käsipaino treeni

luikero

Voisikos joku tehä mulle jonkunlaisen treeni ohjelman, kotikonstein pitäs onnistua, tarkoitus ei ole tehdä ns. kehonrakentaja kehoa, vaan ihan yleisesti kohentaa nykyistä olemusta. Olen siis 60kg aika normaali kaveri, en ole uhreillut juuri nuoruudessani, joten aika laihahko keholtani.

Pitäis saada hartiolle vähän leveyttä, käsiin vähän massaa, ja rintalihaksia kohennettua. Sellainen perus sport ylävartalo, ei silmiinpistävää lihasmassaa, vaan "hyvin hoidettu kroppa" kommentia herättävä "ilme"

Onnistuuko kotona tehtynä? Käsipainot taitaa vain löytyä, n.2kg kappale.

Saa myös ampua toiveeni alas realistisesti kerrottuna, mihin on mahdollisuus ja mihin ei.

Kiitän jo etukäteen

4

2351

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • A.I

Aika kevyet nuo sun painos. Kaks kilosil ei oo helppo saadaa paljookaa massaa... Mee salille vaa siel o kaikki pelit ja vehkeet. Joku muu saa tehä ohjelman...

• konkari

Mene kuule vain johonkin salille, saat siitä itsellesi hyvän harrastuksen. Mitenkään vahingossa et saa kehonrakentajan muotoja, älä pelkää. Vuosikausien kovalla työlläkin on useimmiten palkintona "vain" sporttinen olemus kiinteine lihaksineen. Kotikonsteista: punnerruksilla ja leuanvedoilla saat enemmän efektiä ,kuin pienillä käsipainoillasi. Salille vain ja hyvää syksyä!

• H2o

Uusimmassa Bodaus lehdessä on juttu "soturi treenistä" Sellaisellakin treenillä luulis pääsevän kuntoon

• nicky t.

Jos et haluu mennä salille, niin hommaa itelles kunnon käsipainot. Niitä saa halvalla käytettynä. Käsipainoilla voi treenata lähes koko kropan, kun käyttää vähän mielikuvitusta. Tsekkaile painoja netissä olevista huutokaupoista tms. Sitten vaan leuanvetoja, punnerruksia, käsipainotreeniä, tarpeeks ruokaa ja lepoa. Välillä aerobista, niin homma toimii.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ootko nainen jotenkin

Epävarma ulkonäöstäsi
      Ikävä
      219
      5973
    2. Minun rakkaani.

Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m
      Ikävä
      26
      3744
    3. Koska näet seuraavan kerran

Kaivattusi? Onko päivä tiedossa vai sattumasta kiinni?
      Ikävä
      82
      2587
    4. Ootko nainen jotenkin

itseäs täynnä? Mars laihduttamaan. 🫵🏽 K
      Ikävä
      39
      2121
    5. Hyvästi.....

En vain enää jaksa.....
      Ikävä
      33
      1902
    6. Hyvää yötä

Mm❤️
      Ikävä
      45
      1868
    7. Ongelma Ibizalla

Mistä saada triatleetin jalkaan mahtuva kenkä häitä varten?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      107
      1765
    8. Eelle

Huomenta,ajattelen sua..
      Ikävä
      21
      1656
    9. Hauskaa nimipäivää rakkaalle!

On kova ikävä. Rakastan sua ikuisesti ❤️🤗😘
      Ikävä
      27
      1502
    10. Tappajamanne kiinni

Herätys koko Mikkeli! Nyt tietoa kehiin, että saadaan tämä tappaja kiinni!
      Mikkeli
      33
      1468
    Aihe