Ketkä sotkevatkaan Jumalan sanaa???

Nekö jotka tuovat Jeesuksen Kristuksen sanaa?

Vaiko ne jotka lukemattomien eri ihmisoppien kanssa
huseeravat?

27

660

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kertaus.

>>>Ketkä sotkevatkaan Jumalan sanaa

• hirvas

ihmisoppi?

• hirvas

lappilaismies on varmasti Jeesuksen oma ja tunnustaa myös muut Jeesuksen opetuslapset, joilla on rakkaus keskenään.

Joh. 13:35
        Siitä kaikki tuntevat teidät minun opetuslapsikseni, jos teillä on keskinäinen rakkaus."

• diana*
        hirvas kirjoitti:

lappilaismies on varmasti Jeesuksen oma ja tunnustaa myös muut Jeesuksen opetuslapset, joilla on rakkaus keskenään.

Joh. 13:35
        Siitä kaikki tuntevat teidät minun opetuslapsikseni, jos teillä on keskinäinen rakkaus."

Jeesuksen omana oleminen, miksi Jumala ei riitä,
        on Hän sentään jotain paljon enemmän?

• hirvas
        diana* kirjoitti:

näin:

Joh. 10:14
        Minä olen se hyvä paimen, ja MINÄ TUNNEN OMANI, ja MINUN OMANI tuntevat minut,

Ja Jumalan tarkoitus ja tahto ilmoitetaan tässä:

Joh. 3:16
        Sillä niin on Jumala maailmaa rakastanut, että hän antoi ainokaisen Poikansa, ettei yksikään, joka häneen uskoo, hukkuisi, vaan hänellä olisi iankaikkinen elämä.

• Ei lapinmies eikä -nainen

Miksi sinun hampaankolossasi on lapinmies???

• mime.
        diana* kirjoitti:

Jaakobin kirje 4

8 Lähestykää Jumalaa, niin hän lähestyy teitä. Puhdistakaa kätenne, synnintekijät, puhdistakaa sydämenne, te kahtaalle horjuvat!

Sää varmaan ymmärrät nämä jakeet, että Jumala on enempi kuin Jeesus, mutta kun Jumalan luo tullaan pitää olla vastaan ottanut Jeesus,
        nämä jakeet ilmoittaa 2 voideltua joista raamattu puhuu, ja joka ei ole TeuvoSuni, koska toinen voideltu on Jeesus Kristus, ja toinen on nainen,
        ja tämä jae ilmottaa sen.
        1. Kor. 11:11

Herran edessä ei kuitenkaan ole naista ilman miestä eikä miestä ilman naista,

1. Kor. 15:

24 Sitten seuraa kaiken päätös, kun hän luovuttaa kuninkuuden Jumalalle, Isälle, kukistettuaan kaiken vallan, mahdin ja voiman. [Dan. 2:44, 7:14,27]

25 Kristuksen on näet määrä hallita, kunnes hän on saattanut kaikki vihollisensa jalkojensa alle. [Ps. 110:1; Mark. 12:36]

26 Vihollisista viimeisenä kukistetaan kuolema. [Ilm. 20:14, 21:4]

27 Sillä "Jumala on alistanut hänen jalkojensa alle kaiken". Kun sanotaan, että kaikki on alistettu hänelle, tämän ulkopuolelle jää tietysti Jumala, joka itse on kaiken alistanut Kristuksen valtaan. [Ps. 8:7; Ef. 1:22; Hepr. 2:8]

28 Sitten kun kaikki on saatettu hänen valtaansa, silloin hän itse, Poika, alistuu sen valtaan, joka on saattanut kaiken hänen valtaansa, ja niin Jumala hallitsee täydellisesti kaikkea.

• on.

On.

• Jatkuu
        mime. kirjoitti:

Jaakobin kirje 4

8 Lähestykää Jumalaa, niin hän lähestyy teitä. Puhdistakaa kätenne, synnintekijät, puhdistakaa sydämenne, te kahtaalle horjuvat!

