Kyllä se on lähijunassa mukava matkustaa, varsinkin m-junassa tuntuu liikkuvan kaikenmaailman hulluja ja sekopäitä. Pe junassa matkusti mies, joka kuunteli matkamusiikkia omasta mp3 soittimestaan. Ennen raivokohtausta mies kuunteli ismo alangon biisiä: Vittu Kun Vituttaa. Psyykkasi itseään suortiukseen, aivan kuin urheilijat tekevät, vähän tämän jälkeen mies löi isolla nyrkillään oikein voimalla junan ikkunaan. Kukaan ei tietenkään uskaltanut mitään sanoa tai tehdä. Muutaman minuutin päästä tuli kaksi vartijaa, jotka vain totesivat, että täällä sitä vaan juodaam ja sellaista. Ei olisi paljoa lohduttanut, jos olisi saanut itse nyrkistä. Miksi vartijat eivät poistaneet väkivaltaisesti käyttäytynyttä miestä junasta kokonaan pois? Vaasan lääninvankilassa aikaansa viettänyt väkivaltainen ja arvaamaton mies ei ole ihan sitä parasta junaseuraa.
Ps. Kiitos vaan ismo alangolle, kun teet tuollaista paskamusaaa, josta luuserit saavat ammennettua itselleen voimaa väkivaltaiseen purkaukseen.
Mua itketti kun olin vauva
lapsena keljutti
sitten musta tuli nuori
ja alkoi vituttaa
Mua vituttaa niin ankarasti
vituttaa aamusta iltaan
vituttaa, on kaikki turhaa
vittu kun vituttaa
Tunge positiivinen ajattelu hanuriisi
kierrän kriisiryhmänne kaukaa
älä tyrkytä minulle terapiaa
kaada lisää paskaa mun niskaan
mua vituttaa niin ankarasti
vituttaa aamusta iltaan
vittu kun vituttaa
Se on niin kaunista katseltavaa
kun kunnolla vituttaa
ja kohtaa toisen samanmoisen
ja vittu kun vituttaa
Älä loihe mulle lausumaan
kauniita sanoja
älä saatana tule antamaan
mitään vitun tukea
Anna olla kun poikaa vituttaa
anna olla aamusta iltaan
vitutus on otettava kokonaan
silloin kun vituttaa
Työnnä positiivinen ajattelu hanuriisi
vituttaa aamusta iltaan
vittu kun vituttaa
Se on niin kaunista katseltavaa
kun kunnolla vituttaa
ja kohtaa toisen samanmoisen
ja vittu kun vituttaa
Tunge positiivinen ajattelu hanuriisi
vituttaa aamusta iltaan
vittu kun vituttaa
vittu kun vituttaa
Lähijunassa nähtyä ja
14
1398
Vastaukset
- pelokas espoolainen
En ole uskaltanut kulkea M-junassa Huopalahtea pohjoisemmaksi sitten 90-luvun puolivälin. Nykyäänkin nousisin kyytiin esimerkiksi hki-pasila välille vain aamu tai iltapäiväruuhkan aikaan. Ihmeellistä, että sivistyneellä pääkaupunkiseudulla sallitaan avorahastus tällaisilla linjoilla, jotka päättyvät ghettoihin.
- ....
M-junalla on "mukava" matkustaa, etenkin Kantsun nistit ovat oikein "viihdyttävää" matkaseuraa. Ainakin yhteen aikaan M-junalla matkusteli säännöllisesti eräs mielenvikainen, muilta rahaa röyhkeästi pummaava mummeli. Kerran eräs setä uhkaili muita ampumisella (asetta ei tiettävästi ollut) ja kehuskeli tappaneensa monta ihmistä. Nykyään M-junalla tulee matkusteltua todella harvoin mutta melkein aina siellä on joku narkkari tai puliukko mölisemässä, kellonajasta riippumatta.
- aloittajalta
Miksi laitoit sanoituksen keskusteluun, vaikka luulet sen provosoivan väkivaltaista käytöstä? Mitä oikein haluat?
- outoa?
Lue ja päättele itse, onko tuollaisen tekstin tuottaminen ihan tervettä. Terapiaa biisintekijälle ja väkivaltaiselle luuserille yllyke. Ihmetellään vaan tuppisuuna, kun maailma muuttuu huonommaksi paikaksi elää, mistäköhän se johtuu?
- mistämihin
outoa? kirjoitti:
Lue ja päättele itse, onko tuollaisen tekstin tuottaminen ihan tervettä. Terapiaa biisintekijälle ja väkivaltaiselle luuserille yllyke. Ihmetellään vaan tuppisuuna, kun maailma muuttuu huonommaksi paikaksi elää, mistäköhän se johtuu?
Olen laiska,missä M juna kiertää?(en jaksa etsiä..)
