauskiinnikkeitä operoinnin jäljiltä. Jälki oli heti ja on edelleen kuin puoskarin jäljiltä. Jälki ja nuo kaikki vauriot oli heti leikkauksen jälkeen. 2 vuotta myöhemmin olen edelleen, kuin tuona leikkauspäivänä, parannusta ei ole tapahtunut mihinkään suuntaan. Itse halusin kertoa totuuden nimissä kokemukseni ja varoittaa muita, että lankaan ei kannata mennä. Tervettä järkeä kannattaa käyttää tämmösissä asioissa. Ihmisillä on harhakuvia siitä, että plastiikkakirurgialla saa kauneutta, mutta ei saa, sillä totuus on aivan toinen.

      • Pilalle puoskaroitu!

        Äijä on täys puoskari. Kuka voi edes harkita hänelle menemistä. Rahastaja ja huijari. Elinikäiset kasvovauriot aiheutti repimisellä minulle. Ei palauta edes rahoja takaisin, eikä tarjoudu korvaamaan rahallisesti näitä tuhoja, vaikka ei se raha tätä tuskaa ja kärsimystä voi kyllä korvatakkaan. Kyllä tuossakin mukamas lääkäri. En ikinä tuolle menisi enää. Hyi, ihan puistattaa ajatellakkin.


      • Pilalle puoskaroitu!!!

        Äijä on täys puoskari. Kuka voi edes harkita hänelle menemistä. Hän aiheutti minulle elinikäiset kasvovauriot repimisellä. Rahastaja ja huijari. Ei palauta rahoja edes takaisin, eikä tarjoudu korvaamaan rahallisesti näitä hänen aiheuttamia tuhoja, vaikka ei se raha kyllä tätä vuosien tuskaa ja kärsimystä voi korvatakkaan. On tuossakin mukamas lääkäri, en ikinä tuolle enää menisi. Hyi, ihan puistattaa ajatellakkin.


      • proffis

        Kehoittaisin sinua todella laittamaan tänne vaikka silmät peitettynä kuvat ennen ja jälkeen
        operaatiosi....

        Näin tekstejäsi lukeneena olen alkanut epäillä, että on muusta kuin operaation epäonnistumisesta kysymys.Kannattaisiko hakea ammattiapua?Mikä selittää sen, että lähes kaikki muut ovat tyytyväisiä ja sinusta hän on puoskari tms.


      • Tyttö 23v.
        proffis kirjoitti:

        Kehoittaisin sinua todella laittamaan tänne vaikka silmät peitettynä kuvat ennen ja jälkeen
        operaatiosi....

        Näin tekstejäsi lukeneena olen alkanut epäillä, että on muusta kuin operaation epäonnistumisesta kysymys.Kannattaisiko hakea ammattiapua?Mikä selittää sen, että lähes kaikki muut ovat tyytyväisiä ja sinusta hän on puoskari tms.

        Nimimerkille proffis. Oletko noin tyhmä, että uskot nuo kehuviestit? Mainostajat tai herra itse kirjoittanut. Niin minäkin uskoin, kun menin hänen veitsensä alle ja nyt saan toisin todistaa. Tässä koko totuus, taidoton, tietämätön ja osaamaton. Ei saa antamastaan numerosta kiinni, eikä vastaa viesteihin, kun on epäonnistunut, eikä ole puhtaat jauhot pussissa. Hän aiheutti suuret vahingot, leikkausvauriot kasvoihini, tarkalleen leukaani, kosmeettisen, sekä toiminnallisen vian. Leukani on ikuisesti pilalla. Kiitos herra taidokkaan, taidokas hän onkin tekemään suuria leikkausvaurioita. Tämän tiedän valitettavasti entisenä potilaana. Haluan varoittaa muita, tuoda asioiden oikean laidan esille ja oikoa ihmisten harhakuvia ja käsityksiä plastiikkakirurgiasta. Teen muille suuren palveluksen, kun rohkenen kertomaan totuuden kokemuksistani asioita kaunistelematta. Liian usein näistä vaietaan ja lakaistaan maton alle. Jos joku ei kestä, niin voi voi.


      • Tyttö 23v.
        Tyttö 23v. kirjoitti:

        Nimimerkille proffis. Oletko noin tyhmä, että uskot nuo kehuviestit? Mainostajat tai herra itse kirjoittanut. Niin minäkin uskoin, kun menin hänen veitsensä alle ja nyt saan toisin todistaa. Tässä koko totuus, taidoton, tietämätön ja osaamaton. Ei saa antamastaan numerosta kiinni, eikä vastaa viesteihin, kun on epäonnistunut, eikä ole puhtaat jauhot pussissa. Hän aiheutti suuret vahingot, leikkausvauriot kasvoihini, tarkalleen leukaani, kosmeettisen, sekä toiminnallisen vian. Leukani on ikuisesti pilalla. Kiitos herra taidokkaan, taidokas hän onkin tekemään suuria leikkausvaurioita. Tämän tiedän valitettavasti entisenä potilaana. Haluan varoittaa muita, tuoda asioiden oikean laidan esille ja oikoa ihmisten harhakuvia ja käsityksiä plastiikkakirurgiasta. Teen muille suuren palveluksen, kun rohkenen kertomaan totuuden kokemuksistani asioita kaunistelematta. Liian usein näistä vaietaan ja lakaistaan maton alle. Jos joku ei kestä, niin voi voi.

        Jatkuu. Proffis, et ole ilmeisesti ollut Tatun potilaana ja hänen leikattavanaan, joten et tiedä mistä kirjoittelet. Älä tule tänne silloin paskaa kirjoittelemaan. Nuoreksi naiseksi olen saanut tästä paljon ja joka päivä kärsiä. En halua, että muut joutuu samanlaista kokemaan, mutta jokainen saa itse päättää, meneekö hänelle leikeltäväksi, ei ole multa pois, ainakin olen varoitellut. Proffis, jos osaat lukea, en ole ainoa, jonka kohdalla hän on tyrinyt ja monet, jotka eivät rohkene tulla tänne totuutta kertomaan. Voi olla, että julkaisen kuvat ja tietoja tästä vamman tuottamuksesta jossakin joku päivä, vaikka iltapäivä lehdessä.


      • Tyttö 23v.
        Tyttö 23v. kirjoitti:

        Jatkuu. Proffis, et ole ilmeisesti ollut Tatun potilaana ja hänen leikattavanaan, joten et tiedä mistä kirjoittelet. Älä tule tänne silloin paskaa kirjoittelemaan. Nuoreksi naiseksi olen saanut tästä paljon ja joka päivä kärsiä. En halua, että muut joutuu samanlaista kokemaan, mutta jokainen saa itse päättää, meneekö hänelle leikeltäväksi, ei ole multa pois, ainakin olen varoitellut. Proffis, jos osaat lukea, en ole ainoa, jonka kohdalla hän on tyrinyt ja monet, jotka eivät rohkene tulla tänne totuutta kertomaan. Voi olla, että julkaisen kuvat ja tietoja tästä vamman tuottamuksesta jossakin joku päivä, vaikka iltapäivä lehdessä.

        Ja lisäksi taidat itse olla ammattiauttajan tarpeessa, kun tulet tänne minua mustamaalaamaan Ja tietävänäsi kaikesta kaiken, vaikka et tiedä mistään yhtään mitään.


      • Tyttö 23v.
        Tyttö 23v. kirjoitti:

        Ja lisäksi taidat itse olla ammattiauttajan tarpeessa, kun tulet tänne minua mustamaalaamaan Ja tietävänäsi kaikesta kaiken, vaikka et tiedä mistään yhtään mitään.

        Ja mikä selittää, että hän on puoskaroija- Suuri esteettinen ja toiminnallinen elinikäinen haitta ja vaurio kasvoissani.


      • proffis
        Tyttö 23v. kirjoitti:

        Ja lisäksi taidat itse olla ammattiauttajan tarpeessa, kun tulet tänne minua mustamaalaamaan Ja tietävänäsi kaikesta kaiken, vaikka et tiedä mistään yhtään mitään.

        Kylläpä olenkin ollut hänen leikattavanaan ja aioin mennä jatkossakin.Loistava tulos.

        Psyykkistä häiriötä epäilen,koska siihen viittaa jatkuva "tykittäminen" tälle palstalle.Jotkuthan menevät vielä pitemmälle, uhkailevat ja häiriköivät ja siihen tulee sitten tarvittaessa poliisi väliin.Näitä on nähty.Mustamaalausta täällä harjoittaa vain nimimerkki "tyttö 23v.".Todisteita ei ole nähty, panettelua kylläkin.

        Tiedän paljonkin yhteen asiaan kuten ulkonäköön pinttyneistä, dysmorfinen ruumiinkuvahäiriö on yksi nimi tälle vaivalle.Odotukset eivät ole realistiset tai käsitys kompilkaatioista on epärealistinen.kaikkiin leikkauksiin liittyy riskejä.Jos tämä tulos alkaa hallita elämää, tätyy hakea apua terapiasta , ei keskustelupalstoilla melskaamisesta.


      • Tyttö 23v.
        proffis kirjoitti:

        Kylläpä olenkin ollut hänen leikattavanaan ja aioin mennä jatkossakin.Loistava tulos.

