KYMMENEN KÄSKYÄ

SANANSAATTAJA 10

Ja Evoluutio puhui kaikki nämä sanat ja sanoi:

Minä olen Evoluutio, sinun jumalasi, joka vein sinut pois Kristinuskon maasta, orjuuden pesästä.

Älä pidä muita Jumalia, äläkä varsinkaan kristinuskon Jumalaa minun rinnallani, eikä varsinkaan ainoana.

Älä tee itsellesi aitoa Jumalan kuvaa, äläkä
varsinkaan kristinuskon Jumalan kuvaa, älä siitä
joka on ylhäällä taivaassa, eikä varsinkaan siitä
joka oli alhaalla maan pääällä, jonka nimi on Jeesus, äläkä niistä, jotka ovat vesissä maan alla.

Älä kumarra, äläkä palvele noita, Jeesusta ja
kristinuskon Jumalaa, sillä minä olen jumalasi, Evoluutio, kiivas Evoluutio, joka kostan pahalla luonnonvalinnalla isien pahat teot kolmanteen ja neljänteen polveen, varsinkin niille jotka vihaavat Evoluutiota.

Mutta teen laupeuden tuhansille suotuisalla luonnonvalinnalla niille, jotka rakastavat minua Evoluutiota ja uskovat Evoluution kaikki kohdat
autenttisesti.

Älä turhaan lausu Evoluution, sinun jumalasi nimeä, sillä minä Evoluutio en jätä rankaisematta
pahalla evoluution kehityksellä niitä, jotka Evoluution nimen turhaan lausuu.

Muista pyhittää Evoluutio.

Kuusi vuorokautta opeta herkeämättä yötäpäivää
evoluutiota, ja toimita tuo askare, mutta seitsemäs päivä on jumalasi Evoluution lepopäivä, silloin riirrää Evoluution mietiskely.
Tuolloin huolehdi, että poikasi, tyttäresi, palvelijasi, palvelijattaresi, jopa juhtasi,
puhumattakaan muukalaisesta mietiskelevät Evoluutiota.

Sillä kuutena päivänä Evoluutio loi taivaan ja
maan ja meren, ja kaikki mitä niissä on ja tosiasiassa niihin meni miljoonia ja miljoonia vuosia, mutta seitsemäntenä päivänä Evoluutio vain mietiskeli Evoluutiota.

Kunnioita Evoluutiota ja hänen profeettaansa
Darvinia, että Evoluutio olisi sinulle suotuisa,
ja luonnonvalinta otollinen, että kaun eläisit siinä maassa, jonka Evoluutikehitys on sinulle antanut.

Älä tapa; eli älä ikinä tee Evoluutioon uskovaa
naurun alaiseksi puhumalla jostain Luojasta, eikä
varsinkaan kristinuskon Jumalasta, ja vieläpä
Jeesuksesta.

Älä tee huorin; eli älä missään nimessä yhdy yhtäaikaa muuhun kuin Evoluutioon uskovaan; äläkä varsinkaan kristittyyn!

Älä varasta; eli älä koskaan anasta museoista, eikä mistään Evoluution pyhäinjäännöksiä, eli
kaikenmaailman jonnin joutavia luunkappaleita,
jotka autenttisesti todistavat minuun evoluutioon
uskoville ja kaikille tyhmille minusta Evoluutiosta.

Älä sano väärää todistusta Evoluutioon uskovasta
lähimmäisestä; eli älä edes unissasi väitä, että
hän on kristitty, ja varsinkin, että hän tietää
Jumalan luoneen kaiken kuudessa päivässä.

Älä himoitse lähimmäisesi omaa; eli älä koskaan
himoitse sitä mikä on lähimmäisesi kaikkein kalleinta; eli että hänellä on Jeesus omana Vapahtajana, ja hän tietää evolutionistin pölkkypääksi; eli:

Älä missään nimessä halua tuota Jeesusta omaksi, että sinulla olisi mahdollisuus ikuiseen onneen, toisin kuin meillä evolutionisteilla mahdollisuus
vain helvettiin.

Äläkä tuon päälle missään nimessä himoitse tietää mitä tuo, Jeesukseen uskova tietää: eli että evolutionistit ovat pölkkypäitä!

10

589

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hell_und_die

      Hirvee vaiva, ja noin vähän asiaa.

