Kokoomuksen puheenjohtaja Jyrki Katainen vaatii, että hallituksessa pitäisi päättää kahden uuden ydinvoimalan rakentamisesta. Katainen on tässä täysin oikeassa.
Ydinvoima on ympäristöystävällisin energian tuotantomuoto ja ilman sitä Suomi ei pysty täyttämään erilaisten ilmastosopimusten velvoitteita kasvihuonekaasujen vähentämisestä.
Kaikkien pekkaroijien äiti Mauri Pekkarinen miettii vain iltalypsyjä ja tyrmäsi Katainen rakentavan ehdotuksen tuoreeltaan. KEPUssa ajatellaan, että jos lisäydinvoimaa ei rakenneta, KEPU pystyy suhmuroimaan maajusseille lisää etuja mm. puulla yms. tuotettavalla energialla.
KEPUssa ei ajatella Suomen etua. KEPU ajattelee vain ja ainoastaan maajussien etujen maksimointia.
Lisäydinvoiman avulla Suomi olisi riippumaton yhä arvaamattomammaksi käyvän Venäjän energiasta. Suomesta löytyy mm. uraania omasta takaa.
KEPU pihalla ydinvoima-asiassa
1
108
Vastaukset 1
- YLINVOIMAA
ENSIN TÄYTTYY SAADA TÄMÄ 5 YLINVOIMALAITOS KUNNOLLA TEHTYÄ.JA SEN JÄLKEEN KATSOA SEURAAVAA LAITOSTA JOS ON TARVE RAKENTAA.VAIKKA SUOMESSA RAKENNETAISIIN 10 YLIVOIMALAITOKSIA NIIN EI PIENI SUOMI PELASTA KASVIHUONEILMIÖTÄ SE ON TOTUUS P.S SUURIMMAT SAATUTTAJAT OVAT KIINA VENÄJÄ YHDYSVALLAT JA KAIKKI KEHITYSMAAT JOIHIN EU-MAAT VIEVÄT KAIKKI SELLAISET TYÖT JOTKA ON KIELLETTY EU-ALUEELLA...ETTÄ SE SIITÄ ILMASTOSOPIMUKSESTA...AINA NAURAN KUN PUHUTTAAN KASVIHUONEPÄÄSTÖITÄ........
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1771580
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.104793En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58735Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset203598- 128561
- 48546
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50528- 37526
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15510- 25493