Arabi uutiset: 8v. hakee avioeroa

Bubastis.tm

27

927

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • --GG---

Sinut joko kivitetään tai potkitaan kuoliaaksi. Tarinalla on myös toinen puoli.

• Nasse.

piehtaroidessasi väkivaltauskonnoissasi, tuo on fiktiota.

• Dara
        Nasse. kirjoitti:

Oletko varma, ettei Saudi-Arabiassa avioeroa hakevaa naista saada esim. kivittää kuoliaaksi? Minä en pitäisi sitä minään ihmeenä, sen verran kauheita juttuja olen lukenut mm. sen maan tavoista kohdella naisiaan...

• SemiSeppä
        Dara kirjoitti:

Oletko varma, ettei Saudi-Arabiassa avioeroa hakevaa naista saada esim. kivittää kuoliaaksi? Minä en pitäisi sitä minään ihmeenä, sen verran kauheita juttuja olen lukenut mm. sen maan tavoista kohdella naisiaan...

Saudi-Arabiassakin noudatetaan sharia-lakia. Nainen saa hakea avioeroa. Naisella on oltava miehensä ja imaamin lupa. Mikäli mies ei anna lupaa avioeroon käy imaami keskusteluja osapuolten kanssa. Naisen on vaikeampi noin yleensä saada eroa, kuin miehen.

Mikään ei tietenkään estä miestä keksimästä tekaistuja syytöksiä esim. ulkopuolisista suhteista. Sitten ne kivet vissiin lentää.

• Kössönöm
        SemiSeppä kirjoitti:

Saudi-Arabiassakin noudatetaan sharia-lakia. Nainen saa hakea avioeroa. Naisella on oltava miehensä ja imaamin lupa. Mikäli mies ei anna lupaa avioeroon käy imaami keskusteluja osapuolten kanssa. Naisen on vaikeampi noin yleensä saada eroa, kuin miehen.

Mikään ei tietenkään estä miestä keksimästä tekaistuja syytöksiä esim. ulkopuolisista suhteista. Sitten ne kivet vissiin lentää.

ei ole nainen, eikä taatusti tajua mahdollisista oikeuksistaan mitään.

• --GG---
        Nasse. kirjoitti:

Ja ruetaan sitten vääntämään rautalankaa aiheesta jooko?

http://www.youtube.com/watch?v=3BawoEr_Jm8

Sävelet on katsos harvinaisen selvät jos et toimi niinkuin miehet vaativat.

• Nasse.
        --GG--- kirjoitti:

Ja ruetaan sitten vääntämään rautalankaa aiheesta jooko?

http://www.youtube.com/watch?v=3BawoEr_Jm8

Sävelet on katsos harvinaisen selvät jos et toimi niinkuin miehet vaativat.

että pätkä palvelee sinua masturbaatiossasi.

• --GG---
        Nasse. kirjoitti:

yrittää olla kovin ilkeäkin, koska et onnistu siinä. Älä edes vaivaudu vastaamaan jos et osaa/voi kommentoida aihetta millään...nolaat itsesi ainakin nuilla jutuillasi.

• --GG---
        Nasse. kirjoitti:

keksi jotain oikeaa sanottavaa tai älä sano mitään ok?

• Nasse.
        --GG--- kirjoitti:

keksi jotain oikeaa sanottavaa tai älä sano mitään ok?

asian vierestä.

Joten saat käännellä kekoasi ihan itse.

• --GG---
        Nasse. kirjoitti:

asian vierestä.

Joten saat käännellä kekoasi ihan itse.

Siis katsoppas tuota todistustaakkaa tuossa videossa. Sen ovat tehneet ammattitaitoiset ihmiset. Minun ei tarvitse valehdella tähän asiaan liittyen. Et sinäkään tietysti valehtele...vittuilet vaan paremman idean puutteessa.

• SemiSeppä
        Kössönöm kirjoitti:

ei ole nainen, eikä taatusti tajua mahdollisista oikeuksistaan mitään.

Uutisessa oli, että enenevässä määrin, joten tietoisuus oikeuksista saavuttaa pikkuhiljaa lapsivaimotkin.