Sen verran että en itse junalla kulje,mutta uutisia tulee luettua ja M juna tuppaa olemaan aika usein siellä "edukseen"..en menisi. - kulkee reittiä...
mistämihin kirjoitti:
Olen laiska,missä M juna kiertää?(en jaksa etsiä..)
Sen verran että en itse junalla kulje,mutta uutisia tulee luettua ja M juna tuppaa olemaan aika usein siellä "edukseen"..en menisi.Helsinki–Vantaankoski.
- stadilainen
kulkee reittiä... kirjoitti:
Helsinki–Vantaankoski.
Oon kulkenut m-junalla 20 vuotta ainakin 2 x päivässä. Todella harvoin oon nähnyt mitään aikaisemmissa viesteissä kerrottua. Tosin en öisin pahemmin liiku junalla.
- mikäseon
stadilainen kirjoitti:
Oon kulkenut m-junalla 20 vuotta ainakin 2 x päivässä. Todella harvoin oon nähnyt mitään aikaisemmissa viesteissä kerrottua. Tosin en öisin pahemmin liiku junalla.
mistä alkaen m-junan reitin varrella olevat asuinalueet ovat kuuluneet kantakaupunkiin? miten siis voit olla stadilainen?
- ....
stadilainen kirjoitti:
Itse jouduin kulkemaan M-junalla lähes päivittäin parin vuoden ajan ja tuli nähtyä koettua kaikenlaista miltei joka päivä, kellonajasta riippumatta. Btw M-juna ei ole kulkenut öisin enää muutamaan vuoteen, toisaalta helppo ymmärtää miksi aikoinaan lakkauttivat yöjunat...
- staditar
mikäseon kirjoitti:
mistä alkaen m-junan reitin varrella olevat asuinalueet ovat kuuluneet kantakaupunkiin? miten siis voit olla stadilainen?
koska pelkkä kantakaupunki on ollu stadi? Ei ainakaan niin kauan ku sukuni on kolme polvee tääl asunu. Just tollasista fiksuista kommenteista erottaa stadilaisen ja jonkun muun.
- .....
Voi että, ollaanpas sitä taas niin nipoja ja valitetaan kaikesta.
Ja PS. Ismo Alangon Vittu Kun Vituttaa ei ole paskamusaa.- musaa...
IHAN SKEIDAA JA LUUSERIT TYKKÄÄ SIITÄ JA OTTAA MALLIA.
- tosi paskaa
musaa... kirjoitti:
IHAN SKEIDAA JA LUUSERIT TYKKÄÄ SIITÄ JA OTTAA MALLIA.
matkustaa,helvetisti matkustajia.Minä en ainakaan lähelleni vieraita ihmisiä halua.mielummin kävelen.
- Jölli
Ihan vitun paskaa "musaa" älä mölö paskaa narkkari paskaa, just lusereille!!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Koko familia taas lehdissä jauhamassa vanhoja asioitaan
Nyt menee familialla lujaa. Martina ja äiti MeNaisissa (taas) ja Esko IS:ssa. Kuinkakohan monta kymmentä kertaa nuo sam3541411- 741385
Teemu Keskisarja (ps) loisti- ja hurmasi MTV:n tentissä.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/kommentti-keskisarja-sekoitti-pakan-suomiareenan-puheenjohtajatentissa/9180380 Kuten3101150Taas syytöntä ja rehellisintä rangaistiin
Ja vielä 13 000 euroa kaupungin oikeudenkäyntikuluja maksuun. Lisää tällaisia päätöksiä.😀461077Heh, Irvi-Riikka vie duunareilta nyt arkipyhätkin
Voihan saksilla näköjään leikellä kalenteriakin. Irvi-Riikalla ne osuivat arkipyhiin. Että sellainen duunaripuolue 😆231894Aika pieni se on
Joku sanoo että matala on suihku. Säätöä tarviaa nyt ruisku, että se ruiskuaa korkeudelle valopylvään Näin saamme näht31892vinkki miehille
Jos on ollut erimielisyyksiä ja sun käytös on satuttanut naisya, et voi palata takaisin kevyesti niin kuin mitään ei oli163868Kiitos siitä
Kiitos siitä hahmosta jonka loit, ja jonka sain tuntea, ja kutsua ystäväksi. Se oli hyvä tyyppi ja siihen oli helppo rak40835Ilouutinen: Teini-ikään ehtinyt Osmo Peltola TV:ssä! Tätä tiedossa Peltsi-isän kanssa tällä kertaa
Mikä upea parivaljakko: Peltsi-isä ja Osmo-poika. Peltsin toisen luonto starttaa televisiossa ja mukana muutamassa jakso20807Pelekäätkönä mua?
Älä turhaan. 😘 Unohdetaan säät ja ilmat ja muut turhat lätinät tai jos välttämättä haluat niistä keskustella, niin te42804