JUMALA voi HUIJATA oikeasti???

minkä nyt ottais..

Oletteko miettineet, että tämä kaikki voi olla huijausta? Jos uskoo Jumalaan niin voi olla, että joutuukin helvettiin ja jos uskoo Saatanaan niin voi päästä taivaaseen. Juuri niin katalahan se piru on, että on juoninut jo vuosi tuhansia sitte masterplänin, jolla saadaan porukkaa paljon helvettiin ja päin vastoin?

Itse olen alkanut miettimään asiaa siksi koska Jeesus oli arabi. Arabithan on aika kovia kusettamaan. Eli uskomalla Saatanaan saa hyvän iänkaikkisen elämän ja jos uskoo jumalaan joutuu Helvetin liekkeihin..

Tosin en ole ihan varma miten se nyt on ja löytyykö ratkaisu sittenkin phytagoran lausekkeesta..

5

327

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Voimme olla esimerkiksi rivissä olevia, toisiinsa kytkettyjä robotinpäitä "littanalla maapallolla", ja nähdä unta biologisesta elämästä. Korkeammat voimat, kuten jonkinlaiset jumaluudet, voivat syöttää keskeytyssilmukassa pyöriviin ohjelmistoihimme ja sähköaivoihimme koko harhamaailman... ja ohjelmistojen pyörimistä seuraamalla "korkemmat voimat" voisivat "kuulla rukouksemme, nähdä tekomme jne."

Luonnonlakeja voisi todellisuusmatriisissamme tulla periaatteessa milloin tahansa tulla lisää tai poistua, riippuen mitä ohjelmistoja ja muuta dataa sähköaivoihimme syötettäisiin. Niinpä ihmeet olisivat simulaatiomaailmassamme mahdollisia milloin tahansa ja missä tahansa lokaalisti tai globaalisti.

Itseäni kummastuttaa tässä maailmassa se, että
      Buddhasta ja Jeesuksesta väitetään olevan
      tuhansia vuosia, mutta maailma ei ole vieläkään "havahtunut", vaan hullu ja julma meno jatkuu.
      Jos ateismi olisi totta, tuntuisi minusta luontevalta, että maailma olisi nyt tähän mennessä huomattavasti järkevämpi paikka.

Ihmeellinen on kyllä uskislogiikkakin, kun maailma on viritetty sellaiseksi, että varovaiselle skeptikolle maailma näyttää agnostiselta, ja silti pitäisi "uskonautuus" valita tämän elämän aikana, jolloin jumalia ei suoraan näy.

ObURL: http://www.iki.fi/manninen/vipunen_suomi.html

• insinööri34

Oli jo aika tiukkaa tekstiä insinööri tason suorittaneelle miehellekin.

• vihtuilija

...mutta kerrataan vielä!

Yhden taivas on toisen helvetti!

• sadfsdg

Jeesus ei ollut arabi.

• Kössönöm

jesseä edes olemassa? En ole todisteita nähnyt.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävä sinua

Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k
      Ikävä
      37
      4906
    2. Oletko sä oikeesti varattu?

Että sen takii ei voida olla tekemisissä?
      Ikävä
      82
      3496
    3. Horoskooppikysely

Oma ja ikävän kohteen horoskooppi? Sopivatko yhteen?
      Ikävä
      30
      2943
    4. Rakas, kerro mulle

Miltä se tuntuu?
      Ikävä
      61
      2915
    5. Suuri tulipalo

Missä mikä palaa?
      Kiuruvesi
      8
      2737
    6. Kesäseuraa

Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t
      Ikävä
      55
      2270
    7. Miksi haluat pitää estettynä mutta täällä puhut?

Eikö olisi parempi puhua ihan kasvotusten?
      Ikävä
      38
      1763
    8. Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!

Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….
      Kotimaiset julkkisjuorut
      9
      1690
    9. Mies! Lupaatko

enskerral kertoo mis mennään..? :D <3
      Ikävä
      18
      1681
    10. Maailmassa monta

On ihmeellistä asiaa. 😮
      Ikävä
      16