Sota kohta ohi ja rauha tulee!

Sodat hetken vielä lisääntyvät, mutta kunhan
antikrsitus ilmaantuu, hän saa aikaan maailman
rauhan. Siksi adventismi erehtyy luulemaan
antikristusta oikeaksi rauhanruhtinaaksi ja
ottanevat otsaansa sen siru-sinetin.

Enkelit koettavat lietsoa sodan tuntua, jotta
innolla odotettaisiin tuota rauhan luojaa.
Mutta Jeesus sanoo, että sodat on vasta alkua
lopunajalle, (viimeiselle 7 vuodelle).
Se on vain synnytystuskia, josta syntyy
pedonaika.

Matt 24:4-8
4 Jeesus vastasi: "Varokaa, ettei kukaan johda teitä harhaan. [Jer. 29:8,9; Kol. 2:8; 2. Tess. 2:3]
5 Monet tulevat esiintymään minun nimelläni. He sanovat: 'Minä olen Messias', ja eksyttävät monia. [1. Joh. 2:18, 4:1]
6 Te kuulette taistelun ääniä ja sanomia sodista, mutta älkää antako sen pelästyttää itseänne. Niin täytyy käydä, mutta vielä ei loppu ole käsillä.
7 Kansa nousee kansaa vastaan ja valtakunta valtakuntaa vastaan, ja joka puolella on nälänhätää ja maanjäristyksiä. [Jes. 19:2; Ilm. 6:3-8]
8 Mutta kaikki tämä on vasta synnytystuskien alkua.

22

183

Vastaukset 22

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Raamattu sanoo

että loppuun asti on SOTA.

Paavi on antikristus ja sunnuntai pedonmerkki. Piste.

• Piste.

Matt. 23:27
        Voi teitä, kirjanoppineet ja fariseukset,
        te ulkokullatut,
        kun te olette valkeiksi kalkittujen hautojen kaltaisia:
        ulkoa ne kyllä näyttävät kauniilta,
        mutta ovat sisältä täynnä kuolleitten luita
        ja kaikkea saastaa!

Kalkinpoisto-ohjaaja

• sitten omaa
        Piste. kirjoitti:

Voi teitä, kirjanoppineet ja fariseukset,
        te ulkokullatut,
        kun te olette valkeiksi kalkittujen hautojen kaltaisia:
        ulkoa ne kyllä näyttävät kauniilta,
        mutta ovat sisältä täynnä kuolleitten luita
        ja kaikkea saastaa!

Kalkinpoisto-ohjaaja

ohjettasi.

• Erkki Salminen

Ei kai kukaan tollo mene EGW satuja uskomaan.

• Fariseuksia
        sitten omaa kirjoitti:

ohjettasi.

Matt. 23:13
        Mutta voi teitä, kirjanoppineet ja fariseukset, te ulkokullatut, kun suljette taivasten valtakunnan ihmisiltä! Sillä itse te ette mene sisälle, ettekä salli meneväisten sisälle mennä.

Tosi_uskova

• Lyyli

Mitenkään henkilökohtaisesti ole antikristus, vaan koko se järjestelmä on sitä.
        Mutta monet katolilaiset ovat tosi hurskaita omassa uskossaan, luterilaisten melkein pitäisi ottaa oppia heiltä...

• Lyyli
        Erkki Salminen kirjoitti:

Ei kai kukaan tollo mene EGW satuja uskomaan.

Kukaan mainitsemasi"Tollo" ei ota tosissaan sinun juttujasi.Niin että voisit käyttää kauniinpaa kieltä.

• Ihminen ei ole järjestelmä
        Lyyli kirjoitti:

Mitenkään henkilökohtaisesti ole antikristus, vaan koko se järjestelmä on sitä.
        Mutta monet katolilaiset ovat tosi hurskaita omassa uskossaan, luterilaisten melkein pitäisi ottaa oppia heiltä...

Saatana ei mene järjestelmään vaan ihmiseen,
        josta ihmisestä tulee "rauhanruhtinas", johtaja.

• Menepä itseesi ...
        Lyyli kirjoitti:

Kukaan mainitsemasi"Tollo" ei ota tosissaan sinun juttujasi.Niin että voisit käyttää kauniinpaa kieltä.

