ONKO MUILLE TUTLLUT??

siirappi87

Semmoista viestiä,että
onneksi olkoon olet voittanut
500,000,00 puntaa jossain arvonassa??
(enkuks tietenkin)

Ja yhtiö oli joku DELL ELECTRONICS tai vastaava..

Taitaa olla aika huijausta!??
Keräävät kai ihmisten tietoja ja niin
käyttävät niitä rikollisiin toimiin,kuten
passien väärentämiseen..

MITÄ MIELTÄ OOTTE??

11

2905

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pelkkä huijaus

      Kyseessä on pelkkä huijaus.
      Jos tuonne erehtyy tietonsa laittamaan niin kohta tulee viesti että sinun on lähetettävä x euroa/dollaria/puntaa käsittelykuluihin ennenkuin voivat maksaa voittosi.

      • siirappi87

        Eikä??
        Kun mä lähetin sinne mun osote tiedot jne..
        Mut en tietenkään sotua tms..

        Voi v*tun v*ttu...
        pitääks mun oikeesti MAKSAA JOTAIN??


      • eipä ei
        siirappi87 kirjoitti:

        Eikä??
        Kun mä lähetin sinne mun osote tiedot jne..
        Mut en tietenkään sotua tms..

        Voi v*tun v*ttu...
        pitääks mun oikeesti MAKSAA JOTAIN??

        heitä vain sieltä tulevat viestit roskiin


      • eipä ei kirjoitti:

        heitä vain sieltä tulevat viestit roskiin

        on tupsahdellut sähköpostiosoitteisiin jo ainakin runsaan neljän vuoden ajan. Viranomaiset varoittelevat niistä silloin tällöin, sillä osa meistä haluaa niin palavasti uskoa kerrankin voittaneensa jotain, että vastaa tällaiseen sanomaan - ja osa vastaa silkkaa ahneuttaakin.
        Voin jotenkin käsittää sen, että utelias yrittää onkia tietoja tällaiseen mukailosanomaan vastaten. En tiedä, miten riskikästä nykyään on ylipäänsä menetellä tällä tavoin - eli voidaanko pelkän sähköpostiosoitteen perusteella jäljittää tietty henkilö niin, että hänen turvallisuutensa saattaa vaarantua?
        Tekisi mieleni huijata näitä huijareita mutta en osaa...


      • Salainen_Agentti
        siirappi87 kirjoitti:

        Eikä??
        Kun mä lähetin sinne mun osote tiedot jne..
        Mut en tietenkään sotua tms..

        Voi v*tun v*ttu...
        pitääks mun oikeesti MAKSAA JOTAIN??

        "Eikä??
        Kun mä lähetin sinne mun osote tiedot jne.."

        Just. Mulla ois yks vähän käytety silta jonka möisin mieluusti sinulle...


    • avuton ei koskaan

      Raiskausplaneetalta on 600 yksikön matka
      tänne, eli saapuvat 2 viikon varoitusajalla.

      Se on ainoa lohtumme. Jos he
      menevät ensin noille 300 kpl planeetoille,
      niiltä alemmilta eivät saavu tänne,
      ja me jäämme eloon. Eivät he
      ole kuin pienen kiinalaisen ja paksun
      amerikkalaisen kokoisia.

      Äiti ei auta sinä päivänä, kun
      jostain päin tulevat.

      Kommunikaatiolla pärjäämistä tulee
      harjoitella päivittäin ja viikoittain.

      Joka tunti, vaikkapa. Hyvyys ei ole este.

      Avioton?

    • melkein pissatettu

      Mieki sain tämmösen 500 000 "potin" yhtiö oli shell:in tytäryhtiö...niin nigeriassa.
      Koko homma on kusetusta shellin omilla sivuillakin varoitetaan tästä x-mobiles voitto shaissesta.
      Identtiteetti varastamiselta vaikuttaa kun pyydettiin skannattuja henkkareita lähettämään.
      Viesti oli kuitenkin uskottava kun kaivon yhtiön ja "pottia maksavan" pankin tiedot.
      Nää alkaa jo menemään härskeiksi vaikka onhan niitä ollu olemassa jo monta vuotta,liikaa isoja vaikuttajia mukana,oiskohan vissiin 50000-> nigerialaista ja valtionkin epäillään soutkeutuneen soppaan.

      • Porkpossu

        Moro, mulle tuli viesti lotto netherlandilta, että olen voittanut online cyber lotossa/ e-mail arvonnassa 2,5milj taalaa. Onko muille tullut kys osoitteesta "voittoja". www.lotto.nl


      • Porkpossu
        Porkpossu kirjoitti:

        Moro, mulle tuli viesti lotto netherlandilta, että olen voittanut online cyber lotossa/ e-mail arvonnassa 2,5milj taalaa. Onko muille tullut kys osoitteesta "voittoja". www.lotto.nl

        Ilmeisesti tuo lotto nl on ihka oikea lottopaikka, mutta tämä tullut viesti oli täyttä huijausta. 'ilm netti osoite on vain lisätty viestiin hämäykseksi.


    • elina93.

      On tullu. Sen on pakko olla huijausta koska en oo ees osallistunu mihinkä arvontaan yms yms..

    • Mä sain eilen tietää olevani miljonääri:=)

      Toisaalta, UKK:N luottomies, kanisteri ja ministeri, Valmet Oy:n ent. pääjohtaja Olavi J. Mattila menetti paljon rahaa ns. nigerialaiskirjeeseen haksahdettuaan

      DIRECT LINE: 31 647 451 670
      Fax : 31-847-592-103
      Web link: www.lotto.nl
      Unity Monetary BV.
      Date: 28-11-2011

      YOUR REF: VJL/TR/00765T5 43


      TWO MILLION FIVE HUNDRED THOUSAND EUROS UNPAID LOTTERY FUNDS.

      Dear Ari Tabell,


      We acknowledge your entry on 28/11/2011, with request to file for your winning prize. We write to congratulate you for being our lucky winner.

      This Awards is sponsored by a consortium of software promotion companies.The Intel Group,Toshiba, Dell Computers, and other international companies.
      Purchase of your ticket was made via random online selection of email addresses that were made available by an exclusive list of 250,000 emails through the Internet worldwide random selection. The Lucky 10 winners where picked randomly through a ballot system. Luckily you entered as the last qualified Winner, therefore you are entitled to your prize.


      Initial correspondence to you deemed unsuccessful and since no correspondence thereafter, thus our inability to establish contact. Nevertheless we have acknowledged your correspondence and we will act as soon as possible.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 103
      1869
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      15
      1835
    3. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      53
      1834
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1657
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      18
      1573
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      10
      1350
    7. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      26
      1310
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      11
      1296
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      14
      1281
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1242
    Aihe