        Psyykkistä häiriötä epäilen,koska siihen viittaa jatkuva "tykittäminen" tälle palstalle.Jotkuthan menevät vielä pitemmälle, uhkailevat ja häiriköivät ja siihen tulee sitten tarvittaessa poliisi väliin.Näitä on nähty.Mustamaalausta täällä harjoittaa vain nimimerkki "tyttö 23v.".Todisteita ei ole nähty, panettelua kylläkin.

        Tiedän paljonkin yhteen asiaan kuten ulkonäköön pinttyneistä, dysmorfinen ruumiinkuvahäiriö on yksi nimi tälle vaivalle.Odotukset eivät ole realistiset tai käsitys kompilkaatioista on epärealistinen.kaikkiin leikkauksiin liittyy riskejä.Jos tämä tulos alkaa hallita elämää, tätyy hakea apua terapiasta , ei keskustelupalstoilla melskaamisesta.

        46- VUOTIAS NAINEN TÄÄLLÄ HÄIRIKÖI JA KIRJOITTELEE ITSE TÄYTTÄ KURAA. OLET TODELLA PROFFIS AMMATTIAUTTAJAN TARPEESSA. SUOMI ON VAPAA MAA JA TÄÄLLÄ SAA KYLLÄ KERTOA OMAN MIELIPITEENSÄ JA TOTUUDEN OMASTA NEGATIIVISESTA KOKEMUKSESTAAN. ET TUNNE MINUA, ETKÄ OLE KOSKAAN MINUA NÄHNYT JA ETKÄ TIEDÄ MINUN LEIKKAUKSESTA MITÄÄN JA TULOKSESTA, ETKÄ NEGATIIVISESTA KOKEMUKSESTANI TATU TARKAN POTILAANA JA TULET TÄNNE MINUSTA KIRJOITTELEMAAN PASKAA. KUKA TEKEE TÄLLAISTA ? TÄYTYY OLLA TODELLA HENKISESTI SAIRAS IHMINEN KYSEESSÄ. ALAN EPÄILLÄ, ETTÄ OLET MAINOSTAJA JA NETTIKIUSAAJA, SEKÄ PÄÄSTÄ PIMEÄ EUKKO.TODISTEITA EI OLE SINUNKAAN ONNISTUNEESTA RYPPYJEN KIRISTÄMISESTÄ NÄHTY. ITSELLÄNI ON VALOKUVAT LEUASTA TODISTEENA ODOTTAMASSA. VOIN ILMOITTAA ASIASTA POLIISILLE, JOS TULET KERTAAKAAN MINUSTA VIELÄ KIRJOITTELEMAAN KURAA TÄNNE JA OMIA HARHALUULOJASI, JOTKA EIVÄT PIDÄ PÄTKÄÄKÄÄN PAIKKAANSA.


      • Tyttö 23v.
        Tyttö 23v. kirjoitti:

        46- VUOTIAS NAINEN TÄÄLLÄ HÄIRIKÖI JA KIRJOITTELEE ITSE TÄYTTÄ KURAA. OLET TODELLA PROFFIS AMMATTIAUTTAJAN TARPEESSA. SUOMI ON VAPAA MAA JA TÄÄLLÄ SAA KYLLÄ KERTOA OMAN MIELIPITEENSÄ JA TOTUUDEN OMASTA NEGATIIVISESTA KOKEMUKSESTAAN. ET TUNNE MINUA, ETKÄ OLE KOSKAAN MINUA NÄHNYT JA ETKÄ TIEDÄ MINUN LEIKKAUKSESTA MITÄÄN JA TULOKSESTA, ETKÄ NEGATIIVISESTA KOKEMUKSESTANI TATU TARKAN POTILAANA JA TULET TÄNNE MINUSTA KIRJOITTELEMAAN PASKAA. KUKA TEKEE TÄLLAISTA ? TÄYTYY OLLA TODELLA HENKISESTI SAIRAS IHMINEN KYSEESSÄ. ALAN EPÄILLÄ, ETTÄ OLET MAINOSTAJA JA NETTIKIUSAAJA, SEKÄ PÄÄSTÄ PIMEÄ EUKKO.TODISTEITA EI OLE SINUNKAAN ONNISTUNEESTA RYPPYJEN KIRISTÄMISESTÄ NÄHTY. ITSELLÄNI ON VALOKUVAT LEUASTA TODISTEENA ODOTTAMASSA. VOIN ILMOITTAA ASIASTA POLIISILLE, JOS TULET KERTAAKAAN MINUSTA VIELÄ KIRJOITTELEMAAN KURAA TÄNNE JA OMIA HARHALUULOJASI, JOTKA EIVÄT PIDÄ PÄTKÄÄKÄÄN PAIKKAANSA.

        Kuka ihminen jatkuvasti leikkelee itseä? Jos kerran leikkaus on onnistunut, niin miksi jatkuvasti mennä uusiin ja uusiin leikkauksiin? Leikkausriippuvainen täytyy olla. Et taida itsekään olla tyytyväinen, kun jatkuvasti olet revityttämässä itseä. Ei se sillä parane, hullummaksi ja rumemmaksi menee vaan leikkaamalla ja myrkyllisillä täyteaineilla. Luonnollinen kauneus on kaikkein kauneinta.


    • Nokka 2005

      Minulla turha nenäoperaatio, nokka ei muuttunut miksikään, rahat meni ja
      kun valitin asiasta, totesi vain että kaikki voitava on tehty.
      Sinne meni isot rahat ja nokka on entisellään toinen sierain pienempi ja arpi jäi.
      Vituttaa.

    • rouva5

      Minä olen käynyt Tatulla faceliftissä ja lopputulos on erittäin hieno. Loistava kirurgi taidoiltaan !! Aina olen tavoittanut hänet, kun olen halunnutkin. Omistan paljon luomia ja olen poistanut niistä muutamia. Luomenpoistot ovat sujununeet hyvin ja lopputulos todella hyvä. Minä voin häntä suositella ja jatkossakin käytän hänen palveluitaan.

    • Entinen potilas.

      Ei ole kyllä todellakaan mikään huippukirurgi, miten täällä on paljon annettu ymmärtää.

      • 12+18

        Kerro millaisessa operaatiossa olit ja miä meni peleen?


    • Hoohhgiggi

      Voitko perustella

    • Näin on.

      Vois julkistaa kuvan, joka ei selittelyjä sen jälkeen enää kaipaa. Sen jälkeen kyllä loppuu varmasti viimeisetkin potilaat. Kokemusteni mukaan TT on yksi suomen häntäpää kirurgeja.

      • tyytyväinen

        Olin eilen Tatun leikattavans, jo kolmannen kerran, enkä voi muuta sanoa kukn HUIPPU mies upeeta työtä tekee hän.


      • Täyttä puppua!
        tyytyväinen kirjoitti:

        Olin eilen Tatun leikattavans, jo kolmannen kerran, enkä voi muuta sanoa kukn HUIPPU mies upeeta työtä tekee hän.

        Jälleen kerran taas samanlainen mainos liikkeellä, kuin aikaisemmatkin kirjoitukset. Ei noihin ylistyksiin kukaan enää usko. Pelkkää mainospuppua.


      • Tyttö 23v.
        Täyttä puppua! kirjoitti:

        Jälleen kerran taas samanlainen mainos liikkeellä, kuin aikaisemmatkin kirjoitukset. Ei noihin ylistyksiin kukaan enää usko. Pelkkää mainospuppua.

        Älkää hyvät ihmiset menkö revityttämään itseänne koskaan tuolle ukolle. Teki nimittäin kamalat kasvovauriot minulle. Valitkaa paremmin, pätevämpi ja kokeneempi kirurgi, kuin tuo Tatu. Kumma, että tuo Tatu ei ole saanut vielä leikkauskieltoa. Millä oikeudella se saa potilaan kasvot tuhota. En usko olevani ainoa, jolle se on tehnyt tuhotyön. Hänelle menoa en suosittele kenellekkään, edes pienempään toimenpiteseen. Pahaa jälkeä sai minulle aikaan leikkauksessa, mistä on nyt kulunut aikaa vähän reilut pari vuotta, leikkaus syksyllä 2011. Olin tuolloin 21-vuotias vain. En ole parantunut näistä kasvojen alueella olevista leikkausvaurioista edes tänäkään päivänä.


      • 13+13
        Tyttö 23v. kirjoitti:

        Älkää hyvät ihmiset menkö revityttämään itseänne koskaan tuolle ukolle. Teki nimittäin kamalat kasvovauriot minulle. Valitkaa paremmin, pätevämpi ja kokeneempi kirurgi, kuin tuo Tatu. Kumma, että tuo Tatu ei ole saanut vielä leikkauskieltoa. Millä oikeudella se saa potilaan kasvot tuhota. En usko olevani ainoa, jolle se on tehnyt tuhotyön. Hänelle menoa en suosittele kenellekkään, edes pienempään toimenpiteseen. Pahaa jälkeä sai minulle aikaan leikkauksessa, mistä on nyt kulunut aikaa vähän reilut pari vuotta, leikkaus syksyllä 2011. Olin tuolloin 21-vuotias vain. En ole parantunut näistä kasvojen alueella olevista leikkausvaurioista edes tänäkään päivänä.

        Mitä sinulle on tehty?
        Mikä operaatio meni pieleen ja miten?