Sää varmaan ymmärrät nämä jakeet, että Jumala on enempi kuin Jeesus, mutta kun Jumalan luo tullaan pitää olla vastaan ottanut Jeesus,
        nämä jakeet ilmoittaa 2 voideltua joista raamattu puhuu, ja joka ei ole TeuvoSuni, koska toinen voideltu on Jeesus Kristus, ja toinen on nainen,
        ja tämä jae ilmottaa sen.
        1. Kor. 11:11

Herran edessä ei kuitenkaan ole naista ilman miestä eikä miestä ilman naista,

1. Kor. 15:

24 Sitten seuraa kaiken päätös, kun hän luovuttaa kuninkuuden Jumalalle, Isälle, kukistettuaan kaiken vallan, mahdin ja voiman. [Dan. 2:44, 7:14,27]

25 Kristuksen on näet määrä hallita, kunnes hän on saattanut kaikki vihollisensa jalkojensa alle. [Ps. 110:1; Mark. 12:36]

26 Vihollisista viimeisenä kukistetaan kuolema. [Ilm. 20:14, 21:4]

27 Sillä "Jumala on alistanut hänen jalkojensa alle kaiken". Kun sanotaan, että kaikki on alistettu hänelle, tämän ulkopuolelle jää tietysti Jumala, joka itse on kaiken alistanut Kristuksen valtaan. [Ps. 8:7; Ef. 1:22; Hepr. 2:8]

28 Sitten kun kaikki on saatettu hänen valtaansa, silloin hän itse, Poika, alistuu sen valtaan, joka on saattanut kaiken hänen valtaansa, ja niin Jumala hallitsee täydellisesti kaikkea.

1. Kor. 11:3

Teidän tulee kuitenkin tietää, että jokaisen miehen pää on Kristus, naisen pää on mies ja Kristuksen pää on Jumala. [Ef. 5:23]

1. Kor. 12:21

Ei silmä voi sanoa kädelle: "Minä en tarvitse sinua", eikä liioin pää jaloille: "Minä en tarvitse teitä."

Ef. 4:15

Silloin me noudatamme totuutta ja rakkautta ja kasvamme kaikin tavoin kiinni Kristukseen, häneen, joka on pää. [Ef. 1:22; Kol. 1:18, 2:19]

Ef. 5:23

sillä mies on vaimonsa pää, niin kuin Kristus on seurakunnan pää; onhan hän seurakunnan, oman ruumiinsa, pelastaja. [1. Kor. 11:3 | Ef. 1:22, 4:15; Kol. 1:18]

Kol. 1:18

Hän on myös ruumiin pää, ja ruumis on seurakunta. Hän on alku. Hän nousi esikoisena kuolleista, jotta hän olisi kaikessa ensimmäinen. [Ef. 1:22, 4:15, 5:23]

Kol. 2:10

ja hänen yhteydessään myös te olette tulleet tästä täyteydestä osallisiksi. Hän on kaikkien valtojen ja voimien pää. [Joh. 1:16 | Ef. 1:21; 1. Piet. 3:22]

• diana* kirjoitti:

Ystäväiseni,Diana :)

Kyllähän sinä tiedät että uskomme että Jeesus ja Jumala on yhtä,niinkuin Jeesus sanoo :)

"Kellä on Poika sillä on Isäki" ..Aamen :)

• diana*
        juhani1965 kirjoitti:

Ystäväiseni,Diana :)

Kyllähän sinä tiedät että uskomme että Jeesus ja Jumala on yhtä,niinkuin Jeesus sanoo :)

"Kellä on Poika sillä on Isäki" ..Aamen :)

Sinä luotat liikaa Jeesuksen sanoihin, Jeesus
        valhetteli niin monta kertaa, ettei häneen kannata uskoa muussakaan.

Lisää lukemaan Jussi.... :)

• diana*
        hirvas kirjoitti:

näin:

Joh. 10:14
        Minä olen se hyvä paimen, ja MINÄ TUNNEN OMANI, ja MINUN OMANI tuntevat minut,

Ja Jumalan tarkoitus ja tahto ilmoitetaan tässä:

Joh. 3:16
        Sillä niin on Jumala maailmaa rakastanut, että hän antoi ainokaisen Poikansa, ettei yksikään, joka häneen uskoo, hukkuisi, vaan hänellä olisi iankaikkinen elämä.

