Kokoomuksen puheenjohtaja Jyrki Katainen vaatii, että hallituksessa pitäisi päättää kahden uuden ydinvoimalan rakentamisesta. Katainen on tässä täysin oikeassa.
Ydinvoima on ympäristöystävällisin energian tuotantomuoto ja ilman sitä Suomi ei pysty täyttämään erilaisten ilmastosopimusten velvoitteita kasvihuonekaasujen vähentämisestä.
Kaikkien pekkaroijien äiti Mauri Pekkarinen miettii vain iltalypsyjä ja tyrmäsi Katainen rakentavan ehdotuksen tuoreeltaan. KEPUssa ajatellaan, että jos lisäydinvoimaa ei rakenneta, KEPU pystyy suhmuroimaan maajusseille lisää etuja mm. puulla yms. tuotettavalla energialla.
KEPUssa ei ajatella Suomen etua. KEPU ajattelee vain ja ainoastaan maajussien etujen maksimointia.
Lisäydinvoiman avulla Suomi olisi riippumaton yhä arvaamattomammaksi käyvän Venäjän energiasta. Suomesta löytyy mm. uraania omasta takaa.
KEPU pihalla ydinvoima-asiassa
1
96
Vastaukset
- YLINVOIMAA
ENSIN TÄYTTYY SAADA TÄMÄ 5 YLINVOIMALAITOS KUNNOLLA TEHTYÄ.JA SEN JÄLKEEN KATSOA SEURAAVAA LAITOSTA JOS ON TARVE RAKENTAA.VAIKKA SUOMESSA RAKENNETAISIIN 10 YLIVOIMALAITOKSIA NIIN EI PIENI SUOMI PELASTA KASVIHUONEILMIÖTÄ SE ON TOTUUS P.S SUURIMMAT SAATUTTAJAT OVAT KIINA VENÄJÄ YHDYSVALLAT JA KAIKKI KEHITYSMAAT JOIHIN EU-MAAT VIEVÄT KAIKKI SELLAISET TYÖT JOTKA ON KIELLETTY EU-ALUEELLA...ETTÄ SE SIITÄ ILMASTOSOPIMUKSESTA...AINA NAURAN KUN PUHUTTAAN KASVIHUONEPÄÄSTÖITÄ........
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 785332
- 814307
Sanna Marin ja lähestymiskielto
No just joo. Kaikella sitä pitää saada lööppejä. Taas on joku ohimennen hipaissut pyhää Mariinia.3744252Ero 68-vuotiaana
Minkälaisen keskustelun saan aikaiseksi, kun minä 68-vuotias nainen haluan erota 70-vuotiaasta miehestäni. Olemme kumpi4803717- 1503401
- 483034
- 232728
Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!
Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.522698Haluaisin niin paljon että
Tapahtuu jotain mutta siihen mitä toivot niin en vielä pysty. Täytyy tietää enemmän. Olen myös väsynyt tähän vaikka sydä192316- 522211