      • tintti9
        Tyttö 23v. kirjoitti:

        Älkää hyvät ihmiset menkö revityttämään itseänne koskaan tuolle ukolle. Teki nimittäin kamalat kasvovauriot minulle. Valitkaa paremmin, pätevämpi ja kokeneempi kirurgi, kuin tuo Tatu. Kumma, että tuo Tatu ei ole saanut vielä leikkauskieltoa. Millä oikeudella se saa potilaan kasvot tuhota. En usko olevani ainoa, jolle se on tehnyt tuhotyön. Hänelle menoa en suosittele kenellekkään, edes pienempään toimenpiteseen. Pahaa jälkeä sai minulle aikaan leikkauksessa, mistä on nyt kulunut aikaa vähän reilut pari vuotta, leikkaus syksyllä 2011. Olin tuolloin 21-vuotias vain. En ole parantunut näistä kasvojen alueella olevista leikkausvaurioista edes tänäkään päivänä.

        mikä operaatio tehdään 21-vee tytölle plastikkapuolella, kysyn vaan...


      • Tyttö 23v.
        tintti9 kirjoitti:

        mikä operaatio tehdään 21-vee tytölle plastikkapuolella, kysyn vaan...

        Niin kuin olen täällä moneen kertaan kirjoittanut, NIIN ARVENKORJAUS OLI KYSEESSÄ, ELI SUHTKOHT PIENI OPERAATIO, MIKÄ EI TÄLTÄ KIRURGILTA ONNISTU. ARPI ON OIKEALLA ALALEUASSANI, MIKÄ ON SIKSAKOITU, HYVIN SUURI, PAKSU JA ARPEEN AIHEUTETTU EPÄNORMAALI KIRISTYS. KADUTTAA, ETTÄ VALITSIN TATUN KIRURGIKSI. OLIN KOEKANIINI SELVÄSTI HÄNELLE, EI HOITAJAN MUKAANKAAN MUITA TÄLLAISIA SAMANKALTAISIA TAPAUKSIA OLLUT AIKAISEMMIN TATULLA, AINAKAAN TÄSSÄ SAIRAALASSA. ITSE KÄVIN TAMPEREEN MEHILÄISESSÄ. MINULLA EI OLLUT KYSEESSÄ MIKÄÄN KAUNEUSLEIKKAUS, VAAN KORJAUSLEIKKAUS, MIKÄ MENI VAAN HULLUMMAKSI JA TÄYSIN OJASTA ALLIKKOON. EN SUOSITTELE HÄNTÄ KIRURGIKSI.


    • missä totuus

      Kummallista, miten erilaisia kommentteja Tarkasta on täällä. Tuntuu, että joidenkin leikkaus on onnistunut valtavan hyvin ja joidenkin taas epäonnistunut täydellisesti.

      Herää kysymys, ovatko kaikki täällä olevat mielipiteet totta vai onko mukana paljonkin aivan keksittyjä juttuja?

      Olen itse harkitsemassa alakasvojen kohotusta ja juuri Tarkka on ollut yksi harkitsemiani kirurgeja. Ei oikein tiedä, mitä uskoa. Kasvot ovat aivan korvaamattoman arvokas osa itseä, joten leikkauksen pitäisi mennä nappiin.

      • nenä pilalla

        en suosittele ainakaan nenäleikkaukseen menemään.itse kävin ja muutoksesta tuli mitätön.ainoastaan sain tukkoisen ja epäsymmetrisen nenän.kiireinen mies.ennen leikkausta ei ollut katsonut kuvia mitä yhdessä olimme suunnitelleet muutettavaksi.


      • Vältä, kun vielä voit

        Jos haluat säilyttää kasvosi, jätä yksinkertaisesti menemättä tuolle poropeukalolle. Toheloi kasvoni anteeksiantamattomalla tavalla. Joka päivä on vaikea minulle asian takia. Ihmisten ilmoillakin häpeän tyrittyä leukaani, koska sitähän ei voi peitellä mitenkään. Perheenikin on hyvin surullisia kun tuo tohelo tarkan tatu pilasi elämäni. Olen miettinyt, että vien asioita eteenpäin, mutta olen ollut hyvin voimaton tekemään valituksia Valviraan ja Potilasvahinkolautakuntaan, aion ne tehdä joku päivä. Vielä jos et ole hänellä käynyt, vältä tämä minun kohtalo ja mene kokeneelle ja luotettavalle plastiikkakirurgille, jos on edes tarvetta mennä. En tiedä pystyykö ihotautilääkäri auttamaan minua, tai ylipäätään kukaan lääkäri korjaamaan enää tuon tohelon töppisormen jälkiä.


    • Tytteli.

      Minä en kyllä suosittele arpikorjaukseen menemistä hänelle. Tuloksena sain melkein 15cm pitkän suuren, ruman, kiristävän ja punaisen paksun z-muotoisen leikkausarven kasvoihini. Kasvoissani ja kehossani on myös pari muuta vanhempaa ja olematonta leikkausarpea arpikorjauksista (arpikorjaukset luomien poistoista) toisen plastiikkakirurgin leikkaamana ja tulos on täydellinen, ei näy juuri mitään, eikä kiristä. Nenänvarressakin pelkkä viiva. Ne paranivat hyvin ja nopeammin. Leikkaukset kyllä onnistuivatkin nappiin. Kirurgien leikkaustaidoissa on kyllä eroja, jotkut plastiikkakirurgit osaa leikata toisia paremmin ja leikkausarvista tulee todella siistit ja eivätkä kiristä mistään ja silloin ne paranevatkin usein melko näkymättömiin.

    • Loopp

      Leikkautin melko hiljattain pahasti murtuneen nenäni Tatulla ja tulos oli loistava. Hänellä on selkeästi silmää estetiikalle ja tuli sellainen olo, että hän halusi leikata kasvoilleni sopivan nenän. Todella mukava ja asiantuntevan oloinen mies muutenkin, suosittelen.

    • ei z

      Jotenkin tuntuu viestien samankaltaisuuksien vuoksi että tähän ketjuun on kirjoittanut vain kaksi(2) ihmistä toinen puolesta erityyppisine korjailuineen ja toinen tämä 21-23v vuotias z-arpi tyttö,joka kylläkin vaikuttaa valitettavast
      lievästi sanottuna häiriintyneeltä...Ota tästä sitten selkoa ja totuutta lääkärin kyvyistä.

      • kauneuskirurgiaa

        Näin valitettavasti varmaan on.Kuten sanottua, suomi on "vapaa maa " ja täällä saa haukkua toisen ammattitaitoa ilman todisteita.


      • Anonyymi

        Ei vaikuta häiriintyneeltä.
        Vaikuttaa vihaiselta.

        Viha syntyy pieleen menneen leikkauksen jälkeen siitä ettei leikkauksen tehnyt ota vastuuta teostaan ja koita auttaa henkilöä. Se voi olla esim. sellainen, että myöntää ettei tulos ole ihsn haluttu. Lisäksi tekijän tulisi ehdottaa henkilöä kuka arven voisi korjata. Hakea apua järjestöltä johon kuuluu.

        Mutta plastiikkakirurgia on julmaa. Usein uhrit jätetään yksin ja heitä haukutaan mielenterveyspotilaiksi. Kyllä ihminen masentuu, jos kasvoleikkaus on mennyt pieleen. Se on normaalia.

        Se ettei pieleen menneen leikkauksen jälkeen yritetä auttaa, on väärin. Plastiikkakirurgia on vielä lasten kengissä tältä osin.

        Itse uskon negatiiviset tarinat useinmiten. Niitä sattuu. Välillä jopa tahallisesti, mutta sellaisia toimijoita ei toivottavasti Suomessa ole.


    • palstaa lukeneena

      Oletkohan sama henkilö, joka on on aikaisemmissakin viesteissä haukkunut nuorta naista psyykkisistä häiriöistä yms.? Jotenkin uskon ennemmin tuon nimimerkillä tyttö23v viestejä. Kukaan ei varmaan tuollaisia kirjoittelisi muuten vaan, jos ei olisi totta. En itsekään haluaisi, että kirurgi pilaisi kasvoni, kukapa haluaisi. Voin vain kuvitella, kun nuori ihminen kyseessä. Ilmeisesti kyseessä on ollut arpikorjaus z plastialla, mikä ei ole siis onnistunut ? En yhtään ihmettele, sillä yleensä nuo kauneusleikkaukset kyllä epäonnistuu, kun katsoo nuita kuvia netistä, kuinka naiset ovat plastiikkakirurgialla kasvonsa pilanneet. En kyllä Tatulle uskaltaisi mennä kauneusleikkaukseen. Tuntuu kans minusta oudolta, että taas nuo onnistuneet operaatiot tuntuu niin tekaistuilta ja jonkun saman henkilön kirjoittamilta, niin samantyypisesti kirjoitettu, loistava tulos yms. ei nuo minua ainakaan vakuuta, että leikkauspöydälle asti uskaltaisin hänelle mennä.

    • totta vai ei ?

      Olisi hyvä saada kuvia todisteeksin piloille menneistä leikkauksista. Silloin tulisi selväksi mikä on totta ja mikä ei !!!

      • totuus julki

        Olen täysin samaa mieltä totta vai ei? -nimimerkin kanssa.


      • Onnistuneet myös!
        totuus julki kirjoitti:

        Olen täysin samaa mieltä totta vai ei? -nimimerkin kanssa.

        Kuvat myös julki onnistuneista leikkauksista. Voiko joku niitä näyttää myös? Ennen ja jälkeen operaation ja kertoa mitä on tehty. Tämähän olisi mielenkiintoista.


