Tuli taas ikävä Luciaa kun katsoi viimeistä jaksoa tällä kaudella. Serranot ilman Luciaa eivät ole enää SE Serrano mitä se oli kun Lucia oli mukana. Jotakin oleellista vain puuttuu, ei voi mitään.
Lucia
5
1379
Vastaukset
- rypsiöljy
Mukava tietää, etten ole ainoa joka tuntee samoin.
Toden totta, että jokin hävisi sarjasta sen jälkeen kun Lucia menehtyi siinä onnettomuudessa. - JEPSSSSSSSS
näin on! kyllä lucian pitäs vielä olla mukana!!
- serrano <3
Kyllä mäkin kaipaan Luciaa, se oli ihan hyvä hahmo sarjassa, mutta mua vaan pännii kun kaikki puhuu aina että kun Lucia on poissa ja Lucia on poissa.. On siinä ollut muitakin hyviä näyttelijöitä mukana, jotka on poistunut sarjasta tai ei enää käy hirveen usein, esim. Marcos, Eva ja Candela. Niitäkin pitäis muistaa, ei pelkkä Lucia oo poistunut sarjasta tai ollut ainoa tärkeä hahmo sarjassa. Mun mielestä on myös ihan hyvä että henkilöt vähän vaihtuu, Celia on ainakin ihan kiva hahmo :). Tietysti alkupään jaksot oli parempia kuin nykyiset, mutta kumminkin.
- Lucia-fani
Kyllä minulle kävi niin ettei jokaista Serrano-jaksoa ollutkaan enää pakko nähdä kun ei ollut Luciaa. Sarja on edelleen hyvä, mutta se jotenkin silti vaikutti, se ajatus, että Luciaa ei ole.
- snif..
lucia oli niin paras
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1062555
- 1061982
Ripeyttä asiointiin
Ottaa päähän yhden ja saman asiakkaan hitaus kassalla kun yhdellä kädellä nostelee ostoksia kärrystä ja välillä pitelee171834Marinin ahdistelija - "Lemmenkipeä huippuosaaja Lähi-idästä"
Olikin valtamedialle hankala paikka, kun kyseessä olikin "rikastaja" Vähän aikaa sitä voitiin piilotella, mutta pakko ol2031517Mietitkö tosissasi..
..että olisin tullut sinne jonkun muun vuoksi kuin sinun? Ei näinä vuosina tapahtuneet, myös tapahtumatta jääneet, ole41515Mitä ajattelit hänestä
Ensi kohtaamisesta alkaen? Itsellä pikkuhiljaa syventyi rakkaudeksi vaikka alusta asti ajattelin että hän on samallainen991497Palstan henkisesti sairaat ja lihavat
Täällä on sairaita, työttömiä ihmisiä kirjoittelemassa joilla ei ole tarkoituksena kuin satuttaa ihmisiä. Jos eksyt pals1801095- 581001
Kysyin kaikilta yhteisiltä tutuilta mielipidettä siitä, että kannattaako sinun kanssa alkaa!
Päätös oli lähestulkoon yksimielinen. Minunkin vaisto antoi vaaranmerkkejä, mutta järkytyin mitä sinusta kuulin. Aluksi126973- 64966