Jumalan rakkaus

Hssu

JOS NOUDATATTE KÄSKYJÄNI, te pysytte minun rakkaudessani, niin kuin minä olen noudattanut Isäni käskyjä ja pysyn hänen rakkaudessaan.

Olen puhunut teille tämän, jotta teillä olisi MINUN ILONI SYDÄMESSÄNNE ja teidän ilonne tulisi täydelliseksi.
Minun käskyni on tämä: rakastakaa toisianne, NIIN KUIN MINÄ OLEN RAKASTANUT TEITÄ. Joh. 15:10-12

Te olette unontaneet tämän sanan, joka rohkaisee teitä kuin isä poikiaan:
- Älä väheksy, poikani, Herran kuritusta, älä masennu kun hän ojentaa sinua-
jota Herra rakastaa, sitä hän kurittaa, hän lyö jokaista, jonka pojakseen ottaa.
Teidän kärsimyksenne on kasvatusta: Jumala kohtelee teitä omina poikinaan. Onko sellaista poikaa, jota isä ei kurittaisi?
Jos te siis olette jääneet vaille kuritusta, josta kaikki muut ovat osansa saaneet, te olette äpäriä, ETTE LAILLISIA LAPSIA.
Hepr. 12:5-8

Rakkaus joka on Jumalasta eroaa siitä rakkaudesta mitä ihminen itsessään toisille välittää, joka on sitä kaiken hyväksyvää, totuudetonta rakkautta.

6

230

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • laiska,

      mene edes etsimään töitä hörhö.

      • Vastaan sinulle, että kummasti sinulla tuntuu tuota aikaa itselläsi olevan, aivankuin kyttäisit että pääsisit sanomaan aina tuota samaa. Ei taida sinullakaan työt painaa ja sanavarastokin on kohtalaisen suppea. Ei muuta.


      • tekee,
        Hssu kirjoitti:

        Vastaan sinulle, että kummasti sinulla tuntuu tuota aikaa itselläsi olevan, aivankuin kyttäisit että pääsisit sanomaan aina tuota samaa. Ei taida sinullakaan työt painaa ja sanavarastokin on kohtalaisen suppea. Ei muuta.

        mutta sinä olet raamatun taakse piiloutuva yhteiskunnan loinen, kuka yrittää hyötyä minunkin maksamista verorahoista, MENE LUUSERI TÖIHIN!!!!!!!!


      • Puheenvuoro
        tekee, kirjoitti:

        mutta sinä olet raamatun taakse piiloutuva yhteiskunnan loinen, kuka yrittää hyötyä minunkin maksamista verorahoista, MENE LUUSERI TÖIHIN!!!!!!!!

        ...luulin tulleeni Raamattupalstalle,
        mutta täällähän haukutaan oikein olan takaa
        työttömiä.
        olen itsekin sellainen,syyttä.
        Myös maksanut veromarkkoja,joita nyt
        kulutan "kroisosmaisesti"eläen.
        Varotaan vain,ettei itse pudota siihen
        kuoppaan,työtä jos on,saa kiitellä.
        Tai anna sitten toisille.(työpaikkasi)
        Eihän Hessun puheet tätä asiaa sivunneet,
        ei ole kiva lukea,että haukut noin.


    • VAARALLISTA langeta IHMISRAKKAUDEN, IHMISSÄÄLIN
      mukaan vaeltamaan sillä SILLOIN SYRJÄYTETÄÄN JUMALAN
      TOTUUS ja näin se TODELLINEN RAKKAUS.

      Siksi aloituksenkin laitoin EKSYTYS ON SIELLÄ MISSÄ
      SEN VÄHITEN LUULISI OLEVAN. Ja siksipä JEESUS EI
      turhaan sanonut VIELÄKIN MINÄ SANON VALVOKAA.

    • Hyvä kirjoitus,Hessu.

      Jumalan siunausta sinulle, veli!!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1313
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      833
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      640
    4. 50
      567
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      11
      481
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      454
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      149
      408
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      387
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      174
      372
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      368
    Aihe