Ja mieti onko suvussasi ketään narsistia

• Erkki Salminen
        Lyyli kirjoitti:

Älähän nyt Lyyli ala miestä komentelemaan. Olette muodostuneet miesten kylkiluusta, joten kysy mieheltäsi lupaa ennenkuin alat tällä palstalla flirttailemaan muille miehille.

• Jesaja 65:19-25 - Vihdoinkin pysyvä rauha!

19 Minä iloitsen Jerusalemista ja riemuitsen kansastani; eikä siellä enää kuulla itkun ääntä eikä valituksen ääntä.
        20 Ei siellä ole enää lasta, joka eläisi vain muutaman päivän, ei vanhusta, joka ei täyttäisi päiviensä määrää; sillä nuorin kuolee satavuotiaana, ja vasta satavuotiaana synnintekijä joutuu kiroukseen.
        21 He rakentavat taloja ja asuvat niissä, he istuttavat viinitarhoja ja syövät niiden hedelmät;

22 he eivät rakenna muitten asua, eivät istuta muitten syödä; sillä niinkuin puitten päivät ovat, niin ovat elinpäivät minun kansassani. Minun valittuni kuluttavat itse kättensä työn.
        23 He eivät tee työtä turhaan eivätkä lapsia synnytä äkkikuoleman omiksi, sillä he ovat Herran siunattujen siemen, ja heidän vesansa ovat heidän tykönänsä.
        24 Ennenkuin he huutavat, minä vastaan, heidän vielä puhuessaan minä kuulen.

25 Susi ja lammas käyvät yhdessä laitumella, ja leijona syö rehua niinkuin raavas, ja käärmeen ruokana on maan tomu; ei missään minun pyhällä vuorellani tehdä pahaa eikä vahinkoa, sanoo Herra.

Rauhaa!

• Tarkk'ampuja
        AnttiVKantola kirjoitti:

Jesaja 65:19-25 - Vihdoinkin pysyvä rauha!

19 Minä iloitsen Jerusalemista ja riemuitsen kansastani; eikä siellä enää kuulla itkun ääntä eikä valituksen ääntä.
        20 Ei siellä ole enää lasta, joka eläisi vain muutaman päivän, ei vanhusta, joka ei täyttäisi päiviensä määrää; sillä nuorin kuolee satavuotiaana, ja vasta satavuotiaana synnintekijä joutuu kiroukseen.
        21 He rakentavat taloja ja asuvat niissä, he istuttavat viinitarhoja ja syövät niiden hedelmät;

22 he eivät rakenna muitten asua, eivät istuta muitten syödä; sillä niinkuin puitten päivät ovat, niin ovat elinpäivät minun kansassani. Minun valittuni kuluttavat itse kättensä työn.
        23 He eivät tee työtä turhaan eivätkä lapsia synnytä äkkikuoleman omiksi, sillä he ovat Herran siunattujen siemen, ja heidän vesansa ovat heidän tykönänsä.
        24 Ennenkuin he huutavat, minä vastaan, heidän vielä puhuessaan minä kuulen.

25 Susi ja lammas käyvät yhdessä laitumella, ja leijona syö rehua niinkuin raavas, ja käärmeen ruokana on maan tomu; ei missään minun pyhällä vuorellani tehdä pahaa eikä vahinkoa, sanoo Herra.

Rauhaa!

Jesaja 2.

3 Monet kansat lähtevät liikkeelle sanoen: "Tulkaa, nouskaamme Herran vuorelle, Jaakobin Jumalan temppeliin, että hän opettaisi meille teitänsä ja me vaeltaisimme hänen polkujansa; sillä Siionista lähtee laki, Jerusalemista Herran sana".
        4 Ja hän tuomitsee pakanakansojen kesken, säätää oikeutta monille kansoille. Niin he takovat miekkansa vantaiksi ja keihäänsä vesureiksi; kansa ei nosta miekkaa kansaa vastaan, eivätkä he enää opettele sotimaan.
        5 Jaakobin heimo, tulkaa, vaeltakaamme Herran valkeudessa.

Kaksi todistajaa! Sillä Miika puhuu ihan samaa.
        Miika 4.

