TV1 NYT

Valtaoja alkaa 22.20, töllö auki - hopi hopi!

18

884

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • löytyy myös
    • ohjelma

      josta selvisi lopulta vain se, että mikään ei ole selvää, ja ohjelman loppupuolella eivät myöskään keskusteluun osallistuneet.

      Olen käynyt tavis (yksityis) tasolla mielenkiintoisempiakin keskusteluja, mutta että kaikki kunnia ohjelmantekijöille että uskalsivat laittaa ns. itsensä likoon kansan nähden.

      Lisää tälläistä kiitooos !

      -evvk-

    • zdfh

      ui valtavirrassa, heheheh

    • hah,hah

      "Ihmisestä tuli sattumalta luomakunnan kruunu"

      • illuminatus*

        Tuo oli vain retoriikkaa, ei muuta.

        Ei Valtaoja tietenkään kuvittele, että ihminen olisi mikään luomakunnan kruunu - tai, että olisi edes mitään luomakuntaa. Ne ovat lähinnä teidän jumalankuviksi itseänne kuvittelevien kretinistien älyttömyyksiä.


      • ,että
        illuminatus* kirjoitti:

        Tuo oli vain retoriikkaa, ei muuta.

        Ei Valtaoja tietenkään kuvittele, että ihminen olisi mikään luomakunnan kruunu - tai, että olisi edes mitään luomakuntaa. Ne ovat lähinnä teidän jumalankuviksi itseänne kuvittelevien kretinistien älyttömyyksiä.

        Ateisteille elämä on vain pelkkää sattumaa ilman tarkoitusta


      • illuminatus*
        ,että kirjoitti:

        Ateisteille elämä on vain pelkkää sattumaa ilman tarkoitusta

        >>Ateisteille elämä on vain pelkkää sattumaa ilman tarkoitusta


      • meikä uskoo
        illuminatus* kirjoitti:

        >>Ateisteille elämä on vain pelkkää sattumaa ilman tarkoitusta

        Armolliseen Luojaan kuin johonkin pelkkään kohtaloon ja sattumaan. Tai siihen, että vain voimakkaimmat ja sopeutuvaisimmat selviävät.

        Elämässä on myös korkeimpia tasoja kuin pelkkä kvarkkien tanssi.


      • illuminatus*
        meikä uskoo kirjoitti:

        Armolliseen Luojaan kuin johonkin pelkkään kohtaloon ja sattumaan. Tai siihen, että vain voimakkaimmat ja sopeutuvaisimmat selviävät.

        Elämässä on myös korkeimpia tasoja kuin pelkkä kvarkkien tanssi.

        Palataan asiaan sitten, kun niistä tasoistasi on näyttöä - siihen asti asialla on turha spekuloida.


      • Apo-Calypso
        meikä uskoo kirjoitti:

        Armolliseen Luojaan kuin johonkin pelkkään kohtaloon ja sattumaan. Tai siihen, että vain voimakkaimmat ja sopeutuvaisimmat selviävät.

        Elämässä on myös korkeimpia tasoja kuin pelkkä kvarkkien tanssi.

        Olet siis älyllisesti sekä laiska, että epärehellinen. Tämä selvä...


      • olla
        Apo-Calypso kirjoitti:

        Olet siis älyllisesti sekä laiska, että epärehellinen. Tämä selvä...

        tiedeuskovaisuus huipussaan


      • ´myös
        illuminatus* kirjoitti:

        Palataan asiaan sitten, kun niistä tasoistasi on näyttöä - siihen asti asialla on turha spekuloida.

        tiedemiehet ja –naiset spekuloivat paljon.
        Monet tieteen teoriat ovat spekulointia, ainakin aluksi.


      • Apo-Calypso
        ´myös kirjoitti:

        tiedemiehet ja –naiset spekuloivat paljon.
        Monet tieteen teoriat ovat spekulointia, ainakin aluksi.

        Tieteelliset *teoriat* eivät ole spekulointia.

        Spekulointi on hyödyllinen työkalu hypoteeseja muodostettaessa, ennen varsinaisen teorian muodostumista.


      • Apo-Calypso
        olla kirjoitti:

        tiedeuskovaisuus huipussaan

        Saattaa johtua siitä, että en pidä taikauskoa, tietämättömyttä, älyllistä laiskuutta ja älyllistä epärehellisyyttä kovinkaan korkeassa arvossa, toisin kun sinä ja kaltaisesi.


      • FreakEngineer
        meikä uskoo kirjoitti:

        Armolliseen Luojaan kuin johonkin pelkkään kohtaloon ja sattumaan. Tai siihen, että vain voimakkaimmat ja sopeutuvaisimmat selviävät.

        Elämässä on myös korkeimpia tasoja kuin pelkkä kvarkkien tanssi.

        ...sanot, että uskot mieluummin armolliseen jumalaan kuin sattumaan, kertoo tosin ainoastaan itsestäsi ja omista mielihaluistasi, ei sen sijaan mitään tästä uskosi kohteesta.


      • kyllä
        meikä uskoo kirjoitti:

        Armolliseen Luojaan kuin johonkin pelkkään kohtaloon ja sattumaan. Tai siihen, että vain voimakkaimmat ja sopeutuvaisimmat selviävät.

        Elämässä on myös korkeimpia tasoja kuin pelkkä kvarkkien tanssi.

        pettymyksen, jos ihmiselle on pienestä asti syötetty joitakin uskonnon myyttisiä tarinoita tosina ja kasvaessaan hän ymmärtää niiden olevan tavallisten erehtyväisten ihmisten kertomia tarinoita. Mutta eihän tämän takia ole syytä hylätä Luojaansa ja ryhtyä fundamentalistiateistiksi.

        no, voihan sitä tietenkin uskoa, että tiede ratkaisee kaikki kysymykset, mutta näyttäkää seuraavaksi miten siitä tyhjöstä voi nyhjäistä maailmankaikkeuden verran energiaa/ainetta.


      • edes
        ,että kirjoitti:

        Ateisteille elämä on vain pelkkää sattumaa ilman tarkoitusta

        harkinnut huomaamiseen tarvittavan ajatuksen aloittamista. Kunhan nyt soitat poskees, ja ehkä et edes osaa muunlaista anonyymi käytöstä. Se on sääli kun noin huonosti menee.

        A-luokan teisti.


      • sitten
        edes kirjoitti:

        harkinnut huomaamiseen tarvittavan ajatuksen aloittamista. Kunhan nyt soitat poskees, ja ehkä et edes osaa muunlaista anonyymi käytöstä. Se on sääli kun noin huonosti menee.

        A-luokan teisti.

        tämä maailmankaikkeus laajenekaan ikuisesti, avaruus kylmene ja kaikki elämä saavutuksineen häviä? kuten ohjelmissa väitettiin


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1117
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      113
      910
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      886
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      279
      679
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      76
      658
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      621
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      572
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      556
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      38
      520
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe