olemme olleet jo kymmenen vuotta naimisissa. Olen mies ja minua huolestuttaa vaimoni.Hän viipyylee kaikessa aina niin kauan (esim. videonhakureissulla 7h) Meillä oli juuri 10v synttärit joita olin suunnitellut kauan. Olin pannut raahaa säästöön ja tilasin meille kotiin täydellisen aterian kynttilöineen ja tarjolleasettajiin kaikkineen. Kun hän tuli töistä (pari tuntia myöhässä)hän oli aivan järkyttynyt,katsoi minua ja kysyi olenko aivan seonnut. Rupeaa jo vituttamaan koko suhde kun ei mikään kelpaa!
minkä taas
9
970
Vastaukset
- pahoitellen
Voi kun minun mieheni muistaisi edes joskus hääpäivämme!
Minulle jos olisi tuollainen järjestetty olisin onnesta ymmyrkäisenä!
meillä on syksyllä helmihääpäivä ja olen tasantarkkaan varma ettei mieheni muista edes että on niin kauan jo kanssani elänyt.
Ei voi mitään,ymmärrän kyllä että olet pahoittanut mielesi asian johdosta,niin olisin minäkin tehnyt.
Mutta kun ei se näy kaikille olevan yhtä tärkeä asia,ikävä kyllä!
Kun noin ison asian toinen unohtaa niin mielipaha voi jyllätä pitkäänkin,kokemuksesta sanon kun näin on käynyt kohdallanani. - ...
Otan myos osaa tuosta tapahtuneesta... Jos mieheni jarjestaisi tuollaisen yllatyksen, olisin hypannyt hanen paalleen onnesta ;) Ehka vaimosi ei vain ole onnellinen ja siksi kaikki mita teet arsyttaa hanta jollain tapaa? Ja kaikessa kestaa kauan koska ei halua olla kotona kanssasi? :/ Ota ihmeessa tama puheeksi koska vaimosi kaytos ei ole normaalia!
- toisenlainen vaimo
Olen pahoillani, että vaimosi ei arvostanut tekoasi! Itse olisin ollut aivan onnesta sekasin. Meillä ei tuollaisia ole odotettavissa kuin minun puoleltani, ei vaikka kuinka olen jo sanonut, että ois se kiva jos mieskin joskus laittais ne kynttilät sun muut...Ei sitten mitään ylläriä tai ennalta suunniteltua tuu miehen puolelta. Kuitenkin onnekseni on tyytyväinen ja onnellinen, jos minä järjestän jotain ja nauttii niistä onnellisena. Ihmettelen miksi vaimosi ei nauttinut. Ota kissa pöydälle ja käsittele suhdettanne ennenkuin on myöhäistä. Kerro miten pahoitit mielesi, kun hän ei ilahtunut. Onnea jatkolle - toivottavasti vaimosi tajuaa millainen ihana mies olet! (ainakin uskon niin jo viestisi perusteella)
- Cavendish
Juuri niin. Sano, että pahoitit mielesi, kun vain hyvää tarkoitit. Tosi tylsä temppu vaimolta. Yritä mennä sen yli. Olit tosi söötti.
- huolestua!
Tuntuu ettet tunne vaimoasi lainkaan! Eivät kaikki halua mitään suureellisia yliampuvia kynttilä illallisia. Sinä ehkä, muttei vaimosi.
Eikös lahjalla olisi tarkoitus ilahduttaa saajaa, eikä itseään?
Mulle kävi ihan samalla lailla kun mies meni ja osti lahjakortin kauneushoitolaan, (200e)
Ja vaikka kuinka luin kaikki heidän esitteensä kannesta kanteen läpi,(ei ollut jalkahoitoja eikä hierontoja) siellä ei ollut mitään minulle, lopuksi ostin 200 eurolla ylihinnoiteltua shampoota, ja olin pirun vihainen.
Edelliskerralla mies osti timattikorvakorut, vaikkei minulla ole koskaan ollut reikiä korvissani koko 16v avioliiton aikana. prkle.(annoin ne sitten serkku-tytölle!) Ei olis iso juttu joskus edes vilkaista sitä emännän pärstää sen verran että tajuis mitä se todella lahjaksi haluu. Kysyis sitten vaikka suoraan, ja tekis sitten niin kun on sanottu. Ilahduttais varmasti.- otan osaa
Seitsemän tunnin videonhakumatkat ja suuttumus öky-illallisesta viestii todella, että sinä ja vaimosi ette oikeasti kohtaa toisianne ja keskustele eli kuuntele toisianne. Olen kyllä ihmeissäni, että 10 vuoden liiton jälkeen tunnet edelleen vaimosi niin huonosti, että menit järjestämään moisen yllätyksen. Vaimo saattaa olla luopunut toivosta, että suhteestanne enää tulisi elävä, siksi hän ei halua olla kotona kanssasi. Kyllä nyt on vakavan keskustelun paikka.
- Cavendish
Yritä edes olla tyytyväinen johonkin lahjaan! Shampoo on ihan hyvä. Timantit voi pitää muistona. Olet todella valittavainen ja hankala luonne, jos kehtaat miehellesi tuollaisista rutista! Mutta uskon, että laskit vain leikkiä ja ilahduit kovastikin, eikö niin!
- Ylivaltioneuvos
Niin uskomattomalta kuin se tuntuu, niin jotain naista ilahduttaa uusi pölyn-imaisija enemmän, kuin timanttisormus.
kun ei enempää taustoja tiedä. Mutta ikävä kyllä on luonteita (naisilla ja miehillä) joiden aallonpituus on virittynyt "Niin tai näin, aina väärinpäin"-kanavalle.. Kynttiläillallinen, ei kelpaa. Illallinen ilman kynttilöitä, ei kelpaa. Ei illallista, ei kelpaa.. jne
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 435754
- 455275
- 483678
- 133643
- 313116
Vimpelin liikuntahallilla tulipalo?
Katsoin, että liikuntahallista tuloo mustaa savua. Sitten ovet pärähti hajalle, ja sisältä tuli aikamoinen lieska. Toise883103- 592854
- 572700
- 532350
- 381814