Homopappi

Kössönöm

aiotaan julistaa pyhimykseksi ja hänen jäännöksensa aiotaan siirtää pois haudasta, jonne hänet on pitkäaikaisen miesystävänsä viereen haudattu. Mikäs katolisille nyt on tullut? Homoaktivistit vastustavat. On tämä kanssa.

Ja nyt sitten on ongelmana se, että oliko kardinaali homo vai ei!

"Newmanin uudelleen hautausta ovat yllättäen nousseet vastustamaan brittiläiset homoaktivistit.

Newman haudattiin hänen omasta toivomuksestaan hänen miesystävänsä, vuonna 1875 kuolleen Ambrose St Johnin viereen. St John oli Newmanin lailla katolisuuteen kääntynyt anglikaani. Miehet asuivat yhdessä yli 30 vuoden ajan.

Newman suri aikanaan syvästi rakkaan ystävänsä kuolemaa, verraten kirjoituksissaan kokemaansa menetystä aviopuolison kuolemaa seuraavaan suruun."

Ja kirkko kiistää, kuinkas muuten.

"Katolinen kirkko kiistää arvelut Newmanin homoudesta. Brittiläinen katolisen kirkon tiedottaja pitää tavallisena "homoseksuaalien temppuna" väittää samaa sukupuolta olleiden menneisyyden henkilöiden läheisiä ystävyyssuhteita homoseksuaalisiksi. Newmanin ja hänen ystävänsä suhteen väittäminen homoseksuaaliseksi on kirkon edustajan mukaan kuitenkin "äärimmäisen absurdia"."

- On siis äärimmäisen absurdia väittää 30 vuotta yhdessä asuneita miehiä homoiksi! heh.

http://www.kotimaa.fi/kotimaa/index.php?option=com_content&task=view&id=5917&Itemid=38

Aika veikeitä uutisia.

16

288

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tarkastaja X

Aika yllättävää. Niin sitä on taas uskovaisilla selittelemistä. Luulisi että pappi paranee homoudesta, jos 30 vuotta on rukoiltu ja on saanut siedätyshoitoa.

• e0f2ecd6

"Luulisi että pappi paranee homoudesta, jos 30 vuotta on rukoiltu ja on saanut siedätyshoitoa."

Luulenpa, että jos (miespuolista) pappia yritetään parantaa homoudesta, hän ei asu samassa talossa miehen kanssa.

• Oletko eheytynyt
        e0f2ecd6 kirjoitti:

"Luulisi että pappi paranee homoudesta, jos 30 vuotta on rukoiltu ja on saanut siedätyshoitoa."

Luulenpa, että jos (miespuolista) pappia yritetään parantaa homoudesta, hän ei asu samassa talossa miehen kanssa.

Tuskin sillä on mitään väliä asuuko vai ei.

• e0f2ecd6
        Oletko eheytynyt kirjoitti:

Tuskin sillä on mitään väliä asuuko vai ei.

Kyllä minä näkisin asialla olevan huomattavasti merkitystä.

• Katolinen kirkko ei myönnä mitään, ennen pitävien todisteiden esittämistä. Siksi tätä asiaa näin jälkeen päin on vaikea kommentoida. Meille täysijärkisille tämä ilmiselvä juttu, mutta uskisten maailma on erilainen. Muistatko inhibition? Vaikka kuinka todistat, että neitseellinen syntymä on biologinen mahdottomuus, uskovat nämä siihen silti.

• Kössönöm

kummalliselta, että joku väittää kolmekymmentä vuotta yhdessä asuneiden miesten seksisuhteen olevan absurdi ajatus.

Milläs nyt sitten voi todistaa yli sata vuotta sitten kuolleiden heppujen seksielämästä, jos ei tämän kardinaalin omat sanat edes kelpaa todisteeksi.

Sen sijaan Marian neitsyys on katsottu todistetuksi. Kummallisia ovat uskovaisten ajatukset.

• Mielestäni on äärimmäisen absurdia, että katolinen kirkko vaatii pitäviä todisteita. Milloin he ovat antaneet pitäviä todisteita yhtikäs mistään?

Jännää, että tyyppi on erikseen pyytänyt tulla haudatuksi tiettyyn paikkaan. Nyt The Pedophile League pyyhkii tällä pyynnöllä takamustaan. Millä pirun oikeudella katolinen kirkko lähtee siirtelemään ruumiita ja häpäisemään vainajien viimeisiä toiveita?

• Kössönöm
        jason_dax kirjoitti:

Mielestäni on äärimmäisen absurdia, että katolinen kirkko vaatii pitäviä todisteita. Milloin he ovat antaneet pitäviä todisteita yhtikäs mistään?

