Uutinen Ilta-Sanomista:
Serranon perheen tähti Suomessa
25.08.2008 10:03
Supersuosituin Serranon perhe -tv-sarjan ansiosta tähdeksi noussut laulaja Fran Perea vierailee parhaillaan Suomessa.
Perea, 29, konsertoi yhtyeineen Helsingin Kulttuuritalossa torstaina 28. elokuuta ja Tampereen Pakkahuoneella perjantaina 29. elokuuta. Konsertteja ennen Perea tapaa ihailijoitaan sekä Helsingissä että Tampereella.
Yleisradion TV1-kanavalla esitettävän espanjalaisen tv-sarjan Marcoksena tunnetun Perean levyjä on myyty pelkästään Espanjassa kymmeniä tuhansia kappaleita. Hänen ensialbuminsa, La chica de la habitación de al lado, ilmestyi Suomessa viime syksynä.
Perean Suomen-konserttien lippujen hinnat ovat Helsinkiin 48 euroa ja Tampereelle 45 euroa.
Onko tämän palstan lukijoista kuinka moni menossa konserttiin?
Fran Perea on jo Suomessa
<>
2
808
Vastaukset
- hänen musiikistaan
Ei kiinnosta Franin musiikki lainkaan eli en ole. Serranon perhe on kyllä hyvä :)
- helde
tampereelle. Odotan innolla konserttia. Tietääkö kukaan esiintyykö Fran Suomessa ollessaan, missään ohjelmissa kuten viimeksi?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 823223
- 922925
- 532182
Mietin että
Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin201625- 191434
- 171421
Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon
Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..61419Tajusin vaan...
Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein181365Aaamu on täällä taas!
Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa131341Noin ulkonäkö-jutut ei multa
Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin351295