eli mikäs elokuva on kohdallasi ollut shokeeraavin?? henkilökohtaisesti tarvii mainita pari:
joshua
http://www.imdb.com/title/tt0491000/
ja
baby blues
http://www.imdb.com/title/tt0972359/
molemmat loistavia esimerkkejä ihmisen pimeimmistä mielen kolkista ja (melkein jopa) ääripään realistisia.
shokeeraavin?
12
1381
Vastaukset
- aiaikoskee
http://www.imdb.com/title/tt0103793/
Samalta ohjaajalta on useampiakin häiritsevän oloisia mutta tosi taidokkaita tuotoksia.- rtyrryrt
titanic
- Sehai
Se alkuperäinen Tappajahai. Sen nähtyäni oli pelottavaa lähteä paikallisesta elokuvateatterista ulos sateeseen ...
- Erkkan kaveri Spip
Seul Contre tous, Funny Games ja Naked
- Kirella
Unelmien sielunmessu oli ahdistava ja siis shokeraavimpia mitä oon nähny. Monet muutki huumeleffat on aika rankkoja. Realismi toimii.
- gorelore
eli ainakin pari jotka on mieleen jääneet ja jossa shokkiarvot ovat kohdallaan:in a glass cage(tras el cristal) ja the girl next door,joka on myös tositapahtumiin perustuva ja osittain senkin takia piinaava...michael haneken seitsemäs manner oli myös leffa jonka katsottuani tuli todella huono olo.
- MarkiisiDeFuckingÅmÅl
on ehkä olleet Fred Vogelin August Underground-leffat, enkä sano tätä positiivisessa mielessä. Inhosin niitä paskoja, mutta kyllähän ne onnistui shokeeraamaan jopa koko ikänsä kauhua kattoneen tyypin (=minä). Joshua ja Baby Blues (jotka aloittaja mainitsi) sen sijaan on hyviä ihan elokuvataiteellisestikin. Muita aika shokkipitoisia on olleet T.F.Mousin Men Behind the Sun, Andrei Iskanovin Philosophy of a Knife (joista molemmat kertovat samasta aiheesta, japanilaisten rangaistusleiri 731stä jossa tehtiin ihmisillä kokeita aikanaan), ja Cannibal Holocaust (hyvä leffa, mutta siinä tapetaan oikeesti eläimiä). Muita ehkä Jörg Buttgereitin Nekromantik ja japanilainen Flowers of Flesh and Blood (Guinea Pig -sarjaa). Yleisesti ottaen tykkään kauhuleffoista, nää mainitut tosin on olleet semmoisia et on tehny mieli oksentaa ja p*skantaa ja vetää ittensä hirteen.
- gorelore
...tuosta,että tosiaan august underground elokuvat veti hiljaseksi vaikka yhtä sun toista on tullut katsottua,niin noita ei edes halua nähdä uudestaan,niin häiriintyneitä leffoja..ja guinea pig:devils experiment on myös melkoinen shokki..
- misanthropicHIPPIE
gorelore kirjoitti:
...tuosta,että tosiaan august underground elokuvat veti hiljaseksi vaikka yhtä sun toista on tullut katsottua,niin noita ei edes halua nähdä uudestaan,niin häiriintyneitä leffoja..ja guinea pig:devils experiment on myös melkoinen shokki..
oon prkl yrittäny saalistaa noita august.. mordum on tullut nähtyä ja hei hyyyi,mitä toimintaa. "sickest fucking shit" listalla pitää kärkipaikkaa. tarvis viel ne muut löytää. on kyl niin paljon tullu kaikkea sairasta paskaa nähtyä, et kipeydellä ei ns. ole enää shokkiarvoa. mut minkäs teet ku kipeen mielen pitää kipeää maailmaa nähdä.
schitzophreniac 1 & 2 oli myös aika sairasta ja kuraa. - babygirl86
misanthropicHIPPIE kirjoitti:
oon prkl yrittäny saalistaa noita august.. mordum on tullut nähtyä ja hei hyyyi,mitä toimintaa. "sickest fucking shit" listalla pitää kärkipaikkaa. tarvis viel ne muut löytää. on kyl niin paljon tullu kaikkea sairasta paskaa nähtyä, et kipeydellä ei ns. ole enää shokkiarvoa. mut minkäs teet ku kipeen mielen pitää kipeää maailmaa nähdä.
schitzophreniac 1 & 2 oli myös aika sairasta ja kuraa.Stanley Kubrickin Clockwork orange.
- pettymys oli joo
babygirl86 kirjoitti:
Stanley Kubrickin Clockwork orange.
Guinea Pig 2:Flower of Flesh and Blood oli mulle pettymys. Lähinnä sen kornius nauratti. Näki niin selvästi, että raajat on kumia ja silleen. Siis shokkiarvoltaan se oli pettymys, mutta olihan sitä ihan hauska katsoa. Huumoria.
En ole vielä katsonut August Underground Mordumia. Mulla on se koneella. Pitää tänä iltana katsoa ja toivoa, että tulee huono olo.
Näiden elokuvien metsästäjille: torrent-tiedostoina löytyy ihan varmasti. - elmo
men behind the sun on todella melko häijy kuva!!!en suosittele...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vakava rikosepäily Seinäjoella
Ilkka ei taaskaan tiedä mitään mutta hesalaiset kertoo: https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010959325.html412795Mitä on woketus?
Täälläkin hoetaan usein sanaa "woketus". Mitä se tarkalleen ottaen tarkoittaa? Ilmeisesti sen käyttäjät ymmärtävät sen k4342363Olet saanut kyllä tunnisteita
Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens232292Mies pakko olla rehellinen
Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau182110Oletko jo luovuttanut?
Joko olet luovuttanut kaivatun suhteen ja hyväksynyt, että mitään ei tule?1421786Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä - Hoivakotiin ei pääse, vaan joutuu selviytymään yksin
Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä… Hoivakoteihin sijoittamista vältellään, koska hoito on kallista ja hyvinvoin1411747Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen
Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat241275Hirvenmaitojuusto
Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,21180- 741079
Kerro mulle miksi juuri me
Kohdattiin? Tässä elämässä. Vaikka ollaan edelleen tutut tuntemattomat. Se on omituinen tunne.67997