POIMINTOJA

palstalta

HUH HUH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Elostelija olet, tiedän
Kirjoittanut: poikalapsi 16.8.2008 klo 16.01


Homoseksuaalit elostelijat tai muutkaan elostelijat eivät liity minuun mitenkään - paitsi ehkä sinun ja Mohikaanin, kahden huoraavan elostelijan kautta.

Olet selkeästi rasisti, mitä homoihin tulee. SIITÄ sinut helluntailaiseksi ja uusnatisen hengenheimolaiseksi tunnistaakin, on AINA tunnistanut.

8

342

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • palstalta

      Hus!
      Kirjoittanut: poikalapsi 16.8.2008 klo 17.28


      JOS uskovat ovat kuten sinä ja Mohikaani, en totta vie halua seistä teidän riveissänne. Minä kun en valehtele, kuten te. JOS te menette paratiisiin, haluan ehdottomasti helvettiin, jos nuo ovat vaihtoehdot.

      En vastusta elävää uksoa. Vastustan paskanjauhantaa, valehtelua ja ihmisten sortoa, joihin KAIKKIIN sinä ainakin olet mielelläsi osallistumassa, helluntailahkoon, vainon uskontoon, kun kuulut.

      Minun asiani EIVÄT SINULLE kuulu, selititpä nyt sitten sen mitä tahansa, lahkolaisSAATANA!

    • annettiin

      Uskovan suulla sanottu!

      >>>Olet huorintekijä!
      Kirjoittanut: !!! 16.8.2008 klo 15.47


      Ai sinua lappilaista huorintekijää, katsot naista himoiten, tuijotat pirunsilmää ja palvot urheilijoita! Helvetti, se on osasi, saastainen paatunut! Onneksi et enää kuulu helluntailaisiin!>>>

    • on se

      kumma juttu, tapahtu palstalla mitä vaan, aina se on Helluntailaisten syy? Tällä palstalla on varmaan paljon muita keskustelijoita kuin Helluntailaisia, mutta kun joku muu kirjoittaa jotain törkeyksiä, niin sitten syytetää niitä Helluntailaisten kirjoittamiksi. Puskasta kun on niin hyvä kirjoittaa, kertoo nim. kokemusta on!

    • asian vai?

      Tämä menee jo liian pitkälle. Foorumilla ole kuin muutama helluntaiuskossa oleva.

    • Niinhän se tuppaa menemään että jos olet asioista erimieltä,olet rasisti ja suvaitsematon.Miksihän ei ole oikeutta mielipiteseen ilman nimittelyä?

    • todé

      Minua Poikalapsi nimittää tänään ensimmäisen kerran lahkosaatanaksi. Tähän saakka on tullut sievää akoittelua ja sensemmoista sivistynyttä.

      Jotenkin nyt jo vähän alkaa huolestuttaa, kun lukee omien sanojensa mukaan kasvatusvastuussa olevan miehen/naisen kirjoittelevan tosimielellä moisella tyylillä. Omasta mielestäni en ole puuttunut henkilökohtaisuutena hänen seksuaaliseen suuntautumiseensa.

      Ihmettelen Eniron sallivuutta yleensäkin. Tällä palstalla Poikalapsi ja kaaleppi syytävät sellaista tekstiä, joka ei kyllä minun mielestäni ole painokelvollista. Vuodesta toiseen vain meno saa jatkua.
      Olen monta kertaa valittanut kaalepin rivoista viesteistä, mutta eipä taida yksikään valitus tuonut toivottavaa tulosta.

      • poikalapsi

        Jotta totyuus ei unohtuisi, olen nimittänyt sionua hellariämmäksi vasta sen jälkeen, kun ITSE aloitit nimittelyt luomalla ukkoköörin, johon minua väen vängällä änkesit. Ketään muutakaan en ole haukkunut itse aloittaen: Mohikaani tuomisti saatanoineen helvettiin aikoinaan jne. Eihän teille lahkosaatanoille saa samalla tyylillä viestiä: se on paha, kun joku latoo samanlaista tekstiä...

        Kaaleppi on kuvaava esimerkki. Olen minäkin hänen jutuistaan ylläpitoon yhteyttä ottanut, samaten Frihetin törystä. Ei ole auttanut. Eroe on uusin törynlevittäjä - tai ainakin nimimerkkinä uusin.

        Lahkosaatanaa ei siis saa sanoa lahkosaatanaksi. Avaan termiä: tarkoitan lahkosaatanalla sellaista henkilöä, joka ihan tahallaan lukee toisen viestin itselleen myönteisesti, vääntelee miten sattuu ja ymmärtää vain n. kymmenen prosenttia - vaikka väittää kaiken ymmärtäneensä. Tekee sitten Toden malliin "tulkintoja" milloin mihinkin suuntaan. Mikä vika on muka sanassa lahkosaatana? HÄH?


      • todé
        poikalapsi kirjoitti:

        Jotta totyuus ei unohtuisi, olen nimittänyt sionua hellariämmäksi vasta sen jälkeen, kun ITSE aloitit nimittelyt luomalla ukkoköörin, johon minua väen vängällä änkesit. Ketään muutakaan en ole haukkunut itse aloittaen: Mohikaani tuomisti saatanoineen helvettiin aikoinaan jne. Eihän teille lahkosaatanoille saa samalla tyylillä viestiä: se on paha, kun joku latoo samanlaista tekstiä...

        Kaaleppi on kuvaava esimerkki. Olen minäkin hänen jutuistaan ylläpitoon yhteyttä ottanut, samaten Frihetin törystä. Ei ole auttanut. Eroe on uusin törynlevittäjä - tai ainakin nimimerkkinä uusin.

        Lahkosaatanaa ei siis saa sanoa lahkosaatanaksi. Avaan termiä: tarkoitan lahkosaatanalla sellaista henkilöä, joka ihan tahallaan lukee toisen viestin itselleen myönteisesti, vääntelee miten sattuu ja ymmärtää vain n. kymmenen prosenttia - vaikka väittää kaiken ymmärtäneensä. Tekee sitten Toden malliin "tulkintoja" milloin mihinkin suuntaan. Mikä vika on muka sanassa lahkosaatana? HÄH?

        ei ole lakkautettu, eikä kukaan yksittäinen räyhääjä ole toistaiseksi saanut vapauttavaa tuomioita. Jees poks.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1323
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      841
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      650
    4. 50
      567
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      11
      481
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      454
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      150
      422
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      397
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      174
      372
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      368
    Aihe