Jännää, että tyyppi on erikseen pyytänyt tulla haudatuksi tiettyyn paikkaan. Nyt The Pedophile League pyyhkii tällä pyynnöllä takamustaan. Millä pirun oikeudella katolinen kirkko lähtee siirtelemään ruumiita ja häpäisemään vainajien viimeisiä toiveita?

tuon papin toiveista välittäisivät, kun täytyy saada uusi pyhimys aikaseksi, koska vanhat on jo loppuun palvottu.

Samalla sitä sitten voi valehdella mielin määrin tuosta homoseksuaalisuudestakin.

• ota selvää

Uskovaiset uskovat myös että Jeesus oli Jumalan poika ja itse asiassa ihmiseksi tullut jumala joka tuli luoksemme siksi että hän uhrasi itsensä ainoana täydellisenä olentona ettei yksikään joka häneen uskoo hukkuisi vaan saisi iankaikkisen elämän. Ellei tämä ole rakkautta niin mikä sitten on. Minä uskon tähän ja luotan Jeesukseen ja ikuiseen elämään. Mikään uskonto maailmassa pelasta ketään, ei paha ihminen, joita me kaikki olemme, voi miellyttää täydellistä pyhää jumalaa ja siksi vain Jeesuksen kautta voi pelastua uskomalla häneen. Tietenkin uskovainen pyrkii elämään rakkaudellisesti toisia kohtaan mutta ei uskovainen ole yhtään ketään muuta parempi, en minä ainakaan. Siksi tarvitsen jumalan armoa. ne jotka turvaavat Jeesukseen ovat ihmisiä joille on tuo armo kelvannut. Ei siisa mitenkään parempia mutta jumalan kutsu on kelvannut. Kannattaa ottaa tästä asiasta selvä ennenkuin ryyhtyy pilkkaamaan koska ei ole viisasta pilkata sitä mitä ei tunne.

• e0f2ecd6
        Kössönöm kirjoitti:

kummalliselta, että joku väittää kolmekymmentä vuotta yhdessä asuneiden miesten seksisuhteen olevan absurdi ajatus.

Milläs nyt sitten voi todistaa yli sata vuotta sitten kuolleiden heppujen seksielämästä, jos ei tämän kardinaalin omat sanat edes kelpaa todisteeksi.

Sen sijaan Marian neitsyys on katsottu todistetuksi. Kummallisia ovat uskovaisten ajatukset.

En tunne tapausta, mutta itse en kyllä voisi vielä noiden lausuntojen perusteella voisi mennä varmasti sanomaan miesten seksuaalisesta suuntautumisesta mitään.

• e0f2ecd6
        Kössönöm kirjoitti:

tuon papin toiveista välittäisivät, kun täytyy saada uusi pyhimys aikaseksi, koska vanhat on jo loppuun palvottu.

Samalla sitä sitten voi valehdella mielin määrin tuosta homoseksuaalisuudestakin.

"tuon papin toiveista välittäisivät, kun täytyy saada uusi pyhimys aikaseksi, koska vanhat on jo loppuun palvottu. "

Niinpä.

"Samalla sitä sitten voi valehdella mielin määrin tuosta homoseksuaalisuudestakin."

Veikkaanpa etteivät itsekään tiedä totuutta, kuten et varmasti sinäkään tiedä, vaikka väittäisit tietäväsi.

• Kössönöm kirjoitti:

Neitsyt Mariaa, Joosefia ja puhumattakaan Jeesusta oli tuskin edes koskaan olemassa, jos olikin niin Maria ei koskaan ollutkaan neitsyt ainakaan sen jälkeen kun oli vieraiden miesten kalun makuun päässyt. :) Miestäänhän moinen Maria petti ja sehän nyt on selvä eikä menisi enää moinen "neitseellinen hedelmöittyminen" monellekaan tulevalle uskovaiselle aviomiehelle läpi, mitä vaimo suustansa päästäis!! Vai meniskö, ellei itte olisi siittäjä?!

• ota selvää kirjoitti:

Uskovaiset uskovat myös että Jeesus oli Jumalan poika ja itse asiassa ihmiseksi tullut jumala joka tuli luoksemme siksi että hän uhrasi itsensä ainoana täydellisenä olentona ettei yksikään joka häneen uskoo hukkuisi vaan saisi iankaikkisen elämän. Ellei tämä ole rakkautta niin mikä sitten on. Minä uskon tähän ja luotan Jeesukseen ja ikuiseen elämään. Mikään uskonto maailmassa pelasta ketään, ei paha ihminen, joita me kaikki olemme, voi miellyttää täydellistä pyhää jumalaa ja siksi vain Jeesuksen kautta voi pelastua uskomalla häneen. Tietenkin uskovainen pyrkii elämään rakkaudellisesti toisia kohtaan mutta ei uskovainen ole yhtään ketään muuta parempi, en minä ainakaan. Siksi tarvitsen jumalan armoa. ne jotka turvaavat Jeesukseen ovat ihmisiä joille on tuo armo kelvannut. Ei siisa mitenkään parempia mutta jumalan kutsu on kelvannut. Kannattaa ottaa tästä asiasta selvä ennenkuin ryyhtyy pilkkaamaan koska ei ole viisasta pilkata sitä mitä ei tunne.