• hirvas
        diana* kirjoitti:

kinata kanssasi siitä, mitä sinä uskot. Minun totuuteni on Jeesuksen opetukset, ja minä uskon niihin.

• Yksi ihminen
        diana* kirjoitti:

Aika erikoinen ajatusten maailma sulla =)

Jos Jeesus on sanonut: "Rakasta lähimmäistä niinkuin itseäsi." tai :"kaikki, mitä te tahdotte ihmisten teille tekevän, tehkää myös te samoin heille"

Niin eikö nuo käskyt, jos mitkä tuo valoa ja oikeutta maailmaan, jos joku vaan elää sen mukaan?

Sanot: "kristikansa haluaa ohittaa lain. "

Mutta juuri nuo yllä olevat ovat koko laki. Ihmisen sisäinen laki. Jos sinä rakastat ja kunnioitat elämää, jonka Jumala on sinulle antanut, sinä rakastat ja kunnioitat kaikkien elävien olentojen elämää. Niin tekevät kaikki ne, joiden sisimmässä loistaa elämän valkeus.

Kristikansa niinkuin sinä sanot ja kaikki muutkin kansat saavat häpeäkseen nähdä, että kansana yksikään niistä ei yllä täydellisen lain tasolle. Ulkoisen rangaistuksen pelossa mitkään asiat tässä maailmassa eivät koskaan tule muuttumaan, vaikka laki olisi täydellinen.

Kaikki muutos aina lähtee yksilöstä. Kun yksikin saa valkeuden sisimpäänsä, sillä on suuri vaikutus ympäristöönsä. Niin kävi Jeesukselle. Niin käy kaikille, jotka tuovat valoa tähän maailmaan. Rauhan tuojat tässä maailmassa on lähes poikkeuksetta kaikki surmattu. Miksi??
        Siihenkin löytyy vastaus =)

• diana* kirjoitti:

Sinä luotat liikaa Jeesuksen sanoihin, Jeesus
        valhetteli niin monta kertaa, ettei häneen kannata uskoa muussakaan.

Lisää lukemaan Jussi.... :)

Minä luen paljon, ja en ole vielä yhtään valhetta löytänyt Jeesuksen julistuksessa.Niihin "näennäisiin ristiriitoihin" löytyy kyllä hyvä ja käypänen selitys :)

• Yksi ihminen

Mietippä tarkkaan tätä aloitustasi.

Toitko tässä aloituksessa yhtään Jeesuksen Kristuksen sanaa?

Vai yritätkö saada tällä aloituksellasi aikaan vain väittelyä, kun ainut mitä viestissäsi oli on aina nuo samat syytöksesi?

Jeesuksen omat kulkevat julistamassa Evankeliumia Jumalan valtakunnasta, mutta mitä sinä teet?
      Tutki sanomaasi ja vertaa sitä apostolien opetukseen.

• Armik:lla

että meidän iskä tekee parempaa ruokaa kuin teidän iskä. Meidän iskä omistaa paremman hiekkalaatikon kuin teidän iskä. Meidän iskän menopeli kulkee nopeampaa kuin teidän iskän.

• Eipäs kun
        Armik:lla kirjoitti:

että meidän iskä tekee parempaa ruokaa kuin teidän iskä. Meidän iskä omistaa paremman hiekkalaatikon kuin teidän iskä. Meidän iskän menopeli kulkee nopeampaa kuin teidän iskän.

Eipäs kun meirän äitee.

• riimejä,

Sinä olet kuin tyhjä tynnyri Sunin sanojen ja valheitten pauloissa.
      Miksi sinulla ei ole omia ajatuksia, oletko Sunin ajatusten vanki.
      Räjäytä kuoresi, kuten Naomi ja Sirkka-Iita ja astu puhtaana ja Sunin opeista alastomana Jumalan silmien eteen, kuten sisaret tekivät. Näin löydät oikean tien, totuuden ja elämän, samalla rakkaus palaa takaisin sydämeesi.

• hakien

toisiaan tuomitsevat. Sinä etunenässä.

Onneksi täällä on vielä joku oikeakin uskova vielä jäljellä, kuten hirvas ja alex-kasi.

• "Nekö jotka tuovat Jeesuksen Kristuksen sanaa?"