    • Loopp

      Epäilijöille suosittelisin käymään konsultaatiossa. Itsekin luin tämän ketjun ja kaiken muun mitä löysin, mutta päätös leikkauttaa kyseisellä kirurgilla syntyi kun kävin vastaanotolla. Tietenkin nuo epämääräiset viestit mietityttivät, mutta ne vaikuttivat häiriintyneiden ihmisten kirjoittamilta ja palaute oli pääosin positiivista. Tuskinpa mihinkään netissä kirjoitettuun voi täysin luottaa kuitenkaan, ja parhaimmatkin kirurgit voivat tehdä virheitä. Jos joku oikeasti vakava moka olisi sattunut, luulisin kyllä että ongelma olisi Suomessa ratkaistavissa potilaan eduksi.

      Menin leikkaukseen hyvillä mielin käytyäni konsultaatiossa ja tulos oli jopa parempi kuin mitä uskalsin toivoa. Mielestäni leikkausta harkitessa kannattaa myös ottaa huomioon miten kirurgin kanssa tulee toimeen muuten. Olimme samoilla linjoilla kaikesta alusta asti ja sen takia varmasti uskalsinkin lähteä leikkauttamaan itseäni. Olin alun perin ajatellut käydä vertailun vuoksi jonkun muunkin vastaanotolla, mutta loppujen lopuksi en kokenut sen olevan tarpeen.

      Itsestäni en ajatellut kuvia alkaa lähettämään, lähipiiri ja tutut tietävät ja se riittää. Oma onnistunut kokemukseni ei takaa kenellekään muulle hyvää tulosta. Käykää vaikka useamman eri kirurgin puheilla jos epäilyttää. Tunnen Ståhlbergilla leikkauttaneen ja hän oli myös erittäin tyytyväinen.

      • missä totuus

        Moikka Loopp! Millainen leikkaus sinulle tehtiin? Olen itse aikeissa teettää alakasvojen kohotuksen ja kuten aiemmin tässä ketjussa olen kirjoittanut, olen harkinnut Tarkkaa kirurgiksi.


      • Nenäleikattu

        Kävin tuossa hiljattain myös Tarkalla nenäleikkauksessa. Poistettiin nenänselässä ollut kyömy, kavennettiin nenänvartta ja pienennettiin nenänpäätä. Lopputulos oikein hyvä. Luonnollisen näköinen sirompi nenä kuin alkuperäinen. Töissä ei kukaan huomannut mitään kun palasin töihin! :) kaveri on käynyt Ståhlbergilla nenäleikkauksessa, myös hänellä lopputulos kaunis. Eli näitä kahta ainakin itse uskallan suositella neniä korjaamaan.


      • Joo o
        Nenäleikattu kirjoitti:

        Kävin tuossa hiljattain myös Tarkalla nenäleikkauksessa. Poistettiin nenänselässä ollut kyömy, kavennettiin nenänvartta ja pienennettiin nenänpäätä. Lopputulos oikein hyvä. Luonnollisen näköinen sirompi nenä kuin alkuperäinen. Töissä ei kukaan huomannut mitään kun palasin töihin! :) kaveri on käynyt Ståhlbergilla nenäleikkauksessa, myös hänellä lopputulos kaunis. Eli näitä kahta ainakin itse uskallan suositella neniä korjaamaan.

        Miten tänne voi kuvia laittaa esille?


      • Näin:
        Joo o kirjoitti:

        Miten tänne voi kuvia laittaa esille?

        Kuvan pitää olla saatavilla jossain muualla netissä ja sitten laitetaan vaan linkki sinne.


      • Niiiin
        Nenäleikattu kirjoitti:

        Kävin tuossa hiljattain myös Tarkalla nenäleikkauksessa. Poistettiin nenänselässä ollut kyömy, kavennettiin nenänvartta ja pienennettiin nenänpäätä. Lopputulos oikein hyvä. Luonnollisen näköinen sirompi nenä kuin alkuperäinen. Töissä ei kukaan huomannut mitään kun palasin töihin! :) kaveri on käynyt Ståhlbergilla nenäleikkauksessa, myös hänellä lopputulos kaunis. Eli näitä kahta ainakin itse uskallan suositella neniä korjaamaan.

        Tatuko se kalastelee potilaita näillä teksteillä ? :D Kuvia odotettais näytettäväksi täällä.


    • totta vai ei ?

      onko kukaan teistä ollu Tatulla rintojen kohotuksessa?

      • Huonot kokemukset

        Kusetus/mainospalsta. Ois pitäny valita kokeneempi Jukka K. plastiikkakirurgikseni. Turha haukkua totuuden kertojia täällä häiriintyneiksi.


      • Kyselisinpä
        Huonot kokemukset kirjoitti:

        Kusetus/mainospalsta. Ois pitäny valita kokeneempi Jukka K. plastiikkakirurgikseni. Turha haukkua totuuden kertojia täällä häiriintyneiksi.

        Mikä olisi sellainen palsta, johon vois niitä kuvia laittaa?


      • Näin se menee
        Kyselisinpä kirjoitti:

        Mikä olisi sellainen palsta, johon vois niitä kuvia laittaa?

        Voit laittaa kuviasi johonkin (ilmiaseenkin) kuvapalvelusivulle ja linkittää ne sitten tänne jos et muuta löydä.


      • miira1

        olen ollut ja ihan loistavaa jälkeä tulikin. turvotusta vielä ja toipumisprosessi kesken mutta nyt jo näkee että tulos on huippua. mulla on rinnat!!! Tatu Tarkka on todella ihmisystävällinen ja sympaattinen tyyppi! harvassa on tällaisia kirurgeja. tapaamisesta j'i todella hyvä fiilis, eikä ujostuttanut yhtään vaikka arasta asiasta olikin kyse. suosittelen!
        ehkä ei aina pitäisi mennä muiden mielipiteiden mukaan vaan käydä tapaamassa valitsemaansa kirurgia ja tehdä omat johtopäätökset. ja käydä vaikka konsultaatiossa useammalla


      • Paljon melua tyhjästä
        miira1 kirjoitti:

        olen ollut ja ihan loistavaa jälkeä tulikin. turvotusta vielä ja toipumisprosessi kesken mutta nyt jo näkee että tulos on huippua. mulla on rinnat!!! Tatu Tarkka on todella ihmisystävällinen ja sympaattinen tyyppi! harvassa on tällaisia kirurgeja. tapaamisesta j'i todella hyvä fiilis, eikä ujostuttanut yhtään vaikka arasta asiasta olikin kyse. suosittelen!
        ehkä ei aina pitäisi mennä muiden mielipiteiden mukaan vaan käydä tapaamassa valitsemaansa kirurgia ja tehdä omat johtopäätökset. ja käydä vaikka konsultaatiossa useammalla

        Kuka tahansa plastiikkakirurgi kai osaa silikonipallot laittaa. Ei mikään iso juttu. Tulos aina sama, ruma, muovinen ja luonnoton tulos isoilla arvilla höystettynä. Kaikkea myrkkyä sitä kehoonsa ja elimistöön työntääkin. Voi tätä nykymaailman menoa.


      • Nähty on
        Paljon melua tyhjästä kirjoitti:

        Kuka tahansa plastiikkakirurgi kai osaa silikonipallot laittaa. Ei mikään iso juttu. Tulos aina sama, ruma, muovinen ja luonnoton tulos isoilla arvilla höystettynä. Kaikkea myrkkyä sitä kehoonsa ja elimistöön työntääkin. Voi tätä nykymaailman menoa.

        Höpö kirurgi, ei osaa leikata. Puheet suuremmat, kuin taidot oikeasti onkaan.


    • Tarkka/ dextra

      viikko sitten kävin dextrassa laitattamassa silikonit itselleni. leikkaajana oli juuri Tatu Tarkka. tulos on jo nyt ihan huippu! aika lauta oli lähtökohta ja 330g laitettiin osittain lihaksen alle ja voin kyl kertoo että kyllähän näitä peilistä kummasti ihailee :D
      kipuja ja kiristelyjä oli 3 pv aikalailla mutta kyllä se sitten siitä alko helpottaa. olen erittäin tyytyväinen saamaani palveluun dextrassa alusta loppuun saakka. konsultaatiossa sairaanhoitaja oli ihan huippupätevä ja mukava. tunsin itseni tärkeäksi eikä ollenkaan tarvinnut hävetä asiaa. tuli niin hyvä fiilis jo konsultaatiossa. kirurgi oli myös erittäin mukava.leikkausajan sain suht nopeasti niin että se sopi aikatauluihini ja muuhun elämään.ei voi muuta kun peukuttaa hyvän palvelun puolesta.. ja mulla on nyt oikeesti rinnat

      • Voi ei!

        Kävinpä toissa päivänä näyttämässä Tarkan operoimaa arpea ihotautilääkärille ja hän totesi samantien, ettei tuolle kiristävälle pahanlaatuiselle arvelle voi yhtään mitään tehdä, sillä kudos on monesta ihokerroksesta pahoin vaurioitunut. Kortisonipiikin hän laittoi, mutta sanoi, ettei se tule tähän arpeen auttamaan. Hänkin ihmetteli miten oudosti arpi on siksakoitu ja kirrattu, on arven vetäytymää, kohoumaa, paukero, sekä muhkuroita arvessa. Tällaista sai Tarkka minulle aikaan. Leukani on aivan pilalla ulkoisesti ja toiminnallisesti, sillä arvessa kammottava kirraus ja kipu. Kolme vuotta on mennyt kohta tän kärsimyksen kanssa kamppailessa, eikä loppua näy, sillä en saa apua tähän mistään. Varokaa plastiikkakirurgisia leikkauksia ja varsinkin turhanpäiväisiä. Minulla piti olla arvenkorjaus, mutta siitä tulikin painajainen. Edellinen kirurgi teki kamalan hoitovirheen, jota lähdin korjaamaan, mutta kaikki menikin hullusti.


