Teille pihtaajat

rinta rottingilla

Ennen häitä seksi on kiihkeää ja upeaa. Kuherruskuukausi on onnen täyttymys. Sen jälkeen alkaa jatkuva peli ja laskenta antaisko vai eikö; katsotaan mitä tase näyttää. Katsotaan muistikirjasta onko minua huomioitu riittävästi että voinko osallistua kanssasi seksiin.
Näin menee 15-20 vuotta jonka jälkeen naisen seksuaalisuus ikäänkuin vapautuu jostain ikeen alta(!!??) ja koittaa uusi aika. Sitten ihmetellään kun mies onkin se joka "pihtaa". En usko kenenkään miehen(tuskin naisenkaan) hyväksyvän seksiä pelivälineenä ilman seurauksia.
Joten jos pelaa seksillä voi jäädä ilman; ainakin sen pitkäaikaisen kumppanin kanssa.

12

1792

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sellasta se on. Mutta.. jos ja kun seksi on vain tuotantopalkkio jota saa jos on suoriutunut puolimahdottomien suoritusten viidakosta, niin eipä ainakaan itseäni kiinnosta moinen palkkiohinkkaaminen. Siinä ei ole sitten sitä tärkeintä osaa mukana..

Että antaa pihtarien ihmetellä ja pihdata. Aina sitä voi katsella ja ehkä jopa löytää pihtaajan tilalle jonkun joka ymmärtää että koti ei ole työpaikka, suorituspaineineen, vaikka siellä kotitöitä tehdäänkin..

• Hertta*

Seksi on sen verran tärkeä osa suhdetta, että jos ei toimi, kannattaa miettiä missä on rakkaus.

• 3,5kk ilman jo..

..pihtaa. Kun mentiin naimisiin hävisi ukon kiinnostus täysin.aikani kinusin ja yritin hyvällä.sitten pahalla eli uhkailulla lähteä vieraisiin...lopulta menetin mielenkiinnon itsekin kun mies sanoi etten voi pakottaa.nuo sanat pysäytti ja miehestä katosi silmissäni kaikki viehätys.ja kumma juttu..olen kaunis,nuori,hoikka ja minulla vientiä riittäisi mutta empä vaan kelpaa omalle miehelle. Kun tämä avioliitto kaatuu en uudelleen edes harkitse enää naimisiin menoa..

• kyllä näinkin

tämä pihtaus ole tyypillistä vain naisille. ex-mieheni oli pihtari ja teki seksistä taistelukentän. jos uskalsin sanoa jotain mistä herra ei tykännyt seurauksena oli selibaattia vähintään viikon verran.

paras ystäväni erosi miehestään, kun mies ei pitänyt seksiä kovinkaan tärkeänä ja tuli monen kuukauden pausseja. asiasta tietty puhuttiin mut eipä hyödyttänyt. kun mies tajus et ystäväni on tosissaan, hän yritti muuttaa tapansa... liian myöhään. ero siitä sitte tuli.

• seksi tärkiätä

lisääntymiseen tarkoitettu touhu noin tärkeää? eikö ilman orkkua voi elää?

• MadamX..
        seksi tärkiätä kirjoitti:

lisääntymiseen tarkoitettu touhu noin tärkeää? eikö ilman orkkua voi elää?

Ei voi! Sitä on saatava. Mies voi siten näyttää naiselleen suurinta rakkautta. Jos mies ei rakastele, hän ei rakasta. Niin se vain on.

• ap.

Onkohan miesten pihtaaminen tasa-arvon tuoma mahdollisuus kokea pihtaamisen riemu?

• vika....

mix menit avioon,aamen on sexin tappaja,,,,heh

• halusitte

Itsepä halusitte sitä tasa-arvoanne. Seksuaalisen väkivallan yksi muoto on myös se että nainen päättää milloin, missä ja missä asennossa seksiä harjoitetaan.

Nyt tulee poru kun mies käyttäytyy kuin nainen.

• nainen päättää

asennot seksin, yleensä vain se lähäri ja sekin pimeässä peiton alla. Arvatkaa jaksaako se kiihottaa enää sen kymmenennen kerran jälkeen?

• kaikki työkalut
        nainen päättää kirjoitti:

asennot seksin, yleensä vain se lähäri ja sekin pimeässä peiton alla. Arvatkaa jaksaako se kiihottaa enää sen kymmenennen kerran jälkeen?

mutta kun se ei käytä niitä!

Onko se niin hirveän suuri uhraus miehelle halailla ja pusutella päivän mittaan? Minä en tarvitse kuin pari nättiä sanaa päivässä ja iltapalan jonkun muun tekemänä nenän eteen niin olen ihan tyytyväinen ja seksihalut pysyy hyvänä.

Hoidan kyllä pyykit ja siivoukset ihan mielelläni kunhan saan tuntea silti olevani myös nainen.

Siihen voi vaikuttaa vain mieheni. Se on täysin hänen käsissään.

• kaikki kalut tallella
        kaikki työkalut kirjoitti:

mutta kun se ei käytä niitä!

Onko se niin hirveän suuri uhraus miehelle halailla ja pusutella päivän mittaan? Minä en tarvitse kuin pari nättiä sanaa päivässä ja iltapalan jonkun muun tekemänä nenän eteen niin olen ihan tyytyväinen ja seksihalut pysyy hyvänä.

Hoidan kyllä pyykit ja siivoukset ihan mielelläni kunhan saan tuntea silti olevani myös nainen.

Siihen voi vaikuttaa vain mieheni. Se on täysin hänen käsissään.

Onko tosiaan hirveä uhraus olla arvostelematta ja hyväksyä miehessä olevat ominaisuudet tai puutteet. Ei tarvitse kuin edes normaalia kunnioitusta ja keskuskustelua. Jatkuva arvostelu ja vertaaminen "naapurin miehiin" ei lisää läheisyyttä.
        Teen asiat omalla tavallani ja aikaisemmin olen tehnyt niitä jopa työkseni, joten taitoa kyllä on.
        Siihen voi vaikuttaa vain vaimonen, se on hänen käsissään ja hänen valinta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ketä tietää

Missä ammuttiin pyssyllä.
      Kotka
      43
      5754
    2. Ei tunnu, että välität yhtään

Tuntuu, että et edes muista minua koko ihmistä. 😢
      Ikävä
      45
      5275
    3. Onko kaipaamallasi

Naisella silikonit 🤔
      Ikävä
      48
      3678
    4. Näytitpä taas niin hyvältä!

Nautit tilanteesta täysin rinnoin. Sinä olet kuin
      Tunteet
      13
      3643
    5. Veikeä Satu

Tuu jutteleen, kaipaan sua. Oot kuuma nainen.
      Ikävä
      31
      3116
    6. Vimpelin liikuntahallilla tulipalo?

Katsoin, että liikuntahallista tuloo mustaa savua. Sitten ovet pärähti hajalle, ja sisältä tuli aikamoinen lieska. Toise
      Vimpeli
      88
      3103
    7. Oletko nyt

Onnellinen mies naisesi kanssa?
      Ikävä
      59
      2854
    8. Rakastatko?

Ala kertomaan se ja heti
      Ikävä
      57