Oletteko huomannut että nainen joka sarjan alussa esitti jakson verran Santin naisystävää on sama nainen joka myöhemmin omisti hetken aikaa Serranon veljesten tavernaa? Olen huomannut myös muita vastaavankaltaisia juonenkäänteitä jossa yhdellä ja samalla henkilöllä on sarjassa kaksi täysin eri roolia.
sama nainen
4
1525
Vastaukset
- ...serrano...
Mietinkin mistä Emilia on tuttu.
- Kotikadullakin
Samaa on harrastettu mm. Kotikadulla, jossa peräti koko sarjan tuottaja Hannu Kahakorpi ilkesi esittää ensin monessa jaksossa lääkäriä ja sitten hyppäsi muitta mutkitta piispa Heinosen rooliin! Se oli kyllä jo aika paksua!
- ..
Kotikadullakin kirjoitti:
Samaa on harrastettu mm. Kotikadulla, jossa peräti koko sarjan tuottaja Hannu Kahakorpi ilkesi esittää ensin monessa jaksossa lääkäriä ja sitten hyppäsi muitta mutkitta piispa Heinosen rooliin! Se oli kyllä jo aika paksua!
Joskus viime vuoden uusinnoissa, ne oli niitä jaksoja, missä Choni ei ollu sarjassa vielä. Niin yhdessä jaksossa missä Diego, Fiti ja Santiago lähti johonkin matkalle, niin se Chonin näyttelijä oli siinä lippuluukulla myyjänä.
- Vitalypetrov GP2
.. kirjoitti:
Joskus viime vuoden uusinnoissa, ne oli niitä jaksoja, missä Choni ei ollu sarjassa vielä. Niin yhdessä jaksossa missä Diego, Fiti ja Santiago lähti johonkin matkalle, niin se Chonin näyttelijä oli siinä lippuluukulla myyjänä.
Mutta ei Diego, Fiti ja Santi mihinkään mennyt kun se Joan Manuel teki Marcosille, Raulille ja strippari-Martalle jäynän kun se juotti koko kolmikon känniin ja heitti ne bussilla sinne Bilbaoon ja Marcosilla ja Raulilla oli ne teatterimekot eli tutut päällä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 823323
- 922975
- 532252
Mietin että
Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin201695- 191644
Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon
Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..111620Tajusin vaan...
Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein221458Olisitpa rakkaimpani
Kaipaan sinua. Ikävä sinun läsnäoloa ja kaikkea sinussa. Päivistä, jolloin nähdään tulee onnellisia päiviä. Sinun seuras61448Aaamu on täällä taas!
Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa131381Noin ulkonäkö-jutut ei multa
Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin371353