Uuden sarjan jaksoja ei sitten näytetä kuin kerran !!!!

huumoria siitä

Tiedoksi Sydämen asialla ystäville, että
uudet jaksot näytetään ikävästi perjantai-
iltaisin.. Jaksoa ei näytetä kuin kerran.
Jos olet usein perjantaina menossa, niin
unohda koko sarja.

16

1241

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • digiboxeissa

      tallennin, onhan?

    • digidigidvddvd

      Voihan sen nauhoittaa/kautta tallentaa boksiin. NIin minä meinaan tehdä jos en kotona ole.

    • määvaan

      Joo, tuo seikka on varsin kurjasti tiedossa... :/ Meillä ei ole nauhoittavaa boksia ja temppuileminen tv:n, digiboksin ja videonauhurin kanssa on yhtä tuskaa! Sen takia on jäänyt kaikki nauhoittaminen meikäläiseltä väliin.

      Pitäis varmaan joskus ostaa uusi boksi, mutta hitsiläinen, kun risoo muutenkin nuo kaikenmaailman härvelit! Saisi olla kaikki samassa toosassa, eikä miljoonaa laitetta erikseen. Sattuuko joku tietämään, että onko olemassa hyvää, kaapeliverkkoon sopivaa, tallentavaa digilaitetta, jossa olisi myös dvd?

      • kaapeliverkossa

        toimivaa digilaitetta, jossa olisi myös DVD-tallennin, valitettavasti :(

        Ehkä tulossa joskus vuonna 2xxx :)


    • claude jeremiah

      monien digibokseissa tallennin. Moni vaan ei omista sellaista.

      Yksi vinkki: Jos omistat uudehkon tietokoneen, jossa on USB2.0-liitäntä ja asut antenniverkon piirissä, voit päästä edullisesti tallentavan digiboksin piiriin hankkimalla USB-digivirittimen. Halvin noista on ehkä Verkkokaupan Fuj:tech (20e), mutta vaihtoehtoja on. Kaapeliverkon vaihtoehdot ovat vähemmässä ja kalliimpia.

    • = )

      Itse tykkään, että viikon aheruksen jälkeen saan asettua tv:n ääreen nautiskelemaan KOKO VIIKON HUIPENNUSTA! Se juhlistaa mukavasti viikonlopun alkua , taatusti meinaan olla tv:n ääressä!! No, pari kertaa tulee varmaan sellaista, että on "tähdellistä" menoa silloin, niin valjastan sukulaisjoukot nauhoittamaan sarjan puolestani...ja tietenkin useamman sukulaisen, on ikään kuin varmuuskopiot jaksosta...=)

      • Sydämen asialla-fani

        Ja digiboksi, jossa tallennin.


    • Forgetful Fiona

      Eihän tuo ole mikään ongelma tallentavien digiboksien aikaan! Minä en ole oikeastaan koskaan arkisin kotona näihin aikoihin kun sarjaa esitetään, en viideltä enkä taatusti klo 11. Niinpä se onkin mennyt tallennukseen ja katsomme sen miehen kanssa yhdessä, kun olemme töistä tultua syöneet ja saaneet muut kiireelliset hommat alta pois.

      • olet..

        löytänyt sellaisen tallentavan digiboksin, joka myös tallentaa siihen ajastetut ohjelmat?
        Minulla (Topfield) ainakin tulee paljon useammin 0 bitin tallennuksia kuin onnistuneita.
        Se muuten v..aa suunnattomasti, jos itse katsoo toista kanavaa kuin talletettavaa ja boksi jumittuu yhtäkkiä. Silloin heti tietää, että tallennus meni pieleen, ja 0 bittiä on tulossa.
        Tai harmittaa se kyllä lähes yhtä paljon kun töistä tullessa haluaisi katsella talletuksia, ja kaikki tietysti pilalla jonkun sähkökatkon takia.
        Onkohan sellaisia bokseja joissa olisi sisäänrakennettu akku.
        Boksin jumiutumiselle ei mahda muuta kuin sen, että yrittää pitää boksia mahdollisimman vähän päällä ettei kuumene liikaa, tai sitten vaihtaa merkkiä.