2 Monet pakanakansat lähtevät liikkeelle sanoen: "Tulkaa, nouskaamme Herran vuorelle, Jaakobin Jumalan temppeliin, että hän opettaisi meille teitänsä ja me vaeltaisimme hänen polkujansa; sillä Siionista lähtee laki, Jerusalemista Herran sana."
        3 Ja hän tuomitsee monien kansojen kesken, säätää oikeutta väkeville pakanakansoille, kaukaisiin maihin saakka. Niin he takovat miekkansa vantaiksi ja keihäänsä vesureiksi; kansa ei nosta miekkaa kansaa vastaan, eivätkä he enää opettele sotimaan.
        4 He istuvat kukin oman viinipuunsa ja viikunapuunsa alla kenenkään peljättämättä. Sillä Herran Sebaotin suu on puhunut.

• Maltillisena

Hän kerää vain paljon voimia taakseen. Kun voima suhteet ovat oikeat alkavat kirkkojen alla olevat kidutuskammiot kerätä Kunnon protestantteja Kidutettavaksi. Ei Antilla ole vaaraa joutua kidutuksen kohteeksi koska, Hyvin todenäköisesti hänestä tulee pääpyöveli, Joka sopii hyvin antin luonnolle. Vain oikeat kristityt joutuvat vainoon!

• Rauhaaa ...

Matteus 5. luku vuorisaarna

22 Mutta minä sanon teille: jokainen, joka on vihoissaan veljelleen, on ansainnut oikeuden tuomion. Samoin jokainen, joka sanoo veljelleen: 'Senkin hölmö', on ansainnut Suuren neuvoston tuomion, ja se, joka sanoo: 'Sinä hullu', on ansainnut helvetin tulen. [3. Moos. 19:17; Kol. 3:8; 1. Joh. 3:15]
        23 "Jos siis olet viemässä uhrilahjaasi alttarille ja siinä muistat, että veljelläsi on jotakin sinua vastaan,
        24 niin jätä lahjasi alttarin eteen ja käy ensin sopimassa veljesi kanssa. Mene sitten vasta antamaan lahjasi. [Matt. 6:14,15; 1. Tim. 2:8]

Rauha

• Rauhan mies

Kunnes KAIKILLE täytenä yllätyksenä tekeekin
      rauhanliiton raskaaksi maailmalle ja varsinkin
      Israelille.

Dan 9:27 Hän on tekevä liiton raskaaksi monille yhden vuosiviikon ajaksi, ja puoleksi sitä viikkoa hän on lakkauttava teuras- ja ruokauhrin. Ja temppelin ylimmällä kohdalla on oleva turmion iljetys aina siihen saakka kun turmion tuoja vääjäämättä joutuu turmioon." [Dan. 11:31]

Dan 8:25 Viekkaan älynsä vuoksi hän menestyy petollisissa toimissaan ja kasvaa sydämeltään ylpeäksi ja tuhoaa monia rauhankin aikana. Myös ruhtinaiden ruhtinasta vastaan hän nousee, mutta käden koskematta hänet murskataan. [2. Makk. 9:5,6]

• tulkintasi

ja katolista harhaa.

• Luulottelusi alle
        tulkintasi kirjoitti:

ja katolista harhaa.

Voi teitä, kirjanoppineet ja fariseukset, te ulkokullatut, kun te olette valkeiksi kalkittujen hautojen kaltaisia: ulkoa ne kyllä näyttävät kauniilta, mutta ovat sisältä täynnä kuolleitten luita ja kaikkea saastaa!

Ei Raamattu ole katolista harhaa, mutta
        ellenismi on sitä samaa harhaa.
        Kumpikin erehtymättömiä omalla tahollaan ...

• Tahdotko nähdä Salomonin temppelin loistossaan?
      Yhdy siis Danielin rukoukseen koskien lopunaikaa!
      Daniel näki lopunajat ja rukoili hartaasti.

