Missä serranon tekstitykset?? :(
Ei tajua tota molotusta ollenkaan...
Puuttuiko muilta tekstit nyt ma aamun jaksosta?
Tekstit!!!
7
1820
Vastaukset
- minä vaan..
Ei oo yleareenalle tullut vielä tämän päivän jaksoa... MIKS?
- teksti puuttuu
Ota töpseli irti pistorasiasta ja laita hetken päästä takaisin.
Näin pitäisi alkaa näkymään. - nikke..
teksti puuttuu kirjoitti:
Ota töpseli irti pistorasiasta ja laita hetken päästä takaisin.
Näin pitäisi alkaa näkymään.Mä laitan ääntä kovemalle ni seuraava repliikki aina näkyy :DD
- <<<
nikke.. kirjoitti:
Mä laitan ääntä kovemalle ni seuraava repliikki aina näkyy :DD
OLEN PUDONNUT VIIKON 34 OSALTA KOKO SARJASTA
- Jonttu1991
nikke.. kirjoitti:
Mä laitan ääntä kovemalle ni seuraava repliikki aina näkyy :DD
Ylen tekstit ei oo "liimattu/poltettu" kuvaan, niinkuin muilla kanavilla (vrt. MTV3, Nelonen, Sub). Ylellä voi siis ilmetä näitä tekstitys ongelmia aina sillointällöin, eikä se maata kaada. Yleensä tekstit palautuu kun vaihtaa kanavaa vaikka hetkeksi. Onhan näitä konsteja olemassa, ja jos asia alkaa todella vaivaamaan, niin ilmoittakaa Ylelle asiasta. Yle TV1 'llahan oli aikoinaan liimattu tekstitykset, siis niin pitkään kuin kanavalla vielä jotakin eloa pihisi.
Elikkäs asia on näin yksinkertainen.
- en maksa
Ethän höpsö vaan maksa tv-lupamaksua? En ole maksanut enkä aio vastaisuudessakaan maksaa moisesta paskasta. serranon perhe olisi ihan ookoo mutta en viitsisi lähteä espanjankielen kursseille että saisi katsoa ko. sarjaa.
- Jonttu1991
Mitenhän toi mahtaa liittyä aloittajan viestiin? Vaikuttaaako tv-luvan maksaminen jotenki ylen teksteihin?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1062585
- 1072042
Ripeyttä asiointiin
Ottaa päähän yhden ja saman asiakkaan hitaus kassalla kun yhdellä kädellä nostelee ostoksia kärrystä ja välillä pitelee221867Marinin ahdistelija - "Lemmenkipeä huippuosaaja Lähi-idästä"
Olikin valtamedialle hankala paikka, kun kyseessä olikin "rikastaja" Vähän aikaa sitä voitiin piilotella, mutta pakko ol2051570Mietitkö tosissasi..
..että olisin tullut sinne jonkun muun vuoksi kuin sinun? Ei näinä vuosina tapahtuneet, myös tapahtumatta jääneet, ole41565Mitä ajattelit hänestä
Ensi kohtaamisesta alkaen? Itsellä pikkuhiljaa syventyi rakkaudeksi vaikka alusta asti ajattelin että hän on samallainen991507Palstan henkisesti sairaat ja lihavat
Täällä on sairaita, työttömiä ihmisiä kirjoittelemassa joilla ei ole tarkoituksena kuin satuttaa ihmisiä. Jos eksyt pals1031121- 581011
Kysyin kaikilta yhteisiltä tutuilta mielipidettä siitä, että kannattaako sinun kanssa alkaa!
Päätös oli lähestulkoon yksimielinen. Minunkin vaisto antoi vaaranmerkkejä, mutta järkytyin mitä sinusta kuulin. Aluksi126983- 64976