Löytyykö tällaista tunnelmaa
6
438
Vastaukset
- kuoli/loukkaantui/yms?
Oli varmaa siistii olla tossa savussa näkemättää tai kuulematta suuremmin mitään.
- tuikkaa ittensä
palamaan?
- garbona
heh,heh,väkinäistä country kaupungin pakko pullaa..ei sielä ees tiedetä mikä on paitsio...
- !!!!!!!!!!!!!!!!!
eks sää saatanan pälli tajua että jääkiekko on nashwillessä sama kun pesäpallo helsingissä ja kannustus on ohjattua kun ne ei ymmärrä pelistä mitää...
- jep jep
täytyy mainita amerikassa asuvana että että,jääkiekko on suurimmissa osim jopa nhl:kaupungeissa aivan marginaali laji,pohjosen chigago,detroit,boston,näissä kaupungeissa jääkiekko pärjää joten kuten ns. suurille lajeille(baseball,koripallo,amrikk.jalkapallo,ja kilpa autosarjat)tosin häviten näillekin selvällä marginaalilla.ja puhumattakaan etelän ja lännen kaupungeista jossa se ei vaan suurta yleisöö kiinnosta.suomen mittapuun mukaan täälä pienikin on "suurta ja mahtavaa" lajia markkinoidaan täälä niin massiivisesti että se hämärtää totuutta...täälä siihen syhtaudutaan vähän niin kuin suomessa pesäpalloon eli mettäläisten junttien lajina...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Moikka rakas
Oon miettinyt meidän välistä yhteyttä viime aikoina. En ihan osaa pukea sanoiksi, mitä kaikkea tunnen, mutta halusin vaa204384Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!2383600Malmin tapaus on järkyttävä
Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi4901883- 1411660
Tykkäätkö halaamisesta?
Minä en. Tänään tuttava, jolle olen maininnut että en pidä halaamisesta, yritti halata minua ja olen vieläkin ihan raivo1521571Hinduilu on suurta eksytystä
tekosyvällinen tarina uppoaa moneen. Harhautusta todellisen Jumalan yhteydestä. Kuka haluaisi nähdä sielunvaelluksessa5791481Näetkö feminismin uhkana
Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?2171437- 1131395
- 491119
- 751075