    • isohinkkinen
      • isohinkkinen

        Kerropas vielä meille oi SANANSAATTAJA 10 onko yllämainittu tapaus tuttu sinulle, ja jos on, niin millä tavoin?


      • Outsider____!

        niin ***hän ei aio valittaa tuomiosta,***.

        Kristillistä suoraselkäisyyttä. Kun töppää niin katuu ja kantaa seuraukset eroten lisäksi luottamustehtävistään. Tekeekö keskimääräinen evon kannattaja noin reilusti vai hinkkaako vain miten "olen syytön, en eroa mistään"?

        Lisäisin noin yleisesti, että ei usko tee ihmstä synnittömäksi. Sitä ei kukaan uskova ole koskaan väittänytkään. Kuten eivät kiihkeimmät evon kannattajatkaan ole yhtään muita paremmpia ihmisiä.

        Vai ovatko?


      • Outsider____! kirjoitti:

        niin ***hän ei aio valittaa tuomiosta,***.

        Kristillistä suoraselkäisyyttä. Kun töppää niin katuu ja kantaa seuraukset eroten lisäksi luottamustehtävistään. Tekeekö keskimääräinen evon kannattaja noin reilusti vai hinkkaako vain miten "olen syytön, en eroa mistään"?

        Lisäisin noin yleisesti, että ei usko tee ihmstä synnittömäksi. Sitä ei kukaan uskova ole koskaan väittänytkään. Kuten eivät kiihkeimmät evon kannattajatkaan ole yhtään muita paremmpia ihmisiä.

        Vai ovatko?

        Sinullahan on varaa puhua suoraselkäisyydestä, valehtelun ja vääristelyn mestarina.


      • Outsider____! kirjoitti:

        niin ***hän ei aio valittaa tuomiosta,***.

        Kristillistä suoraselkäisyyttä. Kun töppää niin katuu ja kantaa seuraukset eroten lisäksi luottamustehtävistään. Tekeekö keskimääräinen evon kannattaja noin reilusti vai hinkkaako vain miten "olen syytön, en eroa mistään"?

        Lisäisin noin yleisesti, että ei usko tee ihmstä synnittömäksi. Sitä ei kukaan uskova ole koskaan väittänytkään. Kuten eivät kiihkeimmät evon kannattajatkaan ole yhtään muita paremmpia ihmisiä.

        Vai ovatko?

        Aitoon kristilliseen suoraselkäiseen tapaan näköjään myös kiisti syyllisyytensä :D :D :D


      • Turkana
        Outsider____! kirjoitti:

        niin ***hän ei aio valittaa tuomiosta,***.

        Kristillistä suoraselkäisyyttä. Kun töppää niin katuu ja kantaa seuraukset eroten lisäksi luottamustehtävistään. Tekeekö keskimääräinen evon kannattaja noin reilusti vai hinkkaako vain miten "olen syytön, en eroa mistään"?

        Lisäisin noin yleisesti, että ei usko tee ihmstä synnittömäksi. Sitä ei kukaan uskova ole koskaan väittänytkään. Kuten eivät kiihkeimmät evon kannattajatkaan ole yhtään muita paremmpia ihmisiä.

        Vai ovatko?

        tuo rahojen palauttaminen tekisi nuo uhrit tyytyväisemmiksi kuin pelkkä tuomiosta valittamatta jättäminen ja eroaminen luottamustehtävästä?


      • äläkäläänän
        isohinkkinen kirjoitti:

        Kerropas vielä meille oi SANANSAATTAJA 10 onko yllämainittu tapaus tuttu sinulle, ja jos on, niin millä tavoin?

        se pastori joka oli sekaantunut alaikäisiin? samaa lahkoa kuin sanansaattaja???


    • helvetti

      Olet varastanut idean raamatusta. Nyt joku uskovainen ottaa itselleen jumalan roolin ja tuomitsee sinut helvettiin.

    • Salccari

      Mielestäni kristinusko on uskonnoksi hyvä. Pidän sitä mieluisampana kuin esimerkiksi saatananpalvontaa, islamia tai hindulaisuutta. Luulen, että aika moni ateisti on kanssani samaa mieltä.

      Luulen myös, että moni ateisti yhtyisi kovin mielellään myös uskovaisiin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      151
      1497
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      921
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      733
    4. Mitä muistoja teillä on kaivatusta?

      😇
      Ikävä
      51
      625
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      16
      585
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      514
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      157
      476
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      44
      472
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      419
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      412
    Aihe