Ja Evoluutio puhui kaikki nämä sanat ja sanoi:
Minä olen Evoluutio, sinun jumalasi, joka vein sinut pois Kristinuskon maasta, orjuuden pesästä.
Älä pidä muita Jumalia, äläkä varsinkaan kristinuskon Jumalaa minun rinnallani, eikä varsinkaan ainoana.
Älä tee itsellesi aitoa Jumalan kuvaa, äläkä
varsinkaan kristinuskon Jumalan kuvaa, älä siitä
joka on ylhäällä taivaassa, eikä varsinkaan siitä
joka oli alhaalla maan pääällä, jonka nimi on Jeesus, äläkä niistä, jotka ovat vesissä maan alla.
Älä kumarra, äläkä palvele noita, Jeesusta ja
kristinuskon Jumalaa, sillä minä olen jumalasi, Evoluutio, kiivas Evoluutio, joka kostan pahalla luonnonvalinnalla isien pahat teot kolmanteen ja neljänteen polveen, varsinkin niille jotka vihaavat Evoluutiota.
Mutta teen laupeuden tuhansille suotuisalla luonnonvalinnalla niille, jotka rakastavat minua Evoluutiota ja uskovat Evoluution kaikki kohdat
autenttisesti.
Älä turhaan lausu Evoluution, sinun jumalasi nimeä, sillä minä Evoluutio en jätä rankaisematta
pahalla evoluution kehityksellä niitä, jotka Evoluution nimen turhaan lausuu.
Muista pyhittää Evoluutio.
Kuusi vuorokautta opeta herkeämättä yötäpäivää
evoluutiota, ja toimita tuo askare, mutta seitsemäs päivä on jumalasi Evoluution lepopäivä, silloin riirrää Evoluution mietiskely.
Tuolloin huolehdi, että poikasi, tyttäresi, palvelijasi, palvelijattaresi, jopa juhtasi,
puhumattakaan muukalaisesta mietiskelevät Evoluutiota.
Sillä kuutena päivänä Evoluutio loi taivaan ja
maan ja meren, ja kaikki mitä niissä on ja tosiasiassa niihin meni miljoonia ja miljoonia vuosia, mutta seitsemäntenä päivänä Evoluutio vain mietiskeli Evoluutiota.
Kunnioita Evoluutiota ja hänen profeettaansa
Darvinia, että Evoluutio olisi sinulle suotuisa,
ja luonnonvalinta otollinen, että kaun eläisit siinä maassa, jonka Evoluutikehitys on sinulle antanut.
Älä tapa; eli älä ikinä tee Evoluutioon uskovaa
naurun alaiseksi puhumalla jostain Luojasta, eikä
varsinkaan kristinuskon Jumalasta, ja vieläpä
Jeesuksesta.
Älä tee huorin; eli älä missään nimessä yhdy yhtäaikaa muuhun kuin Evoluutioon uskovaan; äläkä varsinkaan kristittyyn!
Älä varasta; eli älä koskaan anasta museoista, eikä mistään Evoluution pyhäinjäännöksiä, eli
kaikenmaailman jonnin joutavia luunkappaleita,
jotka autenttisesti todistavat minuun evoluutioon
uskoville ja kaikille tyhmille minusta Evoluutiosta.
Älä sano väärää todistusta Evoluutioon uskovasta
lähimmäisestä; eli älä edes unissasi väitä, että
hän on kristitty, ja varsinkin, että hän tietää
Jumalan luoneen kaiken kuudessa päivässä.
Älä himoitse lähimmäisesi omaa; eli älä koskaan
himoitse sitä mikä on lähimmäisesi kaikkein kalleinta; eli että hänellä on Jeesus omana Vapahtajana, ja hän tietää evolutionistin pölkkypääksi; eli:
Älä missään nimessä halua tuota Jeesusta omaksi, että sinulla olisi mahdollisuus ikuiseen onneen, toisin kuin meillä evolutionisteilla mahdollisuus
vain helvettiin.
Äläkä tuon päälle missään nimessä himoitse tietää mitä tuo, Jeesukseen uskova tietää: eli että evolutionistit ovat pölkkypäitä!
