Olen syönyt verenpaineeseen Tenoblock 50mg 1/pv , mikä on lopetettu jo kolme vuotta sitten. Paineet alkoivat tulla normaaleiksi ilman lääkettä. Mutta minulle jäi vielä nesteenpoistoaine Diuramin mite 1tabl/pv. Nyt lääkäri käski lopettaa sen, muttei antanut ohjetta miten, koska olen syönyt sitä monta vuotta epäilen, että ei sitä tuosta noin vaan lopeteta vaan ”ajetaan hiljaa alaspäin” kunnes ollaan nollassa. Tietysti tämä lääkäri lähtee huomenna lomalle, joten en saa häntä mistään kiinni. Joten ajattelin kysäistä teiltä jos joku osaisi antaa mulle neuvoja.
Nesteenpoisto lääke
5
8403
Vastaukset
- oikeita
lekureita,,,ja jos ei niin ainahan sitä nyt maallikon sana on se oikea sana....
Käännyhän jonkun toisen lääkärin puoleen jos se oma jää lomalle!- stella23
Näihän mä teenkin, ihan jo nyt maanantaina. Menen oikein lääkärille, enkä minkään arvauskeskuksen lekurille.
- nesteen-
stella23 kirjoitti:
Näihän mä teenkin, ihan jo nyt maanantaina. Menen oikein lääkärille, enkä minkään arvauskeskuksen lekurille.
poistolääkkeen voi kyllä lopettaa ihan suoraan, sitä ei tarvitse mitenkään hiljalleen vähennellä. Jos pelkästään tuota kysyäksesi varasit lääkäriajan niin vähän hukkaan menee rahat, mutta ehkä sulla on sitten muitakin asioita sinne.
- kävelevä lääkekaappi
siitä ongelmaa tulevan vaikka sen nesteenpoistolääkkeen lopettaisit kertaheitolla.
Mutta jos nyt niin kauheasti pelkäät sen jotain ongelmia tuottavan niin puolita annos viikon ajan ja siitä taas puolita toisen viikon ajaksi ja sitten ei enää yhtään.
Sinun kannattaa kyllä seurata sitä verenpainettasi sillä sangen harvoin se pysyvästi katoaa. - Anonyymi
Ei kaikkia lääkkeitä tarvitse lopettaa pikkuhiljaa. Huohhhhh
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 938108
- 403912
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021916- 241380
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html331224Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,311109Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia12980Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53857Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31832Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v29797