Näin monta idioottia vapaana!
Näin paljon ihmisiä jolla ei ole hyöty käyttöä koneelleen!
OHO
WOW!!!
10
1134
Vastaukset
- tuollaisiin kyrpiintynyt
säälittävä reppana poissa näiltä sivuilta. Hyötykäyttöäkin on sitten yhdyssana. Kaiva mieltäsi kehittäviä kirjoja (ei Myrkky) esiin. Tai mene pokemon-sivuille, vitun sähköpää!
- Niinno
Heh, näköjään ei paljoa vaadittu kun joku idiootti tulee kertomaan minun olleen oikeassa. :)
Oi anteeksi, en tiennyt että et ymmärrä mitä hyötykäyttö tarkoittaa ilman että se olisi kirjoitettu yhteen! - Niinno=idiootti
Niinno kirjoitti:
Heh, näköjään ei paljoa vaadittu kun joku idiootti tulee kertomaan minun olleen oikeassa. :)
Oi anteeksi, en tiennyt että et ymmärrä mitä hyötykäyttö tarkoittaa ilman että se olisi kirjoitettu yhteen!Ääliö - ei yhdyssanoja kirjoiteta yhteen vain sen takia, että niitä ei muuten ymmärrettäisi. Kieleen kuin kieleen pätevät tietyt säännöt ja sillä hyvä.
Ymmärtäähän voi vaikka minkälaista sössöä. Jos suomalaiselle sönkkää "Olla minulle nimi Pekka", niin kyllä se tajuaa mistä on kyse.
Eli älä Niinno kirjoittele tänne kun et kerran osaa kirjoittaa. - niinno
Niinno=idiootti kirjoitti:
Ääliö - ei yhdyssanoja kirjoiteta yhteen vain sen takia, että niitä ei muuten ymmärrettäisi. Kieleen kuin kieleen pätevät tietyt säännöt ja sillä hyvä.
Ymmärtäähän voi vaikka minkälaista sössöä. Jos suomalaiselle sönkkää "Olla minulle nimi Pekka", niin kyllä se tajuaa mistä on kyse.
Eli älä Niinno kirjoittele tänne kun et kerran osaa kirjoittaa.Mielestäni sinä olet selvä idiootti, tai ainakin tuon yhdyssana jutun suhteen vieläpä huumoria ymmärtämätön.
Ainakin tuon reaktion perusteella sinä et taida ainakaan ymmärtää mainitsemiasikaan sanoja!
Kirjoituksen osaaminen on muutakin kun tietyt säänöt, kyse on myös sen sisällöstä, jota sinulla ei ole.
Tyhmyytesi kun kerran tunnetaan, niin pidät varmaan myös nimimerkkiänikin ihan oikeana nimenä.
No minkäs sinä sille voit. - niinno=megaidiootti
niinno kirjoitti:
Mielestäni sinä olet selvä idiootti, tai ainakin tuon yhdyssana jutun suhteen vieläpä huumoria ymmärtämätön.
Ainakin tuon reaktion perusteella sinä et taida ainakaan ymmärtää mainitsemiasikaan sanoja!
Kirjoituksen osaaminen on muutakin kun tietyt säänöt, kyse on myös sen sisällöstä, jota sinulla ei ole.
Tyhmyytesi kun kerran tunnetaan, niin pidät varmaan myös nimimerkkiänikin ihan oikeana nimenä.
No minkäs sinä sille voit.Yhdyssanajuttukin on yhdyssana!
Sitäs sait lällälläääääää! - Yhtymäsana
niinno=megaidiootti kirjoitti:
Yhdyssanajuttukin on yhdyssana!
Sitäs sait lällälläääääää!kehittävä riita teillä!
- Niinno
niinno=megaidiootti kirjoitti:
Yhdyssanajuttukin on yhdyssana!
Sitäs sait lällälläääääää!Tiedätkö mitä?
Teit itsesi jälleen naurettavaksi! - Niinno
Yhtymäsana kirjoitti:
kehittävä riita teillä!
..Olet oikeassa, täytynee välttää idiooteille juttelemista, kehittyy näitä hassuja tilanteita.
- aikaa on vaikka muille jakaa..
olet kuule nyt asian niinsanotussa ytimessä..kyllä tämä on kertakaikkiaan turhinta ajanvietettä mitä hyppytunneilla voi tehdä..mutta,eipä sen luulis lopulta sua haittaavan..maailma on loppujen lopuks muutenkin aika tylsä ja sisäänpäinkääntynyt paikka..?okei,muthauskaapäivänjatkoajaloppuelämäämoi!!
- Kenellä sitä aikaa on
sitten sinäkin rustaaman tämän viestin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ihana on nähdä edes ohimennen
Mitenköhän mies sua voisi lähestyä❤️? Oon lääpälläni suhun mutta en uskalla lähestyä vaikka vilkuilet ja huomaan että su17410772- 785455
Mies, mua jotenkin kiinnostaa
Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?1495032Aamu on aina iltaa viisaampi.
Hyvää huomenta rakas. Ajattelen sinua taas ja yritän keksiä keinoja luoksesi. Satuttaa, kun unohdan sinua joka päivä ene234192Moi kuumis.
Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.433992Juuri sinut kainaloon haluaisin nyt
Sydän sykkii vain sinulle Sinä olet se jota kaipaan Sinä olet se josta uneksin Jos sinun rinnallesi jäädä saan Tän koko363863Saattaisimme olla yhdessä
Vaarallinen yhdistelmä. Käsitin, että meillä molemmilla on samanlaista historiaa... Siitä huolimatta haluaisin kokeilla383668- 483343
Milloin olisi sinun ja kaivattusi
Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?473299- 753213