Daniel 9:7-19
      7
      Sinä, Herra, olet oikeudenmukainen, ja me olemme ansainneet osaksemme tulleen häpeän, me Juudan miehet, Jerusalemin asukkaat ja koko Israel, me kaikki, olimmepa lähellä tai kaukana niissä maissa, joihin sinä olet meidät uskottomuutemme tähden hajottanut. [Esra 9:6,7; Bar. 1:15-22]
      8
      Herra, me olemme saaneet häpeän osaksemme, me ja meidän kuninkaamme, ylhäisemme ja isämme, sillä me olemme tehneet syntiä sinua vastaan. [Neh. 9:34; Jer. 2:26]

9
      Mutta sinä, Herra, meidän Jumalamme, olet armollinen ja voit antaa meille anteeksi, vaikka olemme luopuneet sinusta [Ps. 130:4,7; Valit. 3:22,23]
      10
      emmekä ole kuunnelleet sinun ääntäsi emmekä vaeltaneet niiden lakien mukaan, jotka sinä olet antanut palvelijoittesi, profeettojen, opettaa meille. [2. Aik. 36:15,16]

11
      "Koko Israel on rikkonut sinun lakisi ja poikennut sinun tieltäsi eikä ole totellut sinua. Ja niin meidän päällemme kaatui se kirous ja rangaistus, joka on kirjoitettu Mooseksen, Herran palvelijan, lakiin, sillä me olemme tehneet syntiä sinua vastaan. [3. Moos. 26:14-39; 5. Moos. 28:15-68]
      12
      Sinä toteutit sanasi, jonka olit puhunut meitä ja meidän johtajiamme vastaan, ja tuotit meille niin suuren onnettomuuden, ettei sellaista ole nähty missään muualla taivaan alla kuin Jerusalemissa. [Bar. 2:1-3]

13
      Meidän osaksemme tuli koko se rangaistus, josta Mooseksen laissa on kirjoitettu. Me emme yrittäneetkään lepyttää sinua, Herra, meidän Jumalamme, emme luopuneet synneistämme emmekä noudattaneet sinun tahtoasi.
      14
      Niin sinä sanasi mukaisesti tuotit meille onnettomuuden. Sinä, Herra, meidän Jumalamme, olet oikeudenmukainen kaikissa töissäsi, mutta me teimme väärin, kun emme kuunnelleet sinun ääntäsi. [Neh. 9:33; Bar. 2:11,12]

15
      "Ja nyt, Herra, meidän Jumalamme, sinä, joka voimakkaalla kädelläsi ohjasit kansasi pois Egyptistä ja hankit nimellesi sen kunnian, joka sillä on tänäkin päivänä! Me olemme tehneet syntiä ja rikkoneet sinua vastaan. [2. Moos. 13:9 ]
      16
      Herra, sinä olet aina oikeudenmukainen. Sammukoon sinun vihasi ja suuttumuksesi Jerusalemia, omaa kaupunkiasi, ja pyhää vuortasi kohtaan! Meidän syntiemme tähden ja isiemme rikkomusten vuoksi ovat Jerusalem ja sinun kansasi joutuneet kaikkien ympärillä asuvien pilkan kohteeksi.

17
      Kuule nyt palvelijasi rukous ja nöyrä pyyntö, Jumalamme, ja anna armosi loistaa hävitetylle temppelillesi, Herra, kunniaksi itsellesi.
      18
      Kallista korvasi, Jumalani, ja kuule. Avaa silmäsi ja katso autioita raunioitamme ja kaupunkia, joka on omistettu nimellesi! Me tuomme sinulle nöyrät pyyntömme, emme omaan vanhurskauteemme, vaan sinun suureen armoosi luottaen. [Jes. 37:17]

19
      Herra, kuule! Herra, anna anteeksi! Herra, kuuntele ja täytä pyyntömme! Auta pian, kunniasi tähden, Jumalani! Se kaupunki on sinun nimellesi omistettu, ja sinun kansaasi kutsutaan sinun nimelläsi."

Shalom, Israel!

• Lyyli

Koskan erehdy luulemaan antikristusta oikeaksi Kristukseksi.He tietävät Hänen tulemuksensa tavan,
      siinä ei voi erehtyä;"...sillä niinkuin salama leimahtaa idästä länteen niin on oleva ihmisen pojan tulemus..."Unohda myös se siru-sinetti.
      Ja enkelihän pidättelevät sodan tuulia..No saathan sinäkin uskoa niinkuin haluat, mutta oletko varma kaikesta...

• Toinen jätetään

Ja sitten tulee antikristus ja sitten se tarjoaa
        rauhan sinettiä, rauhan ja leivän ja levon sirua.
        Ja tänne jäänyt adventisti tarrautuu viimeiseen
        oljenkorteen, rauhanruhtinaaseen, antikristukseen.