KYMMENEN KÄSKYÄ
10
560
Vastaukset
- hell_und_die
Hirvee vaiva, ja noin vähän asiaa.
- isohinkkinen
Näin kristityt näyttävät mallia:
http://www.iltasanomat.fi/uutiset/kotimaa/uutinen.asp?id=1491875- isohinkkinen
Kerropas vielä meille oi SANANSAATTAJA 10 onko yllämainittu tapaus tuttu sinulle, ja jos on, niin millä tavoin?
- Outsider____!
niin ***hän ei aio valittaa tuomiosta,***.
Kristillistä suoraselkäisyyttä. Kun töppää niin katuu ja kantaa seuraukset eroten lisäksi luottamustehtävistään. Tekeekö keskimääräinen evon kannattaja noin reilusti vai hinkkaako vain miten "olen syytön, en eroa mistään"?
Lisäisin noin yleisesti, että ei usko tee ihmstä synnittömäksi. Sitä ei kukaan uskova ole koskaan väittänytkään. Kuten eivät kiihkeimmät evon kannattajatkaan ole yhtään muita paremmpia ihmisiä.
Vai ovatko? Outsider____! kirjoitti:
Kristillistä suoraselkäisyyttä. Kun töppää niin katuu ja kantaa seuraukset eroten lisäksi luottamustehtävistään. Tekeekö keskimääräinen evon kannattaja noin reilusti vai hinkkaako vain miten "olen syytön, en eroa mistään"?
Lisäisin noin yleisesti, että ei usko tee ihmstä synnittömäksi. Sitä ei kukaan uskova ole koskaan väittänytkään. Kuten eivät kiihkeimmät evon kannattajatkaan ole yhtään muita paremmpia ihmisiä.
Vai ovatko?Sinullahan on varaa puhua suoraselkäisyydestä, valehtelun ja vääristelyn mestarina.
Outsider____! kirjoitti:
Vai ovatko?Aitoon kristilliseen suoraselkäiseen tapaan näköjään myös kiisti syyllisyytensä :D :D :D
- Turkana
Outsider____! kirjoitti:
Vai ovatko?tuo rahojen palauttaminen tekisi nuo uhrit tyytyväisemmiksi kuin pelkkä tuomiosta valittamatta jättäminen ja eroaminen luottamustehtävästä?
- äläkäläänän
isohinkkinen kirjoitti:
Kerropas vielä meille oi SANANSAATTAJA 10 onko yllämainittu tapaus tuttu sinulle, ja jos on, niin millä tavoin?
se pastori joka oli sekaantunut alaikäisiin? samaa lahkoa kuin sanansaattaja???
- helvetti
Olet varastanut idean raamatusta. Nyt joku uskovainen ottaa itselleen jumalan roolin ja tuomitsee sinut helvettiin.
- Salccari
Mielestäni kristinusko on uskonnoksi hyvä. Pidän sitä mieluisampana kuin esimerkiksi saatananpalvontaa, islamia tai hindulaisuutta. Luulen, että aika moni ateisti on kanssani samaa mieltä.
Luulen myös, että moni ateisti yhtyisi kovin mielellään myös uskovaisiin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Paskakaivo Kuhmo
Moniko teki uuden saostuskaivon, joka erittelee paskan ja nesteet imeytyskenttineen maassa taloissa. Kaikkien talojen pi644052Uskotko yliluonnolliseen?
Mitä jos tämä ns. kaivattusi on loitsunut sinut? Olettekos sitä ajatelleet, niinpä. Ette todellakaan. :D803690- 423195
Mitä kuuluu?
Toivottavasti sulla oli hyvä päivä tänään. Täällä on taas ollut niin negatiivista juttua. Oli pakko tulla sanomaan sinul192558Keilahalli
Onneksi rakennettiin aikoinaan se keilahalli, se pelastaa eläinpuistoyhtiöiden sekä koko Ähtärin kaupungin talouden!222407Uskallatko katsoa pitkään silmiin
kaivattuasi, jos olette samassa tilassa? Alkaako sydän jyskyttää, jos katseet jumittuvat? Pelkäätkö ulkopuolisten huomaa522196- 482035
- 471768
- 361720
- 301566