mulla on autovakuutus pikkukaskolla Fenniassa, jos vaihdan vaikka If:iin niin seuraako bonukset perässä?
Vakuutusyhtiön vaihto
7
1489
Vastaukset
- olen aina...
saanut täydet bonukset autovakuutukseen, kun olen yhtiötä vaihtanut. Oli lähtöbonukset sitten mitä vain.
Eli seuraa, mutta voit saada paremmatkin, mikäli ei ole maksimit.- ja liikenne
ovat eri vakuutuksia. Liikennevakuutuksen bonukset siirtyvät yhtöstä toiseen aina samanlaisina, kunhan muistat siitä vaihtotilanteessa ilmoittaa.
Kaskoon saat käytännössä kaikista yhtiöistä täydet bonukset. - ketjussa...
ja liikenne kirjoitti:
ovat eri vakuutuksia. Liikennevakuutuksen bonukset siirtyvät yhtöstä toiseen aina samanlaisina, kunhan muistat siitä vaihtotilanteessa ilmoittaa.
Kaskoon saat käytännössä kaikista yhtiöistä täydet bonukset.puhuta koko ajan autovakuutuksesta ( joka on siis sama kuin Kasko ).
- vakuutusmies73
ja liikenne kirjoitti:
Kaskoon saat käytännössä kaikista yhtiöistä täydet bonukset.Liikennevakuutus ja autovakuutus ovat ihan eri asioita. Liikennevakuutus on pakollinen vakuutus ja autovakuutus vapaaehtoinen eli ns. kasko.
Jos haluaa perehtyä asiaan tarkemmin
http://www.vakuutusvertailu.info
Nämä termit on hyvä tehdä selväksi itselle ennenkuin menee kyselemään tarjouksia liikennevakuutuksesta ja autovakuutuksesta vakuutusyhtiöiltä.
- viikolla
Lähivakuutuksesta Nordeaan.Molempien vakuutuk-
sien bonukset huomioitiin.Yhdistetty vuosimaksu
putosi 120€.TÄMÄ EI OLE NORDEAN MAINOS!!- on vakuutukset Lähivakuutuk...
Ja aionkin pitäytyä siinä.Olen netissä näitä laskureita käyttänyt ja onhan niissä suuria eroja. Nordealla on kilpailukykyiset hinnat.Kyllähän se mukavaa olisi edulliset vakuukset.Mutta entä sitten kun tulee vahinko.Missä Nordea jälleenvakuuttaa tekemänsä vakuutukset?Tuleeko vahinkotarkastaja Ruotsista?Onko vahinkotarkastus nopeaa ja onko joustavuutta niin paljon, kuin esim Lähivakuutuksella.Lähivakuutuksessa kuunnellaan myös auton omistajankin mielipidettä, korjataanko vai ei.Suuret vakuutusyhtiöt käyttää herkästi vanhemmissa autoissa lunastuspykälää.Siinä moni hyvin autostansa huolta pitänyt on häviävänä osapuolena.Mitä tulee Nordeaan pankkina, olen tyytyväinen sen palveluihin.Kuitenkin vähän epäröin tätä vakuutustoimintaa.Vakuutusasiathan ovat niin monimutkaisia.
- on pikku kioskeja
on vakuutukset Lähivakuutuk... kirjoitti:
Ja aionkin pitäytyä siinä.Olen netissä näitä laskureita käyttänyt ja onhan niissä suuria eroja. Nordealla on kilpailukykyiset hinnat.Kyllähän se mukavaa olisi edulliset vakuukset.Mutta entä sitten kun tulee vahinko.Missä Nordea jälleenvakuuttaa tekemänsä vakuutukset?Tuleeko vahinkotarkastaja Ruotsista?Onko vahinkotarkastus nopeaa ja onko joustavuutta niin paljon, kuin esim Lähivakuutuksella.Lähivakuutuksessa kuunnellaan myös auton omistajankin mielipidettä, korjataanko vai ei.Suuret vakuutusyhtiöt käyttää herkästi vanhemmissa autoissa lunastuspykälää.Siinä moni hyvin autostansa huolta pitänyt on häviävänä osapuolena.Mitä tulee Nordeaan pankkina, olen tyytyväinen sen palveluihin.Kuitenkin vähän epäröin tätä vakuutustoimintaa.Vakuutusasiathan ovat niin monimutkaisia.
Tuttavani Mersu meni lunastuskuntoon vastapuolen syystä. Vastapuolen liikennevakuutus Lähivakuutuksessa. Lähivakuutus esitti kaverilleni, että käykö, jos uuden Mersun omistajaksi tulee rehoitusyhtiö. Lähivakuutusyhdistys olisi ostanut uuden auton osamaksulla! Kaveri huusi apuun oman kaskonsa joka ei ollut tässä paikallisessa kylävakuutusyhtiössä. Varokaa näitä pikkunarikoita.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kansalla on oikeus tietää miksi persut pettävät
Koko kulunut hallituskausi on kysytty persuilta, minkä vuoksi he ovat pettäneet käytännössä jokaisen vaalilupauksen, ain617520Venäjän armeijan evp-upseeri: Armeija surkeassa tilassa, jonka läpäisee kaiken kattava
valehtelu. Venäläiset alkaneet pohtia julkisesti maan todellisia tappioita. Z-bloggari ja 3. luokan kapteeni (evp.) Mak1232946- 1421776
Kansalla on oikeus tietää mikä on SDP:n talousohjelma jolla maan talous
saadaan nousuun? Miksi puolue piilottelee sitä, vai eikö sitä ole? Tähän asti olemme vaan saaneet kuulla hallituksen ha651659Ammattiliitto 900 euroa/vuosi - Työttömyyskassa 72 euroa/vuosi
Ammattiliitosta eroamalla voi säästää jopa 800 euroa vuodessa. Mitä enemmän tienaat, sitä enemmän maksat liitolle. Esim1151458Miten voit olla niin tyhmä
että et tajunnut että sua vedätettiin? Tietäisitpä miten hyvät naurut on saatu. Naiselle1671404- 1311163
- 77853
Kyriake=Kirkko
Kirkko, Kyriake Kirkko-sana tulee kreikankielen sanasta Kyriake=Herran omat, Kristuksen omaksi kastettujen suuri joukko47812- 52745