Eivät,hehän tuovat katoamatonta Jumalan Sanaa.

"Vaiko ne jotka lukemattomien eri ihmisoppien kanssa
      huseeravat?"

Juuri nämä,esimerkkinä nämä Raamatun vastaisen synnittömyys-opin kanssa huseeraavat.

• Hssu,.,.

Jumalan lapset - Paholaisen lapset

Jokainen, joka tekee syntiä, syyllistyy laittomuuteen, sillä synti merkitsee Jumalan lain rikkomista.
        Mutta te tiedätte, että Kristus, joka on synnitön, tuli ottamaan pois synnit.
        Syntiä ei tee kukaan, joka hänessä pysyy. Ei kukaan, joka tekee syntiä, ole häntä nähnyt eikä tunne häntä.
        Lapseni, älkää antako kenenkään johtaa itseänne harhaan. Joka tekee Jumalan tahdon, on vanhurskas, niin kuin Kristus on vanhurskas.
        Joka tekee syntiä, on Paholaisesta, sillä Paholainen on tehnyt syntiä alusta asti. Juuri sitä varten Jumalan Poika tuli maailmaan, että hän tekisi tyhjäksi Paholaisen teot.
        Yksikään Jumalasta syntynyt ei tee syntiä, sillä Jumalan siemen pysyy hänessä. Hän ei voi tehdä syntiä, koska on syntynyt Jumalasta.
        Tästä käy ilmi, ketkä ovat Jumalan, ketkä Paholaisen lapsia: se, joka ei tee Jumalan tahtoa, ei ole Jumalasta, ei siis myöskään se, joka ei rakasta veljeään. 1. Joh 3:4-10

Siis synnissä pysyvät ne, jotka huseeraavat kaukana Kristuksesta, ihmisoppien, Antikristuksen oppien parissa, Antikristuksen, joka ei päästä lähellekään Jeesusta, joka voisi synnistä vapauttaa.

Jeesus vastasi: Totisesti, totisesti: jokainen joka tekee syntiä, on synnin orja.
        Orja ei pysy talossa ikuisesti, mutta Poika pysyy.
        Jos Poika vapauttaa teidät, te olette todella vapaita. Joh. 8:34-36

Onko Raamatun vastaista se, että ihmisestä voi tulla synnitön, synnistä, Paholaisesta vapaa jo näidenkin Raamatun kohtien valossa?

Laitan vielä yhden kohdan:

Jos väitämme, ettemme ole syntisiä, me petämme itseämme eikä totuus ole meissä.
        Jos me tunnustamme syntimme, niin Jumala, joka on uskollinen ja vanhurskas, antaa meille synnit anteeksi ja PUHDISTAA MEIDÄT KAIKESTA VÄÄRYYDESTÄ.
        1 Joh 1:8-9

Kirjauduin taas ulos jostain syystä, mutta minä se olen, Hssu.

• Hssu,.,. kirjoitti:

Jokainen, joka tekee syntiä, syyllistyy laittomuuteen, sillä synti merkitsee Jumalan lain rikkomista.
        Syntiä ei tee kukaan, joka hänessä pysyy. Ei kukaan, joka tekee syntiä, ole häntä nähnyt eikä tunne häntä.
        Lapseni, älkää antako kenenkään johtaa itseänne harhaan. Joka tekee Jumalan tahdon, on vanhurskas, niin kuin Kristus on vanhurskas.
        Joka tekee syntiä, on Paholaisesta, sillä Paholainen on tehnyt syntiä alusta asti. Juuri sitä varten Jumalan Poika tuli maailmaan, että hän tekisi tyhjäksi Paholaisen teot.
        Yksikään Jumalasta syntynyt ei tee syntiä, sillä Jumalan siemen pysyy hänessä. Hän ei voi tehdä syntiä, koska on syntynyt Jumalasta.
        Tästä käy ilmi, ketkä ovat Jumalan, ketkä Paholaisen lapsia: se, joka ei tee Jumalan tahtoa, ei ole Jumalasta, ei siis myöskään se, joka ei rakasta veljeään. 1. Joh 3:4-10

Siis synnissä pysyvät ne, jotka huseeraavat kaukana Kristuksesta, ihmisoppien, Antikristuksen oppien parissa, Antikristuksen, joka ei päästä lähellekään Jeesusta, joka voisi synnistä vapauttaa.

Jeesus vastasi: Totisesti, totisesti: jokainen joka tekee syntiä, on synnin orja.

Onko Raamatun vastaista se, että ihmisestä voi tulla synnitön, synnistä, Paholaisesta vapaa jo näidenkin Raamatun kohtien valossa?

Jos me tunnustamme syntimme, niin Jumala, joka on uskollinen ja vanhurskas, antaa meille synnit anteeksi ja PUHDISTAA MEIDÄT KAIKESTA VÄÄRYYDESTÄ.

Kyllä niin,pysyn Raamatullisessa kannassani.

Kohdat jotka toit tähän esille puhuvat j-a-t-k-u-v-a-s-t-a synnintekemisestä ja synnissä pysymisestä.
        Uskoon tullut taas lankeaa välillä syntiin.Paavali kirjoittaa tästä paljon,esim.Roomalaiskirjeessä,ilmeisesti sen tähden että asia on hyvin,hyvin tärkeä ymmärtää.
        Ainut synnitön oli ja on edelleen Jeesus Kristus.

Kirjoitit:"Onko Raamatun vastaista se, että ihmisestä voi tulla synnitön, synnistä, Paholaisesta vapaa jo näidenkin Raamatun kohtien valossa?

Kuten sanoin on tehtävä ero synnissä elämisessä ja syntiin lankeamisessa.Ihmisestä,uskovaisestakaan ei tule synnitöntä,synnistä vapaata Raamatun ilmoituksen mukaan.Ja Paholainen vaanii aika kiusaamassa uskovaista.Uskovaisen sydämeen paholaisella ei ole valtaa koska siellä asuu Pyhä Henki.

Raamatun kohta:"Jos väitämme, ettemme ole syntisiä, me petämme itseämme eikä totuus ole meissä.
        Jos me tunnustamme syntimme, niin Jumala, joka on uskollinen ja vanhurskas, antaa meille synnit anteeksi ja PUHDISTAA MEIDÄT KAIKESTA VÄÄRYYDESTÄ."

Tässähän se selvästi sanotaan että jos väitämme itseämme synnittömiksi petämme itseämme ja totuus ei silloin ole meissä. (se Armikin puhuma totuus).
        Ja jatkossa Jumala lupaa että kun tunnustamme ne synnit joihin lankeamme,vaikka päivänkin aikana,niin saamme anteeksi ja puhdistuksen,tämä jos mikä on sitä Jumalan suurta Armoa,joka kuuluu kaikille niin sinulle Hessu veljeni kuin minullekkin.

Jumalan siunausta sinulle!!

• Hssu,.,. kirjoitti:

Hssu tässä taas TÄYDELLISEN IHMISOPIN julistuksen:

"Kyllä niin,pysyn Raamatullisessa kannassani.
        Kohdat jotka toit tähän esille puhuvat j-a-t-k-u-v-a-s-t-a synnintekemisestä ja synnissä pysymisestä.
        Uskoon tullut taas lankeaa välillä syntiin.Paavali kirjoittaa tästä paljon,esim.Roomalaiskirjeessä,ilmeisesti sen tähden että asia on hyvin,hyvin tärkeä ymmärtää.

Kirjoitit:"Onko Raamatun vastaista se, että ihmisestä voi tulla synnitön, synnistä, Paholaisesta vapaa jo näidenkin Raamatun kohtien valossa?

Kuten sanoin on tehtävä ero synnissä elämisessä ja syntiin lankeamisessa.Ihmisestä,uskovaisestakaan ei tule synnitöntä,synnistä vapaata Raamatun ilmoituksen mukaan.Ja Paholainen vaanii aika kiusaamassa uskovaista.Uskovaisen sydämeen paholaisella ei ole valtaa koska siellä asuu Pyhä Henki.

Raamatun kohta:"Jos väitämme, ettemme ole syntisiä, me petämme itseämme eikä totuus ole meissä.
        Jos me tunnustamme syntimme, niin Jumala, joka on uskollinen ja vanhurskas, antaa meille synnit anteeksi ja PUHDISTAA MEIDÄT KAIKESTA VÄÄRYYDESTÄ."