Vai huomaat sinä Jeesusken tulemuksen, tempaaman
        uskovaiset pois Jumalan vihan alta, ennen sitä
        aikaa? Näetkö sinä aina kaikki öiset varkaat??
        Sillä Jeesus tulee - - ootko tutkinut Ilm.kirjaa --
        tulee kuin varas yöllä, äkkiarvaamatta.
        Ei se näkeminen siinä enäää auta.
        Sun täytyy nähdä ja tuntea Jeesus jo nyt.
        Ja Jeesuksen täytyy tuntea sun nimes, Lyyli.
        Toivottavasti et valehtele hänelle nimeäsi.

Matt. 24:40
        Silloin on kaksi miestä pellolla; toinen korjataan talteen, ja toinen jätetään.
        Matt. 24:41
        Kaksi naista on jauhamassa käsikivillä; toinen korjataan talteen, ja toinen jätetään.

Ilm. 3:3
        Muista siis, mitä olet saanut ja kuullut, ja ota siitä vaari ja tee parannus. Jos et valvo, niin minä tulen kuin varas, etkä sinä tiedä, millä hetkellä minä sinun päällesi tulen.
        Ilm. 16:15
        -Katso, minä tulen niinkuin varas; autuas se, joka valvoo ja pitää vaatteistansa vaarin, ettei hän kulkisi alastomana eikä hänen häpeätänsä nähtäisi! -

Näkijä

• Dan 9:25
      "SINUN TULEE TIETÄÄ ja ymmärtää:
      Siitä ajasta, jolloin se sana lähti liikkeelle, Jerusalemin entiselleen palauttamista ja rakentamista koskevan sanan lausumisesta,
      on voidellun hallitsijan tuloon seitsemän vuosiviikkoa.
      Ja kuusikymmentäkaksi vuosiviikkoa rakennetaan kaupunkia ennalleen, toreineen ja vallihautoineen.
      Mutta vaikeat ajat tulevat.
      [2. Aik. 36:22,23; Neh. 6:15; Sak. 6:13]

Jättäkää henkilöherjat ja keskittykää Sanaan!
      Daniel oli huolissaan Israelin kohtalosta ja
      Herra näytti hänelle lopun ajat.
      EGW:n aikoihin ei Israelia ollut, eikä siis toivoa.
      Mutta vuodesta 1948 on voitu seurata Jumalan
      suunnitelmien etenemistä.
      Voideltu hallitsija (Jeesus) tulee oikeasti
      hallitsemaan, kun 7 vuotta on kulunut Jerusalemin
      entiselleen asettamsesta ja temppelin rakentamisesta.

Aika näyttää

• Ei sinetti siihen aita

Joh.Ilm. 3:19-20
      19 Jokaista, jota rakastan, minä nuhtelen ja kuritan. Tee siis parannus, luovu penseydestäsi! [Hepr. 12:6]
      20 Minä seison ovella ja kolkutan. Jos joku kuulee minun ääneni ja avaa oven, minä tulen hänen luokseen, ja me aterioimme yhdessä, minä ja hän. [Laul. l. 5:2; Joh. 14:23]
      21 "Sen, joka voittaa, minä annan istua kanssani valtaistuimellani, niin kuin minäkin olen voittoni jälkeen asettunut Isäni kanssa hänen valtaistuimelleen. [1. Kor. 6:2 ]

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei käy sääliksi sitä miestä

Sitä saa mitä tilaa.
      Ikävä
      176
      1530
    2. Muistakaa pojat tämä.

Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.
      Ikävä
      98
      740
    3. En ehkä onnistu siinä

Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.
      Ikävä
      58
      725
    4. Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin

Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset
      Ikävä
      203
      588
    5. Oletko päättänyt

Että luovutat minun suhteeni
      Ikävä
      48
      536
    6. Mies,oletko koskaan...

Käyttänyt maksullista naista?
      Ikävä
      126
      536
    7. Kirjoita kolme sanaa

mistä kaivattusi voisi sinut tunnistaa.
      Suhteet
      37
      526
    8. Pahoin pelkään nainen

että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus
      Ikävä
      50
      518
    9. Viesti jonka haluaisit lähettää...

hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä
      Ikävä
      15
      500
    10. toivottavasti kohta jo kohdataan

😍😍😍😍😍 sinua olen odottanut varmasti koko elämäni
      Ikävä
      25
      483
    Aihe