Onko kukaan käynyt Kuopion Lasaretissa rintaimplanttileikkauksessa?Ja kannattaako laittaa alle 2 dl proteeseja,mitä lääkäri ehdotti? Lähtötilanne A tai AA kuppi.Kannattaisko laitattaa samantien isommat,tuolla 180 cc proteesilla ei taida isoa muutosta tulla?
Ja pystyyköhän seuraavana päivänä ajamaan autoa? Pitäis kotiin ajella sellaiset 100 kilsaa vai meenkö junalla?
Vain asiallisia vastauksia pliis.
kuopio lasaretti
5
872
Vastaukset
- isommat
En tiedä,mitä lääkärisi on ajatellut, ehkä sinulle ei ekalla kerralla mahdu enempää ihon alle tai sitten ajattelee ettei tule sinulle liian suurta muutosta. Riippuu ihan sinusta haluatko isommat. Jos haluat isommat sano se lääkärille, koska varmaan tommosela 250cc tulisi paremmat. monethan laittaa 300cc, ja ovat siihen tyytyväisiä. sillä määrällä saa kunnolla isot rinnat siitä aa:sta Et varmaankaan pysty ajamaan autoa, voi olla liikaa kipuja, ja varmasti vähän höntti olo leikkauksen jälkeen.
- ei ei
Et pysty liikuttelemaan rattia, varsinkaan riskittä muille ja itsellesi.
Paikkana Lasaretti on ihan vertailukelpoinen muihin vastaaviin, ihan asialliset hoitajat.
Kuka lääkäri sinut leikkaa. Minulle tuo silikonikoko kuulostaisi jo ihan hyvältä. - piankin!
Itse olen menossa Lasarettiin rintojen suurennokseen. Vielä mietitään kokoa, joko 300cc tai 350cc. Päätetään tämä ennen leikkausta. Olen imettänyt kolme lasta ja nyt kuppiokoko b. Koska kohotusta ei tehdä, vaatii rinta hieman enemmän täytettä, jotta kohoaa tarpeeksi.
- Heltaton
Tietääkö kukaan mitä maksaa leuanalusleikkaus. Siis"heltta" ois kysymyksessä. Hinta saa heittää muutamalla satasella.
- jlädl;*ä'
Tässä ainakin oli just Lasaretissa laitettu liian pienet:
http://tavoitteenatavoite.blogspot.fi/2013/11/harmituksen-harmitus.html
Olen kuullut myös muista, joille on siellä kirurgi laittanut niin pienet että on jäänyt liian iso rako rintojen väliin ja oma rinta roikkumaan implantin jatkeeksi. Ehkä siellä on joku jok aei ihan ymmärrä ottaa huomioon naisen kropan mittasuhteita. 180cc on niin ultrapikkuinen että harvalle istuu. Jos tällaista joku ehdottaa niin ehdottomasi kannattaa pyytää ainakin yhden toisen kunnon kirurgin mielipide. Ap:lla varmaan post festum, mutta muille vaan: harkintaa ja varovaisuutta. Oikea implantti on sopiva juuri omiin lähtökohtiin ja muuhun rakenteesee, yhdellä se on 180cc ja toisella 400cc. Ei kannata verrata kaverin kokoon, yksilöitä ollaan;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 30411676
- 1447146
- 1045962
Vanhempi mies
Jos yritän ajatella sinut pois sydämestäni, ikävä ja surullinen kaipuu tulee kaksin verroin kovempana. Olit mun unessa425319- 534399
Minne sä aina välillä joudut
Kun pitää hakemalla hakea sut sieltä ja sitten oot hetken aikaa esillä kunnes taas menet piiloon, en ymmärrä 🤔❤️ Oot ta304299On niin vaikea olla lähelläsi
En saa ottaa kädestäsi kiinni, en saa halata. En saa silittää hiuksiasi. Enkä saa sinua koskaan omakseni. ☔ Miehelle na323621- 623618
- 833238
Nyt peukut pystyyn
Nyt kaikki peukut pystyyn, siirtopersu on aikeissa muuttaa Kannuksesta pois. Facebookissa haukkui tänään Kannuksen peru223145