      • AK_Mariza
        Voi ei! kirjoitti:

        Kävinpä toissa päivänä näyttämässä Tarkan operoimaa arpea ihotautilääkärille ja hän totesi samantien, ettei tuolle kiristävälle pahanlaatuiselle arvelle voi yhtään mitään tehdä, sillä kudos on monesta ihokerroksesta pahoin vaurioitunut. Kortisonipiikin hän laittoi, mutta sanoi, ettei se tule tähän arpeen auttamaan. Hänkin ihmetteli miten oudosti arpi on siksakoitu ja kirrattu, on arven vetäytymää, kohoumaa, paukero, sekä muhkuroita arvessa. Tällaista sai Tarkka minulle aikaan. Leukani on aivan pilalla ulkoisesti ja toiminnallisesti, sillä arvessa kammottava kirraus ja kipu. Kolme vuotta on mennyt kohta tän kärsimyksen kanssa kamppailessa, eikä loppua näy, sillä en saa apua tähän mistään. Varokaa plastiikkakirurgisia leikkauksia ja varsinkin turhanpäiväisiä. Minulla piti olla arvenkorjaus, mutta siitä tulikin painajainen. Edellinen kirurgi teki kamalan hoitovirheen, jota lähdin korjaamaan, mutta kaikki menikin hullusti.

        Olet kirjoittanut tähän ketjuun nyt yli kahden vuoden ajan useilla eri nimimerkeillä tuota samaa soopaa.

        Olet oikeasti ammattiavun tarpeessa. Kärsit selvästi ahdistuksesta ja purat vihaasi tähän ja muihin ketjuihin.

        Et ole eläissäsi käynyt kirurgilla tai missään muuallakaan, mutta sinulle tuottaa tyydytystä trollailla joka paikkaan.

        Kun ahdistuksesi ja paha olosi ei ole parantunut yli kahden vuoden aikana, niin kannattaa oikeasti harkita lääkärille menoa.

        Käytöksesi ei ole normaalia aikuisen ihmisen käytöstä.


      • Tyttö24v.
        AK_Mariza kirjoitti:

        Olet kirjoittanut tähän ketjuun nyt yli kahden vuoden ajan useilla eri nimimerkeillä tuota samaa soopaa.

        Olet oikeasti ammattiavun tarpeessa. Kärsit selvästi ahdistuksesta ja purat vihaasi tähän ja muihin ketjuihin.

        Et ole eläissäsi käynyt kirurgilla tai missään muuallakaan, mutta sinulle tuottaa tyydytystä trollailla joka paikkaan.

        Kun ahdistuksesi ja paha olosi ei ole parantunut yli kahden vuoden aikana, niin kannattaa oikeasti harkita lääkärille menoa.

        Käytöksesi ei ole normaalia aikuisen ihmisen käytöstä.

        Kuules, kuka luulet olevasi? Et tiedä minusta mitään ja tulet kirjoittamaan tällaista minusta. Olet syyllistynyt väärän tiedon antamiseen minusta. Olen kertonut oman kokemukseni täällä ja omia tuntojani purannut , miten olen kärsinyt leikkauksen jälkeen. Minun ei sinulle tarvi todistella mitään. Eiköhän kirurgi tiedä, kuka täällä kirjoittaa. Minulla on sairaalan epikriisi ja kuitit, sekä kuvat ja tarvittaessa julkaisen ne näytille. Saan kirjoittaa täällä, jos haluan, sillä kaikki on totta ja minulle tapahtunutta. Jos levität minusta väärää tietoa, olet syyllistynyt väärän tiedon levittämiseen ja kunnialoukkaukseen.


      • Tyttö24v.
        Tyttö24v. kirjoitti:

        Kuules, kuka luulet olevasi? Et tiedä minusta mitään ja tulet kirjoittamaan tällaista minusta. Olet syyllistynyt väärän tiedon antamiseen minusta. Olen kertonut oman kokemukseni täällä ja omia tuntojani purannut , miten olen kärsinyt leikkauksen jälkeen. Minun ei sinulle tarvi todistella mitään. Eiköhän kirurgi tiedä, kuka täällä kirjoittaa. Minulla on sairaalan epikriisi ja kuitit, sekä kuvat ja tarvittaessa julkaisen ne näytille. Saan kirjoittaa täällä, jos haluan, sillä kaikki on totta ja minulle tapahtunutta. Jos levität minusta väärää tietoa, olet syyllistynyt väärän tiedon levittämiseen ja kunnialoukkaukseen.

        Viestissäsi kirjoitit minusta asioita, etten ole käynyt kirurgilla, tai missään muuallakaan, se oli väärän tiedon levittämistä julkisella palstalla ja kirjoitat minusta siihen sävyyn, kuin olisin joku sairas. Molemmat ovat väärän tiedon levitystä julkiselle palstalle ja kunnialoukkauksia. Olet täysin minulle ventovieras ihminen ja kirjoittelet mitä sattuu minusta. Suosittelen sinulle itsellesi psykologin ja psykiatrin juttusille menemistä.


      • Tyttö24v.
        Tyttö24v. kirjoitti:

        Viestissäsi kirjoitit minusta asioita, etten ole käynyt kirurgilla, tai missään muuallakaan, se oli väärän tiedon levittämistä julkisella palstalla ja kirjoitat minusta siihen sävyyn, kuin olisin joku sairas. Molemmat ovat väärän tiedon levitystä julkiselle palstalle ja kunnialoukkauksia. Olet täysin minulle ventovieras ihminen ja kirjoittelet mitä sattuu minusta. Suosittelen sinulle itsellesi psykologin ja psykiatrin juttusille menemistä.

        Lisäksi vielä keksit, että trollailen joka paikassa. Minun ei tarvitse trollailla, sillä kirjoitan vain totuuden kokemuksistani.


      • Tyttö24v.
        Tyttö24v. kirjoitti:

        Viestissäsi kirjoitit minusta asioita, etten ole käynyt kirurgilla, tai missään muuallakaan, se oli väärän tiedon levittämistä julkisella palstalla ja kirjoitat minusta siihen sävyyn, kuin olisin joku sairas. Molemmat ovat väärän tiedon levitystä julkiselle palstalle ja kunnialoukkauksia. Olet täysin minulle ventovieras ihminen ja kirjoittelet mitä sattuu minusta. Suosittelen sinulle itsellesi psykologin ja psykiatrin juttusille menemistä.

        Anteeksi vain, olen kyllä vain kirjoittanut tästä aiheesta palstoilla, totuuden omasta kokemuksestani. Mistä keksit näitä valheita minusta?


      • Tyttö24v.
        Tyttö24v. kirjoitti:

        Anteeksi vain, olen kyllä vain kirjoittanut tästä aiheesta palstoilla, totuuden omasta kokemuksestani. Mistä keksit näitä valheita minusta?

        Jos vielä levität valheellisia, keksittyjä juttuja minusta, pistän poliisin/asiantuntijat selvittämään viestin kirjoittajan.


      • mirah88
        Tyttö24v. kirjoitti:

        Jos vielä levität valheellisia, keksittyjä juttuja minusta, pistän poliisin/asiantuntijat selvittämään viestin kirjoittajan.

        Terve meininki.


      • da-capo 1
        Tyttö24v. kirjoitti:

        Kuules, kuka luulet olevasi? Et tiedä minusta mitään ja tulet kirjoittamaan tällaista minusta. Olet syyllistynyt väärän tiedon antamiseen minusta. Olen kertonut oman kokemukseni täällä ja omia tuntojani purannut , miten olen kärsinyt leikkauksen jälkeen. Minun ei sinulle tarvi todistella mitään. Eiköhän kirurgi tiedä, kuka täällä kirjoittaa. Minulla on sairaalan epikriisi ja kuitit, sekä kuvat ja tarvittaessa julkaisen ne näytille. Saan kirjoittaa täällä, jos haluan, sillä kaikki on totta ja minulle tapahtunutta. Jos levität minusta väärää tietoa, olet syyllistynyt väärän tiedon levittämiseen ja kunnialoukkaukseen.

        Voisitko vihdoinkin laittaa kuvia siitä arvestasi? En ole edellinen kirjoittaja.


      • AK_Maritzalle
        AK_Mariza kirjoitti:

        Olet kirjoittanut tähän ketjuun nyt yli kahden vuoden ajan useilla eri nimimerkeillä tuota samaa soopaa.

        Olet oikeasti ammattiavun tarpeessa. Kärsit selvästi ahdistuksesta ja purat vihaasi tähän ja muihin ketjuihin.

        Et ole eläissäsi käynyt kirurgilla tai missään muuallakaan, mutta sinulle tuottaa tyydytystä trollailla joka paikkaan.

        Kun ahdistuksesi ja paha olosi ei ole parantunut yli kahden vuoden aikana, niin kannattaa oikeasti harkita lääkärille menoa.

        Käytöksesi ei ole normaalia aikuisen ihmisen käytöstä.

        taidat ite laittaa koko ajan plussaa itsellesi. viestisi on sääntöjä rikkoava ja jonka voisi ilmoittaa ylläpidolle poistettavaksi.


      • Korjaus
        AK_Maritzalle kirjoitti:

        taidat ite laittaa koko ajan plussaa itsellesi. viestisi on sääntöjä rikkoava ja jonka voisi ilmoittaa ylläpidolle poistettavaksi.

        Viesti AK_Marizalle.


    • rahaajaa

      Plastiikkakirurgia on kauhean kallista suomessa, nytkun se arvonlisäverokin lisättiin. MInä olen nykyään siirtynyt Tiina Jylhän klinikalle ja viroon operaatioihin, siellä on paljon halvempaa ja tulokset yhtä hyviä kuin suomessakin

    • kortti<3

      Ei kannata mennä koko paikkaan. Jälki, toiminta ja kohtelu on asiakasta halveksuvaa ala-arvoista. Tästä Tarkasta en ole tietoinen niin en osaa sanoa siihen mitään.

      • Kokemuksia??

        Kertokaa kokemuksia Plastiikkakirurgi Kaarlo Ståhlbergista? Häntä on paljon kehuttu monella palstalla hyvästä ammattitaidosta ja leikkaustaidoista. Onko kokemuksia myös muista hyvistä konkari plastiikkakirurgeista? Esim. Nordström, Matti ja Timo Pakkanen, Lassila Kai jne. Kertokaa kokemuksenne.


      • Kyselisinpäs
        Kokemuksia?? kirjoitti:

        Kertokaa kokemuksia Plastiikkakirurgi Kaarlo Ståhlbergista? Häntä on paljon kehuttu monella palstalla hyvästä ammattitaidosta ja leikkaustaidoista. Onko kokemuksia myös muista hyvistä konkari plastiikkakirurgeista? Esim. Nordström, Matti ja Timo Pakkanen, Lassila Kai jne. Kertokaa kokemuksenne.

        kokemuksia hyvistä plastiikkakirurgeista. Onko kokemuksia plastiikkakirurgeista Minna Rautio, Jorma Rautio, Peter Lilius, Johan Löfgren, jne.? Mielellään Helsingin ja Oulun alueilta, mitkä sijaitsee pääradan varrella, mihin helposti pääsee junalla matkustamaan.


      • kovvoo hommoo
        Kokemuksia?? kirjoitti:

        Kertokaa kokemuksia Plastiikkakirurgi Kaarlo Ståhlbergista? Häntä on paljon kehuttu monella palstalla hyvästä ammattitaidosta ja leikkaustaidoista. Onko kokemuksia myös muista hyvistä konkari plastiikkakirurgeista? Esim. Nordström, Matti ja Timo Pakkanen, Lassila Kai jne. Kertokaa kokemuksenne.

        Matti pakkanen laittoi silikonit v.1989. Nyt pitäis poistaa ja pelottaa ne kamalat kivut. Olin silloin nuori ja ulkonäkökeskeinen. Nyt asiat eri tärkeysjärjestyksessä. En enää moisia laitattaisi. Hyvää jälkeä, luonnolliset, rintalihastaskuun asennettu. Miettikää tulevaisuuttannekin.


      • Tyytyväinen
        kovvoo hommoo kirjoitti:

        Matti pakkanen laittoi silikonit v.1989. Nyt pitäis poistaa ja pelottaa ne kamalat kivut. Olin silloin nuori ja ulkonäkökeskeinen. Nyt asiat eri tärkeysjärjestyksessä. En enää moisia laitattaisi. Hyvää jälkeä, luonnolliset, rintalihastaskuun asennettu. Miettikää tulevaisuuttannekin.

        Kai Lassila on huippupätevä plastiikkakirurgi. Olen aikoinaan käynyt silmien yläluomileikkauksessa hänellä ja tulos oli kyllä todella onnistunut ja tyytyväinen olen. Leikkausarvetkin olivat siistit ja paranivat hienosti, ettei jälkiä edes huomaa juurikaan. Luonnollinen ja kaunis lopputulos. Suuri kiitos hänelle. Elämä helpottui paljon, kun raskaat luomet eivät paina enää. Silmät avartui ja nuoreni.


      • Alansa huippu !
        Tyytyväinen kirjoitti:

        Kai Lassila on huippupätevä plastiikkakirurgi. Olen aikoinaan käynyt silmien yläluomileikkauksessa hänellä ja tulos oli kyllä todella onnistunut ja tyytyväinen olen. Leikkausarvetkin olivat siistit ja paranivat hienosti, ettei jälkiä edes huomaa juurikaan. Luonnollinen ja kaunis lopputulos. Suuri kiitos hänelle. Elämä helpottui paljon, kun raskaat luomet eivät paina enää. Silmät avartui ja nuoreni.

        Kai Lassila on alansa huippuja. Yksi parhaimmista plastiikkakirurgeista mitä tiedän. Erittäin ammattitaitoinen plastiikkakirurgi. Hänen palveluihin olen ollut erittäin tyytyväinen.


      • Harkinnassa1

        Onko lisää kokemuksia Tatu Tarkan tekemistä operaatioista?


      • Nainenxs
        Alansa huippu ! kirjoitti:

        Kai Lassila on alansa huippuja. Yksi parhaimmista plastiikkakirurgeista mitä tiedän. Erittäin ammattitaitoinen plastiikkakirurgi. Hänen palveluihin olen ollut erittäin tyytyväinen.

        Itsekin olin ensin menossa leikkaukseen Lassilalle, kunnes luin hänestä ikäviä asioita - jotka olivat luultavasti täysin aiheettomia, mutta en uskaltanut hänelle mennä. Sitten valitsin Tatun, koska hänestä ei silloin vielä löytynyt ikäviä juttuja.

        Tatu oli rauhallinen, asiantunteva ja erittäin taitavan oloinen, mutta ei vain oloinen, vaan myös teki tosi hyvän alakasvojen kohotuksen, josta olen tänne aiemmin kirjoittanutkin. Ihan varmasti menen hänelle toistekin, jos on tarvetta.

        Varmaan tiedättekin, että jokainen, jota näin haukutaan nimellä, voi halutessaan jättää poliisille tutkintapyynnön ja nostaa syytteen heitä kohtaan, jotka törkeästi häntä täällä haukkuvat. Asianomainen voi myös vaatia korvausta mahdollisista menetetyistä tuloista, sillä varmasti moni jättää hänelle menemättä näiden haukkujen vuoksi.

        Koska Tatu Tarkka on leikannut minut niin hyvin ja koska hän on ollut erittäin ystävällinen minua kohtaan, niin harkitsen, että lähetän tämän ketjun linkin hänelle, jotta hän voi halutessaan tehdä tutkintapyynnön poliisille.

        Kirjoittajan ip-tunnuksen mukaan hänet voidaan löytää ja asettaa syytteeseen.


      • Anonyymi
        Nainenxs kirjoitti:

        Itsekin olin ensin menossa leikkaukseen Lassilalle, kunnes luin hänestä ikäviä asioita - jotka olivat luultavasti täysin aiheettomia, mutta en uskaltanut hänelle mennä. Sitten valitsin Tatun, koska hänestä ei silloin vielä löytynyt ikäviä juttuja.

        Tatu oli rauhallinen, asiantunteva ja erittäin taitavan oloinen, mutta ei vain oloinen, vaan myös teki tosi hyvän alakasvojen kohotuksen, josta olen tänne aiemmin kirjoittanutkin. Ihan varmasti menen hänelle toistekin, jos on tarvetta.

        Varmaan tiedättekin, että jokainen, jota näin haukutaan nimellä, voi halutessaan jättää poliisille tutkintapyynnön ja nostaa syytteen heitä kohtaan, jotka törkeästi häntä täällä haukkuvat. Asianomainen voi myös vaatia korvausta mahdollisista menetetyistä tuloista, sillä varmasti moni jättää hänelle menemättä näiden haukkujen vuoksi.

        Koska Tatu Tarkka on leikannut minut niin hyvin ja koska hän on ollut erittäin ystävällinen minua kohtaan, niin harkitsen, että lähetän tämän ketjun linkin hänelle, jotta hän voi halutessaan tehdä tutkintapyynnön poliisille.

        Kirjoittajan ip-tunnuksen mukaan hänet voidaan löytää ja asettaa syytteeseen.

        Tatu on tehnyt minulle kulmakarvojen ja otsan kohotuksen. Jälki on aivan loistava. Tatu on miellyttävä ja rauhallinen lääkäri ja lisäksi monipuolinen osaaja. Itselläni lähtötilanteessa kulmat ja luomet roikkuivat silmien päällä ja jouduin nostamaan kulmia voimakkaasti, joka aiheutti syvät rypyt otsaan. Toipuminen sujui nopeasti ja tänä päivänä voin rehellisesti sanoa, että 10 vuotta lähti kasvoilta pois ja näkökenttä avartui. Arvet ovat siistit ja huomaamattomat. Olen ottanut myös pistoshoitoja Tatulta. Arvostan sitä, että hän tekee pienetkin toimenpiteet huolellisesti, lopputulos näissäkin loistava.


    • Ryttynaama

      Olipa kerrassaan mielenkiintoinen keskusteluketju niin puolesta kuin vastaan. Itse ryhdyin vasta leikkauksen jälkeen katsomaan netistä, että onko Tatu Tarkka oikea lääkäri ollenkaan, koska itse epäilin häntä valelääkäriksi. Kohotuksia ja implantteja hän tuntuu osaavan, mutta minullekin tuli hänen toimestaan kasvoihin varsinainen ryttykasa. Tikit olivat niin syvällä, ettei kaksi sairaanhoitajaa saaneet niitä pois, vaan tikkien poistoon piti varata aika lääkäriltä. Ja lopputulos siis erittäin huono.

