Laulu hautajaisiin

tursia

Mietin tässä laulua enon hautajaisiin. Oma tyttäreni laulaa. Mieleen ei tule muuta kuin 'Ystävän laulu'. Vainaja tykkäsi siitä. Mutta siinä on aika rajut sanat. Toinen on sitte 'Niin kaunis on maa', rydmannin, mutta laulaja ei halua laulaa sitä.

Olisko ehdotuksia?

11

6237

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • eräissä hautajaisissa Hectorin Jäävalssin, mutta en tiedä sopiiko se mielestänne tälle enollesi. Tässä linkki YouTube esitykseen. En löytänyt muuta kuin tämän.

http://www.youtube.com/watch?v=e50GWDcYvRU

• tursia

Tuo olisi ihana urkujen ja sellon kanssa. Eno vaan ei ollut oikein Hector-fani. Minä kylläkin olin silloin 70-livulla. Enolle kolahti paremmin 60-luku. Arja Saijonmaa, Rydman, operetit ja venäjäinen haikeus, meksikolainen tulisuus.

Jotenki on sellainen tunne, että kyllä mun pitäis tietää..... mut ku en nyt muista....

ja sitten vielä mitä tuo 90-luvun kasvatti suostuu laulamaan.

• tursia kirjoitti:

Tuo olisi ihana urkujen ja sellon kanssa. Eno vaan ei ollut oikein Hector-fani. Minä kylläkin olin silloin 70-livulla. Enolle kolahti paremmin 60-luku. Arja Saijonmaa, Rydman, operetit ja venäjäinen haikeus, meksikolainen tulisuus.

Jotenki on sellainen tunne, että kyllä mun pitäis tietää..... mut ku en nyt muista....

ja sitten vielä mitä tuo 90-luvun kasvatti suostuu laulamaan.

helppo muunnella. Mut onhan niitä paljonki mut kun eihän niitä tosiaan muista.

• Haudattiin

Pari kuukautta taaksepäin niin siskos tytär lauloi siellä Jumalan kämmenellä. En tiedä onko tuo laulun nimi mutta kuitenkin. Sopi minusta siihen tilaisuuteen, toki asiaan vaikuttaa myös laulajan ikä. Tyttö kun oli kymmenen vanha niin oli hieno hänen laulamanaan... Toivoisin ehkä omissa hautajaisissa parin viikon kuluttua saman laulun...

• tursia

on tuossa virressä. Laulaja on parikymppinen. Mutta taidan tarjota tuota yhdeksi yhdessä laulettavaksi virreksi. Siis Jumalan kämmenellä virttä.

• karin

sinä olet kuolemassa?

• Oulusta68

Täällä pohjan tähden alla...

• Kaunis laulu tämäkin

eli Olen kuullut on kaupunki tuolla!Kari Tapion esittämänä upea tulkinta Tsunami-konsertissa.

• Takkutukka

soi kauniisti läheiseni mielilauluna siunaustilaisuudessa eikä rikkonut herkkää tunnelmaa.

• "Oon onnellinen vaeltaja"
      Löytyy ainakin "Nuoren seurakunnan veisukirjasta".
      Saattaa kyllä olla tytölle aika matala ääniala, ellei sitten kanttori muuttaisi sävelalaa sopivaksi.

Jotkut laulut sopivat siunaustilaisuuteen ja toiset paremmin muistotilaisuuteen. Kannattaa kysyä kanttorilta laulun sopivuudesta ja häneltä voi löytyä myös sopivia lauluja.

• ehdotusta

Hautajaisiin voisi sopia myös Ilkka Kuusiston "Nouse elämän rohkea tuuli" tai Heikki Sarmannon "Rauha".

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Joskus mietin

miten pienestä se olisi ollut kiinni, että et koskaan olisi tullut käymään elämässäni. Jos jokin asia olisi mennyt toisi
      Ikävä
      24
      4736
    2. Miten reagoisit

Jos ikäväsi kohde ottaisi yhteyttä?
      Ikävä
      88
      3734
    3. Ryöstö hyrynsalmella!

Ketkä ryösti kultasepänliikkeen hyryllä!? 😮 https://yle.fi/a/74-20159313
      Hyrynsalmi
      48
      3135
    4. Olisiko kaivattusi

Sinulle uskollinen? Olisitko itse hänelle?
      Ikävä
      54
      2677
    5. Mitä haluaisit sanoa

Nyt kaivatullesi?
      Ikävä
      206
      2621
    6. Ihana nainen

Suukotellaanko illalla?☺️ 🧔🏻🫶
      Ikävä
      51
      2609
    7. Sukuvikaako ?

Jälleen löytyi vastuulliseen liikennekäyttäytymiseen kasvatettu iisalmelainen nuori mies: Nuori mies kuollut liikenne
      Iisalmi
      32
      2410
    8. Ootko koskaan miettinyt että

miksi kaivatullasi ei ole puolisoa?
      Ikävä
      152
      2338
    9. Huomenta ihana

Mussu ❤️.
      Ikävä
      31
      1955
    10. Avustettu itsemurha herättää vahvoja tunteita - Laillista Sveitsissä, ei Suomessa

Hilkka Niemi sairastaa harvinaista PLS-sairautta. Hilkan on elettävä loppuelämänsä parantumattoman sairauden kanssa, jok
      Maailman menoa
      108
      1549
    Aihe