Näin monta idioottia vapaana!
Näin paljon ihmisiä jolla ei ole hyöty käyttöä koneelleen!
OHO
WOW!!!
10
1135
Vastaukset
- tuollaisiin kyrpiintynyt
säälittävä reppana poissa näiltä sivuilta. Hyötykäyttöäkin on sitten yhdyssana. Kaiva mieltäsi kehittäviä kirjoja (ei Myrkky) esiin. Tai mene pokemon-sivuille, vitun sähköpää!
- Niinno
Heh, näköjään ei paljoa vaadittu kun joku idiootti tulee kertomaan minun olleen oikeassa. :)
Oi anteeksi, en tiennyt että et ymmärrä mitä hyötykäyttö tarkoittaa ilman että se olisi kirjoitettu yhteen! - Niinno=idiootti
Niinno kirjoitti:
Heh, näköjään ei paljoa vaadittu kun joku idiootti tulee kertomaan minun olleen oikeassa. :)
Oi anteeksi, en tiennyt että et ymmärrä mitä hyötykäyttö tarkoittaa ilman että se olisi kirjoitettu yhteen!Ääliö - ei yhdyssanoja kirjoiteta yhteen vain sen takia, että niitä ei muuten ymmärrettäisi. Kieleen kuin kieleen pätevät tietyt säännöt ja sillä hyvä.
Ymmärtäähän voi vaikka minkälaista sössöä. Jos suomalaiselle sönkkää "Olla minulle nimi Pekka", niin kyllä se tajuaa mistä on kyse.
Eli älä Niinno kirjoittele tänne kun et kerran osaa kirjoittaa. - niinno
Niinno=idiootti kirjoitti:
Ääliö - ei yhdyssanoja kirjoiteta yhteen vain sen takia, että niitä ei muuten ymmärrettäisi. Kieleen kuin kieleen pätevät tietyt säännöt ja sillä hyvä.
Ymmärtäähän voi vaikka minkälaista sössöä. Jos suomalaiselle sönkkää "Olla minulle nimi Pekka", niin kyllä se tajuaa mistä on kyse.
Eli älä Niinno kirjoittele tänne kun et kerran osaa kirjoittaa.Mielestäni sinä olet selvä idiootti, tai ainakin tuon yhdyssana jutun suhteen vieläpä huumoria ymmärtämätön.
Ainakin tuon reaktion perusteella sinä et taida ainakaan ymmärtää mainitsemiasikaan sanoja!
Kirjoituksen osaaminen on muutakin kun tietyt säänöt, kyse on myös sen sisällöstä, jota sinulla ei ole.
Tyhmyytesi kun kerran tunnetaan, niin pidät varmaan myös nimimerkkiänikin ihan oikeana nimenä.
No minkäs sinä sille voit. - niinno=megaidiootti
niinno kirjoitti:
Mielestäni sinä olet selvä idiootti, tai ainakin tuon yhdyssana jutun suhteen vieläpä huumoria ymmärtämätön.
Ainakin tuon reaktion perusteella sinä et taida ainakaan ymmärtää mainitsemiasikaan sanoja!
Kirjoituksen osaaminen on muutakin kun tietyt säänöt, kyse on myös sen sisällöstä, jota sinulla ei ole.
Tyhmyytesi kun kerran tunnetaan, niin pidät varmaan myös nimimerkkiänikin ihan oikeana nimenä.
No minkäs sinä sille voit.Yhdyssanajuttukin on yhdyssana!
Sitäs sait lällälläääääää! - Yhtymäsana
niinno=megaidiootti kirjoitti:
Yhdyssanajuttukin on yhdyssana!
Sitäs sait lällälläääääää!kehittävä riita teillä!
- Niinno
niinno=megaidiootti kirjoitti:
Yhdyssanajuttukin on yhdyssana!
Sitäs sait lällälläääääää!Tiedätkö mitä?
Teit itsesi jälleen naurettavaksi! - Niinno
Yhtymäsana kirjoitti:
kehittävä riita teillä!
..Olet oikeassa, täytynee välttää idiooteille juttelemista, kehittyy näitä hassuja tilanteita.
- aikaa on vaikka muille jakaa..
olet kuule nyt asian niinsanotussa ytimessä..kyllä tämä on kertakaikkiaan turhinta ajanvietettä mitä hyppytunneilla voi tehdä..mutta,eipä sen luulis lopulta sua haittaavan..maailma on loppujen lopuks muutenkin aika tylsä ja sisäänpäinkääntynyt paikka..?okei,muthauskaapäivänjatkoajaloppuelämäämoi!!
- Kenellä sitä aikaa on
sitten sinäkin rustaaman tämän viestin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1986938- 1592046
- 1131688
- 511390
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️551248Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢501108Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu1001074Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?71006Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan253961- 41939