      • 7475757

        Minkälainen toimenpide oli kyseessä? Ilmeisesti silmäluomileikkaukset hallitsee kuitenkin ihan hyvin...?


    • Nainenxs

      Koska Tatu Tarkka on leikannut minut niin hyvin ja koska hän on ollut erittäin ystävällinen minua kohtaan, niin harkitsen, että lähetän tämän ketjun linkin hänelle, jotta hän voi halutessaan tehdä tutkintapyynnön poliisille.

      Kirjoittajan ip-tunnuksen mukaan hänet voidaan löytää ja asettaa syytteeseen.

      • hohohoijaateitätaas

        Hoh,hoijaa taas teitä.
        Lähetäpä sinä ketju lääkärille. Sanonpa minä, että tuskin nää kiinnostaa niin kovasti asianomaista. Ainakin jos on oikea lääkäri kyseessä ja ns. puhtaat pussissa.
        Niin ja minä en ole millään tavoin hänen potilaansa, en edes tavannut häntä, huom!!


    • silmäluomet

      Miksi ette lähetä potilasasiamiehelle, Valviralle tietoa, jos olette tyytymättömiä
      Tatu Tarkan ammattitaidosta. Ei teidän valituksenne täällä auta mitään.
      Ihmisiä kaikki lääkäritkin ovat ja valitettavasti tapahtuu vahinkoja.
      Kaikista plastiikkakirurgeista löytyy moitteita näillä sivustoilla. Ei haukkuminen ja mollaaminen auta ketään, ei edes kirjoittajaa.
      Aurinkoista kesää kaikille ;-))))

    • tadam12

      Pakko nostaa tätä topikkia ylös että tietoa kansalle tulee. Täällä yksi Tatu Tarkan uhri. Korjaavalla kirurgialla pahennettu tilannetta ja vielä kertaalleen melkeinpä täysin tuhottu. Valitus tehty ja tuskin minkäänlaista korvausta on luonnollisesti tulossa vaikka syytä siihen todella olisi. Täydellisen surkea kirurgi kyseessä, hirveällä kiireellä yrittää juosta paikasta toiseen tuhoamassa ihmisten naamoja yms. Oikein hirvittää että tiedoissa lukee lasten plastiikkakirurgia, omaa lastani en tuolle veisi vaikka kuolemaa tekisi. Pakko varoittaa että älkää missään vaiheessa edes harkitsisi tälle kirurgille menemistä oli kyseessä todella pieni saatikka varsinkaan isompi operaatio. Seuraavaksi sitten etsitään semmoista kirurgia kuka tämän vaurion pystyy todella korjaamaan, todennäköisesti ei Suomesta osaavaa löydy.

    • Expl

      Kyllä ihmetyttää tämänkin palstan tekstit. Onko tosiaan yhden plastiikkakirurgin osalle sattunut näin paljon onnettomia nettiin kirjoittavia potilaita, vai olisiko kyseessä taas joku trollaus eteläisen naapurimaan järjestämänä, vai kateelliset alan yrittäjät kotimaassa.
      Tunnen kyseisen plastiikkakirurgin hyvin ja myös hänen kädenjälkensä. En voi mitenkään yhtyä noihin törkeisiin vihapuheisiin. Hän toimii Suomen Esteettiset Plastiikkakirurgit nettisivun mukaa Terveystalossa Tampereella ja Helsingissä. Ei ole toiminut enää vuosiin Siluetissa.
      Itse en epäröisi mennä vastaanotolleen. Tässä tapauksessa nomen est omen.

      • Anonyymi

        Kummallista tosiaan.
        On myös hyvin kummallista tuossa toisessa ketjussa, jossa uhri kertoo kenenkään nimiä mainitsematta plastiikkakirurgiaan liittyvästä ulkomailla tapahtuneesta tragediasta, kuinka häntä joku kiusaaja trollaa ja sanoo, että kuinka on psykiatrin tarpeessa.
        Plastiikkakirurgia on tabu, joka nostattaa vihat pintaan. Uhreja haukutaan niin klinikoiden henkilökunnan ja muiden ihmisten toimesta. Sairasta.

        Koreassa moni on riistänyt henkensä pilalle menneen leikkauksen takia.

        Tarkasta sellainen kokemus, että hän ei ole ainakaan rahanahne kirurgi ja leikkaa kaikkia, jotka häneltä apua hakevat. Plastiikkakirurgin pitää osata sanoa myös ei niille joita ei koe voivansa auttaa. Muuta en hänestä tiedä.


      • Anonyymi

        Olen samaa mieltä, vaikea uskoa todeksi. Itse olen käynyt Tatulla useissa toimenpiteissä ja samoin ystäväni. Tatu on erittäin arvostettu ja taitava sekä lisäksi hyvin sensitiivinen. Minulle tehdyt toimenpiteiden jälki on ollut luonnollinen ja arvet mitättömät, samaa olen kuullut muilta. Kannattaa kysellä aitoja suosituksia, eikä uskoa vihapuheita.


    • UlkopuolinenLukija

      Ongelma näissä ketjuissa on vähän Suomi24:sen päässä, eli vaikka järjestelmä tietää että kuinka monta kertaa eri nimimerkillä mutta samasta IP numerosta on kirjoitettu, niin mitään ei tehdä että trollit ja spämmääjät edes liputetaan esille.

      Selkeästi Tatulla on ollut 1-2 epäonnistunutta (odotuksiin nähden) operaatiota, josta henkilöt ovat eri sanakääntein tänne kirjoitelleet. Valitettavasti tilastollisesti pätevän kuvan muodostaminen tämän ketjun perusteella - tai ylipäätään lääkäreistä - ei liene mahdollista. Se on sääli sillä kaikki potilaat varmasti toivovat kohdalleen sitä asiantuntevinta hoitoa.

    • Anonyymi

      Todella huono kokemus, kyseessä oli luomen poisto. Puudutus ei onnistunut ja operaatio oli kivulias, haava tulehtui todella pahasti ja haavaa ei saatu enää kiinni, jatkohoito kaiken kaikkiaan yksityisellä hoidettiin huonosti. Käytännössä kaikki oli oman aktiivisuuden varassa. Lopulta päädyttiin tutun lääkärin kehoituksesta hakeutua pikaisesti julkiseen sairaanhoitoon päivystyksen kautta kirurgiselle osastolle, josta saatiin heti apua. Tilanne oli päässyt jo niin pitkälle, että pääsimme saman tien kirurgiselle osastolle, jossa lopulta hoito aloitettiin ja tulehdus saatiin hallintaan. Jäi suuri arpi näkyvään kohtaan, mutta olisi voinut käydä paljon pahemminkin. En voi suositella.

    • Anonyymi

      Tämän palstan ylläpiti trollaa täällä. Ei poista omaa vähättelevää viestiään, mutta ei kestä myöskään sen vastausta.
      Jätä jo nämä keskustelut rauhaan. Olet väärässä työssä, kun tulet vähättelemään toisten aitoja kokemuksia. Se ei ole sun tehtävä. Tän sivun tehtävä on jakaa aitoja kokemuksia, eikä niiden jakaneiden haukkuminen.

      "Ei auta kuule, jos sekopää on tuhonnut ihmisen.
      Sinua saattaisi auttaa psykiatri, kun noin yksinkertaisen kommentin lähetit.

      Aloituksessa ei haukuttu esimerkiksi jotakin suomalaista plastiikkakirurgia, eikä kenen muunkaan syyttömän nimi ollut jutussa, joten sinun viestisi on asiaton.

      Sinä olet todella yksinkertainen kirjoituksesi perusteella. Sairas sadistinen tyyppi. Olisit jättänyt vähättelevän kommenttisi kirjoittamatta typerys. En nyt viitsisi alkaa linkkaamaan sinulle tänne uutisointeja mitä muissa maissa lääkärien toimests on tapahtunut. Hekin kun ovst vain ihmisiä. Onneksi Suomessa kulttuuri enemmän tukee oikein toimimista, vaikka kaltaisesi kovasti yrittävät kampittaa totuuden kertomista.

      Pysy poissa aloituksista, joissa yrität vähätellä uhrin kokemusta, se osoittaa vain oman sekopäisyytesi."

    • Anonyymi

      Kävin vatsan arpikorjauksessa. Oli todella miellyttävä ja asiantunteva lääkäri, kertoi realistisesti mitä voidaan tehdä. Lopputulokseen olen erittäin tyytyväinen. Kympin arvoinen kokemus!

      • Anonyymi

        Missä paikassa kävit?


    • Anonyymi

      En suosittele, pilasi yläluomeni. Näköjään välillä onnistuu ja sitten töpeksii kunnolla.

      • Anonyymi

        Miten yläluomesi menivät pilalle?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten yläluomesi menivät pilalle?

        Molempiin silmäkulmiin jäi ylimääräistä ihoa. Toisen korjasi jälkeenpäin, siitä tulee ok, kunhan pitkä arpi häviää. Toisen luomen tikkaukset oli tehty erittäin leveästi ja silmäkulmassa sitten leveä ihokaistale oli keskeltä kiristetty tiukaksi. Parantui tähän asentoon ja aiheuttaa luomelle kuopan ja kaksi ihopaukamaa kiristyksen molemmin puolin.