Vaikka islmamilaisissa maissa tehdään käsittämättömiä ihmisoikeusloukkauksia uskonnon ja "perinnekulttuurin" nimissä, niin en näe tulevaisuutta vain synkkänä.

Kannattaa tutustua heidän kulttuurihistoriaansa 1900 luvun osalta ja voi hyvin nähdä, että parempaan suuntaan ollaan sielläkin menossa (huolimatta joidenkin maiden notkahduksista).

Kyllä islamilaisissakin maissa löytyy sekulaarisuutta, feminismiä ja ihmisoikeusjärjestöjä.

• Kössönöm
        SemiSeppä kirjoitti:

Uutisessa oli, että enenevässä määrin, joten tietoisuus oikeuksista saavuttaa pikkuhiljaa lapsivaimotkin.

Vaikka islmamilaisissa maissa tehdään käsittämättömiä ihmisoikeusloukkauksia uskonnon ja "perinnekulttuurin" nimissä, niin en näe tulevaisuutta vain synkkänä.

Kannattaa tutustua heidän kulttuurihistoriaansa 1900 luvun osalta ja voi hyvin nähdä, että parempaan suuntaan ollaan sielläkin menossa (huolimatta joidenkin maiden notkahduksista).

Kyllä islamilaisissakin maissa löytyy sekulaarisuutta, feminismiä ja ihmisoikeusjärjestöjä.

Bubastiksen linkissä luki tämän tytön osalta näin:

"Lehden mukaan tytön äiti on jättänyt avioeropaperit oikeuteen Unayzahin kaupungissa 220 kilometriä pohjoiseen maan pääkaupungista Riadista. Asianajaja Abdullah Jtilin mukaan isä järjesti avioliiton kertomatta siitä tyttärelleen.

- Hän ei vielä edes tiedä olevansa naimisissa, Jtili sanoi uutistoimisto AFP:lle."

- Onneksi oli äiti, joka sai hommattua asianajajan. Kaikilla ei ole siihen mitään mahdollisuutta.

• Nasse.
        --GG--- kirjoitti:

Siis katsoppas tuota todistustaakkaa tuossa videossa. Sen ovat tehneet ammattitaitoiset ihmiset. Minun ei tarvitse valehdella tähän asiaan liittyen. Et sinäkään tietysti valehtele...vittuilet vaan paremman idean puutteessa.

niin sinuakin. Taas.

• --GG---
        Nasse. kirjoitti:

niin sinuakin. Taas.

katsoisit viimein tuon videon ja aletaan sitten kiistelemään naisen oikeuksista ja asemasta islamissa.

• --GG--- kirjoitti:

katsoisit viimein tuon videon ja aletaan sitten kiistelemään naisen oikeuksista ja asemasta islamissa.

ettei mun tartte kaivaa krisuhihujen toiminnasta kertovia videoita, niitä joissa tapetaan, räjäytetään, murhataan ja kidutetaan.

Sulla ei taida jäykistyä niiden kanssa yhtä hyvin?

• --GG---
        Nas.se kirjoitti:

ettei mun tartte kaivaa krisuhihujen toiminnasta kertovia videoita, niitä joissa tapetaan, räjäytetään, murhataan ja kidutetaan.

Sulla ei taida jäykistyä niiden kanssa yhtä hyvin?

oliko tässä kyse islamista? Taisi muuten olla. Ja arvaa kiinnostaako minua väkivalta missään muodossa tai uskonnot? No ei...teot ne ratkaisevat..eivät suuret sanat...tai kuuluminen mihinkään..

Minä olen muuten ihan sujut seksuaalisuuteni kanssa kiitos kysymästä..neidillä näyttää jutut luistavan koko ajan siihen suuntaan...

• Nasse.
        --GG--- kirjoitti:

oliko tässä kyse islamista? Taisi muuten olla. Ja arvaa kiinnostaako minua väkivalta missään muodossa tai uskonnot? No ei...teot ne ratkaisevat..eivät suuret sanat...tai kuuluminen mihinkään..

Minä olen muuten ihan sujut seksuaalisuuteni kanssa kiitos kysymästä..neidillä näyttää jutut luistavan koko ajan siihen suuntaan...

kun sulla seisoo molemmat koko ajan.