Tässähän se selvästi sanotaan että jos väitämme itseämme synnittömiksi petämme itseämme ja totuus ei silloin ole meissä. (se Armikin puhuma totuus).
        Ja jatkossa Jumala lupaa että kun tunnustamme ne synnit joihin lankeamme,vaikka päivänkin aikana,niin saamme anteeksi ja puhdistuksen,tämä jos mikä on sitä Jumalan suurta Armoa,joka kuuluu kaikille niin sinulle Hessu veljeni kuin minullekkin."

Mutta tuollaista se on sillä ihminen joka ei ole
        UUDESTI YLHÄÄLTÄ SYNTYNYT ei voi muuta kuin tuoda
        sitä sanomaa mikä ALHAALTA on.

• juhani1965 kirjoitti:

Kyllä niin,pysyn Raamatullisessa kannassani.

Ja jatkossa Jumala lupaa että kun tunnustamme ne synnit joihin lankeamme,vaikka päivänkin aikana,niin saamme anteeksi ja puhdistuksen,tämä jos mikä on sitä Jumalan suurta Armoa,joka kuuluu kaikille niin sinulle Hessu veljeni kuin minullekkin.

Jumalan siunausta sinulle!!

Viimeisestä kohdasta. Jokainenhan on tehnyt syntiä, ja siihen viitataan. Ei siihen, että enää sen jälkeen kun Pyhä Henki ihmisessä ON, synti hänessä vaikuttaisi. Siis sen jälkeen kun Jumala on puhdistamut KAIKESTA VÄÄRYYDESTÄ. Se on utopiaa niille joita Antikristus pitää otteessaan. Synti/pahuus ei maailmasta ole hävinnyt, mutta siihen ihmiseen sillä ei ole valtaa jonka Jeesus on puhdistanut, sillä häneen Saatanalla ei ole mitään valtaa. Ei se varmaan niin ole, että ihminen voi levätä laakereillaan vaan valvoa pitää silti, mutta Jeesuksen henki huolehtii ihmisestä.

Paljon en enää kanssanne puhu, sillä tämän maailman ruhtinas on jo tulossa. Mitään valtaa hänellä ei hänellä minuun ole,
        Joh 14:30

Niikuin ei ole valtaa ihmiseen jossa hänen henkensä ON. Sillä silloinhan ei elä tämä ihminen vaan Kristus elää hänessä.

Enää en elä minä, vaan Kristus elää minussa. Sen elämän jota tässä ruumissani elän, elän uskoen Jumalan Poikaan, joka rakasti minua ja antoi henkensä puolestani. Gal 2:20

• Hssu kirjoitti:

Viimeisestä kohdasta. Jokainenhan on tehnyt syntiä, ja siihen viitataan. Ei siihen, että enää sen jälkeen kun Pyhä Henki ihmisessä ON, synti hänessä vaikuttaisi. Siis sen jälkeen kun Jumala on puhdistamut KAIKESTA VÄÄRYYDESTÄ. Se on utopiaa niille joita Antikristus pitää otteessaan. Synti/pahuus ei maailmasta ole hävinnyt, mutta siihen ihmiseen sillä ei ole valtaa jonka Jeesus on puhdistanut, sillä häneen Saatanalla ei ole mitään valtaa. Ei se varmaan niin ole, että ihminen voi levätä laakereillaan vaan valvoa pitää silti, mutta Jeesuksen henki huolehtii ihmisestä.

Paljon en enää kanssanne puhu, sillä tämän maailman ruhtinas on jo tulossa. Mitään valtaa hänellä ei hänellä minuun ole,

Niikuin ei ole valtaa ihmiseen jossa hänen henkensä ON. Sillä silloinhan ei elä tämä ihminen vaan Kristus elää hänessä.

Enää en elä minä, vaan Kristus elää minussa. Sen elämän jota tässä ruumissani elän, elän uskoen Jumalan Poikaan, joka rakasti minua ja antoi henkensä puolestani. Gal 2:20

turhaan sanonut valvokaa ja Hän sanoi "VIELÄKIN MINÄ SANON VALVOKAA"

Ei siis se, että on päässyt ahtaan portin kautta
        Jumalan valtakuntaan merkkaa sitä, että sitten saa
        elää kuin "ellunkana" EI VAAN VALVOTTAVA ON.

