modifioikaa uskoanne jolloin saavutat yhteisymmärryksen evoluutioteorian kanssa. Kun oikein tulkitset raamattuasi, ei ole millään tavalla ristiriidassas luonnontieteiden havaintojen kanssa. Se on tulkintakysymys miten niitä eepoksen sisältämiä vertauskuvia tarpeen vaatiessa ymmärretään.
kreationistit
8
559
Vastaukset
- 6 päivää
ja luominen approx 6000 vuotta sitten ei ole ristiriidassa luonnossa olevien havaintojen ja siten tieteellisen maailmankuvan kanssa. Vain evoluutikoiden kehäpäätelmät voivat sotia sitä vastaan.
>>kreationistit modifioikaa uskoanne jolloin saavutat yhteisymmärryksen evoluutioteorian kanssa.
- aivan huvikseenkin
noita kuononkolinoitasi lukee.Paras ympäristö sinulle olisi varmaan humaltuneiden kaljabaari.
aivan huvikseenkin kirjoitti:
noita kuononkolinoitasi lukee.Paras ympäristö sinulle olisi varmaan humaltuneiden kaljabaari.
En viihdy kaljabaareissa - siellä tapaa äkkiä samanlaisia ääliösammaltajia kuin kretinoidit ovat.
Ja jos haluan ryypätä (jota sitäkin silloin tällöin sattuu), niin teen sen sitten kunnolla ja mieluiten siisteissä paikoissa, joista saa myös hyvää ruokaa. Stadissa allekirjoittaneen makuun ovat esim. Saslik (kabinettien puolella), Kosmos ja Elite - Sikala ja Salve ovat ruokansa puolesta todella hyviä, mutta interiööri ei muuten ehkä ihan yhtä miellyttävä. Varsinaisissa gourmet-paikoissa en taas vain oikein viihdy, eikä niissä tuo juomapuolikaan hoidu tarvittavalla ripeydellä.
Mieluiten olen kuitenkin vapaa-aikanani kotona - ja vesiselvänä.
- Thomaus
Jopa evoluutioteoria on ristiriidassa luonnontieteiden havaintojen kanssa.
http://www.discovery.org/scripts/viewDB/filesDB-download.php?command=download&id=660- HooFooo
...kertoo, että kuu on juustoa. Se on jumalan sanaa, siispä minusta kivikuuteoria on huuhaata ja ristiriidassa minun uskoni kanssa :)
Sitäpaitsi kuulennot olivat huijausta :P Kiikareillani tieteellisesti havannoiden kuu näyttää juustolta, joten olen kumonnut kerettiläisen kivikuuteorian. MOT
- luopukaa uskostanne
Ottakaa Jumalan sana todesta, niin teillä ei ole ristiriitoja nuoren maailmankaikkeuden kanssa.
Tuo "luopukaa uskostanne" sanottuna ateisteille on vähän kuin sanoisit kaljuille, että "luopukaa tukastanne".
>>Ottakaa Jumalan sana todesta, niin teillä ei ole ristiriitoja nuoren maailmankaikkeuden kanssa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S607254- 1243981
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.273271- 212778
- 272423
- 232262
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3721971- 251950
- 471930
- 321878