    • Anonyymi

      Itse olisin halunnut yläluomiplastian. Päädyin TT:n konsultaatioon, kun alaluomeni aiemmin leikannut T Schröder oli koronan vuoksi tauolla.

      TT suositteli kuitenkin otsan kohotusta. Se alkoi kuulostaa hyvältä: samalla yläluomiongelma poistuisi ja botoxin käyttö otsassa vähenisi. Tulos oli mitäänsanomaton, luomiin ei vaikuttanut ollenkaan eikä avartanut katsetta. Ongelma ei niinkään arvet, vaan se että iho kiinnittyi kauttaaltaan epätasaisesti, ja nyt vasta botoksia kuluukin... En oikein suosittele.

      • Anonyymi

        T.T. ei välitä lopputuloksesta yhtään. Rupeaa tuntumaan siltä, että hän tekee tahallaan huonoa jälkeä, eikä siitä tule mitään sanktioita hänelle. Pyysin hänen jättämään kuoppaan ihollani täyteainetta. Hän lupasi näin tehdä. Ensin poisti kiinnikkeitä ihon alta neulalla ja aiheutti tietysti isot verenpurkaumat. Sitten siihen kohtaan täyteaine perään. Kun turvotukset ja mustelmat hävisivät täyteaine oli väärässä paikassa. Sen hän myöhemmin poisti.


    • Anonyymi

      Ei kannata antaa tehdä kasvoille ainakaan mitään. Aiheuttaa pysyviä esteettisiä vaurioita. Rahat ottaa kyllä, eikä palauta vaan saat maksaa lisää kun joudut korjauttamaan hänen tekemiä virheitä muualla.

    • Anonyymi

      Onko negatiiviset palautteet yhdeltä ja samalta ihmiseltä, jonka operaato epäonnistunut?

      • Anonyymi

        Niin hyvä kysymys? Vai onko positiiviset palautteet yhdeltä ja samalta henkilöltä, jolle leikkaus on onnistunut?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin hyvä kysymys? Vai onko positiiviset palautteet yhdeltä ja samalta henkilöltä, jolle leikkaus on onnistunut?

        Siinäpä miettimistä. Vaikuttaa negat samantyyppisiltä kirjoittelulta/kirjoittajalta??? Ymmärtää jos epäonnistunut, niin ei siitä helposti irti pääse ja tekee mieli palata aina asiaan vaikka täällä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siinäpä miettimistä. Vaikuttaa negat samantyyppisiltä kirjoittelulta/kirjoittajalta??? Ymmärtää jos epäonnistunut, niin ei siitä helposti irti pääse ja tekee mieli palata aina asiaan vaikka täällä.

        Usko mitä haluat uskoa.. ei se kiinnosta. Voit toki yrittää provosoida uhreja, jos saat tyydytystä kiusaamisesta. Minulla on omakohtaista kokemusta ja ketjun mukaan on muillakin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin hyvä kysymys? Vai onko positiiviset palautteet yhdeltä ja samalta henkilöltä, jolle leikkaus on onnistunut?

        Kalikka kalahti ja koira älähti. Harmi, että olet katkeroitunut.


    • Anonyymi

      Ottaa rahat ja pilaa kasvot. Laillista pahoinpitelyä

    • Anonyymi

      Tatu Tarkka suoritti useampi vuosi sitten minulle Mehiläisessä rasvaimun vatsaan ja samalla rasvan siirron rintoihin. Vatsa jäi epätasaiseksi, imi rasvaa vähemmän kuin mitä oli sovittu ja siirsi rasvaa liikaa rintojen sivulle. Kun kerroin tyytymättömyydestäni, hän kommentoi "ai haluat täydellisen vartalon". En suosittele!

    • Anonyymi

      Tein potilasvakuutuskeskukseen valituksen huonosti tehdystä yläluomileikkauksesta. Eli silmäkulmiin jäi rumat pahkurat. Toista Tarkka operoi uudelleen, vähän parani, ei tullut kuitenkaan hyväksi. Pyysin hinnan alennusta, ei käynyt. Tatun mukaan voi mennä vuosikin, että pahkurat häviää. Plastiikkakirurgi Kimmo Tanttula arvioi että ei ollut hoitovirhe. Sama lääkäri voisi kuulemma ilmaiseksi korjata pahkuroita. Että mennään näin lääkärin etu edellä. Pitäisi odottaa kuitenkin vuosi Tarkan mukaan että pahkurat lähtee? Kuka menee muutenkaan kerta toisensa jälkeen Plastiikkakirurgille jonka työn jälki ei ole hyvää?
      Miksi pitäisi mennä? Plastiikkakirurgien hyvä veli kerho toimii ainakin. Mitäs väliä lopputuloksesta, aina voi korjailla? No, molemmat silmäkulmat korjattu toisen lääkärin toimesta, että kaikki sinänsä hyvin. Kokemuksena Tatun toiminta oli järkyttävää.

    • Anonyymi

      Kävin alakasvojen kohotuksessa joitakin vuosia sitten TT operoitavana. Korvien eteen jäi huomattavat arvet, mitä yritti korjata ilmaiseksi. Lopputuloksena en voi pitää hiuksia poissa arpien päältä. Lakkalla täytyy kiinnittää hiukset arpien päälle ei kehtaa muuten mennä ulos.

      Ei ole hyvä eikä tarkka.

      En suosittele kenellekään!

    • Anonyymi

      Jaanpa minäkin oman kokemukseni.

      Minulle tehtiin otsan kohotus Tatu Tarkan toimesta. Päädyin leikkaukseen muutama vuosi sitten nelikymppisenä, kun halusin korjata kulmien epäsymmetriaa ja raskautta. Nyt kaduttaa etten vertaillut kirurgeja enemmän ja mennyt jollekin muulle.

      Lopputulos: Toisen silmän sisänurkan yläpuoli jäi kummallisesti lörpöttämään (ongelmaa ei ollut ennen leikkausta), tunsin puudutuksen läpi etäisesti kuinka sillä kohtaa raaputeltiin jotain kauemmin kuin toisella puolella. Silmä on herättänyt kysymyksiä muissa, että onko siihen osunut jotain ja onko se turvoksissa.

      Otsa parani kuopille eli arpeutui ihon alta/muodostui kiinnikkeitä. Kuopat korostuvat ilmeillessä todella häiritsevästi, niin olen sitten päätynyt ottamaan botoxia ensimmäistä kertaa elämässäni, joudun ottamaan sitä n. 5 kk välein varmaan loppuikäni.

      Pahinta kuitenkin on arvet jotka ovat venyneet yli sentin levyiseksi kammotuksiksi. Jälkeenpäin olen ymmärtänyt että tällöin ihoa on todennäköisesti poistettu liikaa, lisäksi ihonalaiset tikkaukset kudoksiin on tehty joko huolimattomasti tai väärin. Ilmeisesti kiireisimmät /suurpiirteisimmät kirurgit jättävät osan myös tekemättä kokonaan "turhina". Minulla oli tikkeinä harvat ja kiristävät mpeleet joiden kuva on piirtynyt iholle ikuisiksi ajoiksi. Joudun piilottelemaan arpia hiuksilla ja ikävöin hiusten kiinni laittamista.

      Kirurgi ehdotti kyllä korjausta. Puheissa olivat täyteaineet, arpikorjaus sekä hiustensiirto arpikohtiin. Hinnasta ei ollut puhetta vielä.
      Olen kuitenkin melko varma, että yleisesti ottaen ammattilaisten mielestä täyteaineet ovat otsaan huono idea, eikä niitä sinne suositella. Arpikorjaus taas on aika mahdoton tehdä kiristävään ihoon, poistaa jo valmiiksi kiristävää ihoa lisää, minusta aika huono idea. Hiustensiirrosta olen myös erittäin skeptinen, siirretyt hiukset kuolevat käytännössä aina jos ne istutetaan arpikudokseen.

      • Anonyymi

        Itsellä aivan epäonnistunut tulos myös. Kuoppia ja arpi leventynyt. Tosi epäluonnollinen tuloskaikki huommaa että kiristetty, kaduttaa että menin hänelle. Lupasi aivan jotain muuta. Rahat saatuaan ei enää vastaa mihinkään.


    • Anonyymi

      Aikamoisia kokemuksia ja ilmeisesti uusia hyväuskoisia ihmisiä menee hänen leikattavakseen jatkuvasti.

    Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 4 tuntia töitä kerran viikossa on naisen mukaan liian raskasta

      Tämä ei taija olls lieksalaine vaikka "tuntomerkkiin" perusteella nii vois eppäillä! 🤣 31-vuotias Maya ei kykene tekemä
      Lieksa
      66
      3163
    2. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      548
      3004
    3. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      37
      2225
    4. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      49
      1982
    5. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      120
      1815
    6. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      305
      1795
    7. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      9
      1572
    8. Kansaneläkkeiden maksu ulkomaille loppuu

      Hyvä homma! Yli 30 miljoonan säästö siitäkin. Toxia.
      Maailman menoa
      101
      1295
    9. Nainen, meistä tulisi maailman ihanin pari

      Mutta tosiasiat tosiasioina, on liian monta asiaa, jotka sotivat meidän yhteistä taivalta vastaan. Surulla tämän sanon,
      Ikävä
      63
      1208
    10. Ketä ammuttu ?

      Ketä sielä Juupajoela ammuttu ei kait mainemies alkanu amuskelemaan , , Kyösti H ?
      Juupajoki
      23
      1185
    Aihe