WOW!!!

niinno

Näin monta idioottia vapaana!
Näin paljon ihmisiä jolla ei ole hyöty käyttöä koneelleen!
OHO

10

1135

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tuollaisiin kyrpiintynyt

säälittävä reppana poissa näiltä sivuilta. Hyötykäyttöäkin on sitten yhdyssana. Kaiva mieltäsi kehittäviä kirjoja (ei Myrkky) esiin. Tai mene pokemon-sivuille, vitun sähköpää!

• Niinno

Heh, näköjään ei paljoa vaadittu kun joku idiootti tulee kertomaan minun olleen oikeassa. :)

Oi anteeksi, en tiennyt että et ymmärrä mitä hyötykäyttö tarkoittaa ilman että se olisi kirjoitettu yhteen!

• Niinno=idiootti
        Niinno kirjoitti:

Heh, näköjään ei paljoa vaadittu kun joku idiootti tulee kertomaan minun olleen oikeassa. :)

Oi anteeksi, en tiennyt että et ymmärrä mitä hyötykäyttö tarkoittaa ilman että se olisi kirjoitettu yhteen!

Ääliö - ei yhdyssanoja kirjoiteta yhteen vain sen takia, että niitä ei muuten ymmärrettäisi. Kieleen kuin kieleen pätevät tietyt säännöt ja sillä hyvä.
        Ymmärtäähän voi vaikka minkälaista sössöä. Jos suomalaiselle sönkkää "Olla minulle nimi Pekka", niin kyllä se tajuaa mistä on kyse.
        Eli älä Niinno kirjoittele tänne kun et kerran osaa kirjoittaa.

• niinno
        Niinno=idiootti kirjoitti:

Ääliö - ei yhdyssanoja kirjoiteta yhteen vain sen takia, että niitä ei muuten ymmärrettäisi. Kieleen kuin kieleen pätevät tietyt säännöt ja sillä hyvä.
        Ymmärtäähän voi vaikka minkälaista sössöä. Jos suomalaiselle sönkkää "Olla minulle nimi Pekka", niin kyllä se tajuaa mistä on kyse.
        Eli älä Niinno kirjoittele tänne kun et kerran osaa kirjoittaa.

Mielestäni sinä olet selvä idiootti, tai ainakin tuon yhdyssana jutun suhteen vieläpä huumoria ymmärtämätön.
        Ainakin tuon reaktion perusteella sinä et taida ainakaan ymmärtää mainitsemiasikaan sanoja!
        Kirjoituksen osaaminen on muutakin kun tietyt säänöt, kyse on myös sen sisällöstä, jota sinulla ei ole.
        Tyhmyytesi kun kerran tunnetaan, niin pidät varmaan myös nimimerkkiänikin ihan oikeana nimenä.
        No minkäs sinä sille voit.

• niinno=megaidiootti
        niinno kirjoitti:

Mielestäni sinä olet selvä idiootti, tai ainakin tuon yhdyssana jutun suhteen vieläpä huumoria ymmärtämätön.
        Ainakin tuon reaktion perusteella sinä et taida ainakaan ymmärtää mainitsemiasikaan sanoja!
        Kirjoituksen osaaminen on muutakin kun tietyt säänöt, kyse on myös sen sisällöstä, jota sinulla ei ole.
        Tyhmyytesi kun kerran tunnetaan, niin pidät varmaan myös nimimerkkiänikin ihan oikeana nimenä.
        No minkäs sinä sille voit.

Yhdyssanajuttukin on yhdyssana!

Sitäs sait lällälläääääää!

• Yhtymäsana
        niinno=megaidiootti kirjoitti:

kehittävä riita teillä!

• Niinno
        niinno=megaidiootti kirjoitti:

Tiedätkö mitä?
        Teit itsesi jälleen naurettavaksi!

• Niinno
        Yhtymäsana kirjoitti:

kehittävä riita teillä!

..Olet oikeassa, täytynee välttää idiooteille juttelemista, kehittyy näitä hassuja tilanteita.

• aikaa on vaikka muille jakaa..

olet kuule nyt asian niinsanotussa ytimessä..kyllä tämä on kertakaikkiaan turhinta ajanvietettä mitä hyppytunneilla voi tehdä..mutta,eipä sen luulis lopulta sua haittaavan..maailma on loppujen lopuks muutenkin aika tylsä ja sisäänpäinkääntynyt paikka..?okei,muthauskaapäivänjatkoajaloppuelämäämoi!!

• Kenellä sitä aikaa on

sitten sinäkin rustaaman tämän viestin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli

Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei
      Kauhava
      198
      6938
    2. Ootko rakastunut?

Kerro pois nyt
      Ikävä
      159
      2046
    3. Onhan sulla nainen parempi mieli

Nyt? Ainakin toivon niin.
      Ikävä
      113
      1688
    4. Ujosteletko tosissaan vai mitä oikeen

Himmailet???? Mitä pelkäät?????
      Ikävä
      51
      1390
    5. Suureksi onneksesi on myönnettävä

Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️
      Ikävä
      55
      1248
    6. Möykkähulluus vaati kuolonuhrin

Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢
      Kauhava
      50
      1108
    7. Älä mies pidä mua pettäjänä

En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu
      Ikävä
      100
      1074
    8. Reeniähororeeniä

Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?
      Kouvola
      7
      1006
    9. Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.

Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan
      Maailman menoa
      253
      961
    10. Kävit nainen näemmä mun

Facessa katsomassa....
      Ikävä
      41
      939
    Aihe