Kokoomuksen puheenjohtaja Jyrki Katainen vaatii, että hallituksessa pitäisi päättää kahden uuden ydinvoimalan rakentamisesta. Katainen on tässä täysin oikeassa.
Ydinvoima on ympäristöystävällisin energian tuotantomuoto ja ilman sitä Suomi ei pysty täyttämään erilaisten ilmastosopimusten velvoitteita kasvihuonekaasujen vähentämisestä.
Kaikkien pekkaroijien äiti Mauri Pekkarinen miettii vain iltalypsyjä ja tyrmäsi Katainen rakentavan ehdotuksen tuoreeltaan. KEPUssa ajatellaan, että jos lisäydinvoimaa ei rakenneta, KEPU pystyy suhmuroimaan maajusseille lisää etuja mm. puulla yms. tuotettavalla energialla.
KEPUssa ei ajatella Suomen etua. KEPU ajattelee vain ja ainoastaan maajussien etujen maksimointia.
Lisäydinvoiman avulla Suomi olisi riippumaton yhä arvaamattomammaksi käyvän Venäjän energiasta. Suomesta löytyy mm. uraania omasta takaa.
KEPU pihalla ydinvoima-asiassa
1
99
Vastaukset
- YLINVOIMAA
ENSIN TÄYTTYY SAADA TÄMÄ 5 YLINVOIMALAITOS KUNNOLLA TEHTYÄ.JA SEN JÄLKEEN KATSOA SEURAAVAA LAITOSTA JOS ON TARVE RAKENTAA.VAIKKA SUOMESSA RAKENNETAISIIN 10 YLIVOIMALAITOKSIA NIIN EI PIENI SUOMI PELASTA KASVIHUONEILMIÖTÄ SE ON TOTUUS P.S SUURIMMAT SAATUTTAJAT OVAT KIINA VENÄJÄ YHDYSVALLAT JA KAIKKI KEHITYSMAAT JOIHIN EU-MAAT VIEVÄT KAIKKI SELLAISET TYÖT JOTKA ON KIELLETTY EU-ALUEELLA...ETTÄ SE SIITÄ ILMASTOSOPIMUKSESTA...AINA NAURAN KUN PUHUTTAAN KASVIHUONEPÄÄSTÖITÄ........
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2026943
- 594602
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s354075- 703199
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161945Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271676- 171660
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹401563- 341429
- 1431217