Siis kun ihminen on JEESUKSESSA niin VALVOTTAVA silloinkin ON. Ei siis kaikkia ajatuksia kaikkia
        ääniä voi lähteä seuraamaan, vaan kyllä on joka aika
        HENGESSÄ pyydettävä JUMALA VARJELE MINUT SINUSSA
        TEE SINÄ TYHJÄKSI PERKELEEN TEOT. Sillä PERKELE
        todella käy kimppuun KAIKELLA TAVALLA.

• Hssu kirjoitti:

Kysyin kerran tätä asiaa eräältä Kreikkaa(eli Raamatun alakukieltä) opiskelleeltä ja hän vahvisti asian niinkuin olin ymmärtänyt.
        Ja silloinhan se sopii Raamatun muuhunkin opetukseen.Onkin hyvä ottaa Raamatun kokonaisuus huomioon kun tulkitsee Raamatun jakeita.
        Minä en ainakaan tunne yhtään synnitöntä Kristittyä.

Ajatteleppas seuraavaa Raamatun esimerkkiä,jossa Jeesus sanoo että:"Joka teistä on synnitön, se heittäköön häntä ensimmäisenä kivellä".
        "Synnittömyys-opin" mukaan tuon naisen olisi saanut kivittää!!!
        Minä en ainakaan usko että Jeesus tälläistä tarkoitti ja antaisi tälläiseen käskyn ja luvan...ei,ei Jeesus tiesi että ei ole yhtään,ei ainokaistakaan synnitöntä ihmistä,kaikki lankevat välillä syntiin.

Uskoon tulevaan ihmiseen jää elämään se "vanha aatami" jolla on taipumus syntiin.Mutta olemme saaneet Pyhän Hengen auttajaksi ja vaelluskumppaniksi...onneksi :)

Muutenkin Raamatunkohdat on tutkittava asiayhteydessään että niistä saa irti sen oikeen käsityksen ja tarkoituksen.

Siunausta ja antoisia Raamatuntutkimis hetkiä Hssu :)

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen kokki autossa kammottavan kuoleman sähköauto-Teslan syttyessä tuleen.

https://www.is.fi/autot/art-2000011652873.html Näin vaarallisia sähköautopalot voivat olla.
      Maailman menoa
      70
      4908
    2. Persuja ei aluevaltuustoissa näy

Ei tunnu persuja paljon paikalliset asiat kiinnostavan, vaan ainoastaan ulkomaalaiset, joku Israel ja Trumpin fanitus.
      Maailman menoa
      11
      3349
    3. Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni

Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j
      Maailman menoa
      20
      2602
    4. Kerro kaivattusi nimi tai nimikirjaimet

🌠 Tähdenlento! Kirjoittamalla kaivattusi nimen tai nimikirjaimet tähän, saattaa toiveesi toteutua.
      Ikävä
      57
      1675
    5. Miksi pitäisit enemmän

Minusta kuin siitä toisesta?
      Ikävä
      47
      1556
    6. Tämmönen höpsö

Höpönassu mä olen. En mikään erikoinen…hölötän välillä ihan levottomia. Tykkäisit varmasti jos olisin siellä sun vieress
      Suhteet
      44
      1336
    7. Mitä meidän välillä

Tulee tapahtumaan vai tuleeko mitään?
      Ikävä
      94
      1302
    8. Alkuvuodesta poistuu työttömyyskorvaus kaikilta joilla on säästössä rahaa

Tippuu korvaukselta iso määrä työttömiä.
      Maailman menoa
      217
      1067
    9. Hiljaisuus

Tarkoittaa välinpitämättömyyttä, henkistä väkivaltaa ja kiusaamista. Olet valinnut hiljaisuuden.
      Ikävä
      71
      985
    10. IS Viikonloppu 29.-30.11.2025

Antti Skytältä 3-tasoinen ristikko. Pääkuvassa on harhauttava elementti, mikä saattaa hidastaa myös muiden kuin minun ra
      Sanaristikot
      51
      875
    Aihe