Miksi mä olen toista mieltä kuin sä!? Eikö uskovat näe tätä ollenkaan "peitetarinaksi", mitä oikeasti Maria tulevalle miehelleen Joosefille oli tekemässä. Mariahan petti Joosefia pahimman kerran ja siksihän Jeesus kristiinnaulittiin äitinsä "perisynneistä". Naistahan ei tuohon aikaan voitu rangaista! Neitseellinen raskaaksi tuleminen lienee olevan vieläkin muodissa eräiden naisten keskuudessa, jossa vieras mies on siittänyt tälle lapsen ja sitä peitellään totuuksilta ja vääryyksillä, mutta kuinka moni uskovakaan mies moista uskoisi että tuleva aviovaimo on tullut raskaaksi "pyhästä hengestä"!? Todellisuudessa tätä naista ei kukaan lääkäri tai genekologi tunnustaisi nykyisin enää neitsyeksi vaan tiineeksi. Immenkalvo naisella ei mene kovinkaan helposti rikki, joten naisen raskaaksi tuleminen ei ole koskaan ollut minkään henkiolennon aikaan saama vaan miehen! Raskaaksi tuleminen tarkoittaa sitä että immenkalvo on vähintään repaleinen tai rikki!

• ateisti1982 kirjoitti:

Miksi mä olen toista mieltä kuin sä!? Eikö uskovat näe tätä ollenkaan "peitetarinaksi", mitä oikeasti Maria tulevalle miehelleen Joosefille oli tekemässä. Mariahan petti Joosefia pahimman kerran ja siksihän Jeesus kristiinnaulittiin äitinsä "perisynneistä". Naistahan ei tuohon aikaan voitu rangaista! Neitseellinen raskaaksi tuleminen lienee olevan vieläkin muodissa eräiden naisten keskuudessa, jossa vieras mies on siittänyt tälle lapsen ja sitä peitellään totuuksilta ja vääryyksillä, mutta kuinka moni uskovakaan mies moista uskoisi että tuleva aviovaimo on tullut raskaaksi "pyhästä hengestä"!? Todellisuudessa tätä naista ei kukaan lääkäri tai genekologi tunnustaisi nykyisin enää neitsyeksi vaan tiineeksi. Immenkalvo naisella ei mene kovinkaan helposti rikki, joten naisen raskaaksi tuleminen ei ole koskaan ollut minkään henkiolennon aikaan saama vaan miehen! Raskaaksi tuleminen tarkoittaa sitä että immenkalvo on vähintään repaleinen tai rikki!

Keinosiemennyksen voi tehdä vaikka olkipillillä ellei ole modernimpia vehkeitä...

• Why would you care
        e0f2ecd6 kirjoitti:

"tuon papin toiveista välittäisivät, kun täytyy saada uusi pyhimys aikaseksi, koska vanhat on jo loppuun palvottu. "

Niinpä.

"Samalla sitä sitten voi valehdella mielin määrin tuosta homoseksuaalisuudestakin."

Veikkaanpa etteivät itsekään tiedä totuutta, kuten et varmasti sinäkään tiedä, vaikka väittäisit tietäväsi.

Miksi kaivoit vanhan homoavauksen esille? Etkö kehdannut tehdä uudella nimimerkilläsi aloittaa taas uusia?

• e0f2ecd6
        Why would you care kirjoitti:

Miksi kaivoit vanhan homoavauksen esille? Etkö kehdannut tehdä uudella nimimerkilläsi aloittaa taas uusia?

En minä tätä esille kaivanut, katsopas alemmaksi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      98
      3413
    2. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      62
      3107
    3. Kuoleman pelko katosi

Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä
      Hindulaisuus
      434
      2614
    4. Myötähäpeä kun näkee sut,

tekisit jotain ittelles. Ihan hyvällä tämä!
      Ikävä
      80
      2403
    5. Viikonloppu terveiset kaivatulle

tähän alas ⬇️⬇️⬇️
      Ikävä
      80
      2343
    6. Jos sitä keittelis teetä

Ja miettis mitä mies siellä jossain touhuilee... ☕️
      Ikävä
      96
      2076
    7. Toiselle puolikkaalleni

Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j
      Ikävä
      40
      2056
    8. Kuhmolainen on selvästi kepun lehti

Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan
      Kuhmo
      21
      1679
    9. Huomenta ........

Huomenta 💗 Tiedän, että tuntuisit hyvälle.
      Ikävä
      12
      1676
    10. Ei mun tunteet

ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil
      Ikävä
      40
      1634
    Aihe