      • Humax......
        olet.. kirjoitti:

        löytänyt sellaisen tallentavan digiboksin, joka myös tallentaa siihen ajastetut ohjelmat?
        Minulla (Topfield) ainakin tulee paljon useammin 0 bitin tallennuksia kuin onnistuneita.
        Se muuten v..aa suunnattomasti, jos itse katsoo toista kanavaa kuin talletettavaa ja boksi jumittuu yhtäkkiä. Silloin heti tietää, että tallennus meni pieleen, ja 0 bittiä on tulossa.
        Tai harmittaa se kyllä lähes yhtä paljon kun töistä tullessa haluaisi katsella talletuksia, ja kaikki tietysti pilalla jonkun sähkökatkon takia.
        Onkohan sellaisia bokseja joissa olisi sisäänrakennettu akku.
        Boksin jumiutumiselle ei mahda muuta kuin sen, että yrittää pitää boksia mahdollisimman vähän päällä ettei kuumene liikaa, tai sitten vaihtaa merkkiä.

        merkkinen boxi ollut pari vuotta, kaikki on tallentanut mitä on pitänytkin :)

        Se on Topfieldin vika tuo 0MB tallenteet muut boxit ei tuota tee.

        Ei ole akkuja boxeissa, mutta hommaa semmonen UPS, niin lyhyet sähkökatkot ei haittaa :)

        http://www.powerware.com/Suomi/UPS/FI_Products.asp?CC=1


      • olet..
        Humax...... kirjoitti:

        merkkinen boxi ollut pari vuotta, kaikki on tallentanut mitä on pitänytkin :)

        Se on Topfieldin vika tuo 0MB tallenteet muut boxit ei tuota tee.

        Ei ole akkuja boxeissa, mutta hommaa semmonen UPS, niin lyhyet sähkökatkot ei haittaa :)

        http://www.powerware.com/Suomi/UPS/FI_Products.asp?CC=1

        vinkeistä!
        Tuohon Humaxiin olin ajatellutkin siirtyväni, mutta UPS oli uutta , taidan hankkia heti.


      • Lady Trent
        Humax...... kirjoitti:

        merkkinen boxi ollut pari vuotta, kaikki on tallentanut mitä on pitänytkin :)

        Se on Topfieldin vika tuo 0MB tallenteet muut boxit ei tuota tee.

        Ei ole akkuja boxeissa, mutta hommaa semmonen UPS, niin lyhyet sähkökatkot ei haittaa :)

        http://www.powerware.com/Suomi/UPS/FI_Products.asp?CC=1

        Usein jää SA alusta tekstitys pois, katsoi sitten suorana tai boxin kautta tai tallennettuna. Pitää vain arvailla, mitä siinä alussa n 10 min aikana sanottiin.
        Mulla on Topfield TF4100PVRt eikä ihan halpakaan ollut, osaan tallentaa ohjelmaoppaan kautta, kaikki on tallentunut, joskus tallennus on loppunut ennen ohjelman loppua.
        Ihan vaan noin yleensä sisuunnuttaa tuo digimääräys kaikille!
        Olisin pärjännyt ent. televisiolla, mutta piti ostaa näiden takia kalliit laitteet, boxi yli 400 e ja tv 900e.


      • on huono
        Lady Trent kirjoitti:

        Usein jää SA alusta tekstitys pois, katsoi sitten suorana tai boxin kautta tai tallennettuna. Pitää vain arvailla, mitä siinä alussa n 10 min aikana sanottiin.
        Mulla on Topfield TF4100PVRt eikä ihan halpakaan ollut, osaan tallentaa ohjelmaoppaan kautta, kaikki on tallentunut, joskus tallennus on loppunut ennen ohjelman loppua.
        Ihan vaan noin yleensä sisuunnuttaa tuo digimääräys kaikille!
        Olisin pärjännyt ent. televisiolla, mutta piti ostaa näiden takia kalliit laitteet, boxi yli 400 e ja tv 900e.

        tallennustapa. Paras on tallentaa menun kautta ajastimella , aloittaa reilusti ennen ohjelmaa ja laittaa myös lisää aikaa ainakin vartti.


