Jumala ilmoittaa edelleen itsensä Raamatussa.
Raamatun ohi ei mene mikään selikirja
9
325
Vastaukset
- huomaa.
Raamatun monet kertomukset liittyvät menneeseen aikaan ja niiden kansojen kohtaloihin, joista siellä kerrotaan.
On ihan eri asia nykyajan väkevä lopun ajan eksytys länsimaissa, joista Raamattu vain varoittaa (lahkot), mutta ei kerro yksityiskohtaisesti missä tuo väkevä eksytys on.
Jumala puhuu suoraan tämän ajan profeetoille ja varoittaa heidän kauttaa lopun ajan väkevästä eksytyksestä, joka liittyy tähän aikaan. - lakkiluke
...voi sanoa, jos niin uskoo. Eikä siinä mitään, koska usko on jokaisen yksityisasia, jota tulisi kunnioittaa, mikä taas on harvinaista tällä palstalla.
Minun mielestäni ja asioita paljon luettuani ja tutkittuani muita uskontoja, kansojen ikivanhoja mytologioita ja eepoksia, olen sitä mieltä, että Raamattu on kokoelma vanhoja tarinoita. Se on kooste ihmiskunnan lähes kadonneesta menneisyydestä kumpuavista muistitiedoista. Ne ovat aikojen saatossa muuttuneet ja eri aikoina ovat kirjoittajat lisäilleet omiaan, kuten kynäniekoilla on tapana. Kysymyksessä on mielestäni kertomuskokoelma. Ei enempää, eikä vähempää.
Näin rohkenen kirjoittaa, koska palstan nimi on "keskustele Raamatusta." Ei esimerkiksi "riitele siitä, koka uskoo oikein." ;)Minä puolestani uskon että Raamattu on Jumalan Sanaa.Siksi ihmeellinen teos se on monellakin tapaa.En esim.usko että "vanhoista tarinoista" saisin niin paljon apua kun Raamatusta,Jumalan Sanasta.
Mutta mielipiteet jokaisella ja niitä on hyvä kunnioittaa :)
ohi menevät kaikki väärämieliset.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1311364
- 102881
- 75713
- 51605
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa13521ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40484Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m153451Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..30417- 26389
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;175384