JOS NOUDATATTE KÄSKYJÄNI, te pysytte minun rakkaudessani, niin kuin minä olen noudattanut Isäni käskyjä ja pysyn hänen rakkaudessaan.
Olen puhunut teille tämän, jotta teillä olisi MINUN ILONI SYDÄMESSÄNNE ja teidän ilonne tulisi täydelliseksi.
Minun käskyni on tämä: rakastakaa toisianne, NIIN KUIN MINÄ OLEN RAKASTANUT TEITÄ. Joh. 15:10-12
Te olette unontaneet tämän sanan, joka rohkaisee teitä kuin isä poikiaan:
- Älä väheksy, poikani, Herran kuritusta, älä masennu kun hän ojentaa sinua-
jota Herra rakastaa, sitä hän kurittaa, hän lyö jokaista, jonka pojakseen ottaa.
Teidän kärsimyksenne on kasvatusta: Jumala kohtelee teitä omina poikinaan. Onko sellaista poikaa, jota isä ei kurittaisi?
Jos te siis olette jääneet vaille kuritusta, josta kaikki muut ovat osansa saaneet, te olette äpäriä, ETTE LAILLISIA LAPSIA.
Hepr. 12:5-8
Rakkaus joka on Jumalasta eroaa siitä rakkaudesta mitä ihminen itsessään toisille välittää, joka on sitä kaiken hyväksyvää, totuudetonta rakkautta.
Jumalan rakkaus
6
221
Vastaukset
- laiska,
mene edes etsimään töitä hörhö.
Vastaan sinulle, että kummasti sinulla tuntuu tuota aikaa itselläsi olevan, aivankuin kyttäisit että pääsisit sanomaan aina tuota samaa. Ei taida sinullakaan työt painaa ja sanavarastokin on kohtalaisen suppea. Ei muuta.
- tekee,
Hssu kirjoitti:
Vastaan sinulle, että kummasti sinulla tuntuu tuota aikaa itselläsi olevan, aivankuin kyttäisit että pääsisit sanomaan aina tuota samaa. Ei taida sinullakaan työt painaa ja sanavarastokin on kohtalaisen suppea. Ei muuta.
mutta sinä olet raamatun taakse piiloutuva yhteiskunnan loinen, kuka yrittää hyötyä minunkin maksamista verorahoista, MENE LUUSERI TÖIHIN!!!!!!!!
- Puheenvuoro
tekee, kirjoitti:
mutta sinä olet raamatun taakse piiloutuva yhteiskunnan loinen, kuka yrittää hyötyä minunkin maksamista verorahoista, MENE LUUSERI TÖIHIN!!!!!!!!
...luulin tulleeni Raamattupalstalle,
mutta täällähän haukutaan oikein olan takaa
työttömiä.
olen itsekin sellainen,syyttä.
Myös maksanut veromarkkoja,joita nyt
kulutan "kroisosmaisesti"eläen.
Varotaan vain,ettei itse pudota siihen
kuoppaan,työtä jos on,saa kiitellä.
Tai anna sitten toisille.(työpaikkasi)
Eihän Hessun puheet tätä asiaa sivunneet,
ei ole kiva lukea,että haukut noin.
VAARALLISTA langeta IHMISRAKKAUDEN, IHMISSÄÄLIN
mukaan vaeltamaan sillä SILLOIN SYRJÄYTETÄÄN JUMALAN
TOTUUS ja näin se TODELLINEN RAKKAUS.
Siksi aloituksenkin laitoin EKSYTYS ON SIELLÄ MISSÄ
SEN VÄHITEN LUULISI OLEVAN. Ja siksipä JEESUS EI
turhaan sanonut VIELÄKIN MINÄ SANON VALVOKAA.Hyvä kirjoitus,Hessu.
Jumalan siunausta sinulle, veli!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen kokki autossa kammottavan kuoleman sähköauto-Teslan syttyessä tuleen.
https://www.is.fi/autot/art-2000011652873.html Näin vaarallisia sähköautopalot voivat olla.704908Persuja ei aluevaltuustoissa näy
Ei tunnu persuja paljon paikalliset asiat kiinnostavan, vaan ainoastaan ulkomaalaiset, joku Israel ja Trumpin fanitus.113349Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni
Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j202592Kerro kaivattusi nimi tai nimikirjaimet
🌠 Tähdenlento! Kirjoittamalla kaivattusi nimen tai nimikirjaimet tähän, saattaa toiveesi toteutua.571675- 471556
Tämmönen höpsö
Höpönassu mä olen. En mikään erikoinen…hölötän välillä ihan levottomia. Tykkäisit varmasti jos olisin siellä sun vieress441336- 941302
Alkuvuodesta poistuu työttömyyskorvaus kaikilta joilla on säästössä rahaa
Tippuu korvaukselta iso määrä työttömiä.2171047Hiljaisuus
Tarkoittaa välinpitämättömyyttä, henkistä väkivaltaa ja kiusaamista. Olet valinnut hiljaisuuden.71985IS Viikonloppu 29.-30.11.2025
Antti Skytältä 3-tasoinen ristikko. Pääkuvassa on harhauttava elementti, mikä saattaa hidastaa myös muiden kuin minun ra51875