• --GG---
        Nasse. kirjoitti:

kun sulla seisoo molemmat koko ajan.

siitä puhe mistä puute...mutta eiköhän jo usko vähemmälläkin...

• TV-dokkarin Intiasta, jossa toki olen itsekin käynyt, mutta se, mitä dokkarissa kerrottiin ja kuvattiin oli minulle uutta. Siellä nimittäin saattaa olla prostituoituja 8 v. Se on minusta jo niin pöyrityttävää, että sitä on vaikea edes kuvitella näin kolmen tyttären isänä.

• Kössönöm

tuolla pedofiilien paratiisissa eli Thaimaassakin.

Pikkulapsia myydään bordelleihin ja läskit länsimaalaiset äijät käy siellä lomamatkoilla.

Kuinka sairas voi olla ihmismieli!

• kertomasi

Ja näitä lapsiprostituoituja auttaa kristilliset avustusjärjestöt.

• pääasiassa
        kertomasi kirjoitti:

Ja näitä lapsiprostituoituja auttaa kristilliset avustusjärjestöt.

avustusjärjestöt jotka ovat uskonnollisesti sitoutumattomia.

• pääasiassa
        pääasiassa kirjoitti:

avustusjärjestöt jotka ovat uskonnollisesti sitoutumattomia.

Jeesusmiehet : katolliset papit , kädessään isot 'tapit'

• Jo on järkyttävää hommaa, alaikäiset naimisiin....:( Onko tämä nyt sitten uskonto- vai kulttuurisidonnaista?

• Kössönöm

Onko niissä mitään eroa?

Tuntuu se vähän kummalliselta, että lentomatka ei montaa tuntia täältä sinne vie, mutta kuitenkin tuntuu kuin välissä olisi vuosisatoja.

• Kössönöm kirjoitti:

Onko niissä mitään eroa?

Tuntuu se vähän kummalliselta, että lentomatka ei montaa tuntia täältä sinne vie, mutta kuitenkin tuntuu kuin välissä olisi vuosisatoja.

Totta turiset

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen kokki autossa kammottavan kuoleman sähköauto-Teslan syttyessä tuleen.

https://www.is.fi/autot/art-2000011652873.html Näin vaarallisia sähköautopalot voivat olla.
      Maailman menoa
      73
      4956
    2. Persuja ei aluevaltuustoissa näy

Ei tunnu persuja paljon paikalliset asiat kiinnostavan, vaan ainoastaan ulkomaalaiset, joku Israel ja Trumpin fanitus.
      Maailman menoa
      11
      3359
    3. Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni

Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j
      Maailman menoa
      20
      2655
    4. Kerro kaivattusi nimi tai nimikirjaimet

🌠 Tähdenlento! Kirjoittamalla kaivattusi nimen tai nimikirjaimet tähän, saattaa toiveesi toteutua.
      Ikävä
      57
      1717
    5. Miksi pitäisit enemmän

Minusta kuin siitä toisesta?
      Ikävä
      47
      1566
    6. Tämmönen höpsö

Höpönassu mä olen. En mikään erikoinen…hölötän välillä ihan levottomia. Tykkäisit varmasti jos olisin siellä sun vieress
      Suhteet
      44
      1336
    7. Mitä meidän välillä

Tulee tapahtumaan vai tuleeko mitään?
      Ikävä
      94
      1322
    8. Alkuvuodesta poistuu työttömyyskorvaus kaikilta joilla on säästössä rahaa

Tippuu korvaukselta iso määrä työttömiä.
      Maailman menoa
      219
      1113
    9. Hiljaisuus

Tarkoittaa välinpitämättömyyttä, henkistä väkivaltaa ja kiusaamista. Olet valinnut hiljaisuuden.
      Ikävä
      71
      1005
    10. IS Viikonloppu 29.-30.11.2025

Antti Skytältä 3-tasoinen ristikko. Pääkuvassa on harhauttava elementti, mikä saattaa hidastaa myös muiden kuin minun ra
      Sanaristikot
      51
      889
    Aihe