      • Forgetful Fiona
        on huono kirjoitti:

        tallennustapa. Paras on tallentaa menun kautta ajastimella , aloittaa reilusti ennen ohjelmaa ja laittaa myös lisää aikaa ainakin vartti.

        Meillä on kahden virittimen Humax, jolla voi jopa katsoa vanhaa tallennusta samalla kun vehje tallentaa uutta. Tätä ei voinut videokaudella tehdä!

        Ajastukseen lisään aina reilusti aikaa sekä alkuun että loppuun, jos on Ylen kanava kyseessä, pelkästään loppuun, jos tallennan mainoskanavaa. Mainoksia tulee niin paljon, että yleensä ohjelmat alkavat vasta 6-8 minuutin kuluttua ilmoitetusta alkamisajasta.

        Valitettavasti vain automaattipäivitykset pyyhkivät kaikki ajastukset pois, ja niitä tulee suht. tiheään. Otin toiminnon käyttöön kun boksi oli uusi (2 v. sitten), enkä enää uskalla siirtyä manuaaliseen päivitykseen, kun en tiedä, miten se tapahtuu ja mitä siitä seuraa.

        Vahinko ei ole kovin suuri silloin, kun on kotona, mutta jos olen vaikka viikon poissa, on tosi tylsää, kun SA:sta jää seitsemän jaksoa näkemättä. Tässä mielessä olen helpottunut harvenneesta lähetystahdista, vaikka muuten pelkäänkin vieroitusoireita.


      • Humaxissa
        Forgetful Fiona kirjoitti:

        Meillä on kahden virittimen Humax, jolla voi jopa katsoa vanhaa tallennusta samalla kun vehje tallentaa uutta. Tätä ei voinut videokaudella tehdä!

        Ajastukseen lisään aina reilusti aikaa sekä alkuun että loppuun, jos on Ylen kanava kyseessä, pelkästään loppuun, jos tallennan mainoskanavaa. Mainoksia tulee niin paljon, että yleensä ohjelmat alkavat vasta 6-8 minuutin kuluttua ilmoitetusta alkamisajasta.

        Valitettavasti vain automaattipäivitykset pyyhkivät kaikki ajastukset pois, ja niitä tulee suht. tiheään. Otin toiminnon käyttöön kun boksi oli uusi (2 v. sitten), enkä enää uskalla siirtyä manuaaliseen päivitykseen, kun en tiedä, miten se tapahtuu ja mitä siitä seuraa.

        Vahinko ei ole kovin suuri silloin, kun on kotona, mutta jos olen vaikka viikon poissa, on tosi tylsää, kun SA:sta jää seitsemän jaksoa näkemättä. Tässä mielessä olen helpottunut harvenneesta lähetystahdista, vaikka muuten pelkäänkin vieroitusoireita.

        automaattinen lisäaika alkuun 1 min ja loppuun 5 min, tuo tulee sitten kaikkiin tallennuksiin ja hyvin on nuo lisäajat riittänyt :)

        Manuaalisesti en viitti ajastuksia laittaa kun EPG:stä sen saa helpommalla :)


      • Hyvin toimii
        Humaxissa kirjoitti:

        automaattinen lisäaika alkuun 1 min ja loppuun 5 min, tuo tulee sitten kaikkiin tallennuksiin ja hyvin on nuo lisäajat riittänyt :)

        Manuaalisesti en viitti ajastuksia laittaa kun EPG:stä sen saa helpommalla :)

        Kahta ohjelmaa nauhoitan samalla kertaa kun kolmatta katson. Toimii hyvin.

        Olisiko asetuksissa vika?


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      73
      5146
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      17
      2376
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      26
      1887
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      44
      1578
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1561
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1358
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1267
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      4
      1206
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1187
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1173
    Aihe